تعمیر لباسشویی دوو در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

لباسشویی یکی از لوازم اساسی در خانه است. همه ما از این وسیله بسیار کاربردی چندین بار در هفته استفاده می کنیم و به ما کمک می کند تا بدون اینکه انرژی و وقت خود را برای شستن لباس ها با دست هدر بدهیم، به راحتی تعداد زیادی لباس را بشوییم.

اگر از لباسشویی دوو استفاده می کنید و دستگاهتان دچار مشکل شده می توانید بدون نگرانی با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد استفاده کنید. شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و در این سال ها همواره تلاش کرده تا خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند تا رضایت آنها را به دست بیاورد.

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

مجموعه سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و آمادگی دارد هر زمان که نیاز دارید تعمیرکار لباسشویی دوو در مشهد به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی دوو

در بین درخواست های تعمیری که همشهریان در مرکز تعمیر لباسشویی دوو در مشهد (سما سرویس) ثبت کرده اند، مشکلات مشابه بسیاری وجود دارد که اکثر کاربران با آنها مواجه می شوند. در ادامه ما این مشکلات رایج را همراه با روش رفع آنها ذکر کرده ایم.

روشن نشدن لباسشویی دوو

دلایل بسیار برای روشن نشدن ماشین لباسشویی وجود دارد و موارد زیر فقط چند مورد از رایجترین دلایل رخ دادن این مشکل هستند:

  • عدم وجود برق در پریز
  • مشکل در کابل برق لباسشویی
  • معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه
  • وجود مشکل در مدار تغذیه

بهتر است قبل از هر اقدامی پریز و کابل برق دستگاه را چک کنید که مشکلی وجود نداشته باشد. به دلیل حساس بودن این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

صدای زیاد و غیر عادی لباسشویی دوو

تولید صدا غیر عادی توسط لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات است. این مشکل معمولا به دلیل وارد شدن جسم خارجی به داخل دستگاه اتفاق می افتد و باید قبل از قرار دادن لباس ها در لباسشویی به خوبی آنها را بررسی کنید تا جسم خارجی در آنها نباشد.

دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توانند خرابی کمک فنر، خرابی بلبرینگ و مشکل در موتور دستگاه باشند. همچنین تراز نبودن لباسشویی از رایج ترین دلایل رخ دادن این اتفاق است پس ابتدا آن را بررسی کنید. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

آبگیری در زمان خاموش بودن لباسشویی دوو

اگر زمانی که لباسشویی خاموش است همچنان آب به مخزن دستگاه وارد می شود، به احتمال زیاد شیر برقی دستگاه خراب است. خرابی شیر برقی دستگاه در این شرایط به قسمت مکانیکی آن مربوط می شود و باید لاستیک سر اهرم فنر، سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را مورد بررسی قرار داد و درصورت عدم امکان تعمیر آن را تعویض کرد.

اگر قادر به انجام این کار نیستید می توانید با تعمیرکار لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

گرم نشدن آب لباسشویی دوو

اگر ماشین لباسشویی تان آب را گرم نمی کند؛ بهتر است اول از همه ببینید هیتر ماشین درست کار می کند یا نه. گاهی اوقات هیتر سالم است اما برق به آن نمی رسد پس خوب است که برق و هیتر را جداگانه تست کنید. دلایل دیگر آن می توانند تنظیم نبودن ترموستات، خراب بودن ترموسات و قطع بودن اتصال المنت به تایمر باشند.

برای رفع این مشکل در صورت تنظیم نبودن ترموستات آن را تنظیم کنید و در صورت خراب بودن ترموستات، آن را تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد با سرویسکار مجاز لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

آبگیری بدون وقفه لباسشویی دوو

این مشکل می تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • خرابی هیدرواستات
  • سوراخ شدن شلنگ ورودی به هیدرواستات
  • تنظیم نبودن هیدرواستات

برای حل این مشکل باید هیدرواستات و شلنگ متصل به آنرا مورد بررسی قرار دهید و آنها را تعویض یا رفع عیب کنید. اگر انجام این کار از توان شما خارج است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی دوو در مشهد

لباسشویی ساختاری پیچیده و بخش های حساسی دارد و وسیله ای نیست که هر فردی بتواند آن را تعمیر کند. بهتر است تعمیر لباسشویی را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید تا در طول انجام تعمیرات با مشکل مواجه نشوید. سپردن کار به تعمیرکاران غیر حرفه ای و بی تجربه معمولا موجب هدر رفتن زمان و افزایش هزینه ها می شود و خدماتی که به شما ارائه می شود کیفیتی پایین تر از انتظار خواهند داشت.

تعمیرکارانی که تحت پوشش سما سرویس مشغول به ارائه خدمات هستند افرادی با تجربه بالای 10 سال هستند و به صورت تخصصی آموزش دیده اند. تکنیسین های ما با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ای که در سال ها فعالیت در این حوزه به دست آورده اند توانایی دارند مشکل ترین تعمیرات را به آسانی انجام دهند.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی دوو در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا تیم پیگیری درخواست ها به سرعت تعمیرکار مجاز لباسشویی دوو در مشهد به محل شما اعزام کند.

سرویسکار لباسشویی دوو در مشهد

برای اینکه بتوان سال های زیادی بدون مشکل از هر دستگاهی استفاده کرد، باید اصول نگهداری از آن را دانست و به درستی از آن استفاده کرد؛ لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای اینکه بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید باید این مسئله را به خوبی رعایت کنید.

سرویس لباسشویی دوو در مشهد از خدماتی است که در افزایش عمر لباسشویی و بهبود کارکرد آن تاثیر بسزایی دارد. در این فرآیند تمام عیوب دستگاه حتی جزئی ترین آنها که ممکن است متوجه آن نشده باشید برطرف می شوند تا از بزرگتر شدن آنها به مرور زمان جلوگیری شود. لازم به ذکر است که تمام خدمات توسط سرویسکار مجاز لباسشویی دوو در مشهد و در محل شما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

اگر تصمیم دارید لباسشویی خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار لباسشویی دوو در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی دوو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی دوو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی دوو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

سما سرویس با 15 سال ارائه خدمات باکیفیت و رعایت اصول مشتری مداری، امروز توانسته به عنوان یک مرکز معتبر و تخصصی در میان همشهریان خود شناخته شود و در بین مشتریان خود محبوبیت پیدا کند. هدف اصلی این مجموعه همواره کمک کردن به همشهریان جهت رفع دردسرهای ناشی از ایرادات لوازم منزلشان است؛ به همین دلیل همیشه سعی می کنیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد، جهت رفع نگرانی های مشتریان بابت کیفیت خدمات و اثبات حسن نیت خود، 6 ماه گارانتی برای تمام خدمات خود ارائه می دهد. مشتریان با استفاده از این گارانتی 6 ماهه می توانند درصورتی که لباسشویی شان پس از تعمیر توسط سما سرویس به مشکل قبل دچار شد، خدمات را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای دوباره دریافت کنند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی دوو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، میخواستم تشکر کنم بابت اینکه تعمیرکارتونو سریع فرستادین و پاسخگوییتون هم عالی بود. از تعمیرکارتون هم تشکر می کنم که برای تعمیر لباسشویی ما بسیار زحمت کشیدن. متشکرم
امید جمال زاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی دوو
تشکر میکنم از سما سرویس بابت اعزام به موقع تعمیرکار . شما با تعمیر کردن برد لباسشویی به جای تعویض کردنش خیلی کمک کردید تا در هزینه ها صرفه جویی کنیم و خداروشکر مشکل کامل برطرف شد. ممنونم🙏
علی عابدی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی دوو
سلام

خیلی ممنونم از شما و تعمیرکار با اخلاقتون. تعمیرات به خوبی صورت گرفت و تعمیرکارتون هم به خوبی پروتکل هارو رعایت کردن. بازهم ممنونم

هانیه سیدزادگان
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی دوو

خدمات پس از فروش لباسشویی دوو در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های دوو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی دوو در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی دوو در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی دوو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی دوو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی دوو
  • سرویس لباسشویی دوو در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی دوو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی دوو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های دوو

محصولات دوو تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در ایران تولید می شوند. محصولات این برند از نظر رنگ و طرح به نحوی توانسته است در بین ایرانیان جایگاه قابل توجهی را داشته باشد. لباسشویی جزو پرطرفدارترین محصولات این برند است و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود.

اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده با سما سرویس تماس بگیرید. در هر منطقه از شهر مشهد که باشید، سما سرویس آمادگی دارد به صورت شبانه روزی به شما خدمات پس از فروش لباسشویی دوو در مشهد ارائه کند.

کلام پایانی

همانطور که به آن اشاره شد لباسشویی دستگاهی با ساختار پیچیده است و تعمیر کردن آن نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد، پس سعی نکنید آچار را بردارید و آن را تعمیر کنید و بهتر است کار را به یک حرفه ای بسپارید.

در صورت مشاهده ایراد در لباسشویی خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد تماس بگیرید. کارشناسان ما در صورت امکان شما را راهنمایی می کنند که ایرادات جزئی را خودتان برطرف کنید؛ در غیر اینصورت هزینه تعمیرات را بصورت حدودی به شما اعلام می کنند و با توافق شما سرویسکار یا تعمیرکار لباسشویی دوو در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟