خدمات تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد - با 6 ماه گارانتی رسمی
مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد

امروزه ظرفشویی تقریبا به یک ضرورت در خانه ها تبدیل شده. این وسیله شگفت انگیز کمک می کند تا کوهی از ظرف ها را بدون صرف انرژی با کمترین میزان آب بشویید و از شر ظروف کثیف راحت شوید. زمانی که ظرفشویی دوو شما خراب شده و قصد دارید آنرا تعمیر کنید بهتر است با یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

شرکت سما سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد ارائه می کند. این مجموعه توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و صادقانه به مشتریان خود و پاسخگویی 24 ساعته، رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بهترین مراکز تعمیراتی در حوزه خود تبدیل شود.

تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد

اگر ظرفشویی شما خراب شده و می خواهید به سرعت آنرا تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ظرفشویی دوو در مشهد به محل شما اعزام کنیم و خدمات را در محل شما با کیفیت بالا به شما ارائه کنیم.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی دوو

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

نیامدن آب به داخل ظرفشویی دوو

ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس از اتمام کار متوجه شوید که هیچ کدام از ظرف ها شسته نشده اند و درست مثل اول خشک و کثیف هستند. برای رفع این مشکل، ابتدا آب ماشین ظرفشویی و دریچه ورود آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که دریچه تخلیه به درستی به محل تخلیه متصل شده است. در حالت عادی با چرخاندن دریچه آب در جهت عقربه های ساعت  می توان راه آب را باز کرد.

راه کار بعدی برای رفع این مشکل این است که هنگامی که از زمان شستشوی آن مدت زیادی گذشته است شناور داخل ماشین را نگاه کنید. شناور معمولا یک درب برجسته پلاستیکی کوچک یا یک سیلندر است که داخل پایه وان در نزدیکی جلو و درون محوطه چیدمان ظروف قرار دارد. درب شناور را باز کنید تا بتوانید داخل آن را مشاهده کنید. با کمی تکان دادن آن می توانید ببینید یا بشنوید که شناور ظرفشویی داخل آب محفظه حرکت می کند. در صورتی که آب به اندازه کافی داخل شناور نباشد احتمالا لوله کشی آب به درستی انجام نشده است و یا این که آب به اندازه کافی وارد ماشین ظرفشویی نمی شود. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

مشکل خاموش نشدن ظرفشویی دوو

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در ظرفشویی است. اگر ظرفشویی خاموش نمی شود، ایراد می تواند از سنسور نشتی باشد. اگر سنسور، رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد سعی می کند از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند و به طور دائم و پیوسته عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

خرابی پنل کنترل ظرفشویی دوو

پنل کنترل ظرفشویی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که به کمک آن می توان تنظیمات و برنامه دلخواه را به دستگاه داد و فرآیند شستشو را کنترل کرد. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

دستگاه روشن است اما پنل خاموش است و کار نمی کند: در این شرایط احتمال دارد برد پنل معیوب شده باشد، اتصالات پنل دچار مشکل شده باشند و یا نمایشگر پنل خراب شده باشد.

پنل روشن است اما کار نمی کند: در شرایطی که پنل روشن است اما با فشار دادن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس و دادن فرمان به آن عملی صورت نمی گیرد احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

برای رفع این مشکل باید ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید و کابل آنرا از برق بکشید و پس از چند ثانیه دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با سرویسکار مجاز ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

خرابی تایمر ظرفشویی دوو

امکان تنظیم تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل ماشین قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

از کار افتادن ظرفشویی دوو

یکی دیگر از رایج ترین ایراداتی در ماشین ظرفشویی به وجود می آید کار نکردن ظرفشویی و از کار افتادن آن است. جهت رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار تغذیه دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق وارد ظرفشویی می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ماشین ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی دوو در مشهد

تعمیر ظرفشویی یک کار تخصصی است و نیازمند دقت و مهارت بالا است و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و ماهر صورت بگیرد. سما سرویس تعمیرکاران و متخصصان مجرب را گرد هم آورده تا خدماتی باکیفیت و درخور همشهریان به آنها ارائه کند و از به وجود آمدن مشکلاتی که ممکن است در اثر بی تجربه بودن تکنیسین ایجاد شوند جلوگیری کند. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به یک تکنیسین حرفه ای و با تجربه می سپارید دیگر نگران چالش ها و مشکلاتی از قبیل ناقص رها کردن کار و کیفیت پایین کار نخواهید بود.

ما همواره برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم و اطلاعات و متد های بروز تعمیرات را در اختیار آنها می گذاریم. تعمیرکاران ما توانایی دارند انواع مدل های ظرفشویی دوو را تعمیر کنند و همچنین تفاوتی ندارد که مشکل دستگاه شما تا چه اندازه حاد است، شما می توانید در هر شرایطی روی کمک سما سرویس حساب کنید.

درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی دوو در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته در ساختمان مرکز سما سرویس حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی دوو در مشهد

هر دستگاهی از جمله ظرفشویی برای اینکه بتواند همواره سالم باشد و به بهترین شکل کار کند به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. یکی از اقداماتی که جهت مراقبت از ظرفشویی انجام می شود سرویس کردن دوره ای آن است. راز طول عمر بالای ظرفشویی در نحوه استفاده، نگهداری و سرویس کردن دوره ای دستگاه است. اگر این سه مورد رعایت نشود، حتی با کیفیت ترین و گران قیمت ترین ظرفشویی ها نیز به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی دوو در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند سرویسکار ظرفشویی دوو در مشهد در محل شما ظرفشویی را بررسی می کند و اگر کوچکترین مشکلی پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نشود. اقداماتی که صورت می گیرد موجب افزایش عمر ظرفشویی، بهبود کارکرد دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه می شود.

برای ثبت درخواست خدمات سرویس ظرفشویی دوو در مشهد می توانید به راحتی از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی دوو در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی دوو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی دوو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد

نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد

بسیاری از افراد زمانی که دستگاه های آنها دچار مشکل می شود تمایل دارند برای تعمیر آن از نمایندگی اصلی برند دستگاه خود کمک بگیرند که بسیار کار درستی است. این موضوع برای ظرفشویی دوو شما هم صدق می کند و بهترین کاری که در زمان خرابی آن می توانید انجام دهید این است که با نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد تماس بگیرید.

سما سرویس سالهاست که خدمات تعمیر ظرفشویی بگو در مشهد ارائه می دهد و همواره تلاش کرده تا خدماتی باکیفیت و کارآمد به مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند آنها را در رفع مشکلات دستگاهشان یاری کند. این مجموعه با جلب اعتماد و رضایت هزاران مشتری توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد را کسب کند و با این عنوان به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد، ضمانت 6 ماهه ارائه می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هزینه دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار فرستادن و ظرفشویی مارو تعمیر کردن. خیلی دنبال یک تعمیرکار خوب گشتم تا اینکه یکی از آشنایانم شما رو معرفی کردن و الان هر وسیله ای تو خونمون خراب بشه فقط با شما تماس میگیرم. ممنونم
طاهره کامیاب
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی دوو
سلام

می خوام به خاطر تعمیر کردن ظرفشویی مون از سما سرویس تشکر کنم. همونطو که گفته بودن تعمیرکارشون به موقع رسیدن و کار تعمیرو خیلی تمیز انجام دادن و الان دستگاه بدون هیچ مشکلی داره کار می کنه. ممنونم

اسما راضی زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی دوو
خیلی ممنونم از سما سرویس و همچنین تعمیرکار خوبشون که برای تعمیر ظرفشویی ما سریع اقدام کردن و خیلی خوب هم کار رو انجام دادن من از خدمات ارائه شده کاملا رضایت دارم. من خدمات سما سرویس رو به همه پیشنهاد می کنم
حمیدرضا بابازادگان
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی دوو

خدمات پس از فروش ظرفشویی دوو در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی دوو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی دوو در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی دوو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی دوو در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی دوو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی دوو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی دوو
  • سرویس ظرفشویی دوو در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی دوو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های دوو

محصولات دوو تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در ایران تولید می شوند. محصولات این برند از نظر رنگ و طرح به نحوی توانسته است در بین ایرانیان جایگاه قابل توجهی را داشته باشد. ظرفشویی یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی دوو در مشهد است. این مجموعه همه روزه و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی دوو در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر به­صورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی دوو در مشهد به منزلتان ثبت کنید.

کلام پایانی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم تعمیر ظرفشویی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. در زمان خرابی ظرفشویی خود به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید تا از شدیدتر شدن خرابی جلوگیری کنید.

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا تکنیسین های ما به سرعت اقدام کنند و مشکل ظرفشویی شما را رفع کنند. سما سرویس تنها مرکز تعمیر ظرفشویی دوو در مشهد است که خدمات خود را به صورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟