سرویس و تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو ایندزیت

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد

امروزه در هر خانه ای ظرفشویی پیدا می شود و خیلی از افراد از این وسیله شگفت انگیز برای شستن ظروف استفاده می کنند. به کمک ظرفشویی می توان بدون زحمت از شر ظروف کثیف راحت شد. زمانی که ظرفشویی خراب می شود و قصد دارید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید از سما سرویس کمک بگیرید.

تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد یکی از خدمات سما سرویس است و توسط تکنیسین های متخصص و با تجربه در منزل شما ارائه می شود. سما سرویس تلاش کرده تا با گرد هم آوردن تعمیرکاران با تجربه و استفاده از قطعات یدکی اصلی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

زمانی که نیاز دارید ظرفشویی تان به سرعت و با کیفیت بالا تعمیر شود می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. ما به شما اطمینان می دهیم با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد، از سما سرویس، تبدیل به مشتری دائمی ما خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی ایندزیت  

افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد، ایرادات متعددی را برای این دستگاه بیان کرده اند. اما در این بین ایراداتی وجود دارد که در بین درصد زیادی از این افراد مشترک بوده و رواج بیشتری داشته اند و می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

ظرفشویی ایندزیت کار نمی کند

از رایج ترین مشکلاتی در ماشین ظرفشویی رخ می دهد این است که ظرفشویی کار نمی کند. برای رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار برق دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به درستی وارد ظرفشویی می شود یا نه. در مرحله دوم از بسته شدن درب ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ماشین ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ماشین ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

مشکل نچرخیدن قفسه ظرفشویی ایندزیت

نچرخیدن و ثابت ماندن قفسه ظرفشویی می تواند به دلیل گیر کردن غلتک ها یا مشکل پیدا کردن آنها باشد. غلتک ها را بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد و همچنین سالم باشند. در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی ایندزیت

در اکثر اوقات این مشکل به دلیل پیچ خوردگی و یا آسیب دیدن لوله تخلیه آب ظرفشویی و یا مسدود شدن آن رخ می دهد، گاهی اوقات نیز ممکن است مشکل از پمپ تخلیه دستگاه باشد. برای حل این مشکل ابتدا لوله تخلیه آب را بررسی کنید و درصورت مشاهده مشکل، آنرا برطرف کنید. همچنین پمپ تخلیه و پره های آن را بررسی کنید که مسدود نشده باشد، اگر پمپ توسط چیزی مسدود شده بود باید تمیز شود ولی اگر آسیب دیده باشد باید تعویض شود.

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن پنل تنظیمات ظرفشویی ایندزیت

دلیل کار نکردن پنل کنترل دستگاه می تواند خراب شدن برد پنل، خراب شدن تاچ پد لمسی یا دکمه های آن باشد. برای حل این مشکل دستگاه را به مدت 1 دقیقه از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

عدم شستشوی درست ظرف ها در ظرفشویی ایندزیت

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده شدن خاطر کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت رفع این مشکل اگر می توانید بررسی کنید که خروجی آب پاش مسدود شده یا خیر و در صورت مسدود بودن باید آنرا برطرف کنید. همچنین ممکن است با تعویض شوینده این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد

سما سرویس، بهترین تکنیسین ها را در اختیار دارد و می تواند خدماتی با کیفیت و کارآمد به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری مختلف اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید.

تعمیرکارانی که در سما سرویس به عنوان تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد خدمات ارائه می کنند، به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و بسیار با تجربه هستند و با شرکت در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم، همواره در حال یادگیری بیشتر و بروز رسانی اطلاعات خود در این زمینه هستند.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد نیاز دارید و می خواهید ظرفشویی خود را به سرعت تعمیر کنید و می خواهید کیفیت خدماتی که دریافت می کنید بالا باشد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد

هیچکس دوست ندارد با مشکلات سرسام آوری مانند نشت آب از ظرفشویی روبرو شود و هزینه های سنگینی برای تعمیرات اساسی دستگاه بپردازد. سرویس کردن دوره ای ظرفشویی به شما کمک می کند از این دردسر ها دور باشید و علاوه بر این طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد و موجب می شود تا سال ها بدون مشکل از دستگاه خود بهترین بهره را ببرید.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی ایندزیت در مشهد نیز ارائه می کند. در کل بهتر است ظرفشویی خود را حداقل هر شش ماه یکبار سرویس کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید اما درصورت مقدور نبودن باید می توانید حداقل یکبار در سال آنرا سرویس کنید و تاثیرات مثبت آنرا در دستگاه خود مشاهده کنید.

برای ثبت درخواست سرویس ظرفشویی ایندزیت در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در همان روز به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ایندزیت

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد

بهترین و قابل اطمینان ترن گزینه برای تعمیر ظرفشویی ایندزیت، سپردن تعمیرات آن به نمایندگی تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد می باشد. سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها را گردهم آورده و همچنین قطعات یدکی اصلی و تجهیزات کامل در اختیار دارد و می تواند خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان خود ارائه کند و آنها را از شر مشکلات سرسام آور دستگاهشان خلاص کند.

سرعت در ارائه خدمات، خدمات باکیفیت، دسترسی به قطعات یدکی اصلی و ضمانت 6 ماهه چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر شرکت های هم صنف خود شده است. شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار فرستادن و ظرفشویی مارو تعمیر کردن. خیلی دنبال یک تعمیرکار خوب گشتم تا اینکه یکی از آشنایانم شما رو معرفی کردن و الان هر وسیله ای تو خونمون خراب بشه فقط با شما تماس میگیرم
راضیه عباس زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت
سلام ، میخواستم ازتون تشکر کنم و بگم خدماتتون عالیه و سرعت عمل بالایی هم دارید که واقعا شما رو تبدیل به بهترین تو این حوزه می کنه. خیلی ممنون
المیرا محمدی پویا
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت
تشکر می کنم از شما  و تعمیرکار بسیار خوبتون که خدمات رو به این شکل با بهترین قیمت ارائه می کنید. من خیلی دنبال تعمیرکار گشتم و واقعا مثل شما پیدا نکردم
علی اصغر زمانی نیا
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت

خدمات پس از فروش ظرفشویی ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی ایندزیت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی ایندزیت
  • سرویس ظرفشویی ایندزیت در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی ایندزیت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی ایندزیت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های ایندزیت 

شرکت ایندزیت یک شرکت ایتالیایی و چند ملیتی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی به شما می آید. ظرفشویی یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین محصولات این برند است و این شرکت از بروزترین تکنولوژی های دنیا در تولید ظرفشویی های خود استفاده می کند. کیفیت بالا، طراحی مدرن و مصرف انرژی پایین از مزیت های ظرفشویی های این برند می باشد.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی ایندزیت در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد در خدمت شماست.

کلام پایانی

ظرفشویی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که همگی با هم ارتباط دارند. درک نحوه عملکرد و ارتباط این بخش ها با یکدیگر برای یک فرد غیر حرفه ای که در این رابطه دانشی ندارد بسیار دشوار است؛ به همین دلیل تعمیر این وسیله توسط افراد نابلد و بی تجربه امکان پذیر نیست. توصیه می شود زمانی که ظرفشویی شما خراب می شود به هیچ وجه تلاشی برای تعمیر آن نکنید و از یک متخصص کمک بگیرید تا دستگاهتان دچار مشکلات بزرگتر نشود.

با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در مشهد، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما ارائه می شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟