خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد با گارانتی رسمی 6ماهه
لوگو بهی

تعمیر ساید بای ساید یهی در مشهد

از زمانی که ساید بای ساید وارد خانه ها شده و به یکی از لوازم اساسی منزل تبدیل شده، میتوان مواد غذایی زیادی را برای مدت طولانی در خانه نگهداری کرد و از رفت و آمد پیوسته به فروشگاه آسوده بود. خراب شدن ساید بای ساید یک اتفاق ناخوشایند است و هیچکس دوس ندارد با آن مواجه شود؛ اما درصورت مواجهه با این مشکل باید سریعا برای تعمیر دستگاه اقدام نمود تا از شدیدتر شدن خرابی ها و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کرد.

زمانی که نیاز دارید فورا ساید بای ساید خود را تعمیر کنید و می خواهید تعمیرات با کیفیت بالا انجام شود، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد ثبت کنید تا متخصصین ما به سرعت به محل شما اعزام شوند.

تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد

. سما سرویس یک شرکت معتبر و ثبت شده است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد فعالیت می کند. بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس می گذرد و این مجموعه در این سالها توانسته با ارائه خدمات با کیفیت و کارآمد به مشتریان خود رضایت آنها را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

اگر نیاز به خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد دارید، فرقی نمی کند در کدام منطقه از شهر مشهد ساکن هستید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا در کمتر از دو ساعت تعمیرکار ساید بای ساید بهی در مشهد را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید بهی 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد، ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند. در ادامه رایجترین مشکلات ساید بای ساید را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

خراب شدن یخساز ساید بای ساید بهی

از کار افتادن و خراب شدن یخساز ساید بای ساید از مشکلات رایج و ناخوشایند این دستگاه است مخصوصا در فصول گرم سال که بسیار از یخ استفاده می کنیم. این مشکل در اکثر موارد به دلایل زیر رخ می دهد:

  • مسدود شدن و گرفتگی لوله تامین آب
  • یخ زدگی لوله کوچک انتقال آب
  • خرابی شیر برقی کنترل ورودی آب
  • گرفتگی و انسداد فیلتر دستگاه

برای رفع این مشکل باید موارد گفته شده به دقت بررسی شوند و پس از عیب یابی با توجه به نوع ایراد، اقدامات لازم صورت بگیرد. پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید بهی در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

داغ شدن کمپرسور ساید بای ساید بهی

گرم بودن کمپرسور درحال کار یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد داغ شود نشان دهنده وجود مشکل در موتور یا اختلال در عملکرد دیگر اجزاء دستگاه است.

اگر کمپرسور ساید بای ساید زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل درست بسته نشدن درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز مبرد یا خرابی کمپرسور باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بهی در مشهد تماس بگیرید.

سخت باز شدن درب ساید بای ساید بهی

اگر درب ساید بای ساید شما به درستی و به راحتی باز نمی شود و برای باز کردن آن توان بیشتری می گذارید باید مواردی که در زیر ذکر شده را بررسی کنید:

  • چک کنید که لاستیک دور درب مشکلی نداشته باید و تمیز باشد
  • بررسی کنید که محل قرار گیری دستگاه مسطح باشد و دستگاه به درستی تراز شده باشد
  • بررسی کنید که لولا های درب سالم هستند و مشکلی ندارند

برای خلاص شدن از این مشکل شما باید موارد بالا را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن عیب آن، آنرا رفع کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید بهی در مشهد تماس بگیرید.

نشت کردن آب از ساید بای ساید بهی

نشت آب یکی از رایجترین و سرسام آورترین مشکلات ساید بای ساید است. نشت آب می تواند از محل های مختلف دستگاه اتفاق بیافتد و برای رفع این مشکل باید محل نشتی را پیدا کرد و مشکل را برطرف کرد. علت نشت آب می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • ایراد در شیر ورودی آب
  • شکستگی سینی تخلیه
  • معیوب شدن لوله های متصل به آب سردکن

اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

وجود برق در بدنه ساید بای ساید بهی

اگر با لمس بدنه ساید بای ساید خود وجود الکتریسیته را احساس می کنید فورا دوشاخ دستگاه را از پریز برق بکشید و با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید بهی در مشهد تماس بگیرید.

این مشکل می تواند به دلیل اتصال داشتن سرپیچ لامپ داخل دستگاه به بدنه و یا مشکل در اتصالات و سیم های داخلی دستگاه باشد و اگر سریعا برطرف نشود ممکن است منجر به برق گرفتگی افراد خانواده یا خراب شدن قطعات دیگر ساید بای ساید شود.

تعمیرکار ساید بای ساید بهی در مشهد

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی و نیازمند تجربه زیاد است. زمانی که می خواهید برای تعمیر ساید بای ساید خود با یک تعمیرکار تماس بگیرید، بهتر است با کمی تحقیق یک تعمیرکار متخصص و با تجربه را برای این کار پیدا کنید زیرا سپردن کار به افراد بی تجربه می تواند شما را با مشکلاتی مانند کیفیت کم کار و افزایش هزینه ها رو به رو کند.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران باتجربه و کاربلد توانایی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند. تکنیسین های سما سرویس می توانند انواع مشکلات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید بهی در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید بهی در مشهد

دانستن و عمل کردن به اصول نگهداری و استفاده صحیح از ساید بای ساید می تواند تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر دستگاه داشته باشد. سرویس کردن ساید بای ساید یکی از مهمترین ارکان اصول نگهداری از دستگاه است. سرویس کردن ساید بای ساید به دستگاه کمک می کند تا عمر بیشتر و مفید تری داشته باشد و از خرابی های اساسی در امان باشد.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ساید بای ساید بهی در مشهد در منزل مشتری به ارزیابی و بررسی عملکرد تک تک بخش های ساید بای ساید می پردازد و در صورتی که جزئی ترین ایرادی پیدا کند آن را رفع می کند. به این صورت این ایرادات جزئی و کوچک در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نخواهند شد و برای مشتریان دردسر ایجاد نخواهند کرد.

اگر قصد دارید ساید بای ساید خود را سرویس کنید و از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید بهی در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید بهی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید بهی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید بهی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید بهی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو بهی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد، تکنیسین های با تجربه و ماهر را گرد هم آورده تا بتواند خدماتی با کیفیت و سریع به همشهریان ارائه کند تا از نگرانی هایی مانند اتلاف وقت و عدم انجام درست و اصولی کار جلوگیری کند تا موجب رفاه و آسایش همشهریان عزیز شود.

این مجموعه جهت اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

همشهریان عزیز می توانند در تمام روز های هفته، هر زمان که به تعمیرکار احتیاج دارند با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد تماس بگیرند و از خدمات باکیفیت و اقدام سریع این مجموعه بهرمند شوند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شما و تعمیرکار خوب و ماهرتون.

یخچال ما خیلی خوب تعمیر شد. رضایت کامل دارم.

متشکر

قادر شمسایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی
یخچال ما حدودا ماهی یکبار خراب میشد و دیگه داشتیم به این فکر میکردیم که عوضش کنیم. اما از زمانی که تعمیرکار سماسرویس اونو تعمیر کرد الان حدود دو ماه هست که بدون هیچ ایرادی کار میکنه. 

دستتون درد نکنه واقعا ممنون

مهسا پورحسین
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید بهی
از سماسرویس ممنونم بخاطر خدمات خوب و کاملی که میدن.

از تعمیرکارتون هم واقعا متشکرم کارشون واقعا عالی بود و بسیار با ادب و با شخصیت بودن.

شهریار مرتضوی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی

خدمات پس از فروش ساید بای ساید بهی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید بهی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید بهی در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید بهی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید بهی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید بهی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید بهی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید بهی
  • سرویس ساید بای ساید بهی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید بهی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای بهی 

برند بهی یک برند ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و جزو بهترین شرکت ها در این زمینه است. ساید بای ساید های این برند مورد توجه عده زیادی از مصرف­کنندگان در ایران قرار گرفته است. کیفیت این محصولات با توجه به قیمت آن ها بسیار قابل قبول است و ارزش خرید مناسبی دارد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بهی در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید بهی در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

خراب شدن ساید بای ساید معمولا به علت فرسایش یا عدم استفاده صحیح از دستگاه اتفاق می افتد. اطلاع از نحوه استفاده صحیح از ساید بای ساید و سرویس کردن مرتب آن می تواند موجب کاهش احتمال خراب شدن دستگاه شود.

شما همشهریان گرامی در سرتاسر مشهد، تنها یک دقیقه با ثبت درخواست خود برای تعمیر ساید بای ساید بهی در مشهد فاصله دارید. شرکت سما سرویس به­صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند. حداکثر مدت زمان اعزام تعمیرکار به منزل شما در مجموعه سما سرویس 2 ساعت خواهد بود و در حالت عادی تعمیرکار ساید بای ساید بهی در مشهد در کمتر از دو ساعت به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟