سرویس و تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو کندی

تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد

از زمان ورود ظرفشویی به خانه ها دیگر شستن ظرفها با دست از دغدغه های افراد نیست و نیازی نیست برای اینکار وقت خود را  هدر بدهند؛ می توان تعداد زیادی از ظروف را داخل ظرفشویی قرار داد، آنرا روشن کردن و به کارهای دیگر رسیدگی کرد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی تمام ظروف را تمیز و خشک تحویل گرفت. اما زمانی که ظرفشویی خراب می شود چه باید کرد؟

تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد

اگر از ظرفشویی کندی استفاده می کنید و دستگاهتان دچار مشکل شده می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد را در منزل خود دریافت کنید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد خدمت رسانی می کند؛ تاکنون هزاران همشهری از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند و رضایت کامل داشته اند و بیشتر آنها به مشتریان دائمی سما سرویس تبدیل شده اند.

اگر می خواهید ظرفشویی خود را تعمیر کنید و به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد هستید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ظرفشویی کندی در مشهد به محل شما اعزام شود و خدمات را در محل شما با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی کندی

در ادامه تعدادی از مشکلات رایج در ظرفشویی های کندی را همراه شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم تا بتوانید با مطالعه آنها مشکل ظرفشویی خود را درصورت امکان رفع کنید.

ظرفها به درستی در ظرفشویی کندی شسته نمی شوند

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و پس از شستشو همه ظروف یا تعدادی از آنها کثیف می مانند و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده خاطر شدن کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت رفع این مشکل باید آبپاش ها را بررسی کنید و در صورت وجود گرفتگی اگر می توانید راه آن را باز کنید و مشکل را برطرف کنید. همچنین ممکن است با تعویض شوینده این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

درب ظرفشویی کندی قفل نمی شود

گاهی اوقات ممکن است درب ظرفشویی به دلایلی به درستی بسته نشود که در پی آن عملیات شستشو نیز آغاز نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل وجود مانع در اطراف درب، خراب بودن قفل درب یا سوئیچ قفل رخ می دهد. برای رفع این مشکل درب را کاملا باز کرده و اطراف آنرا بررسی کنید تا مانعی برای بسته شدن آن نباشد و سپس سعی کنید درب را به آرامی ببندید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از قفل درب باشد و باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

آب ظرفشویی کندی تخلیه نمی شود

اگر آب ظرفشویی شما به طور کامل تخلیه نمی شود احتمال دارد به علت مسدود شدن شلنگ یا فیلتر تخلیه و یا آسیب دیدگی پمپ تخلیه این اتفاق رخ دهد. در اکثر اوقات انسداد شلنگ یا فیلتر تخلیه دلیل به وجود آمدن این مشکل هستند و باید با بررسی آنها مشکل را برطرف کنید. در مواردی که ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد، بهتر است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی کندی بسیار سروصدای می کند

تمام ظرفشویی ها هنگام کار کردن و شستن ظروف کمی صدا ایجاد می کنند و این یک اتفاق طبیعی است. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول آن بیشتر می شود و نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه می باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست در سبد دستگاه چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کنند. ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد و باید این دو مورد نیز به دقت بررسی شوند.

درصورت رفع نشدن مشکل باید با سرویسکار مجاز ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

دکمه ریست ظرفشویی کندی کار نمی کند

گاهی اوقات ممکن است ظرفشویی چه به صورت دستی و چه با فشار دادن دکمه ریست، ریست نشود. در این مواقع احتمالا تایمر یا سوئیچ و قفل کننده های درب معیوب شده اند و باید به دقت بررسی شوند و درصورت وجود مشکل، اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود. در هنگام مواجه شدن با این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی کندی در مشهد

زمانی که ظرفشویی شما دچار مشکل می شود برای تعمیر آن باید با یک تعمیرکار متخصص و باتجربه تماس بگیرید. تعمیرکاری که کار تعمیر ظرفشویی را بر عهده می گیرد باید با تمام قسمت های دستگاه آشنا باشد و بتواند ریشه مشکل را پیدا کند و ایراد دستگاه را به صورت اصولی برطرف کند. اگر تعمیرات دستگاه خود را به یک تعمیرکار غیر حرفه ای و ناشی بسپارید ممکن است با مشکلاتی مانند شدیدتر شدن خرابی های دستگاه، اتلاف وقت و افزایش هزینه ها روبرو شوید.

سما سرویس برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقاتی در فرآیند تعمیر و افزایش کیفیت خدمات خود در انتخاب تعمیرکاران خود دقت زیادی به خرج داده. تعمیرکاران سما سرویس افراد آموزش دیده و با تجربه ای هستند که با ساختار انواع دستگاه ها آشنایی دارند و توانایی دارند با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سال ها فعالیت به دست آورده اند، انواع مشکلات ریز و درشتی که برای ظرفشویی به وجود می آیند را به راحتی عیب یابی و تعمیر کنند.

شما عزیزان هر زمان که به خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد نیاز داشتید می توانید با  سما سرویس تماس بگیرید و تنها در دو دقیقه درخواست خود را ثبت کنید تا به سرعت تعمیرکار ظرفشویی کندی در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ظرفشویی کندی در مشهد

هر دستگاهی به دلیل فرسودگی به علت استفاده طولانی مدت از آن یا به دلیل استفاده نادرست و غیر اصولی ممکن است دچار مشکل شود و به تعمیر احتیاج پیدا کند. با رعایت کردن اصول استفاده درست از ظرفشویی و سرویس کردن آن حداقل هر 6 ماه یکبار می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و از مشکلات پردردسر در امان بمانید.

سرویس ظرفشویی کندی در مشهد نیز یکی از خدمات اصلی سما سرویس می باشد و در صورت نیاز به آن می توانید در تمام طول هفته با بخش سرویس ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید. در طول این فرآیند، سرویسکار ظرفشویی کندی در مشهد، سلامت و عملکرد تک به تک اجزا و قطعات ظرفشویی را بررسی می کند و در صورت مشاهده هرگونه ایرادی ، آن را برطرف می کند. همانطور که می دانید اکثر ایرادات شدیدی که برای ظرفشویی رخ می دهد، ناشی از وجود ایرادی جزئی در قطعات کوچکتر آن است و با برطرف نشدن این ایرادات جزئی به مرور زمان به قطعات اصلی دستگاه آسیب وارد می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی کندی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی کندی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کندی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد

در زمان خرابی وسایلی مانند ظرفشویی کندی، تعمیر درست و اصولی آن یکی از دغدغه های افراد است. در این شرایط همیشه بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید.

شرکت سما سرویس، پس از 15 سال فعالیت به عنوان مرکز تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد و کسب رضایت 100% مشتریان خدمات خود، اکنون موفق به کسب عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد شده است و خدمات خود را تحت این عنوان به مشتریان ارائه می دهد. این مجموعه آمادگی دارد تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته همراه با 6 ماه گارانتی به همشهریان عزیز ارائه کند.

ضمانت 6 ماهه شرکت شامل تمامی خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد می شود. یعنی تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه دچار همان مشکل شد مشتریان می توانند درخواست تعمیر دوباره کنند بدون اینکه هزینه ای بپردازند.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام؛ خیلی از شما و تعمیرکار محترمتون ممنونم که به سرعت و در همون زمانی که گفتم اومدید و کار رو هم به خوبی انجام دادید. ممنون
هلما رحیمی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی کندی
سلام و خسته نباشید

من چندساله که مشتری شمام و هر وسیله ای که توی خونه خراب میشه با شما تماس می گیرم. می خواستم بگم کیفیت و قیمت خدمات بسیار عالی هست و من به همه شما رو پیشنهاد کردم. ممنونم

مریم دستانی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی کندی
کیفیت و قیمت خدماتتون نسبت به جاهای دیگه واقعا عالیه. ممنونم
ابراهیم شکوری
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی کندی

خدمات پس از فروش ظرفشویی کندی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی کندی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی کندی در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی کندی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی کندی در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی کندی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی کندی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی کندی
  • سرویس ظرفشویی کندی در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی کندی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های کندی

برند کندی یک برند ایتالیایی است که اکنون به عنوان زیر مجموعه برند چینی هایر فعالیت می کند. کارخانه این شرکت در نزدیکی شهر میلان ایتالیا قرار دارد. این شرکت با تولید محصولات مختلفی از جمله ظرفشویی، سهم بزرگی از بازار لوازم منزل در اروپا را به خود اختصاص داده است. نکته قابل توجه این است که 80 درصد از فروش محصولات این شرکت در خارج از ایتالیا اتفاق می افتد.

شرکت سما سرویس سالها وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی کندی در مشهد را بر عهده داشته است. این مجموعه با تکیه بر دانش و مهارت تعمیرکاران و سرویسکاران خود توانست ، خدمات باکیفیت و کارآمدی را به مردم شهر مشهد ارائه کند و مزد سالها خدمت رسانی بی وقفه خود را با کسب اعتماد هزاران خانواده بدست آورده است.

کلام پایانی

زمانی که دستگاهی مانند ظرفشویی خراب می شود، تلاش نکنید خودتان آن را تعمیر کنید زیرا تعمیر کردن ظرفشویی کار آسانی نیست و بسیار پیچیده است و ممکن است با دستکاری کردن ظرفشویی به خودتان یا به دستگاه آسیب بزنید. همچنین با تعمیرکاری تماس بگیرید که سابقه تعمیرات موفقی داشته باشد و از سپردن کار به تعمیرکاران ناشی پرهیز کنید.

اگر دستگاهتان مشکل پیدا کرده می توانید با مرکز تعمیر ظرفشویی کندی در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای رفع مشکل دستگاهتان راهنمایی کنند تا خودتان بتوانید مشکل دستگاه را حل کنید؛ اگر رفع مشکل توسط شما امکان پذیر نبود با توافق شما تعمیرکار مجاز ظرفشویی کندی در مشهد به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟