تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

تمام وسایل الکترونیکی نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند و اگر به درستی از آنها استفاده نشود خراب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. ماشین لباسشویی هم از این قاعده مستثنی نیست و باید اصول نگهداری درست از آن را رعایت کنید تا نیاز به تعمیر پیدا نکند.

اگر از لباسشویی ایندزیت استفاده می کنید و دستگاهتان به تعمیر احتیاج دارد، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد از خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند.

این مجموعه با بهره گیری از توان تعمیرکاران زبده خود قادر است تا باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و برای اثبات آن، خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند. سما سرویس آمادگی دارد تا در هر زمان که به تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در مشهد نیاز داشته باشید، تکنیسین خود را جهت خدمت رسانی به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی ایندزیت

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد روزانه به مشکلات زیادی رسیدگی می کنند. برخی از این مشکلات بسیار زیاد اتفاق می افتند و رایج تر هستند که در ادامه این اشکالات را همراه با نحوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

لرزش شدید لباسشویی ایندزیت در زمان آبکشی

اگر در حین انجام عملیات آبکشی دستگاه لرزش شدیدی دارد، ممکن است به دلیل وجود ایراد در تسمه یا موتور، خرابی تایمر، تراز نبودن دستگاه و ایراد در بلبرینگ ها باشد و باید توسط یک متخصص بررسی شود.

تنها کاری که شما می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که از تراز بودن پایه های لباسشویی مطمئن شوید. در صورت رفع نشدن مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرد.

نشت آب از لباسشویی ایندزیت

نشت کردن آب از لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات کاربران است. این مشکل بسیار سرسام آور ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • پارگی شلنگ ورودی یا خروجی آب
  • مشکل در جاپودری
  • درست بسته نشدن درب لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی
  • مشکل در پمپ آب

رفع این مشکل نیازمند مهارت فنی و شناخت قسمت های مختلف لباسشویی است و توصیه می شود با تعمیرکار مجاز لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

گرم نشدن آب لباسشویی ایندزیت

اگر لباسشویی شما آب را گرم نمی کند و با آب سرد لباس ها را می شوید ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • خراب بودن المنت
  • تنظیم نبودن ترموستات
  • خراب شدن ترموستات
  • مشکل در اتصال سیم های مربوطه

ترموستات را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن، آنرا تنظیم کنید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب لباسشویی ایندزیت

این مشکل معمولا به دلیل خراب بودن پمپ آب یا انسداد فیلتر و شلنگ خروجی آب اتفاق می افتد. فیلتر پمپ در کف لباسشویی قرار دارد، درب آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود و سپس فیلتر را بشویید. همچنین قسمت انتهایی فیلتر را از داخل برای رفع گرفتگی چک کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت

اگر لباسشویی روشن است و پس از اینکه به آن برنامه می دهید شروع به چرخیدن نمی کند، ممکن است علت آن یکی از موارد زیر باشد:

  • پارگی تسمه لباسشویی
  • وجود مشکل در موتور
  • پر کردن لباسشویی بیش از ظرفیت مجاز
  • مشکل در برد دستگاه

برای رفع این مشکل مطمئن شوید که دیگ لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر زمانی که لباسشویی خاموش است دیگ آنرا با دست بچرخانید و بدون مشکل بچرخد، ایراد از تسمه نیست. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در مشهد

لباسشویی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. ساختار و فناوری به کار رفته در بعضی از لباسشویی ها با یکدیگر فرق دارد، به همین دلیل در زمان خرابی لباسشویی باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که بتواند انواع لباسشویی را به راحتی تعمیر کند، در غیر اینصورت ممکن است ایرادات دستگاه شدیدتر شود.

تعمیرکاران سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند. متخصصان ما با انواع مدل های لباسشویی آشنایی دارند و می توانند به راحتی تعمیر آنها را انجام دهند. متخصصین ما همواره در حال یادگیری و افزایش معلومات خود در این زمینه هستند و مناسب ترین افراد برای تعمیر لباسشویی شما هستند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در مشهد می توانید از طریق فرم ثبت درخواست یا تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار لباسشویی ایندزیت در مشهد

همانطور که به آن اشاره شد باید اصول نگهداری و استفاده صحیح از لباسشویی را رعایت کنید تا بتوانید سال ها بدون مشکل از لباسشویی خود استفاده کنید. سرویس کردن لباسشویی از مهمترین اصول نگهداری از لباسشویی است و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی ایندزیت در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات توسط سرویسکار مجاز لباسشویی ایندزیت در مشهد در محل مشتری صورت می گیرد. در این فرآیند تمام بخشهای دستگاه بررسی می شوند و کوچکترین ایرادات آن که شاید از نظر شما مخفی مانده باشند رفع می شوند تا در آینده مشکلات بزرگتر را به وجود نیاورند.

اگر تصمیم دارید از این خدمات استفاده کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار لباسشویی ایندزیت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ایندزیت

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا با اقدام سریع و ارائه خدمات باکیفیت و ضمانت 6 ماهه، آسودگی خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد و به آنها کمک کند تا بتوانند دوبار از دستگاه خود استفاده کنند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر لباسشویی شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت لباسشویی شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای بهره مند شدن از خدمات سما سرویس می توانید در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد اینجا کلیک کنید.

لباسشویی ما مدت زیادی بود که خراب بود.با شما که تماس گرفتم و تعمیرکارتون رو فرستادید ایشون خیلی سریع ایراد رو تشخیص دادن و در حدود یک ساعت ساعت لباسشویی رو تعمیر کرد و الآن هم مثل روز اولش داره کار میکنه. خیلی ممنون
جمیله کمال پور
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت
تشکر میکنم از سما سرویس که با تعمیر برد لباسشویی ما هزینه هارو بسیار کاهش دادن و تعمیرات را به خوبی انجام دادن. من سما سرویس رو به همه پیشنهاد میدم
فاطمه موسوی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی ایندزیت
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون بسیار حرفه ای بود و پروتکل های بهداشتی رو هم کامل رعایت کرده بودن. دوم اینکه ممنون بابت اینکه به سرعت تعمیرکار فرستادین.
ایمان طالب لو
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت

خدمات پس از فروش لباسشویی ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های ایندزیت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ایندزیت سامسونگ
  • سرویس لباسشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی ایندزیت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های ایندزیت

شرکت ایندزیت یک شرکت ایتالیایی و چند ملیتی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی به شما می آید. لباسشویی یکی از پرفروشترین محصولات این برند است و این شرکت از بروزترین تکنولوژی های دنیا در تولید لباسشویی های خود استفاده می کند. کیفیت بالا، طراحی مدرن و مصرف انرژی پایین از مزیت های لباسشویی های این برند می باشد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش لباسشویی ایندزیت در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که لوازم ساده و غیر پیچیده خراب می شوند امکان دارد فردی با مهارت فنی اندک نیز بتواند آنرا تعمیر کند؛ اما زمانی که وسایلی با ساختار پیچیده مانند لباسشویی خراب می شوند، تعمیر آنها باید توسط یک متخصص با مهارت و تجربه بالا صورت بگیرد در غیر اینصورت احتمال شدیدتر شدن خرابی دستگاه بالا می رود و ممکن است مجبور شوید دستگاه را تعویض کنید.

سما سرویس تکنیسین ها و متخصصین با تجربه ای در اختیار دارد و با گارانتی 6 ماهه ای که این مجموعه ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت کیفیت کار باقی نمی ماند. شما همشهریان عزیز می توانید هر زمان که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟