تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو گرنیه

تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

ماشین لباسشویی در هر منزلی یک نقش مهم و اساسی ایفا می کند. نگهداری و استفاده صحیح از اینگونه وسایل نقش مهمی در حفظ سلامت و کارایی آن ها دارد. ماشین لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما باید برای اینکه ماشین لباسشویی تان سالم باشد روش صحیح استفاده از آن را بدانید و مهم تر از آن در تعمیر و نگهداری آن نیز نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

شرکت سماسرویس ، مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد ، خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند. نظرات مشتریان ما گواه این مسئله است. ما در مجموعه سماسرویس 15 سال است که در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیز در شهر مشهد هستیم در طول این مدت موفق به جلب رضایت هزاران مشتری شده ایم.

اگر چنانچه ماشین لباسشویی گرنیه شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد ادامه این مطلب را مطالعه کنید. ما در قسمت بعدی این مطلب قصد داریم تعدادی از رایج ترین ایرادات این دستگاه را برای شما بیان کنیم تا در صورت امکان خودتان بتوانید مشکل آن را برطرف کنید و متحمل هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد نشوید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی گرنیه

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد روزانه به مشکلات زیادی رسیدگی می کنند. اما در این بین تعدادی از این ایرادات به دفعات بیشتری تکرارشده اند.

مشکل تکان های شدید لباسشویی گرنیه هنگام کارکردن

اگر ماشین لباسشویی گرنیه شما هم هنگام کارکردن تکان های شدید و غیر طبیعی دارد پیش از هرکاری از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کنید. معمولا در اثر جابجایی دستگاه تراز پایه های آن بهم می خورد و با دوباره تراز کردن آن ها مشکل برطرف می شود.

اگر مشکل از تراز پایه های دستگاه نباشد پس احتمالا دلیل آن پر کردن بیش از حد سبد دستگاه ، خرابی یا ایراد در کمک فنرها و یا خرابی تسمه موتور آن است. برای اینکه مشکل بصورت اصولی برطرف شود بهتر است با مرکز تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید.

ریزش آب از اطراف ماشین لباسشویی

نشت آب در لبااسشویی گرنیه دلایل زیادی می تواند داشته باشد که مهمترین آن ها موارد زیر می باشند.

  • خرابی یا شکستگی در لوله ورودی آب
  • خرابی شیلنگ خروجی آب دستگاه
  • کامل بسته نشدن درب لباسشویی گرنیه
  • نوار عایق دور درب خراب شده است
  • پمپ آب دستگاه دارای ایراد است.

همانطور که می بینید برطرف کردن این ایراد نیاز دارد که موارد بالا و چند مورد دیگر بررسی شوند به همین خاطر بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید.

آب لباسشویی گرنیه گرم نمی شود

گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی گرنیه یکی دیگر از ایرادات رایج این دستگاه است که دلیل آن یکی از موارد زیر می تواند باشد:

  • المنت دستگاه خراب شده
  • تنظیمات ترموستات درست نیست
  • ترموستات دستگاه از کار افتاده
  • ایراد در اتصالات الکترونیکی بعضی از قطعات از جمله ترموستات

تنظیمات ترموستات دستگاه را بررسی کنید که درست باشد. اگر ایراد همچنان پابرجا بود با تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید.

عدم تخلیه آب در لباسشویی گرنیه

وجود گرفتگی در لوله خروجی آب دستگاه ، خرابی پمپ ، انسداد مسیر پمپ و گرفتگی فیلتر خروجی دستگاه مهم ترین دلایل بروز چنین مشکلی در لباسشویی های گرنیه هستند. فیلتر خروجی و لوله خروجی آب را می توانید به راحتی بررسی کنید تا گرفتگی های احتمالی آن برطرف شود.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید.

دیگ لباسشویی گرنیه شروع به چرخیدن نمی کند

اگر دیگ یا محفظه لباسشویی دستگاه پس از زدن دکمه استارت شروع به چرخش نمی کند ، احتمالا یکی از ایرادات زیر برای آن رخ داده است:

  • تسمه موتور دستگاه پاره شده
  • موتور لباسشویی ایراد دارد
  • دیگ لباسشویی بیش از ظرفیت آن پر شده
  • برد اصلی دستگاه دارای ایراد است

برای رفع این مشکل مطمئن شوید که دیگ لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نشده باشد. اگر زمانی که لباسشویی خاموش است دیگ آنرا با دست بچرخانید و بدون مشکل بچرخد، ایراد از تسمه نیست. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد

ماشین های لباسشویی طراحی و تکنولوژی های متفاوتی دارند و هرکدام با دیگری در برخی جزئیات متفاوت اند. به همین خاطر شخصی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد در حال خدمت رسانی است؛ باید بصورت کامل با این جزئیات آشنا باشد. این شخص باید بتواند به سرعت ایراد دستگاه را شناسایی و آن را به بهترین نحو و به صورت اصولی برطرف کند.

اهمیت این موضوع را زمانی درک خواهید کرد که یک تعمیرکار ناشی دستگاه شما را تعمیر کند. خواهید دید که پس از مدتی دستگاه شما دوباره خراب می شود و این بار شاید ایراد آن بسیار جدی تر باشد و برطرف کردن آن دشوارتر. به همین خاطر است که ما در مجموعه سماسرویس برای انواع ماشین لباسشویی تعمیرکار متخصص آن را در تیم فنی خود داریم. تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد نیز بصورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع مدل های لباسشویی گرنیه آموزش دیده و تجربه کسب کرده است.

شما عزیزان اگر نمی خواهید درگیر مشکلات این چنینی شوید می توانید با خیالی آسوده کار تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکار مجاز لباسشویی گرنیه در مشهد بسپارید و از خدماتی با کیفیت همراه با گارانتی 6 ماهه بهره مند شوید.

سرویسکار لباسشویی گرنیه در مشهد

سرویس لباسشویی گرنیه یکی دیگر از خدماتی است که در مجموعه سماسرویس همراه با گارانتی 6 ماهه به شما همشهریان گرامی در سرتاسر شهر مشهد ارائه می شود. این خدمت در راستای این است که شما بتوانید با هزینه ای کمتر ، از وسایل ضروری منزل خودتان نگهداری کرده و بازده آن ها را در بالاترین سطح ممکن حفظ نمایید.

این خدمات به این صورت است که سرویسکار لباسشویی گرنیه در مشهد ، به منزل شما اعزام شده و در طول این فرایند سلامت کلیه قطعات و اجزای ماشین لباسشویی شما را بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی آنرا برطرف می کند. با اینکار سلامت قطعات حفظ شده و ایرادات کوچک دستگاه شما پیش از اینکه به سایر قطعات اصلی آسیب بزنند و ایرادات شدیدتری را ایجاد کنند ، برطرف می شود.

در نتیجه با این کار ماشین لباسشویی گرنیه شما ، همیشه بصورت کاملا سالم و با بیشترین بازدهی لباس های شما را خواهد شست و شما تا حد زیادی در هزینه های تعمیر دستگاه خودتان صرفه جویی می کنید. لازم به ذکر است که پس از هر 150 تا 200 مرتبه شستشوی لباس با ماشین لباسشویی ، دستگاه باید سرویس شود.

شما می توانید همین الآن و با ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی ، فرم ثبت درخواست در وب سایت سماسرویس و واتساپ جهت دریافت این سرویس اقدام نموده و ما نیز سرویسکار لباسشویی گرنیه در مشهد را در کمتر از 2 ساعت به منزل شما اعزام می کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گرنیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد

شرکت سماسرویس پس 15 سال فعالیت بی وقفه و ارائه خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در سرتاسر شهر مشهد ، اکنون خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد ارائه می کند. در طول 15 سال فعالیت ما در این زمینه ما موفقبه جلب رضایت صدها مشتری شده ایم و خدماتی را به آن ها ارائه داده ایم که باعث رشد مجموعه ما شده و ما را در سطح شهر مشهد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد به شهرت رسانده است.

مشتری مداری ، پشتیبانی 24 ساعته ، خدمت رسانی در تمام طول هفته ، قیمت های منصفانه و گارانتی خدمات از جمله عواملی است که باعث اعتماد عده زیادی از خانواده های مشهدی عزیز به مجموعه سماسرویس شده است.

برای درخواست تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض ادب

تشکر می کنم از شما بابت اقدام سریعتون برای تعمیر دستگاه ما. همچنین از تعمیرکارتون هم بابت کیفیت خوب کارشون و رعایت نکات بهداشتی تشکر می کنم. موفق باشید

محسن کامروا
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه
سلام. میخواستم ازتون به خاطر سریع فرستادن تعمیرکار تشکر کنم ، نشت آب از لباسشویی کلافمون کرده بود واقعا اما تعمیرکار محترمتون خیلی خوب مشکلو برطرف کردن و از ایشون هم تشکر میکنم.
صدیقه مشکات
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه
سلام

من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه هم اخلاق و هم کیفیت کار تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم کامل رعایت کرده بودن. دوم اینکه ممنون بابت اینکه اینقد سریع تعمیرکار رو فرستادین

مهسا پوررضا
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه

خدمات پس از فروش لباسشویی گرنیه در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های گرنیه خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی گرنیه در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی گرنیه در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی گرنیه در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی گرنیه در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی گرنیه
  • سرویس لباسشویی گرنیه در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی گرنیه در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های گرنیه 

شرکت گرنیه با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از عمده‌ترین تولیدکنندگان اروپایی لوازم خانگی مستقر در اسلوونی است. شرکت گرنیه با وجود در برداشتن سیستم کامل روباتیک همواره در تولید محصولات لوازم خانگی با کیفیتی برتر و با طراحی خیره کننده و آمیخته با هنر که توسط طراحان به نام انجام گردیده، موفق بوده است و در نظر خواهی‌های به عمل آمده، محصولات آن بعنوان زیباترین ها در تولیدات لوازم خانگی شناخته شده است و طبق استانداردهای بالای کیفیتی با طول عمری بالا تولید می‌شوند. هم‌چنین کلیه محصولات گرنیه از نظر مصرف انرژی در سطح مناسبی قراردارند و این موفقیت گرنیه را در سال 2006 در رده تولیدکنندگان دوستدار طبیعت قرار داده است.

شرکت سما سرویس به تنها مرکز ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی گرنیه در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سرتاسر شهر مقدس مشهد می باشد.

کلام پایانی

ماشین لباسشویی با توجه به اهمیتی که برای ما دارد یکی از حیاتی ترین وسایل منزل به شمار می رود و یکی از لوازمی است که در ایجاد آسایش در منزل نقش دارد. انباشته شدن لباس های کثیف و شستن آن ها با دست ، وقت و انرژی زیادی را از ما می گیرد و هیچکس این موضوع را دوست ندارد.

پس در زمانی که این وسیله خراب می شود بهترین کار این است که با سماسرویس ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در مشهد تماس بگیرید. ما در زمینه سرعت ارائه خدمات به جرئت می توانم بگویم که بی نظیر هستیم و تعمیرکار لباسشویی گرنیه در مشهد را ظرف دو ساعت به منزل شما اعزام می کنیم.

علاوه بر این کیفیت خدمات ما در کنار گارانتی رسمی و 6 ماهه خدمات ، باعث می شود که شما با خیالی آسوده وظیفه تعمیر لباسشویی گرنیه خود را در شهر مشهد به ما بسپارید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟