تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد با 6 ماه ضمانت رسمی خدمات
لوگو بکو

تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد

به کمک ساید بای ساید می توانیم مواد غذایی مورد نیاز چند روز یا حتی چند هفته خود را در خانه نگهداری کنیم و نیاز نباشد مدام به فروشگاه برویم. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و شدیدتر شدن مشکل، باید فورا اقدام به تعمیر دستگاه کرد.

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد می باشد. خدمات این مجموعه توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ارائه می شود و همواره سعی می شود بهترین خدمات با کیفیت بالا ارائه شود. همچنین سما سرویس برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته تا حسن نیت خود را به شما عزیزان اثبات کند.

تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد

اگر نیاز دارید تا سریعا ساید بای ساید خود را تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید بکو در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید بکو

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد ایرادات مشابه بسیاری مطرح شده که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم.

از کار افتادن ناگهانی ساید بای ساید بکو

اگر این اتفاق برای شما رخ داده احتمالا نگران شده اید و می خواهید دلیل آنرا بدانید. خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید می تواند به علت معیوب شدن کابل برق دستگاه، مشکل در فیوز، خرابی مدار تغذیه و یا مشکل در برد اصلی دستگاه باشد.

اگر مهارت فنی ندارید پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد بررسی شود.

کار نکردن پنل کنترل ساید بای ساید بکو

کار نکردن پنل کنترل دستگاه یک مشکل رایج می باشد. دلایل رخ دادن این اتفاق را می توان به شکل زیر دسته بندی کرد:

  • اگر صفحه نمایش روشن می شود اما با فشردن کلید ها هیچ تغییری ایجاد نمی شود ممکن است مشکل از کلید های پنل دستگاه باشد یا برنامه آن به هم ریخته باشد.
  • اگر دستگاه روشن است اما صفحه نمایش چیزی نشان نمی دهد امکان دارد برد پنل یا نمایشگر پنل معیوب شده باشد و یا اتصالات مربوط به آن مشکل پیدا کرده باشند.

برای رفع این مشکل، دستگاه را یکبار از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از ساید بای ساید بکو

یکی دیگر از مشکلات رایج در ساید بای ساید ها نشت کردن آب از اطراف دستگاه می باشد. این مشکل ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • مسدود شدن لوله تخلیه
  • شکستگی یا خرابی سینی تخلیه
  • مشکل در لوله های متصل به آبسردکن
  • مشکل در شلنگ یا شیر برقی کنترل ورود آب به دستگاه

باید با دقت موارد بالا را بررسی کنید و اگر ایرادی مشاهده کردید آن را برطرف کنید. اگر مشکل را پیدا نکردید یا برای رفع آن به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید بکو در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کار کردن موتور ساید بای ساید بکو

موتور ساید بای ساید باید پس از رساندن دمای دستگاه به دما تنظیم شده برای مدتی خاموش شود؛ این فرایند مرتبا تکرار می شود. اگر این عمل در دستگاه شما انجام نمی شود و موتور یکسره کار می کند، ایرادی در دستگاه وجود دارد که اگر سریعا برطرف نشود ممکن است موتور آسیب ببیند.

این مشکل ممکن است به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه رخ دهد و باید از این کار خودداری کنید. همچنین ممکن است گاز خنک کننده نشت کرده باشد و به علت کمبود گاز عمل سرمایش به درستی صورت نمی گیرد و موتور مجبور می شود مدام کار کند. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو در مشهد تماس بگیرید.

گرمای بیش از حد بدنه ساید بای ساید بکو

گرم بودن بدنه ساید بای ساید معمولا طبیعی است و یک مشکل به شمار نمی رود. بدنه دستگاه به علت وجود لوله های انتقال گاز معمولا گرم است و نیازی نیست نگران باشید. این گرما برای نوار دور درب دستگاه بسیار مفید نیز هست، زیرا موجب می شود خاصیت مغناطیسی و چسبندگی خود را از دست ندهد.

زمانی که بدنه دستگاه بیش از حد داغ می شود و احساس می کنید در حالت معمول نیست بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید بکو در مشهد تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید بهتر است دستگاه از اطراف حداقل 20 سانتیمتر با وسایل و دیوار فاصله داشته باشد.

تعمیرکار ساید بای ساید بکو در مشهد

با توجه به ساختار پیشرفته و پیچیده ساید بای ساید، تعمیر آن باید توسط افراد ماهر و آموزش دیده صورت بگیرد و سپردن آن به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای کار درستی نیست و می تواند علاوه بر اتلاف وقت هزینه های شما را افزایش دهد.

تعمیرکارانی که در سما سرویس مشغول به خدمت رسانی هستند همگی افراد متخصص و با تجربه هستند و سابقه تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند. تعمیرکاران ما با استفاده از تجربه و مهارتی که در سالهای فعالیت خود به دست آورده اند می توانند انواع مدل های ساید بای ساید را تعمیر کنند و به راحتی مشکل دستگاه را برطرف کنند.

اگر می خواهید خدمات تضمین شده و باکیفیت دریافت کنید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ساید بای ساید بکو در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین های ما به سرعت خود را به محل شما برسانند.

سرویسکار ساید بای ساید بکو در مشهد

پس از مدتی کار کردن ساید بای ساید در منزل شما، ممکن است ایرادات کوچکی در دستگاه ایجاد شوند که اغلب به چشم نمی آیند؛ اما این ایرادات کوچک سبب ایجاد مشکلات بزرگتر در آینده می شوند و باید سریعا برطرف شوند.

خدمات سرویس ساید بای ساید بکو در مشهد، به منظور رفع ایرادات ریز و درشت دستگاه و جرم زدایی از تمام قسمت های آن ارائه می شود. این کار باعث می شود عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند و در آینده ایرادات اساسی به سراغ دستگاه نیایند، در نتیجه عمر دستگاه نیز افزایش پیدا می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید بکو در مشهد کافیست با سما سرویس تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید بکو در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید بکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید بکو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید بکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بکو

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد

سما سرویس با بیشتر از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد و انجام بیش از هزار تعمیر موفق توانسته با ارائه خدمات با کیفیت در جهت جلب رضایت مشتریان، به عنوان یک مرکز معتبر شناخته شده و با عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد فعالیت کند.

مجموعه سما سرویس بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها را گرد هم آورده و قصد دارد تا خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه کند تا بتواند دغدغه های مشتریان را از بین ببرد و رضایت آنان را جلب کند.

سما سرویس خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می دهد بدین صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دوباره به مشکل تعمیر شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی آنرا دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو در مشهد (سما سرویس)، می توانید به صورت شبانه روزی از طریق تماس تلفنی، فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در منزل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

بعد از مدت ها گشتن دنبال تعمیرکار خوب توی گوگل به سایت شما برخوردم. از ظاهر سایت کاملا مشخص بود که سماسرویس یک مجموعه حرفه ایه و بعد از دیدن کیفیت کارشون متوجه شدم تصمیم درستی گرفتم. با تشکر از سما سرویس
هاشم کلانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو
با سلام

خیلی تشکر میکنم از شما و تعمیرکار با اخلاقتون که که برخوردشون هم مانند کارشون بسیار حرفه ای بود و بسیار خوب یخچال فریزر ما رو تعمیر کردند و خداروشکر مشکل کاملا برطرف شد.

ماهرخ قاینی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید بکو
میخواستم ازتون تشکر کنم بابت تعمیر کمپرسور یخچالم . فکر میکردم مجبورم کمپرسور رو تعویض کنم اما شما اونو تعمیر کردین و الان مثل ساعت کار میکنه. دمتون گرم واقعا عالی هستید.
محمد رضایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو

خدمات پس از فروش ساید بای ساید بکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید بکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید بکو در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید بکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید بکو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید بکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید بکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید بکو
  • سرویس ساید بای ساید بکو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید بکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای بکو

شرکت بکو یک شرکت ترکی شناخته شده در جهان در عرصه تولید لوازم خانگی می باشد. ساید بای ساید های بکو، هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت و کارایی بسیار مطلوب و به صرفه هستند و از فناوری های بروز دنیا بهره می برند و مصرف انرژی پایین این دستگاه ها یک امتیاز مثبت دیگر برای آنها به شمار می رود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ساید بای ساید بکو در مشهد در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شماست.

کلام پایانی

با اینکه روز به روز سای بای ساید های با کیفیت به بازار می آیند، اما هنوز احتمال خراب شدن این دستگاه ها در صورت عدم استفاده صحیح و جدی نگرفتن سرویس دوره ای آنها وجود دارد.

بطور کلی بهتر است زمانی که در دستگاه خود ایراداتی مشاهده می کنید که عملکرد دستگاه را مختل می کنند، با مرکز تعمیر ساید بای ساید بکو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما مشاوره بدهند و شما را برای رفع مشکل دستگاهتان راهنمایی کنند. سما سرویس به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به تمام همشهریان گرامی در شهر مشهد می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟