تعمیر لباسشویی بهی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو بهی

تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید پس احتمالا ماشین لباسشویی بهی شما خراب شده و مشکلی دارد و برای برطرف کردن آن نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی بهی در مشهد دارید. باید خدمت تان عرض کنم به جای درستی مراجعه کرده اید. ما شرکت سماسرویس هستیم ، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد.

خرابی ماشین لباسشویی مشکلات زیادی را برای افراد بوجود می آورد، تجربه نشان داده است که زمانی که ماشین لباسشویی در یک منزل خراب می شود، مهمترین چیز برای مردم این است که هرچه سریعتر مشکل دستگاه را برطرف کنند و آن را دوباره راه اندازی کنند تا از شر این مشکل رهایی بیابند. اما اکثر افراد در این مواقع به خاطر عجله ای که در رفع مشکل دارند به مسائل مهمتر توجهی نمی کنند.

تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

مهمترین مسئله در زمان خرابی وسایل ضروری منزل این است که شما بهترین تعمیرکار یا مرکز تعمیرات را برای این کار انتخاب کنید. با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در تولید لوازم منزل مانند ماشین لباسشویی ،سرویس و تعمیر این وسایل به مهارت و دانش بالایی نیازمند است که اکثر افرادی که خدماتی مانند تعمیر لباسشویی بهی در مشهد را ارائه می کنند از این ویژگی ها برخوردار نیستند و صرفا براساس تجربه دست به تعمیر این وسایل می زنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی بهی 

ماشین های لباسشویی بهی مانند سایر ماشین های لباسشویی ،ایراداتی دارند که بیشتر از بقیه متداول است و در اکثر این دستگاه ها حداقل یکبار بروز می کنند. در ادامه تعدادی از این ایرادات را برای شما بیان می کنیم تا اگر این ایراد برای دستگاه شما نیز رخ داده بتوانید آن را سریعا برطرف کنید.

ماشین لباسشویی بهی عمل آب گیری را درست انجام نمی دهد

عدم آبگیری در ماشین لباسشویی بهی می تواند به یکی از دلایل زیر رخ دهد:

  • ایراد در شیر برقی ورودی آب
  • مشکل در لوله یا شیلنگ ورودی آب
  • خرابی هیدرواستات
  • خرابی برد اصلی دستگاه

در این زمان شما باید پیش از هرکاری مطمئن شوید که لوله ورودی آب شکستی ، پیچ خوردگی یا هر ایراد دیگری نداشته باشد. اگر مشکل برطرف نشد با مرکز تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد (سماسرویس) تماس بگیرید.

تکان خوردن و جابجا شدن لباسشویی بهی هنگام کارکردن

این ایراد در اکثر موارد به دلیل تراز نبودن پایه های دستگاه رخ می دهد. شما باید از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کنید.

اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد بروز این ایراد می تواند به خاطر پرکردن بیش از حد سبد دستگاه ، خرابی تسمه موتور و یا ایراد در کمک فنرها باشد. در این صورت شما باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی بهی

وجود جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی می تواند بسیار خطرناک باشد. اولین اقدام شما در این زمان این است که دستگاه را از جریان برق جدا کنید. این ایراد احتمالا به دلیل ایراد در سیم کشی دستگاه یا یکی از قطعات الکترونیکی آن باشد که باید سریعا برطرف شود.

بهترین کار در این زمان این است که شما دستگاه را از برق بکشید و با تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

دیگ یا محفظه لباسشویی بهی شروع به چرخیدن نمی کند

مهمترین دلایل برای نچرخیدن دیگ لباسشویی بهی یکی یا چند مورد از عوامل زیر است:

  • خرابی یا ایراد در موتور دستگاه
  • وجود مشکل در برد الکترونیکی آن
  • پارگی یا سفت شدن بیش از حد تسمه موتور

این ایراد همانطور که متوجه شدید دلایل متعددی دارد و باید از نزدیک بررسی شود پس بهترین کار این است که با سرویسکار مجاز لباسشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی بهی پس از چند دقیقه کارکردن متوقف می شود

این ایراد می تواند به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور، خرابی برد اصلی، خرابی میکروسوئیچ ، ایراد در تایمر و یا بسته نشدن درب آن رخ دهد. کاری که در این زمان از دست شما بر می آید این است که از بسته شدن کامل درب دستگاه اطمینان حاصل کنید و محفظه آن را بیش از حد پر نکنید. اگر ایراد همچنان باقی ماند بهتر است با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی بهی در مشهد تماس گرفته و از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بخواهید.

تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد

کیفیت و تعمیر صحیح یک وسیله مانند لباسشویی بهی ، تماما به مهارت ، دانش و تجربه تعمیرکار آن بستگی دارد. اگر تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد از مهارت و دانش کافی برخوردار نباشد احتمالا دستگاه شما را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد. این موضوع می تواند هزینه و زمان شما را به شدت هدر دهد. پس بهترین کار این است که برای تعمیر لباسشویی بهی در مشهد ، به سراغ مراکز معتبری بروید که به شما ضمانت های کافی را برای انجام صحیح و اصولی تعمیرات بدهند.

شرکت سماسرویس علاوه بر این که بهترین و مجرب ترین تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد را در اختیار دارد، کلیه خدمات خود از جمله تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد را بصورت رسمی تا 6 ماه گارانتی می کند. این یعنی اگر چنانچه دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی بهی در مشهد ، دوباره به مشکل قبل دچار شود ، شرکت سماسرویس مجدد و بدون هیچگونه هزینه ای آن را برای شما تعمیر خواهد کرد.

این موضوع از دو جنبه برای ما حائز اهمیت است؛ اول اینکه ضمانت خدمات نشان می دهد که ما به مهارت و دانش تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد کاملا اطمینان داریم و دوم اینکه باعث می شود که خاطر مشتری از بابت کیفیت خدمات آسوده باشد و اطمینان داشته باشد که شرکت سماسرویس در قبال مشکلاتی که پس از تعمیر برای دستگاه او ممکن است پیش بیاید مسئولیت پذیر خواهد بود.

سرویسکار لباسشویی بهی در مشهد

سرویس لباسشویی بهی در مشهد در سالهای اخیر متقاضیان زیادی داشته است. به همین خاطر شرکت سماسرویس به عنوان مرکز تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد ، اقدام به ارائه این سرویس نموده است. فرایند سرویس لباسشویی بهی در مشهد ، شامل گردگیری قطعات ، بررسی سلامت موتور ، بررسی سلامت درب و عایق بندی آن ، بررسی سلامت برد و سایر قطعات دستگاه می شود.

سرویسکار لباسشویی بهی در مشهد در طول فرایند سرویس دستگاه بصورت کامل سلامت و عملکرد آن را بررسی می کند و کلیه ایرادات جزئی آن را برطرف می کند. با این کار دستگاه شما همیشه در بهترین شرایط و در بالاترین بازده ممکن خود به شما خدمت رسانی می کند. همچنین سرویس لباسشویی بهی در مشهد باعث می شود که دستگاه شما دچار ایرادات شدید در قطعات اصلی نشده و در نتیجه هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه به شدت کاهش می یابد. لازم به ذکر است که هزینه سرویس لباسشویی بهی در مشهد ، به مراتب از میانگین هزینه های تعمیر آن کمتر است و بایستی حداقل سالیانه یکبار انجام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی بهی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بهی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی بهی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بهی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد

شرکت سماسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در مشهد ، همیشه سعی می کند تا شناخت نیاز مشتریان خدماتی را به آن ها ارائه دهد که بصورت کامل نیازهای مشتریان را پوشش دهد. به همین خاطر این مجموعه که در چند سال اخیر تحت عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد فعالیت می کند ، آمادگی این را دارد که در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته ، تعمیرکار یا سرویسکار لباسشویی بهی در مشهد را به منزل مشتریان اعزام کند.

علاوه بر این باید ذکر کنیم که سیاست ما در مجموعه سماسرویس این است که اگر قطعه ای در دستگاه شما ایراد دارد و امکان تعمیر آن وجود داشته باشد ، آن را تعمیر کنیم تا شما متحمل هزینه های گزاف تعویض قطعات نشوید. تنها در صورتی قطعه معیوب را تعویض می کنیم که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد یا مشتری شخصا درخواست تعویض آن را داشته باشد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی بهی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بهی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی بهی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

میخوام تشکرم کنم از شما بابت تعمیر لباسشویی مون. واقعا دیگه کلافه شده بودیم از سروصدای زیادش و خداروشکر الان خیلی خوب و بدون صدا داره کار میکنه. ممنونم🙏

سمانه میرموسوی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بهی
تشکرمی کنم از شما و تعمیرکارتون که سریع برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید و واقعا کیفیت کار بالا بود و بدون معطلی و شلوغ کاری انجام شد. با تشکر
حامد محسن زاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بهی
با سلام. خیلی ممنونم از شما و تعمیرکار خوبتون که اینقد دلسوزانه به مشکلات مردم رسیدگی میکنین و خدماتتون واقعا کارساز و مفید هست.
لعیا مجاهد
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی بهی

خدمات پس از فروش لباسشویی بهی در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های بهی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی بهی در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی بهی در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی بهی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی بهی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی بهی
  • سرویس لباسشویی بهی در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی بهی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی بهی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های بهی 

شرکت و کارخانه بهی یک مجموعه تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا است که به تولید محصولاتی مانند یخچال فریزر و ماشین لباسشویی مشغول است. این مجموعه با تولید محصولاتی با کیفیت در کنار قیمت مناسب موفق شد در ایران نیز بخش خوبی از بازار لوازم خانگی را به خود تخصیص دهد. امروزه محصولات این برند در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی و مخصوصا ایران دیده می شود.

شرکت سماسرویس نیز از ابتدای ورود محصولات این برند با شناخت ساختار و تکنولوژی های بکار رفته در محصولات بهی ، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی بهی در مشهد نمود. اکنون پس از گذشت بیش از 10 سال این مجموعه به مورد اعتمادترین شرکت در زمینه تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد تبدیل شده است.

کلام پایانی

در پایان باید تاکید کنیم که زمانی که لوازم ضروری منزل مانند ماشین لباسشویی بهی ، خراب می شوند؛ بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد تماس گرفته و کار تعمیر دستگاه را به آنها بسپارید. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در مشهد بهترین تعمیرکاران ، سرویسکاران و قطعات یدکی را برای لباسشویی بهی در اختیار دارد و کلیه خدمات خود را نیز تا 6 ماه گارانتی می کند.

تمام این موارد در راستای جلب رضایت و اعتماد شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد فراهم شده اند تا شما دیگر نگران خرابی لوازم ضروری منزل تان نباشید و با خیالی راحت وظیفه تعمیر اینگونه وسایل را به سماسرویس بسپارید.

شما می توانید از طریق دکمه های زیر و بصورت تلفنی ، از طریق واتساپ و از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بصورت آنلاین ، درخواست خود را برای اعزام سرویسکار یا تعمیرکار مجاز لباسشویی بهی در مشهد ثبت کنید تا در کمتر از دو ساعت تکنیسین سماسرویس در محل مورد نظر حاضر شود و دستگاه شما را سریعا راه اندازی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟