تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد - با 6 ماه ضمانت کیفیت خدمات
مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد

زمانی که ساید بای ساید مشکل پیدا می کند باید فورا نسبت به تعمیر آن اقدام کرد، در غیر اینصورت ممکن است مشکل حاد تر شود و هزینه تعمیر آن افزایش پیدا کند.

تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد از خدمات سما سرویس می باشد و در محل مشتری ارائه می شود. سما سرویس سالهاست در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد خدمت رسانی می کند و در طی سالهای خدمت خود توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر شناخته شود.

تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و می خواهید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید دوو در مشهد به محل شما اعزام شود و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل به شما ارائه دهد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید دوو

در تماس هایی که کاربران با مرکز تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد داشته اند، مشکلات مشابه زیادی مشاهده شده که در ادامه تعدادی از آنها همراه با روش رفع آنها ذکر شده اند.

دیسپنسر آب ساید بای ساید دوو کار نمی کند

کار نکردن دیسپنسر آب یک مشکل رایج است که برای خیلی از کاربران رخ می دهد. علت کار نکرده دیسپنسر آب می تواند خرابی شیر ورودی آب، گرفتگی فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و یا خرابی سوئیچ دیسپنسر باشد.

برای رفع این مشکل باید تک تک موارد گفته شده را بررسی کرد و پس از عیب یابی اقدامات لازم را انجام داد. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید دوو در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید دوو صدای غیر عادی تولید می کند

معمولا تمام دستگاه ها هنگام کار صدا تولید می کنند، این موضوع برای ساید بای ساید نیز صدق می کند اما نکته اینجاست که صدای تولید شده توسط ساید بای ساید در حالت عادی بسیار کم می باشد و خیلی به گوش نمی رسد. در اکثر اوقات زمانی می گوییم دستگاه مشکل دارد که صدای تولید شده توسط دستگاه بیش از حد معمول و آزار دهنده باشد.

علل به وجود آمدن این مشکل می توانند تراز نبودن دستگاه، مشکل در پره فن، ایراد در موتور فن و مشکل در کمپرسور دستگاه باشند. بهتر است ابتدا وضعیت تراز بودن دستگاه و سلامت فن دستگاه را بررسی کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با مرکز تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد تماس بگیرید.

چراغ مربوط به فیلتر آب ساید بای ساید دوو روشن است

معمولا زمانی چراغ فیلتر آب روشن می شود که نیاز باشد فیلتر را تعویض کنید. اما گاهی پیش می آید به دلیل جابجایی و تکان خوردن دستگاه فیلتر از جای خود در آمده باشد که در این صورت با درست قرار دادن آن در جای خود می توان مشکل را برطرف کرد.

اگر در زمان رفع این ایراد به مشکل برخوردید با سرویسکار ساید بای ساید دوو در مشهد تماس بگیرید.

موتور ساید بای ساید دوو یکسره کار می کند

موتور ساید بای ساید در حالت عادی نباید به­صورت مداوم کار کند و هر از گاهی باید به­صورت خودکار خاموش می شود تا به آن فشار وارد نشود. گاهی اوقات به علت خاموش بودن دستگاه برای مدت طولانی، پس از روشن کردن آن ممکن است تا مدتی دستگاه یکسره کار کند و این یک امر عادی است.

از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به کمبود گاز مبرد، خرابی ترموستات و خراب شدن لاستیک دور درب اشاره کرد. برای رفع این مشکل سعی کنید درب دستگاه را بیش از حد باز و بسته نکنید. اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید دوو روشن نمی شود

روشن نشدن ساید بای ساید می تواند به علت نرسیدن برق به آن باشد و باید کابل برق دستگاه با دقت بررسی شود و سلامت آن تایید شود.

از دلایل رخ دادن این اتفاق می توان به مشکل در مدار تغذیه، معیوب شد مدار اصلی، مشکل در فیوز و معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه اشاره کرد. رفع این مشکل بهتر است توسط تعمیرکار مجاز ساید بای ساید دوو در مشهد صورت بگیرد.

تعمیرکار ساید بای ساید دوو در مشهد

تعداد زیادی تعمیرکار ساید بای ساید دوو در مشهد فعالیت می کنند، از افراد حرفه ای گرفته تا تازه کاران کم تجربه. زمانی که دستگاه شما دچار مشکل شود و می خواهید آن را تعمیر کنید، آن را به افراد حرفه ای می سپارید یا افراد نابلد؟

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی و نیازمند شناخت نحوه عملکرد دستگاه می باشد. تعمیرکاران باید همیشه اطلاعات خود را بروز نگه دارند و بتوانند انواع ساید بای ساید را تعمیر کنند. اگر اینکار به تعمیرکاران ناشی سپرده شود می تواند باعث شود مشکلات دستگاه شما شدیدتر شوند و هزینه های تعمیر دستگاه افزایش پیدا کنند.

سما سرویس برای جلوگیری از رخ دادن چنین مشکلاتی در فرآیند تعمیرات در استخدام تعمیرکاران خود بسیار دقت کرده و تنها تکنیسین های ماهر و با تجربه را به کار گرفته. تکنیسین های ما حداقل 10 سال سابقه تعمیرات دارند و به­صورت تخصصی آموزش دیده اند تا انواع مشکلات ساید بای ساید را به­صورت اصولی برطرف کنند.

اگر به دنبال تعمیرکار ماهر هستید، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار مجاز ساید بای ساید دوو در مشهد به محل شما اعزام کند و بهترین خدمات را با تضمین 6 ماهه در محل به شما ارائه دهد.

سرویسکار ساید بای ساید دوو در مشهد

از خدمات دیگری که شرکت سما سرویس ارائه می دهد، سرویس ساید بای ساید دوو در مشهد است. در فرآیند سرویس کردن دستگاه، سرویسکار مجاز ساید بای ساید دوو در مشهد، به بررسی اجزاء و قسمت های مختلف دستگاه می پردازد و در صورت نیاز آنها را تعمیر یا تعویض می کند. همچنین عملکرد کلی دستگاه را بررسی و تنظیمات مناسب را بر روی دستگاه اعمال می کند.

از مزایای سرویس کردن ساید بای ساید می توان به افزایش عمر دستگاه، حفظ سلامت آن در استفاده طولانی مدت و جلوگیری از خراب شدن دستگاه اشاره کرد.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید دوو در مشهد را در محل شما ارائه می دهد. برای بهرمند شدن از مزایای این خدمات کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار ساید بای ساید دوو در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید دوو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید دوو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد

شرکت سما سرویس با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم منزل در مشهد، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد نیز خدمات ارائه می کند.

این مجموعه با در اختیار داشتن متخصصان زبده و کهنه کار و تجهیزات کامل توانایی دارد خدماتی با کیفیت بالا و درخور همشهریان به آنان ارائه دهد. هدف سما سرویس از ارائه خدمات صرفا سود و منفعت شخصی نیست بلکه تلاش می کند با ارائه خدمات سودمند و کاربردی از دغدغه های همشهریان بکاهد و باعث خشنودی آنان شود.

همچنین سما سرویس جهت آسودگی خاطر مشتریان برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته. گارانتی 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می دهد بدین صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دوباره به مشکل تعمیر شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی آنرا دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد، با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و خدمات را در منزل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد اینجا کلیک کنید.

وقتی دنبال یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر توی مشهد میگشتم چشمم به سایت سما سرویس افتاد و واقعا بهتر از این شرکت پیدا نکردم وقتی هم که تماس گرفتم و اومدن برای تعمیر واقعا خدمات رو به همون خوبی که گفته بودن انجام دادن. تشکر میکنم از سما سرویس
مرتضی پورعلی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو
با سلام

خیلی تشکر می کنم از تیم پشتیبانی سماسرویس و تعمیرکاری که فرستادن. اول شک داشتم که به خوبی که میگن خدمات رو ارائه کنند اما وقتی کار رو تموم کردن واقعا نگرانیم رفع شد و اینکه خیلی سریع کار رو تموم کردن.

شهره شاهرودی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید دوو
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس که فورا بعد از تماس تعمیرکارشونو فرستادن و ایشون بسیار سریع مشکل یخچال مارو پیدا کردند و تعمیر کردند و هزینه تعمیرات هم واقعا مناسب بود. متشکرم
حمید ماجدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو

خدمات پس از فروش ساید بای ساید دوو در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید دوو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید دوو در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید دوو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید دوو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید دوو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید دوو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید دوو
  • سرویس ساید بای ساید دوو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید دوو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای دوو 

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین­المللی یاد می شود. محصولات دوو الکترونیک تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در ایران تولید می شوند. ساید بای ساید های این برند به دلیل عمر بالا و کیفیت مناسب طرفداران زیادی دارند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد، خدمات پس از فروش ساید بای ساید دوو در مشهد را به­صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید به دلیل داشتن قسمت های مختلف و بعضا حساس، در هنگام خرابی باید توسط یک متخصص مجرب عیب یابی و تعمیر شود و خودتان در صورت نداشتن تخصص در این زمینه به هیچ وجه نباید دستگاه را دستکاری کنید زیرا با این کار تنها به خودتان و دستگاه صدمه وارد می کنید.

اگر می خواهید خیلی سریع و بدون دردسر ساید بای ساید تان تعمیر شود، با سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس آمادگی دارد تا به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید دوو در مشهد، به­صورت شبانه روزی به شما خدمت رسانی کند. درصورت نیاز به خدمات تعمیر ساید بای ساید دوو در مشهد می توانید تنها با یک تماس خدمات را به سرعت در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی تحویل بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟