تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد - با 6 ماه گارانتی رسمی
لوگو سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

زمانی که از دستگاه ساید بای ساید به درستی استفاده نمیشود و یا به دلیل استفاده طولانی مدت و فرسودگی، ایراداتی در دستگاه نمایان میشود دستگاه به تعمیر نیاز پیدا میکند.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل از جمله  تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد فعالیت میکند. شرکت ما با تعمیرکاران مجرب و کارآزموده همکاری میکند و برای اثبات کیفیت کار خود گارانتی 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد ارائه میکند.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

اگر ساید بای ساید سامسونگ شما دچار مشکل شده میتوانید با بخش تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید. همچنین در ادامه برخی از ایرادات رایج ساید بای ساید های سامسونگ را برای شما آوردیم تا با دلیل به وجود آمدن این مشکلات بیشتر آشنا شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سامسونگ

ساید بای ساید های سامسونگ ایراداتی دارند که نسبت به سایر موارد بیشتر مشاهده شده اند و همشهریان زیادی برای رفع آنها با سما سرویس تماس می گیرند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را همراه با روش رفع آنها مشاهده می کنید.

برفک زدن ساید بای ساید سامسونگ

مشکل برفک زدن در یخچال ها بسیار شایع است، اما اگر از ساید بای ساید نوفراست (بدون برفک) استفاده میکنید قضیه فرق میکند. در تمام یخچال فریزر ها معمولا ورود رطوبت و هوای گرم به داخل دستگاه موجب بروز این مشکل میشود. برای رفع این ایراد بهتر است یخچال در جایی دور از رطوبت و گرما قرار گیرد.

در ساید بای ساید های نوفراست امکان خرابی قطعات مربوطه در زمان بروز این مشکل وجود دارد. در صورت تمایل با مرکز تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سامسونگ در مشهد بدهید.

گرم شدن بیش از حد موتور ساید بای ساید سامسونگ

داغ شدن موتور یا کمپرسور تا حدودی طبیعی است اما اگر خیلی داغ باشد هشدار دهنده وجود مشکل در دستگاه است. از دلایل پدید آمدن این مشکل میتوان به کمبود گاز مبرد، کثیفی کویل های کندانسور و مشکل در لوله مویین اشاره کرد.

همچنین با زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، موتور برای جبران سرمای از دست رفته مجبور است بیشتر کار کند و این امر سبب داغ شدن بیش از حد موتور میشود.

در صورت برخورد با این مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن یخساز ساید بای ساید سامسونگ

اگر یخچال به صورت اتوماتیک عمل یخسازی را انجام نمیدهد، احتمالا یخساز در حالت خاموش قرار دارد. دلایل دیگر آن میتواند قطع بودن اتصال تامین کننده آب و کم بودن سرمای فریزر باشد.

برای رفع این مشکل، یخساز را روشن کنید و اتصال تامین کننده آب را بررسی کنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

آب آبسردکن ساید بای ساید سامسونگ بو و طعم بد دارد

دلایل بو و طعم بد داشتن آب شامل موارد زیر است:

  • تمیز نکردن یخچال
  • ماندن آب به مدت طولانی در مخزن
  • استفاده از فیلتر های بی کیفیت و عدم تعویض آن در طولانی مدت
  • استفاده نکردن از دیسپنسر آب در طولانی مدت

برای رفع این مشکل سعی کنید یخچال را مرتبا تمیز کنید، فیلتر را تعویض کنید و مخزن را با فشار دادن دیسپنسر خالی کنید.

در صورت ادامه دار بودن مشکل با سرویسکار مجاز ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

بسته نشدن درست درب ساید بای ساید

اگر درب دستگاه ساید بای ساید شما به خوبی بسته نمیشود امکان دارد لاستیک دور درب ها کثیف باشند و یا دستگاه در موقعیت خوبی تراز نشده باشد. همچنین تاب داشتن واشر لولای درب نیز میتواند عامل این مشکل باشد.

با بررسی موارد بالا و رفع ایراد آنها در صورت خرابی احتمالا مشکل رفع شود. اگر ایراد برطرف نشد با تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

آبریزی ساید بای ساید سامسونگ

نشت آب از یخچال یکی از شایعترین ایرادات مشاهده شده در بین کاربران است. نشتی آب میتواند از محل های مختلف رخ دهد و باید در ابتدا محل آن را پیدا کرد. از مواردی که میتوانند منشا نشت آب باشند میتوان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • لاستیک دور درب ها (در صورت خراب بودن لاستیک آب حاصل از میعان از سینی تخلیه سرریز میشود)
  • شکستگی سینی تخلیه
  • سوراخ بودن لوله آب ورودی
  • تجمع برفک روی اواپراتور

در صورت مشاهده نشت آب در دستگاه با مرکز خدمات پس از فروش ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

شرکت سما سرویس تعمیرکاران و تکنیسین های کاربلد و حرفه ای در اختیار دارد و با سازماندهی و نظارت بر آنها سعی دارد خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت به همشهریان عزیز ارائه کند.

مهارت های تکنیسین های ما آزموده شده تا فقط افراد کاربلد و حرفه ای در مجموعه راه پیدا کنند. همچنین با شرکت در کارگاه های آموزشی شرکت، همواره اطلاعات خود را در ارتباط با تکنولوژی های جدیدتر دستگاه ها به روز نگه میدارند. به همین دلیل است که ما می گوییم که بهترین تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد را در اختیار داریم و به همین دلیل است که خدمات ما در مجموعه سماسرویس رضایت هزاران مشتری را تاکنون جلب نموده است.

شما می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر یا سرویس ساید بای ساید سامسونگ در مشهد ، از طریق تماس تلفنی، وب سایت سماسرویس و همچنین پیامرسان واتساپ اقدام نمایید. پس از ثبت درخواست شما ، تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد در کمتر از دو ساعت به منزل شما اعزام خواهد شد.

سرویسکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

با 1 یا 2 بار سرویس کردن ساید بای ساید خود در سال احتمال خرابی های دیگر از قبیل خرابی موتور را تا 50 درصد کاهش دهید. سرویس وسایلی مانند ساید بای ساید سامسونگ می تواند باعث شود که سلامت قطعات اصلی دستگاه همواره تحت نظر بوده و حفظ شوند. سرویس ساید بای ساید سامسونگ در مشهد ، علاوه بر اینکه احتمال خرابی آن را به کمترین حد ممکن می رساند، باعث می شود که در هزینه های تعمیر آن نیز تا حد بسیار زیادی صرفه جویی شود.

خدمات سرویس ساید بای ساید سامسونگ در مجموعه سماسرویس، توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سامسونگ در مشهد و بصورت تخصص به مشتریان ارائه می شود و همچنین این خدمات شامل 6 ماه گارانتی رسمی سماسرویس نیز می شود.

سما سرویس، ارائه کننده خدمات سرویس ساید بای ساید سامسونگ در مشهد نیز هست و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمام روز های هفته میباشد. در صورت تماس با سما سرویس و درخواست سرویسکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد، تکنیسین ما در همان روز به محل شما اعزام خواهد شد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سامسونگ شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سامسونگ

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

اگر دستگاه ساید بای ساید سامسونگ شما دچار ایراد شده و در نظر دارید تا برای تعمیر آن با یک مرکز معتبر تماس بگیرید، سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد آماده است تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته به شما ارائه کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و سریع ، تاکنون موفق به جلب رضایت هزاران مشتری در سرتاسر شهر مشهد شده است. همچنین این مجموعه آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سامسونگ در مشهد را به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام کند.

تنها کاری که شما برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سامسونگ انجام دهید این است که از طریق یکی از سه روش زیر در خواست خود را جهت دریافت این خدمات در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد ثبت نمایید تا در کمتر از دو ساعت تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در مشهد به محل شما اعزام شود.

  • ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی
  • ثبت درخواست از طریق تکمیل و ارسال فرم بصورت آنلاین
  • ثبت درخواست از طریق پیامرسان واتساپ

سما سرویس با تکنیسین های کاربلد و با تجربه همکاری دارد و از بهترین قطعات یدکی استفاده میکند و همین نکات باعث شده تا 99 درصد مشتریان سما سرویس از خدمات ما رضایت داشته باشند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

بابت خدمات خوبتون تشکر میکنم و حتما شما رو به اطرافیانم معرفی میکنم چون واقعا هم سرعت خدماتتون عالی بود و هم تعمیری که انجام دادید مشکلمون رو کاملا برطرف کرد.
علیرضا مجاهدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ
میخواستم تشکر کنم به خاطر خدمات عالی شما و اینکه قیمت خدمات هم واقعا منصفانه بود و یک تشکر دیگه هم میکنم از تعمیرکار بسیار حرفه ای شما که دلسوزانه راهنماییمون کردن و خیلی خوب مشکل رو حل کردن.
سارا سیدی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سامسونگ
با عرض سلام و خسته نباشید

واقعا تشکر میکنم از سما سرویس که فورا تعمیرکار به منزل ما فرستادند و ایراد یخچال مارو برطرف کردند و خدماتشون خیلی عالی بود به همه پیشنهاد میکنم که اگه مشکلی با یخچالشون دارند با سما سرویس تماس بگیرند.

جلال صفی زاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سامسونگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سامسونگ
  • سرویس ساید بای ساید سامسونگ در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سامسونگ 

برند سامسونگ از محبوبترین برند ها در میان مردم است و کیفیت بالای ساخت در لوازم این برند برای همه آشکار است. ساید بای ساید های این شرکت نیز جزو دستگاه های محبوب اند که در سر تا سر دنیا استفاده می شوند. به جرئت می توان گفت که هر خانواده ایرانی، یکی از محصولات سامسونگ را در منزل خود دارد و این موضوع شامل یخچال های ساید بای ساید سامسونگ نیز می شود.

شرکت سما سرویس نمایندگی تعمیر و ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید سامسونگ در مشهد می باشد و تمام مدل های ساید بای ساید های سامسونگ را از قدیمیترین آنها تا جدیدترین آن تعمیر می کند.

کلام پایانی

اگر ساید بای ساید شما دچار ایراد شده پیشنهاد میشود اگر مهارتی در این زمینه ندارید خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید و تعمیر آن را به افراد حرفه ای بسپارید. خسارتی که افراد نابلد ممکن است به دستگاه بزنند میتواند در بدترین حالت شما را مجبور به خرید یک ساید بای ساید نو کند.

برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مشهد با 6 ماه گارانتی، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟