تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد در منزل شما و با 6ماه ضمانت
لوگو کندی

تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد

با توجه به گسترش پیدا کردن و بزرگتر شدن بازار لوازم خانگی و زیاد شدن تعداد تولیدکنندگان ساید بای ساید، رقابت شدیدی بین تولیدکنندگان ایجاد شده و باعث شده روزانه ساید بای ساید های پیشرفته تر و با کیفیت تری به بازار عرضه شوند، اما این افزایش کیفیت هنوز نتوانسته از خراب شدن دستگاه ها جلوگیری کند.

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و نیاز دارید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد استفاده کنید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه با دراختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و تجهیزات کامل توانایی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود ارائه کند.

تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت خدمات سرویس یا تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی، در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید کندی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید کندی

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های کندی با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های کندی را مشاهده می کنید.

درب ساید بای ساید کندی به درستی بسته نمی شود

اگر با مشکل بسته نشدن درب ساید بای ساید مواجه شده اید، بهتر است ابتدا اطراف درب را بررسی کنید تا چیزی مانع بسته شدن درب نشود و درب ساید بای ساید با گذاشتن اجسام زیاد، سنگین نشده باشد. از علت های رخ دادن این مشکل می توان به خرابی لاستیک دور درب دستگاه و خرابی لولای درب اشاره کرد. لاستیک دور درب را بررسی کنید و اگر مشکلی در آن دیدید باید آنرا تعویض کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید کندی در مشهد تماس بگیرید.

از ساید بای ساید کندی بوی نامطبوعی منتشر می شود

اگر بوی ناخوشایندی از داخل ساید بای سایدتان به مشام می رسد احتمال دارد به این خاطر باشد که یکی از مواد غذایی که در دستگاهتان قرار داده این فاسد شده و بوی آن در دستگاه پخش شده است. از علل دیگر آن می توانند گذاشتن مواد غذایی بدون درب در دستگاه و یا تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی باشند.

برای خلاص شدن از بوی ناخوشایند دستگاه، در مرحله اول باید دستگاه را کاملا خالی کرده و تمام قسمت های آن از جمله کشوهای آنرا به خوبی بشویید. اگر بوی بد دستگاه به طور کامل از بین نرفت می توانید از بوگیر یا مواد خوشبو کننده مانند وانیل و یا قهوه استفاده کنید.

اگر ساید بای ساید شما بویی مانند بوی سوختگی دارد و این بو مربوط به مواد غذایی داخل آن نیست، باید حتما توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید کندی در مشهد بررسی شود.

گاز ساید بای ساید کندی بی دلیل تخلیه شده

تخلیه شدن و نشت کردن گاز مبرد ساید بای ساید مشکلی رایج است و برای بسیاری از کاربران این دستگاه رخ می دهد. این مشکل در حالت عادی نباید اتفاق بیفتد و رخ دادن آن بی دلیل نیست . ممکن است این مشکل به دلیل پوسیدگی لوله ها یا ضرب خوردگی آنها و سوراخ شدن قسمتی از لوله های انتقال گاز دستگاه رخ داده باشد. وجود این گاز در ساید بای ساید بسیار مهم می باشد و وظیفه آن تامین سرمای دستگاه است به همین دلیل باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام نمود.

جهت تعمیر محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن آبسردکن ساید بای ساید کندی

مشکلاتی که برای آبسردکن ساید بای ساید رخ می دهد می تواند متفاوت باشد؛ در بعضی موارد آبسردکن کاملا از کار می افتد و جریان آب در آن قطع می شود، اما در موارد دیگر آبسردکن کار می کند ولی آب گرم است و دستگاه آب را خنک نمی کند.

از مواردی که سبب به وجود آمدن این مشکل می شوند می توان به خرابی سوئیچ فشاری آبسردکن، گرفتگی و مسدود بودن فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و خرابی شیر برقی ورودی آب اشاره کرد. برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید کندی در مشهد تماس بگیرید.

خراب شدن یخساز ساید بای ساید کندی

کار نکردن یخساز ساید بای ساید یکی دیگر از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن روبرو هستند. این مشکل بسیار ناخوشایند است، مخصوصا در فصل تابستان که بسیار به یخ نیاز پیدا می کنیم. این مشکل می تواند به دو صورت اتفاق بیفتد. اول اینکه یخ از دستگاه بیرون نمی آید و دوم اینکه یخی در دستگاه ساخته نمی شود. مسدود بودن لوله انتقال آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می توانند از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز جهت درست کردن یخ باشند.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با مرکز تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

تعمیرکار ساید بای ساید کندی در مشهد

تعداد زیادی تعمیرکار ساید بای ساید در مشهد مشغول به فعالیت هستند، از تعمیرکاران حرفه ای گرفته تا تعمیرکاران بی تجربه و نابلد. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود اکثر افراد برای تعمیر آن عجله دارند و خیلی به تعمیرکاری که انتخاب می کنند توجه نمی کنند و این اشتباه است!

اگر تعمیرات ساید بای ساید خود را به افراد غیر حرفه ای و نابلد بسپارید ممکن است با مشکلاتی مانند اتلاف وقت و بی کیفیت بودن تعمیرات مواجه شوید و حتی ممکن است به دستگاه آسیب های دیگری نیز وارد شود و در پی آن هزینه تعمیرات دستگاه افزایش پیدا کند.

تکنیسین هایی که در سما سرویس مشغول به ارائه خدمات به همشهریان هستند همگی افراد آموزش دیده و متخصص هستند و حداقل دارای 10 سال سابقه کار در این زمینه می باشند. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید کندی در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار ساید بای ساید کندی در مشهد

تاثیرات مثبتی که سرویس کردن دوره ای و منظم، روی عملکرد و طول عمر ساید بای ساید می گذارد قبلا توسط متخصصین مطرح شده و تجربه نیز صحت آنرا تایید می کند. تجربه ما ثابت کرده که مراقبت نکردن از ساید بای ساید و استفاده نادرست از آن می تواند احتمال خراب شدن دستگاه و نیاز پیدا کردن آنرا به تعمیرات به مقدار چشمگیری افزایش دهد. با توجه به تورم و قیمت های بسیار بالای لوازم خانگی، مراقبت کردن از دستگاه راه بهتر و کم هزینه تری به نظر می رسد مگر اینکه قصد داشته باشید یک ساید بای ساید جدید بخرید.

خدمات سرویس ساید بای ساید کندی در مشهد از خدمات است که علاوه بر حفظ سلامت دستگاه، کمک می کند دستگاه دیگر به مشکلات اساسی و پر دردسر دچار نشود و سالهای زیادی در منزل شما با بهترین عملکرد کار کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید کندی در مشهد در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید کندی در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید کندی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید کندی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید کندی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کندی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد

سما سرویس با سال ها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با ارزش به مشتریان خود توانسته رضایت هزاران مشتریان را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد شناخته شود. این مجموعه اکنون نیز افتخار دارد که به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد، خدمات خود را در اختیار همشهریان عزیز بگذارد.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس، ارائه خدمات باکیفیت، ارائه خدمات بدون معطلی و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید کندی در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند و تعطیلی ندارد. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به خدمات سما سرویس دارید با این مجموعه تماس بگیرید و به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد اینجا کلیک کنید.

یخچال ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. اما تعمیرکار شما خیلی سریع ایراد رو تشخیص داد و کمتر از 1 ساعت یخچال رو تعمیر کرد خیلی کارتون خوبه و ممنون از شما!
ایمان مغانلو
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
منا ملامحمدی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید کندی
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم هم بابت سرعت بالا تو اعزام تعمیرکار.

تشکر

زهرا شاکری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی

خدمات پس از فروش ساید بای ساید کندی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید کندی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید کندی در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید کندی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید کندی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید کندی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید کندی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید کندی
  • سرویس ساید بای ساید کندی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید کندی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای کندی 

شرکت کندی، یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی است که در ابتدای کار خود، محصولات خود را در ایتالیا عرضه می کرده است. اما امروزه با توجه به پیشرفت بزرگی که داشته بیشتر محصولاتش در خارج از ایتالیا به فروش می رسند. این برند با تولید و عرضه ساید بای ساید های باکیفیت و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها، توانسته جزو پر فروش ترین برند ها قرار بگیرد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید کندی در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید کندی در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است و نیاز به دانش ، مهارت و تجربه بالا دارد. اگر ساید بای سایدتان ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر آن دارید، با سپردن آن به مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد، ریسک خرابی های شدیدتر و هزینه های اضافی را به صفر برسانید. اگر تعمیرات دستگاه به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند موجب هدر رفتن زمان، انرژی و افزایش هزینه ها شود.

در صورت مشاهده ایراد در دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کندی در مشهد تماس بگیرید تا از کارشناسان ما به صورت تلفنی مشاوره بگیرید و در صورت نیاز می توانید درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ساید بای ساید کندی در مشهد ثبت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟