مرکز تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد - 6 ماه گارانتی کیفیت خدمات
لوگو فیلکو

تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد

خراب شدن ماشین ظرفشویی یکی اتفاقاتی است که ناراحتی ها و نارضایتی های زیادی را برای هر خانواده ای ایجاد می کند. علاوه بر اینکه خراب شدن وسیله مهمی مانند ظرفشویی باعث انباشته شدن ظروف کثیف می شود، موجب اتلاف وقت و تحمیل هزینه های اضافی نیز می شود.

زمانی که ظرفشویی شما خراب شده و قصد دارید آنرا تعمیر کنید و می خواهید بهترین خدمات را در قبال هزینه ای که می پردازید دریافت کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد یکی از خدمات سما سرویس است و توسط تکنیسین های متخصص و با تجربه در منزل شما ارائه می شود. سما سرویس تلاش کرده تا با گرد هم آوردن تعمیرکاران با تجربه و استفاده از قطعات یدکی اصلی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد

زمانی که نیاز دارید ظرفشویی تان به سرعت و با کیفیت بالا تعمیر شود می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار ظرفشویی فیلکو در مشهد بدهید. سما سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی فیلکو

افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد، ایرادات متعددی را برای این دستگاه بیان کرده اند. اما در این بین ایراداتی وجود دارد که در بین درصد زیادی از این افراد مشترک بوده و رواج بیشتری داشته اند و می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

مشکل نچرخیدن قفسه ظرفشویی فیلکو

برای اینکه شستشوی ظروف به شکل صحیح و کامل صورت بگیرد، قفسه ظرفشویی باید بچرخد تا آب بتواند به تمام قسمت های ظروف اسپری شود. اگر قفسه ظرفشویی شما نمی چرخد این مشکل می تواند به علت خراب شدن یا گیر کردن غلتک ها باشد. باید غلتک ها را بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

آغاز نشدن عملیات شستشو در ظرفشویی فیلکو

از رایج ترین مشکلاتی در ظرفشویی رخ می دهد این است که ظرفشویی با روشن کردن و دادن برنامه به آن عملیات شستشو را آغاز نمی کند. برای رفع این مشکل ابتدا باید درب دستگاه را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به درستی بسته شده باشد. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

دلیل دیگر رخ دادن این مشکل می تواند معیوب شدن برد الکترونیک ظرفشویی باشد و بهتر است توسط یک متخصص بررسی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار ظرفشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن تایمر ظرفشویی فیلکو

تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر اساس تعداد ظروفی که داخل دستگاه قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی فیلکو

در اکثر اوقات این مشکل به دلیل پیچ خوردگی و یا آسیب دیدن لوله تخلیه آب ظرفشویی و یا مسدود شدن آن رخ می دهد، گاهی اوقات نیز ممکن است مشکل از پمپ تخلیه دستگاه باشد. برای حل این مشکل ابتدا لوله تخلیه آب را بررسی کنید و درصورت مشاهده مشکل، آنرا برطرف کنید. همچنین پمپ تخلیه و پره های آن را بررسی کنید که مسدود نشده باشد، اگر پمپ توسط چیزی مسدود شده بود باید تمیز شود ولی اگر آسیب دیده باشد باید تعویض شود.

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

عدم شستشوی درست ظرف ها در ظرفشویی فیلکو

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده شدن خاطر کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت رفع این مشکل اگر می توانید بررسی کنید که خروجی آب پاش مسدود شده یا خیر و در صورت مسدود بودن باید آنرا برطرف کنید. همچنین ممکن است با تعویض شوینده این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی فیلکو در مشهد

ظرفشویی از قسمت های گوناگونی تشکیل شده است. فناوری به کار رفته در برخی ظرفشویی ها با یکدیگر فرق دارد، به همین دلیل در زمان خرابی ظرفشویی باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که با ساختار انواع مدل های ظرفشویی کاملا آشنا باشد و بتواند مدل های مختلف ظرفشویی را به راحتی تعمیر کند، در غیر اینصورت ممکن است ایرادات دستگاه شدیدتر شود.

تعمیرکارانی که در سما سرویس به عنوان تعمیرکار ظرفشویی فیلکو در مشهد مشغول به خدمت رسانی هستند، به صورت تخصصی آموزش دیده اند و بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه را دارند، با اینحال با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره در حال یادگیری بیشتر و بروز رسانی اطلاعات و ارتقاء مهارت های خود در این زمینه هستند.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی فیلکو در مشهد نیاز دارید و می خواهید ظرفشویی خود را به سرعت تعمیر کنید و می خواهید کیفیت خدماتی که دریافت می کنید بالا باشد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی فیلکو در مشهد

هیچکس دوست ندارد با مشکلات سرسام آوری مانند نشت آب از ظرفشویی روبرو شود و هزینه های سنگینی برای تعمیر دستگاه بپردازد. سرویس کردن دوره ای ظرفشویی به شما کمک می کند از دردسر ها و مشکلات دستگاه در امان باشید و علاوه بر این طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد و موجب می شود تا سال ها بدون مشکل از دستگاه خود بهترین بهره را ببرید.

سما سرویس برای تکمیل خدمات خود و ارائه خدمات جامع تر، خدمات سرویس ظرفشویی فیلکو در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ظرفشویی فیلکو در مشهد در محل مشتری صورت می گیرد. در این فرآیند تمام بخشهای دستگاه بررسی می شوند و کوچکترین ایرادات آن که شاید از نظر شما مخفی مانده باشند برطرف می شوند تا در آینده مشکلات بزرگتر را به وجود نیاورند.

برای ثبت درخواست سرویس ظرفشویی فیلکو در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در همان روز به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی فیلکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی فیلکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلکو

نمایندگی تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد

بهترین و قابل اطمینان ترن گزینه برای تعمیر ظرفشویی فیلکو، سپردن تعمیرات آن به نمایندگی تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد می باشد. سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی فیلکو در مشهد بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها را گردهم آورده و همچنین قطعات یدکی اصلی و تجهیزات کامل در اختیار دارد و می تواند خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان خود ارائه کند و آنها را از شر مشکلات سرسام آور دستگاهشان خلاص کند.

برخی از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس شامل موارد زیر هستند:

  • سرعت در ارائه خدمات
  • خدمات باکیفیت
  • دسترسی به قطعات یدکی اصلی
  •  ضمانت 6 ماهه

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی فیلکودر مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکودر مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکودر مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و خسته نباشید

خیلی ممنونم بابت اینکه برای تعمیر کردن ظرفشویی سریع به منزل ما اومدید و سریع کارو رو انجام دادید. خدمات بسیار عالی بود و تعمیرکارتون هم بسیار با اخلاق بودن

تارا رحمانی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو
سما سرویس بهترینه. من اول فکر نمی کردم خدماتشون به این خوبی باشه ولی الان از روی تجربه ای که داشتم به همه پیشنهاد میدم که یکبار از خدماتشون استفاه کنین پشیمون نمیشین
شیما اولیایی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو
سلام

خدماتتون بسیارخوب و به صرفه هست و تعمیرکارای بسیار ماهری دارید. براتون آرزوی موفقیت دارم

هومن عنبرانی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو

خدمات پس از فروش ظرفشویی فیلکودر مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی فیلکوخدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی فیلکو
  • سرویس ظرفشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی فیلکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های فیلکو

کارخانه فیلکو در سال 1961 میلادی با تولید لوازم خانگی آغاز به کار کرد. این مجموعه در طی 20 سال 4 بار تغییر مالکیت داد و شرکت های بزرگی مانند فورد و فیلیپس مالکیت آن را خریداری کردند. محصولات تولید شده توسط این کارخانه از سال ها پیش در منازل ایرانیان وجود داشته اند و در حال حاضر نیز تعدادی از این محصولات مانند ظرفشویی های فیلکو در منازل ایرانیان وجود دارند و فعال می باشند. کیفیت بالا، طراحی مدرن و مصرف انرژی پایین از مزیت های ظرفشویی های این برند می باشد.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی فیلکو در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد در خدمت شماست.

کلام پایانی

زمانی که ظرفشویی شما خراب می شود، به دلیل وجود بخش های مختلف و قطعات یدکی حساس در این دستگاه باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار آموزش دیده و متخصص محول کنید و از دستکاری کردن دستگاه خودداری کنید. تعمیر نادرست و غیر اصولی وسایلی مانند ظرفشویی، می تواند باعث تشدید خرابی و یا آسیب به سایر قطعات آن شود و این موضوع موجب می شود که شما دوباره و چند باره برای رفع یک ایراد جزئی هزینه کنید.

تیم فنی و پشتیبانی سما سرویس به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به مشکلات شما همشهریان عزیز می باشد و شما می توانید از طریق تماس تلفنی ، پیامرسان واتساپ و وب سایت سما سرویس درخواست خود را برای دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی فیلکو در مشهد ثبت نمایید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟