تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل آشپرخانه به شمار می آید. تعمیر لباسشویی کاری پیچیده و نیازمند دانش در این زمینه است. اگر نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد دارید و می خواهید آن را تعمیر کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در مشهد به محل شما اعزام شود.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

ما بیشتر از 15 سال است که با نام سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کنیم. شرکت ما توانسته با ارائه خدمات به صورت سریع و با کیفیت بالا و ضمانت 6 ماهه، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

در ادامه برخی مشکلات رایج در لباسشویی های سامسونگ را همراه با دلیل آن ذکر کردیم که بتوانید دلیل ایراد در لباسشویی خود را متوجه شوید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی سامسونگ

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

باز نشدن درب لباسشویی سامسونگ

زمانی که درب لباسشویی باز نمیشود امکان دارد آب داخل دستگاه تخلیه نشده باشد پس ابتدا چک کنید که آب داخل دستگاه کاملا تخلیه شده باشد، همچنین اطمینان حاصل کنید که قفل کودک فعال نباشد، دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه میتواند خراب شدن قفل درب باشد.

در صورت وجود این مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نچرخیدن دیگ لباسشویی سامسونگ

اگر دیگ لباسشویی شما نمیچرخد امکان دارد بیش از ظرفیت آن، دیگ را پر کرده باشید. همچنین اگر درب لباس شویی را درست نبسته باشید و یا قفل درب خراب باشد نیز دستگاه اجازه چرخش دیگ را نمیدهد.

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی، ایراد در موتور آن است. در این صورت میتوانید با مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

بسته نشدن درب لباسشویی سامسونگ

این مشکل نیز یکی از رایجترین مشکلات لباسشویی است که دلیل آن میتواند وجود ایراد در اجزاء قفل باشد.

گاهی خراب شدن میکروسوئیچ علت به وجود آمدن این مشکل است اما خراب شدن زبانه قفل و یا سیم کشی آن نیز میتواند موجب پدید آمدن این مشکل شود.

نشت آب از لباسشویی سامسونگ

برای برطرف کردن مشکل نشتی در لباسشویی، در ابتدا باید محل نشتی را پیدا کرد. برخی از محل هایی که ممکن است دلیل نشت آب باشند را در پایین ذکر کرده ایم:

  • شیلنگ تخلیه آب
  • شیلنگ ورودی آب
  • محفظه جاپودری لباسشویی
  • درب لباسشویی
  • پمپ تخلیه

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد میکنیم که با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز، تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در مشهد به منزل شما اعزام شود.

سر و صدای غیر معقول در لباسشویی سامسونگ

گاهی اوقات این مشکل میتواند در اثر جای گیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه ایجاد شود. اما بعضی مواقع ممکن است مشکل در پمپ تخلیه، موتور، کمک فنرها و تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تعمیرکار با تجربه دارد.

پیشنهاد میشود در صورت مواجهه با این مشکل با سرویسکار لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

عدم تخلیه آب داخل لباسشویی سامسونگ

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا شیلنگ تخلیه آب را بررسی کنید که مسدود نباشد و درست نصب شده باشد. از دلایل دیگر این اتفاق میتواند مشکل در فیلتر تخلیه و یا خراب شدن پمپ تخلیه باشد.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی، پیشنهاد میشود با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا شما را در مورد رفع ایراد راهنمایی کنیم.

توجه داشته باشید دستکاری کردن لباسشویی در هنگام خراب شدن آن، در صورت نداشتن مهارت در این زمینه میتواند موجب تشدید خرابی دستگاه شود و پیشنهاد میشود از این کار خودداری کنید.

تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در مشهد

همانطور که گفته شد تعمیر لباسشویی کاری پیچیده و نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است، به همین دلیل نمیتوان آن را به هرکسی سپرد.

شرکت سما سرویس تعمیرکاران ماهر و با تجربه را گرد هم آورده است تا با سازماندهی و آموزش مداوم برای بروزرسانی اطلاعات آنها، مجموعه ای قابل اطمینان ایجاد کند تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر از خدمات سما سرویس استفاده کنید.

با تماس با سما سرویس ، تعمیرکار مجاز لباسشویی سامسونگ در مشهد در همان روز به محل شما اعزام میشود.

سرویسکار لباسشویی سامسونگ در مشهد

برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی باید هر 6 ماه یا 1 سال آن را سرویس کرد. اگر از سرویس کردن لباسشویی غافل شوید ممکن است مجبور به تعمیر دستگاه شوید!

از قدیم می گویند پیشگیری بهتر از درمان است.

هنگامی که لباسشویی خود را سرویس میکنید، از به وجود آمدن ایرادات اساسی تا حد زیادی جلوگیری میشود.

در صورتی که نیاز به خدمات سرویس لباسشویی سامسونگ در مشهد پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار مجاز لباسشویی سامسونگ در مشهد را به منزل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سامسونگ

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد نیز فعالیت میکند و با بهره گیری از تکنیسین های مجرب و قطعات باکیفیت سعی دارد که در جواب اعتماد شما عزیزان، خدماتی ارائه کند که موجب خشنودی و رضایت شما شود.

همچنین سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد، ضمانت 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی سامسونگ شما ارئه می دهد. این بدان معناست که اگر لباسشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی سامسونگ در مشهد (سما سرویس)، دوباره دچار همان مشکل شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره و بدون هیچگونه هزینه اضافی تعمیر و راه اندازی کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

من میخوام از تعمیرکار شما تشکر کنم. بخاطر رفتار خیلی خوبشون و اینکه تمام پروتکل های بهداشتی مثل ماسک و دستکش و سایر مسایل رو بصورت کامل رعایت کردن.
اسما براتی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ
سماسرویس از هر لحاظ خوبه. از نظر کیفیت خدمات ، مهارت تعمیرکارا ، سرعت کار و… واقعا خیلی خوب عمل می کنن. از همه مهم تر اینکه واقعا به نفع مشتری کار میکنن و دستمزد عادلانه ای میگیرن.
فاطمه موسوی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی سامسونگ
سلام

من هم از شما و هم از تعمیرکارتون تشکر می کنم بابت اقدام سریع و کیفیت بالای خدماتتون. قیمت خدماتتون نسبت به کیفیت بسیار مناسب و عادلانه هست.

ایمان طالب لو
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ

خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های سامسونگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی سامسونگ
  • سرویس لباسشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی سامسونگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های سامسونگ

برند سامسونگ یک برند قدیمی و محبوب است که بسیاری به خاطر کیفیت بالای محصولات ، آن را قبول دارند. شرکت سامسونگ یک شرکت چند ملیتی است که در صنعت تولید لوازم منزل نیز حرفی برای گفتن دارد.لباسشویی های این شرکت کیفیت بالایی در ساخت و قطعات آن دارند به همین دلیل کسانی که قصد خرید ماشین لباسشویی دارند، این برند را به هیچ وجه از قلم نمی اندازند.

سما سرویس ارائه کننده خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ در مشهد نیز می باشد و میتوانید در صورت نیاز به خدماتی مانند تعمیر یا سرویس لباسشویی سامسونگ در مشهد، با ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

این درست است که لباسشویی های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مراقبت صحیح  و سرویس دوره ای دستگاه ، احتمال خراب شدن دستگاه زیاد میشود و ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که تعمیر لباسشویی توسط افراد نابلد میتواند آسیب های شدیدتری به وارد کند.

در صورت به وجود آمدن ایراد در لباسشویی تان، میتوانید با تعمیرکار مجاز لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، تعمیر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟