تعمیر لباسشویی بکو در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو بکو

تعمیر لباسشویی بکو در مشهد

امروزه در هر خانه ای لباسشویی یافت می شود و زندگی کردن بدون آن برای بسیاری از افراد دشوار است. لباسشویی به ما این امکان را می دهد که بدون هدر دادن انرژی و وقت خود تعداد زیادی لباس را بدون دردسر بشوییم. زمانی که لباسشویی شما خراب می شود و می خواهید آنرا فورا تعمیر کنید می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی بکو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید.

تعمیر لباسشویی بکو در مشهد

سما سرویس سال های زیادی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر لباسشویی بکو در مشهد ارائه می کند. این مجموعه خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت به مشتریان خود ارائه می کند و تا امروز تمام مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند، رضایت کامل داشته اند و به مشتریان ثابت و وفادار این شرکت تبدیل شده اند.

برای دریافت بهترین خدمات با سرعت و کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان همکاران ما تعمیرکار لباسشویی بکو در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی بکو

برخی از مشکلات و ایرادات در مدل های مختلف لباسشویی بکو بسیار دیده شده که در ادامه این مشکلات را همراه با روش رفع آنها جهت مطالعه شما ذکر کرده ایم.

دیگ لباسشویی بکو نمی چرخد

اگر لباسشویی شما روشن است اما پس از برنامه دادن به دستگاه و زدن دکمه شروع دیگ لباسشویی شروع به چرخیدن نمی کند، احتمال دارد یکی از مشکلات زیر در دستگاه شما رخ داده باشد:

  • معیوب شدن موتور
  • وجود ایراد در برد دستگاه
  • ایراد در تسمه
  • باز بودن درب لباسشویی

ابتدا درب دستگاه را بررسی کنید، اگر مشکل از درب نبود موارد دیگر را که در بالا بیان کرده ایم چک کنید. برای جلوگیری از شدیدتر شدن خرابی دستگاه بهتر است از تعمیرکار مجاز لباسشویی بکو در مشهد کمک بگیرید.

باز نشدن درب لباسشویی بکو

اگر درب لباسشویی باز نمی شود ممکن است آب داخل دستگاه تخلیه نشده باشد. ابتدا بررسی کنید که آب داخل دستگاه کاملا تخلیه شده باشد، همچنین اطمینان حاصل کنید که قفل کودک فعال نباشد، دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه می تواند خراب شدن قفل درب باشد.

در صورت رفع نشدن مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی بکو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نشت کردن آب از لباسشویی بکو

نشت آب از لباسشویی یکی از رایجترین و سرسام آورترین مشکلات است. رخ دادن این اتفاق خیلی از افراد را عصبانی می کند و وقت زیادی از آنها می گیرد. برای خلاص شدن از مشکل نشت از لباسشویی، ابتدا باید دلیل نشتی را پیدا کرد.

  • مشکل در شلنگ ورودی آب
  • پارگی و آسیب دیدن شلنگ تخلیه آب
  • خرابی لاستیک درب لباسشویی
  • شکستگی محفظه جاپودری لباسشویی
  • ایراد در پمپ تخلیه

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز، سرویسکار مجاز لباسشویی بکو در مشهد به منزل شما اعزام کنند.

آبگیری نکردن لباسشویی بکو

آبگیری نکردن لباسشویی دلایل مختلفی دارد. بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهید، ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. علت آبگیری نکردن دستگاه می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • ایراد در پمپ آب
  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خرابی شیر ورودی آب
  • خرابی هیدرواستات

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

علت سوختن برد لباسشویی بکو

برد لباسشویی، قسمت بسیار حیاتی و حساس در لباسشویی می باشد که از تعداد زیادی قطعه الکترونیکی مانند خازن، فیوز و… تشکیل شده است. عامل اصلی سوختن برد لباسشویی می تواند نوسان برق و یا رسیدن آب به آن باشد.

در صورت سوختن برد ماشین لباسشویی راه حل معمول آن تعویض برد لباسشویی است؛ البته بهتر است حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار لباسشویی بکو در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند.

تعمیرکار لباسشویی بکو در مشهد

مجموعه سما سرویس مجربترین تعمیرکاران و متخصصان را به کار گرفته تا با ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشتریان را کسب کند و دردی از آنها دوا کند. به کارگیری تکنیسین های متخصص باعث شده تا مشتریان دیگر با دردسرهای تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ناشی مواجه نشوند و با خیال راحت تعمیرات لباسشویی خود را به ما بسپارند.

سما سرویس با برگزار کردن کارگاه های آموزشی برای تکنیسین های خود، سعی در بالا بردن مهارت ها و بروز رسانی اطلاعات آنها در این زمینه دارد. همچنین تعمیرکاران ما قادر به تعمیر انواع لباسشویی بکو با مدل های مختلف از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها هستند.

اگر به دنبال تعمیرکار ماهر برای تعمیر لباسشویی خود هستید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکار لباسشویی بکو در مشهد در محل شما حضور یابد.

سرویسکار لباسشویی بکو در مشهد

اگر فکر می کنید که پیشگیری از خرابی ها و ایرادات اساسی در لباسشویی و افزایش عمر دستگاه ممکن نیست اشتباه می کنید!

خدمات سرویس لباسشویی بکو در مشهد، جهت پیشگیری از اتفاقات و خرابی هایی که ممکن است برای لباسشویی شما رخ دهد ارائه می شود. از مزایای دیگر سرویس کردن لباسشویی می توان به افزایش عمر دستگاه و عملکرد بهتر آن اشاره کرد.

در این فرآیند سرویسکار لباسشویی بکو در مشهد در منزل شما به بررسی تمام بخش های لباسشویی میپردازد و تمام مشکلات کوچک و بزرگ دستگاه را برطرف می کند، در نتیجه از بزرگتر شدن خرابی ها در آینده جلوگیری می شود و دستگاه همیشه در بهترین حالت کار خواهد کرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی بکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی بکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بکو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی بکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بکو

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در مشهد

سما سرویس مفتخر است با بیشتر از 15 سال سابقه فعالیت و داشتن تعداد زیادی تعمیر موفق در کارنامه خود، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در مشهد به فعالیت خود ادامه دهد.

مجموعه سما سرویس با بکارگیری توان و مهارت های تکنیسین های مجرب و استفاده از قطعات یدکی مرغوب و اصلی ، توانسته خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه کند و برای اثبات آن گارانتی 6 ماهه برای خدمات تعمیر لباسشویی بکو در مشهد در نظر گرفته تا مشتریان با آسودگی خاطر بیشتر، تعمیرات خود را به سما سرویس بسپارند. اگر پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت دستگاه را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد (سما سرویس)، آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته به شما همشهریان عزیز است.

برای درخواست تعمیر لباسشویی بکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض خسته نباشید

تشکر می کنم از شما و تعمیرکار خوبتون که به سرعت برای تعمیر لباسشویی ما اومدن و واقعا کارشون رو خیلی تمیز و سریع انجام دادن و خیلی خوش برخورد هم بودن.

صادق فریمانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بکو
سلام ، خیلی خیلی ممنونم از شما که سریع اومدید و نشتی لباسشویی رو برطرف کردید واقعا کلافه شده بودم که همیشه موکت به خاطر نشت لباسشویی خیس می شد ولی الان دیگه خداروشکر مشکل کاملا برطرف شده.
عاطفه خدادوست
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بکو
تشکر می کنم از شما و تعمیرکار بسیار حرفه ایتون که کمک کردید تا بتونیم دوباره از لباسشویی مون بدون هیچ مشکلی استفاده کنیم.
سجاد قربانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بکو

خدمات پس از فروش لباسشویی بکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های بکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی بکو در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی بکو در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی بکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی بکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی بکو
  • سرویس لباسشویی بکو در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی بکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی بکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های بکو

برند بکو یکی از برندهای شناخته شده در جهان است که در زمینه تولید لوازم خانگی باکیفیت فعالیت می کند و در ترکیه تاسیس شده است. لباسشویی های بکو، هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت ساخت، بسیار مطلوب و به صرفه هستند و از تکنولوژی های بروز دنیا بهره می برند. مصرف انرژی پایین این لباسشویی ها یک امتیاز مثبت دیگر برای آنها به شمار می رود.

شرکت سما سرویس، به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش لباسشویی بکو در مشهد، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در تمام روزهای هفته می باشد.

کلام پایانی

برای جلوگیری از خراب شدن لباسشویی خود حتما هر شش ماه یکبار آن را سرویس کنید. همچنین در زمان خرابی دستگاه خود، به دلیل امکان پذیر نبودن تعمیر آن توسط افراد غیر متخصص و امکان به وجود آمدن خرابی های شدیدتر، بهتر است از برداشتن آچار و دستکاری کردن آن پرهیز کنید.

تیم پاسخگویی سما سرویس به صورت 24 ساعته آماده است که تماس های شما عزیزان را پیگیری کند. در صورت نیاز به تعمیرکار، تکنیسین های ما در تمام طول هفته در خدمت شما هستند و برای رفاه بیشتر شما تعمیرات را در محل شما انجام می دهند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟