تعمیر لباسشویی کندی در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو کندی

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

ماشین لباسشویی در هر منزلی ، یکی از اساسی ترین و مهمترین وسایل است. داشتن ماشین لباسشویی در منازل ایرانیان به یک ضرورت تبدیل شده است. چراکه ما ایرانی ها به نظافت و تمیزی لباس هایمان اهمیت زیادی می دهیم. و از طرفی شستن لباس با دست ، علاوه بر این که بسیار دشوار است، برای سلامتی پوست دست نیست مضر بوده و به آن آسیب های زیادی وارد می کند.

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

به همین خاطر خدماتی مانند تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، متقاضیان زیادی دارد. مهم نیست که لباسشویی شما تولید چه کشور یا برندی باشد؛ بهرحال روزی دچار ایرادهای جزئی یا اساسی خواهد شد و نیاز به تعمیر پیدا می کند. از طرفی انجام کارهایی مانند تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد. چراکه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید محصولاتی مانند ماشین لباسشویی ، ساختار و قطعات اینگونه دستگاه ها ، بسیار پیچیده شده است.

شرکت سماسرویس ، بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد ، با تشکیل تیمی از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران ، اکنون بصورت تخصصی خدمات سرویس یا تعمیر لباسشویی کندی در مشهد را ارائه می کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی کندی

همشهریان عزیز ما در شهر مشهد ، در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد ، ایرادات زیادی را برای این دستگاه با ما در میان گذاشتند. در ادامه ما قصد داریم تعدادی از رایج ترین این مشکلات را بیان کرده و تا حد امکان شما را در برطرف کردن آن ها راهنمایی کنیم.

پرش به اطراف و جابجایی لباسشویی کندی هنگام کارکردن

همه ماشین های لباسشویی بسته به مدل آن ها ، اندکی لرزش را هنگام کارکردن دارند. اما اگر این لرزش بصورت غیر طبیعی باشد و  به حدی باشد که دستگاه از محل خود جابجا شود، نشان می دهد که دستگاه دارای ایرادی است.

برای رفع این ایراد شما باید مطمئن شوید که پایه های دستگاه ، کاملا تراز باشند. اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد احتمالا کمک فنرهای دستگاه از شاسی آن جدا شده اند. در صورتی امکان رفع ایراد را ندارید بهتر است به مرکز تعمیر لباسشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی کندی سروصدای زیاد و غیر طبیعی ایجاد می کند

وجود سروصدا در ماشین های لباسشویی تا حد کم کاملا طبیعی است. گاهی با افزایش عمر دستگاه نیز سر و صدای آن ممکن است افزایش یابد اما این سروصدا نیز باید در حد قابل تحمل باشد و اگر سروصدای لباسشویی کندی شما در حدی است که باعث ناراحتی و آزار شما می شود باید آن را تعمیر کنید.

پیش از هرکاری مطمئن شوید که اجسامی مانند کلید یا جسم سخت دیگری در دیگ دستگاه گیر نکرده باشد. اگر ایراد از این نباشد احتمالا یکی قطعات متحرک دستگاه خراب شده یا مسیر گردش آن مسدود شده. در اینصورت بهترین کار این است که با تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

آب داخل دیگ لباسشویی کندی تخلیه نمی شود

اگر آب در داخل دیگ لباسشویی کندی پس از پایان شستشو باقی می ماند و بصورت اتوماتیک تخلیه نمی شود ، احتمالا فیلتر تخلیه یا پمپ تخلیه آب خراب شده است. برای تست سلامت پمپ تخلیه ، لوله آن را جدا کرده و داخل یک سطل قرار دهید و ببینید که آب داخل سطل وارد می شود یا نه؟

اگر آبی از لوله خارج نشود پس پمپ تخلیه دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر یا احتمالا تعویض خواهد داشت. برای تعمیر آن در این زمان با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در مشهد ، تماس بگیرید.

دیگ لباسشویی کندی نمی چرخد

این ایراد یکی از متداول ترین ایرادات لباسشویی کندی است. اما خبر خوب این است که این مشکل چندان جدی نیست و با هزینه نسبتا کمی برطرف می شود. اما قبل از تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، مطمئن شوید که دیگ دستگاه را بیشتر از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر ایراد از این موضوع نباشد پس احتمال دارد که برد اصلی ، کمربند درایو یا در موارد نادری موتور دستگاه معیوب شده باشد.

برای رفع این ایراد بهتری است که از سرویسکار مجاز لباسشویی کندی در مشهد ، کمک بگیرید.

لباس های پس شستشو در لباسشویی کندی بوی بدی می گیرند

این موضوع به دلیل رشد قارچ ها با باکتری ها در داخل دستگاه رخ می دهد. که دلیل آن این است که شما احتمالا از حالت شستشو در دمای پایین همراه با مواد شویند بیولوژیکی استفاده می کنید.

برای رفع این ایراد بهتر است دستگاه را در حالت شستشوی با آب داغ ، بدون قرار دادن لباس داخل آن ، روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خودش را تمیز کند. علاوه بر این بعد از هربار شستشو حداقل یک ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جریان داشته باشد.

تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد

تعمیرکار لباسشویی کندی ، باید به خوبی با قطعات و ساختار این دستگاه آشنایی داشته باشد. این شخص باید بتواند بدون مشکل ، هرگونه ایراد یا مشکلی را در این دستگاه ، شناسایی کرده و برطرف کند. اما متاسفانه با توجه به نیاز زیاد افراد به تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد ، افراد زیادی بدون مهارت و تجربه کافی اقدام به ارائه خدمات تعمیر لباسشویی کندی در مشهد می کنند.

این موضوع مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. عده زیادی از مشتریان ما ، هنگام تماس با ما از این موضوع شکایت دارند و می گویند که ماشین لباسشویی شان چند وقت قبل توسط یک تعمیرکار دیگر تعمیر شده اما بعد گذشت چند روز دوباره خراب شده و کار نمی کند. بدتر این است که فرد تعمیرکار دیگر پاسخگوی آن ها نیست و مسئولیت این موضوع را قبول نمی کند.

ما در شرکت سماسرویس ، این مشکل را حل کرده ایم. ما با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد ، که بصورت تخصصی کار عیب یابی و تعمیر لباسشویی های کندی را انجام می دهد؛ موفق شده ایم که رکورد 100% رضایت مشتری را در زمینه تعمیر و سرویس لباسشویی کندی در مشهد ، کسب کنیم.

سرویسکار لباسشویی کندی در مشهد

همانطور که گفته شد، مهم نیست که ماشین لباسشویی شما ساخت چه کشور یا برندی باشد. شما هر چقدر هم که مراقب آن باشید و از آن به درستی استفاده کنید بهرحال پس از مدتی و بخاطر فرسودگی قطعات و یا رسوب مواد در داخل آن ، دچار مشکل می شود. این مشکل می تواند جزئی یا اساسی باشد.

اما راه حل چیست؟ – راه حل این موضوع این است که شما ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید. شما با انجام سرویس ماشین لباسشویی بصورت دوره ای می توانید از تمام ایرادات جزئی و اساسی که ممکن است برای لباسشویی کندی شما پیش بیاید ، جلوگیری خواهید کرد.

اما باید توجه داشته باشید که این خدمات نیز باید بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه شوند. شرکت سماسرویس ، خدمات سرویس لباسشویی کندی را به کمک بهترین سرویسکار لباسشویی کندی در مشهد ، ارائه می کند. در طول این فرایند سرویسکار مجاز لباسشویی کندی در مشهد ، سلامت و عملکرد کلیه قطعات دستگاه شما را بصورت کامل بررسی می کند و در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی آن را برطرف می کند.

برای یک خانواده 4 نفره بصورت متوسط ، باید پس از هر 150 تا 200 مرتبه شستشو ، ماشین لباسشویی کندی را سرویس کرد. برای خانواده های پرجمعیت تر که بیشتر از هفته ای دوبار از ماشین لباسشویی استفاده می کنند این عدد به 100 تا 130 کاهش پیدا می کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی کندی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کندی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کندی

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

شرکت سماسرویس با داشتن بیش از 15 سال سابقه در تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، ارائه کند. این مرکز اکنون و با در اختیار داشتن تیمی متشکل از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران مجاز لباسشویی کندی در مشهد ، آمادگی این را دارد که بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته خدمات تعمیر لباسشویی کندی را در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند.

مجموعه سماسرویس ، کلیه خدمات خود از جمله تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد را تا 6 ماه بصورت رسمی گارانتی می کند. یعنی اگر دستگاه شما تا 6 ماه پس تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی کندی در مشهد ، دوباره به همان مشکل قبل دچار شود ، نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد ، آن را بدون هیچگونه هزینه ای برای شما دوباره تعمیر خواهد کرد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی کندی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کندی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کندی در مشهد اینجا کلیک کنید.

یه مدت لباسشویی ما درست کار نمی کرد و خیلی اذیت می کرد و تصمیم گرفتم با تعمیرکار تماس بگیرم و توی گوگل سرچ کردمو سایت شما رو دیدم. اول مطمئن نبودم اما وقتی تعمیرکارتون سریع خودشونو رسوندن و لباسشویی رو تعمیر کردن مطمئن شدم کار درستی کردم که با شما تماس گرفتم.
طاهره غلامی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کندی
سلام، خیلی ممنونم از سما سرویس و تعمیرکار محترمشون که لباسشویی ما رو تعمیر کردن و الان بدون هیچ مشکلی داره مثل روز اولش کار میکنه واقعا ممنونم.
آمنه سادات مالکی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی کندی
سلام، میخواستم تشکر کنم از تعمیرکار خوب سما سرویس به خاطر تعمیر کردن لباسشویی ما که خیلی بی نقص انجامش دادن. ممنونم
ایمان طاهرزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کندی

خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های کندی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی کندی در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی کندی در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی کندی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی کندی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی کندی
  • سرویس لباسشویی کندی در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی کندی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی کندی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های کندی 

برند کندی یک برند ایتالیایی است که اکنون به عنوان زیرمجموعه برند چینی هایر فعالیت می کند. کارخانه این شرکت در نزدیکی شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت با تولید محصولات محتلفی مانند یخچال فریزر و ماشین های لباسشویی ، سهم بزرگی از بازار لوازم منزل در اروپا را به خود اختصاص داده است. نکته قابل توجه این است که 80 درصد از فروش محصولات این شرکت در خارج از ایتالیا اتفاق می افتد.

شرکت سماسرویس ، به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد ، اکنون وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در مشهد را بر عهده دارد. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان ، اکنون مورد اعتماد بسیاری از خانواده ها در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

کلام پایانی

در نهایت باید این موضوع را ذکر کنیم که اگر شما آشنایی زیادی با کارهای فنی مانند تعمیر لباسشویی ندارید ، بهتر است که در صورت خرابی وسایلی مانند لباسشویی کندی ، با یک متخصص تماس بگیرید. دستکاری قطعات دستگاه حساسی مانند لباسشویی ممکن است یک ایراد جزئی را به یکی ایراد پرهزینه و اساسی تبدیل کند.

ما در شرکت سماسرویس ، با درک مشکلات اقتصادی همشهریان عزیز همیشه سعی می کنیم که هزینه های منصفانه ای را برای خدمات خود تعیین کنیم. از این گذشته ما بر خلاف سایر همکاران مان ، هرگز قطعه ای که قابل تعمیر است را تعویض نمی کنیم تا شما عزیزان متحمل هزینه های سنگین تویض بعضی از قطعات ماشین لباسشویی کندی نشوید.

پس در صورت بروز هرگونه ایرادی در ماشین لباسشویی کندی منزلتان ، پیش از هرکاری با سماسرویس ، مرکز تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد تماس بگیرید. همکاران ما در قسمت پشتیبانی فنی سعی می کنند تا حد امکان شما را در رفع مشکل راهنمایی کنند و در صورت لزوم تعمیرکار لباسشویی کندی در مشهد را به سرعت به منزل شما اعزام خواهند کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟