سرویس و تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو بکو

تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد

شرکت سما سرویس جزو بهترین مراکز تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد می باشد. این مجموعه سال های زیادی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت مستمر داشته است. شرکت سما سرویس با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی 24 ساعته و ارائه گارانتی 6 ماهه برای خدماتی نظیر تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد، مفتخر است که مورد اعتماد هزاران خانواده در سراسر شهر مشهد واقع شده است. تلاش ما در این مجموعه این است که با ارائه خدماتی ارزشمند و کارآمد بتوانیم در حد توان خود از دغدغه های همشهریان خود بکاهیم.

تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد

شما همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد نیاز داشتید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. ما به شما اطمینان می دهیم که تنها با یکبار استفاده از خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد، در سما سرویس، به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی بکو

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

خوب شسته نشدن ظرف ها در ظرفشویی بکو

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده شدن خاطر کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت رفع این مشکل اگر می توانید بررسی کنید که خروجی آب پاش مسدود شده یا خیر و در صورت مسدود بودن باید آنرا برطرف کنید. همچنین ممکن است با تعویض شوینده این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن ظرفشویی بکو

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در میان کاربران بوده است. وقتی ظرفشویی خاموش نمی شود، معمولاً ایراد از سنسور نشتی است. اگر سنسور رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد، سعی می کند مانع از خاموش شدن دستگاه شود و به طور دائم و پیوسته عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

خرابی پنل کنترل ظرفشویی بکو

پنل کنترل ظرفشویی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که به کمک آن می توان تنظیمات و برنامه دلخواه را به دستگاه داد و فرآیند شستشو را کنترل کرد. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

دستگاه روشن است اما پنل خاموش است و کار نمی کند: در این شرایط احتمال دارد برد پنل معیوب شده باشد، اتصالات پنل دچار مشکل شده باشند و یا نمایشگر پنل خراب شده باشد.

پنل روشن است اما کار نمی کند: در شرایطی که پنل روشن است اما با فشار دادن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس و دادن فرمان به آن عملی صورت نمی گیرد احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

برای رفع این مشکل باید ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید و کابل آنرا از برق بکشید و پس از چند ثانیه دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با سرویسکار مجاز ظرفشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

خرابی تایمر ظرفشویی بکو

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر است، استفاده از تایمر های گوناگون است. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل ماشین قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی طبق آن پیش می رود و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با تعمیرکار ظرفشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن ظرفشویی بکو

یکی از رایج ترین ایراداتی در ماشین ظرفشویی به وجود می آید کار نکردن ظرفشویی است. جهت رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار تغذیه دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق وارد ظرفشویی می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ماشین ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی بکو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی بکو در مشهد

تعمیر ظرفشویی یک کار تخصصی است و نیازمند دقت و مهارت بالا است و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و ماهر صورت بگیرد. محول کردن تعمیرات وسایل ضروری منزل به افراد نابلد و مراکز نامعتبر می تواند آثار زیانباری را برای شما در پی داشته باشد. در برخی موارد حتی افراد مجبور شده اند که دستگاه خود را دور انداخته و یک ظرفشویی جدید خریداری کنند.

سما سرویس، بهترین تکنیسین ها را در اختیار دارد و می تواند خدماتی باکیفیت و کارآمد به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید. ما همواره برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم و اطلاعات و متد های بروز تعمیرات را در اختیار آنها می گذاریم.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی بکو در مشهد نیاز دارید و می خواهید تعمیر دستگاهتان با کیفیت بالا صورت بگیرد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته در مرکز سما سرویس حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی بکو در مشهد

سرویس کردن دوره ای ظرفشویی کمک می کند تا سلامت دستگاه حفظ شود و دستگاه به مشکلات دردسر سازی مانند نشت آب یا اختلال در فرآیند شستشو دچار نشود. در کنار درست استفاده کردن از دستگاه باید به صورت مرتب آنرا سرویس کرد تا از مشکلات پردردسر و وقت گیر جلوگیری کرد.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی بکو در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند سرویسکار در منزل مشتری به بررسی و ارزیابی عملکرد تک به تک قطعات ظرفشویی می پردازد و کوچک ترین ایرادات دستگاه را برطرف می کند تا در آینده مشکلات بزرگتر را به وجود نیاورند. از مزایای سرویس کردن منظم دستگاه می توان به بالا رفتن عمر دستگاه، جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه و بهبود عملکرد آن اشاره کرد.

برای ثبت درخواست خدمات سرویس ظرفشویی بکو در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی بکو در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی بکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی بکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بکو

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد

در زمان خرابی وسایلی مانند ظرفشویی، تعمیر شدن درست و اصولی آن یکی از دغدغه های افراد است. زمانی که ظرفشویی بکو شما خراب می شود همیشه بهترین راه تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بکو در مشهد و کمک گرفتن از آنهاست.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد تلاش کرده تا با گردهم آوردن تعمیرکاران متخصص و فراهم کردن تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی کیفیت خدمات خود را افزایش دهد و خدماتی درخور مشتریان به آنها ارائه کند. سرعت عمل بالا در ارائه خدمات، خدمات باکیفیت، دسترسی به قطعات یدکی اصلی و ضمانت 6 ماهه خدمات چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر شرکت های هم صنف خود شده است. شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید

می خوام تشکر کنم از شما و تعمیرکار بسیار محترمتون که سریع برای تعمیر ظرفشویی ما اقدام کردید و خدماتتون بسیار عالی بود. خداروشکر مشکل ظرفشویی کاملا برطرف شده و داره مثل روز اولش کار می کنه. ممنونم

اکرم ملاصدرا
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی بکو
سلام

ممنونم از سما سرویس که بجای تعویض برد اصلی ظرفشویی ما پیشنهاد دادن اونو تعمیر کینم و خیلی خوب هم تعمیرش کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد ظرفشویی باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد ظرفشویی مارو با هزینه منصفانه ای تعمیر کرد.

عاطفه مهرزاد
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی بکو
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکار خوبشون که برای تعمیر ظرفشویی ما سریع اقدام کردن و بسیارخوب هم کار رو انجام دادنو میخواستم بگم من از خدمات ارائه شده کاملا رضایت دارم. ممنونم وخسته  نباشید
مهرداد سلیم زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی بکو

خدمات پس از فروش ظرفشویی بکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی بکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی بکو در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی بکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی بکو در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی بکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی بکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی بکو
  • سرویس ظرفشویی بکو در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی بکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های بکو

برند بکو یکی از برندهای شناخته شده جهانی در عرصه تولید لوازم خانگی با کیفیت است که در ترکیه تأسیس شده. ظرفشویی های بکو، هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت و کارایی بسیار مطلوب و به صرفه هستند و از فناوری های بروز دنیا بهره می برند و مصرف انرژی پایین این ظرفشویی ها یک امتیاز مثبت دیگر برای آنها به شمار می رود.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی بکو در مشهد است. این مجموعه همه روزه و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی بکو در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر به­صورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی بکو در مشهد به منزلتان ثبت کنید.

کلام پایانی

در زمان خراب شدن ظرفشویی بکو مهم است که کار تعمیر آن را به یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی بکو در مشهد بسپاریم. شرکت سما سرویس به پشتوانه تجربه، سابقه درخشان و مهارت تکنیسین های خود تاکنون توانسته است رضایت درصد زیادی از مشتریان خود را کسب کند. این موضوع را می توانید در تعدادی از نظرات مشتریان که در همین صفحه قرار گرفته اند مشاهده کنید. با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بکو در مشهد (سما سرویس)، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما ارائه می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟