سرویس و تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو بهی

تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد

ظرفشویی از کاربردی ترین لوازم در خانه است و در طول روز ممکن است چندین بار از آن استفاده شود. این وسیله ممکن است به علت استفاده طولانی مدت و فرسودگی دچار مشکلاتی شود و نیاز باشد که آنرا تعمیر کنید؛ در این شرایط برای تعمیر دستگاه باید با یک مرکز معتبر تماس بگیرید.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد است و سالهاست که در این زمینه خدمات ارائه می کند. این مجموعه تاکنون صدها مدل مختلف از ظرفشویی های بهی را با موفقیت تعمیر کرده است. این موضوع باعث شده است که هزاران همشهری مشهدی، به کیفیت خدمات سما سرویس اعتماد کرده و مشتری دائمی خدمات این مجموعه شوند.

تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد

شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در همان روز به سرعت تعمیرکار ظرفشویی بهی در مشهد به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی بهی 

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

ظرفشویی بهی ظرف ها را به درستی نمی شوید

گاهی اوقات پیش می آید که پس از تمام شدن کار ظرفشویی و خارج کردن ظرف ها متوجه شوید که ظروف به خوبی شسته نشده اند. برای رفع این مشکل باید سینی فشار، بازوهای آب پاش و واشر آب را بررسی کنید که چربی و ذرات غذا به آنها نچسبیده باشد. برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی آنرا بدون گذاشتن ظرف در داخل آن روشن کنید تا خوب خود را بشوید.

همچنین ممکن است علت این مشکل کم بودن فشار آب خروجی از آب پاش باشد. اگر برای رفع این مشکل به کمک نیاز دارید با تعمیرکار ظرفشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی بهی عملیات تخلیه را تمام نمی کند

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در ظرفشویی است که بسیار از کاربران از آن شاکی هستند. اگر ظرفشویی شما همواره درحال انجام عملیات تخلیه آب است و توقف نمی کند، مشکل می تواند از سنسور نشتی باشد. اگر سنسور، رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد سعی می کند از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند و به طور دائم و پیوسته عملیات تخلیه را اجرا می کند.

جهت رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی بهی

این مشکل همواره از مشکلات رایج در میان کاربران بوده و هست. معمولا انسداد شلنگ یا فیلتر تخلیه دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند. می توانید با بررسی موارد گفته شده و اقدام برای رفع انسداد آنها، خودتان مشکل را برطرف کنید ولی در مواردی که ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد، باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد ظرفشویی بهی

بسیاری از ظرفشویی ها در هنگام کار صدا می دهند. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول بیشتر می شود که می تواند نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت باید با تعمیرکار ظرفشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

خشک نکردن ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی بهی

مرحله خشک کردن در ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم است و به شما این امکان را می دهد که پس از پایان کار به راحتی ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت ها قرار دهید. در این شرایط دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال نخواهید داشت.

اما ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل ماشین به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را کنترل کنید. ترموستات می تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار ظرفشویی بهی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی بهی در مشهد

همه افراد یکبار در زندگی تعمیر یک وسیله را به یک تعمیرکار سپرده اند و با بد قولی تعمیرکار یا کم بودن کیفیت کار مواجه شده اند. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که زمانی که افراد به دنبال تعمیرکار هستند تحقیق نمی کنند و با عجله تعمیرکاری را انتخاب می کنند که نمی دانند چقدر مهارت دارد یا چند نفر از خدمات او راضی بوده اند.

تعمیر کردن ظرفشویی یک کار تخصصی است و به تجربه و مهارت بالا  نیاز دارد و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و با تجربه صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند تشدید خرابی های دستگاه، افزایش هزینه ها و اتلاف وقت روبرو شوید.

سما سرویس تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه را گرد هم آورده تا بتواند از به وجود آمدن مشکلات در فرآیند تعمیر جلوگیری کند و خدماتی با کیفیت بالا جهت رفع دغدغه های مشتریان در ارتباط با دستگاهشان و کسب رضایت آنها ارائه کند. تعمیرکاران سما سرویس به عنوان تعمیرکار مجاز ظرفشویی بهی در مشهد شناخته می شوند و به صورت تخصصی آموزش دیده اند تا تعمیرات انواع مدل های ظرفشویی بهی را به صورت اصولی انجام دهند.

سرویسکار ظرفشویی بهی در مشهد

سرویس کردن دوره ای ظرفشویی فرآیندی است که در آن غبار و جرم از تمام قسمت های دستگاه زدوده می شود، ایرادات دستگاه از جمله ایرادات جزئی آن برطرف می شوند و تنظیمات مناسب به دستگاه اعمال می شود. این کار بیشتر جنبه پیشگیری دارد و تا حد زیادی از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه جلوگیری می شود.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی بهی در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات تماما توسط سرویسکار مجاز ظرفشویی بهی در مشهد در محل مشتری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. سرویس کردن دستگاه برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید حداقل هر 6 ماه یکبار انجام شود اما انجام آن یکبار در سال نیز کفایت می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی بهی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی بهی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بهی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد

سما سرویس سالهاست که خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد ارائه می دهد و در این سالها تلاش کرده تا خدماتی باکیفیت و کارآمد ارائه کند تا بتواند به مشتریان برای خلاص شدن از مشکلات دستگاهشان کمک کند و مفید واقع شود. این مجموعه پس از ارائه خدمات به هزاران مشتری و جلب اعتماد و رضایت آنها توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد را به دست بیاورد و با این عنوان نیز خدمات خود را ارائه می کند.

جهت نشان دادن حسن نیت و اثبات کیفیت خدمات، این مجموعه تمام خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، خیلی خیلی تشکر میکنم ازتون که سریع برای تعمیر ظرفشویی ما تعمیرکارتون رو فرستادید. خدمات بسیار عالی بود و قیمت خوبی هم داشت
راضیه احمدزاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی بهی
می خواستم ازتون تشکر کنم و به کسایی که این متنو می خونن بگم که اگه می خواید ظرفشویی تون رو تعمیر کنید بهتره با سما سرویس تماس بگیرید چون هم پاسخگوییشون عالیه هم خدماتشون با کیفیته و قیمت نسبت به جاهای دیگه منصفانه تره
کیمیا قویدل
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی بهی
خدماتتون بسیار عالی و سریع بود . ممنونم🙏
محمد عاملی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی بهی

خدمات پس از فروش ظرفشویی بهی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی بهی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی بهی در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی بهی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی بهی در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی بهی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی بهی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی بهی
  • سرویس ظرفشویی بهی در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی بهی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی بهی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های بهی 

بهی یک مجموعه تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا است که به تولید محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی و… مشغول است. این مجموعه با تولید محصولاتی با کیفیت در کنار قیمت مناسب موفق شد در ایران نیز بخش خوبی از بازار لوازم خانگی را به خود تخصیص دهد. امروزه محصولات این برند در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی و مخصوصا ایران دیده می شود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بهی در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی بهی در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر وسیله ای مانند ظرفشویی به دلیل پیچیده بودن ساختار آن و حساس بودن قطعات، باید توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد. اگر ظرفشویی شما دچار مشکل شده و مهارت و دانش کافی برای تعمیر آنرا ندارید به هیچ وجه خودتان آچار به دست نگیرید و سعی نکنید دستگاه را تعمیر کنید زیرا با اینکار فقط آسیب های دستگاه را تشدید می کنید و هزینه تعمیرات آنرا افزایش می دهید. همچنین از سپردن کار تعمیر دستگاه خود به افراد غیر متخصص و ناشی پرهیز کنید.

تیم پاسخگویی سما سرویس به صورت 24 ساعته آماده است که تماس های شما عزیزان را پیگیری کند. در صورت نیاز به تعمیرکار، تکنیسین های ما در تمام طول هفته در خدمت شما هستند و برای رفاه بیشتر شما تعمیرات را در محل شما انجام می دهند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟