خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد با 180 روز گارانتی
لوگو سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین وسایل در آشپزخانه است و در روز چندین بار از آن استفاده میشود. اگر ماشین ظرفشویی دچار مشکل شود باید ظرف ها را با دست شست و همیشه تعداد ظرف ها اندک نیست که ممکن است آزار دهنده باشد.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

هنگامی که نیاز فوری به تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد پیدا می کنید سما سرویس در خدمت شماست. با تماس با مرکز تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد (سما سرویس)، تکنیسین های ما در همان روز و در سریعترین زمان در محل شما حاضر می شوند.

اگر ظرفشویی شما ایراد پیدا کرده و می خواهید در مورد علل پدید آمدن مشکلات و ایرادات ظرفشویی بدانید پیشنهاد میکنیم ادامه متن را با دقت بخوانید.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی سامسونگ

اگر ظرفشویی شما ایراد پیدا کرده و می خواهید در مورد دلایل به وجود آمدن مشکلات و ایرادات در ظرفشویی بدانید پیشنهاد می کنیم ادامه متن را با دقت بخوانید.

ماشین ظرفشویی سامسونگ سر و صدای بسیاری دارد

بسیاری از ظرفشویی ها در هنگام کار صدا میدهند. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول بیشتر میشود که میتواند نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمیکند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت باید با تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

بوی بد داخل ماشین ظرفشویی سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است به خاطر بوی بدی که از دستگاه می آید بسیار اذیت شوید. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی میتواند رسوب ذرات باقیمانده غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد.

این مشکل میتواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی سامسونگ

علت این مشکل معمولا مسدود شدن شیلنگ یا فیلتر تخلیه است. میتوانید با بررسی موارد گفته شده و رسیدگی به آن خودتان مشکل را برطرف کنید ولی در مواردی که ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد، باید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن دکمه های پنل کنترل ظرفشویی سامسونگ

علت کار نکردن پنل کنترل دستگاه میتواند خراب شدن برد پنل یا خراب شدن تاچ پد لمسی باشد. برای حل این مشکل دستگاه را به مدت 1 دقیقه از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

علت نچرخیدن قفسه ظرفشویی سامسونگ

نچرخیدن قفسه میتواند به دلیل خراب شدن یا گیر کردن غلتک ها باشد. غلتک ها را بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد. در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کار نکردن دکمه ریست ظرفشویی سامسونگ

بعضی مواقع ممکن است ظرفشویی چه به صورت دستی و چه با فشار دادن دکمه ریست، ریست نشود. در این مواقع احتمالا تایمر یا سوئیچ و قفل کننده های درب معیوب شده اند.

در هنگام مواجه شدن با این مشکل با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد

سما سرویس تعداد زیادی تکنیسین ماهر و تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد دارد. تعمیرکاران ما بسیار با تجربه هستند و همواره در حال یادگیری بیشتر و بروز رسانی اطلاعات خود در این حوزه هستند. شرکت سماسرویس بصورت مداوم برای تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد ، کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار می کند تا بدین وسیله اطلاعات و دانش این افراد را به روز نگه داشته و آن ها را در جریان آخرین تکنولوژی ها و متدهای تعمیر ظرفشویی سامسونگ قرار دهد.

اگر نیاز به تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد دارید، تعمیرکاران ماهر سما سرویس 24 ساعته در دسترس شما خواهند بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی، تعمیرات را به صورت اصولی در محل شما انجام می دهند. برای ثبت درخواست و اعزام تعمیرکار مجاز ظرفشویی سامسونگ در مشهد به منزل شما ،  تنها کافیست که از طریق یکی از سه روش زیر درخواست خود را ثبت نمایید.:

  • ثبت درخواست بصورت تلفنی
  • ثبت درخواست از طریق تکمیل و ارسال فرم بصورت آنلاین
  • ثبت درخواست از طریق پیامرسان واتساپ

بلافاصله بعد از ثبت درخواست شما در مجموعه سماسرویس هماهنگی های لازم برای اعزام تعمیرکار به منزل شما انجام می شود و تکنیسین سماسرویس در کمتر از دو ساعت به منزل شما خواهد رسید.

سرویسکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد

سرویس کردن ماشین ظرفشویی حداقل یک بار در سال برای افزایش عمر و بهره وری دستگاه لازم می باشد. جدی گرفتن این مسئله باعث می شود از مشکلاتی که در بالا به آن اشاره کردیم تا حدود زیادی در امان باشید. با انجام سرویس های دوره ای برای وسایلی مانند ظرفشویی سامسونگ، سلامت و عملکرد تک تک قطعات و اجزای آن بررسی شده و تمامی ایرادات کوچک و جزئی آن ها شناسایی و برطرف می شوند. با این کار سلامت دستگاه شما همواره در حد بسیار خوبی باقی خواهد ماند و از بروز خرابی های شدید که هزینه تعمیر بالایی نیز دارند هم جلوگیری می شود.

سرویس ظرفشویی سامسونگ در مشهد نیز یکی از خدمات اصلی سما سرویس می باشد و در صورت نیاز می توانید در تمام طول هفته با بخش سرویس ظرفشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید و در خواست خود را برای اعزام سرویسکار مجاز ظرفشویی سامسونگ در مشهد ثبت نمایید. لازم به ذکر است که خدمات سرویس ظرفشویی سامسونگ در مشهد مانند سایر خدمات سماسرویس ، شامل 6 ماه گارانتی می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سامسونگ

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

سما سرویس مفتخر است که توانسته با عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد به مشتریان خود خدمت رسانی کند و رضایت آنها را با ارائه خدمات با کیفیت جلب کند.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن تکنیسین های مجرب و قطعات یدکی با کیفیت، آماده است تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته همراه با ضمانت 6 ماهه به همشهریان عزیز ارائه کند.

ضمانت 6 ماهه شرکت شامل تمامی خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد میشود و این امکان را فراهم میسازد که تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه دچار همان مشکل شد مشتری میتواند درخواست تعمیر دوباره کند بدون اینکه هزینه ای بپردازد.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، میخوام تشکر کنم از شما و تعمیرکار بسیار محترمتون که سریع برای تعمیر ظرفشویی ما تشریف آوردید و اونو به خوبی تعمیر کردید. ممنونم
مجید احمدزاده ثانی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ
سلام خسته نباشید

من واقعا از شما به خاطر اینکه برد ظرفشوییمون رو تعمیر کردید ممنونم چون همه جا میگتن باید تعویض بشه و هزینش خیلی بیشتر میشد. به لطف شما تونستیم تو هزینه ها صرفه جویی کنیم. متشکرم🙏

منا آذرپناه
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی سامسونگ
تشکر میکنم از سما سرویس به خاطر اینکه تعمیر ظرفشویی مارو سریع و خیلی عالی انجام دادن. خداروشکر مشکل دستگاه به کلی رفع شده و مثل روز اول داره کار میکنه. من حتما شمارو به اطرافیانم پیشنهاد میدم
وحید ترابی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ

خدمات پس از فروش ظرفشویی سامسونگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی سامسونگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی سامسونگ
  • سرویس ظرفشویی سامسونگ در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی سامسونگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های سامسونگ

سامسونگ یک برند قدیمی است که در تمام دنیا شناخته شده و محبوب است. اگر شما از ظرفشویی سامسونگ استفاده میکنید احتمالا به دلیل کیفیت بالا و سابقه عالی این برند، ظرفشویی آن را انتخاب کردید; اما باید توجه کنید که در صورت عدم استفاده اصولی و صحیح از دستگاه حتما نیاز به تعمیر آن پیدا میکنید.

با استفاده اصولی و سرویس کردن دوره ای دستگاه درصد خراب شدن دستگاه به طور چشمگیری کاهش میابد. سما سرویس به عنوان مرکز خدمات پس از فروش ظرفشویی سامسونگ در مشهد آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز است.

کلام پایانی

زمانی که دستگاه خراب میشود، سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید زیرا تعمیر ظرفشویی کار آسانی نیست و بسیار پیچیده است و ممکن است منجر به آسیب های شدیدتر به دستگاه شوید.

این موضوع برای تعمیرکاران هم صدق میکند. اگر تعمیر دستگاه را به افراد بی تجربه و نابلد بسپارید ممکن است آسیب هایی به دستگاه برسد که موجب ایجاد هزینه های بیشتر در تعمیر شود.

با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعنرین زمان در محل شما انجام میشود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟