تعمیر لباسشویی پارس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو لوازم خانگی پارس

تعمیر لباسشویی پارس در مشهد

مرکز تعمیر لباسشویی پارس در مشهد ، اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد در هر زمان و در هر نقطه از شهر مشهد در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، اکنون با راه اندازی وب سایت ، این امکان را برای شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهر فراهم کرده است که شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود جهت اعزام تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد را در سامانه سماسرویس ثبت نمایید.

تعمیر لباسشویی پارس در مشهد

با تکمیل فرم ثبت درخواست بصورت آنلاین ، همکاران ما در مرکز پشتیبانی سماسرویس با شما تماس گرفته و اقدامات لازم را برای رسیدگی به مشکلات ماشین لباسشویی شما انجام خواهند داد. علاوه بر این همانند سابق امکان ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پارس در مشهد از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق پیامرسان واتساپ نیز وجود دارد.

شرکت سماسرویس به عنوان مرکز تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد ، بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته و حتی در روزهای تعطیلی رسمی نیز ، آماده پاسخگویی به مشکلات شما در زمینه تعمیر یا سرویس لباسشویی پارس در مشهد ، می باشد.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی پارس

مواردی که در ادامه برای شما بیان می شود ، 5 مورد از ایراداتی است که بصورت رایج در لباسشویی پارس رخ می دهد. شما می توانید راه حل ارائه شده برای رفع این مشکلات را خودتان انجام دهید تا نیازی به تماس با مرکز تعمیر لباسشویی پارس در مشهد نداشته باشید.

ماشین لباسشویی پارس از کار افتاده است

دلایل اصلی و رایج روشن نشدن لباسشویی پارس ، موارد زیر می باشند:

  • مشکل در اتصال برق دستگاه
  • کابل برق لباسشویی پارس خراب شده
  • قطعات الکترونیکی و اتصالات داخلی دستگاه آسیب دیده اند
  • مدار تغذیه لباسشویی پارس خراب شده

در زمان بروز این مشکل کاری که از دست شما بر می آید این است که از اتصال درست دستگاه به پریز برق ، سلامت پریز و کابل برق دستگاه اطمینان حاصل نمایید و اگر ایراد برطرف نشد بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی پارس در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی پارس صداهای غیر طبیعی تولید می کند

این ایراد یکی رایج ترین ایرادات در تمام مدل های لباسشویی است. در اکثر موارد این مشکل زمانی رخ می دهد که تراز پایه های دستگاه بهم خورده باشد و یا یک جسم داخلی در قسمت گردان دستگاه گیر کرده باشد.

اما علاوه بر موارد بالا خرابی بلبرینگ و خرابی کمک فنرها نیز می توانند باعث بروز این ایراد شوند که در اینصورت برای رفع آن باید با تعمیرکار مجاز لباسشویی پارس در مشهد تماس بگیرید.

گرم نشدن آب لباسشویی پارس

این مشکل زمانی رخ می دهد که هیتر دستگاه خراب باشد ، المنت و ترموستاست ایراد داشته باشند ، نوسانات برق باعث نرسیدن جریان برق به هیتر شده باشد و یا اینکه تنظیمات ترموستات درست نباشد. در این مورد شما باید پیش از هر اقدامی تنظیمات ترموستات دستگاه را بررسی کنید که درست باشند.

اگر مشکل همچنان باقی ماند بهترین کار این است که با سرویسکار مجاز لباسشویی پارس در مشهد تماس بگیرید.

فرایند آبگیری در لباسشویی پارس متوقف نمی شود

این مشکل به یکی از دلایل زیر ممکن است رخ دهد:

  • هیدرواستات دستگاه خراب باشد
  • شیلنگ متصل به هیدرواستات پاره شده باشد
  • تنظیمات هیدرواستات درست نباشد

در این زمان شما می بایست شیلنگ متصل به هیدرواستات را بررسی کنید و اگر ایرادی داشت آن را برطرف کنید و یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید. اگر مهارت انجام این کار را ندارید ، نگران نباشید سماسرویس در کمتر از دو ساعت تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد را به منزل شما اعزام می کند.

آبگیری لباسشویی پارس در زمانی که خاموش است

لازم به ذکر است که در صورت بروز این مشکل باید هرچه سریعتر آن را برطرف کنید چراکه ممکن است به سایر قطعات دستگاه آسیب های جدی وارد کند. اما دلیل این موضوع در 99 درصد موارد بخاطر وجود ایرادی در شیربرقی ماشین لباسشویی است. بررسی و عیب یابی شیر برقی لباسشویی پارس نیازمند این است که توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود پس در این شرایط بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد

تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد ، باید کاملا این دستگاه را بشناسد و با تمامی اجزا و قطعات این دستگاه به خوبی آشنایی داشته باشد. در صورت عدم شناخت تکنولوژی ها و قطعات بکار رفته در این دستگاه ، تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد ممکن است نتواند دستگاه را به خوبی تعمیر کند و یا اینکه در جین انجام تعمیرات به سایر اجزا و قطعات آن آسیب بزند.

این کار باعث می شود که شما پس از مدتی مجبور به صرف هزینه مجدد و احتمالا بیشتر برای رفع ایرادات ناشی از تعمیر غیر اصولی دستگاه بشوید. در طی تماس هایی که با مرکز تعمیر لباسشویی پارس در مشهد برقرار شده ما شاهد این بودیم که تعدادی از مشتریان ، پیش از تماس با سماسرویس ، تعمیر دستگاه خود را به افراد متفرقه سپرده بودند و پس از بررسی هایی که توسط تعمیرکار سماسرویس انجام شد متوجه بروز ایراداتی اساسی در قطعات اصلی و حیاتی دستگاه شدیم.

حتی در تعدادی از این موارد با براوردهایی که انجام شد ، هزینه تعمیر دستگاه به قدری زیاد می شد که مشتری ترجیح داد یک ماشین لباسشویی نو خریداری کند. این موضوع نشان می دهد که مهارت ، دانش و تجربه تعمیرکار لباسشویی پارس درمشهد تا چه حد می تواند در کاهش هزینه های تعمیر لوازمی مانند لباسشویی داشته باشد.

سرویسکار لباسشویی پارس در مشهد

اگر به دنبال راهی می گردید که در هزینه های تعمیر لوازمی مانند ماشین لباسشویی صرفه جویی کنید و احتمال خرابی آن را تا حد زیادی کاهش دهید ، توصیه ما به شما این است که از خدمات سرویس لباسشویی پارس در مشهد استفاده کنید. سرویس کردن ماشین لباسشویی بصورت دوره ای اگر بصورت دقیق و اصولی انجام شود ، می تواند احتمال خرابی دستگاه را تا حد زیادی کاهش دهد و در نتیجه در هزینه های تعمیر دستگاه نیز تا حد چشمگیری صرفه جویی می شود.

در طول این فرایند ، سرویسکار لباسشویی پارس در مشهد ، سلامت و عملکرد تک تک اجزا و قطعات اصلی ماشین لباسشویی را بررسی می کند و در صورت مشاهده هرگونه ایرادی ، آن را برطرف می کند. همانطور که می دانید اکثر ایرادات شدیدی که برای ماشین لباسشویی رخ می دهد ، ناشی از وجود ایرادی جزئی در قطعات کوچکتر آن است و با برطرف نشدن این ایرادات جزئی به مرور زمان به قطعات اصلی دستگاه آسیب وارد می شود.

به همین خاطر با سرویس کردن دستگاه شما در واقع از خرابی های شدید و بروز ایرداد در قطعات اصلی مانند موتور و برد اصلی دستگاه جلوگیری می کنید. لازم به ذکر است که هزینه سرویس لباسشویی پارس در مشهد ، به مراتب از میانگین هزینه های تعمیر آن کمتر است. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که بسته به تعداد دفعاتی که در هفته از ماشین لباسشویی استفاده می کنید باید در سال 1 ت 3 مرتبه دستگاه توسط سرویسکار مجار لباسشویی پارس در مشهد سرویس شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی پارس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی پارس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پارس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو لوازم خانگی پارس

نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس در مشهد ، بصورت شبانه روزی و در 7 روز هفته (حتی در روز های تعطیلی رسمی) آمادگی این را دارد که در هر ساعتی از شبانه روز تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد را به منزل شما اعزام کند. پس از ثبت درخواست شما برای دریافت خدمات تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد در سماسرویس ، تنها 2 ساعت زمان می برد تا تعمیرکار یا سرویسکار لباسشویی پارس در مشهد به منزل شما برسد.

فرقی ندارد که چه ساعتی از شب یا روز باشد و اینکه در کدام نقطه از شهر مشهد باشید ، در هر صورت نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس در مشهد ، در سریعترین زمان ممکن به درخواست های شما پاسخ داده و به مشکلات دستگاه شما رسیدگی می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد (سماسرویس) علاوه بر خدمت رسانی 24 ساعته و خدمات با کیفیت ، کلیه خدمات خود را با 6 ماه گارانتی معتبر ارائه می کند تا شما خاطر شما عزیزان از بابت کیفیت خدمات سماسرویس آسوده باشد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی پارس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پارس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پارس در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار بسیار حرفه ایتون که سریع برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید. تعمیرات به خوبی انجام شده و دستگاه مشکلش کاملا برطرف شده واقعا ممنونم🙏
سبحان دبیری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی پارس
سلام

من از طریق گوگل با شما آشنا شدم و اول فکر نمی کردم خدماتتون اونطور که میگید باشه چون معمولا همه همین حرفارو میزنن اما در عمل فرق می کنن اما شما دقیقا همون خدماتی که میگید رو ارائه میدید و واقعا جای تشکر داره. متشکرم

مینا سرگزی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی پارس
سلام خسته نباشید، میخواستم تشکر کنم از کل همکارانتون که اینقدر زحمت میکشن و کار مردم رو راه میندازن. خدماتتون عالیه و مثل شما نیست توی مشهد
انسیه ناصری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی پارس

خدمات پس از فروش لباسشویی پارس در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های پارس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی پارس در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی پارس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی پارس در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی پارس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی پارس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی پارس
  • سرویس لباسشویی پارس در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی پارس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی پارس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های پارس

عملیات ساخت و تأسیس شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در سال ۱۳۵۴ آغاز شد و پس از گذشت پنج سال عملیات عمرانی، در سال ۱۳۵۹ خط تولید این شرکت به بهره برداری رسید. این مجموعه با تکیه بر دانش مهندسان داخلی موفق به تولید محصولاتی با کیفیت در داخل ایران شد و خیلی سریع بخش زیادی از بازار لوازم منزل را به خود اختصاص داد. اکنون نیز پس از گذشت بیش از 40 سال از آعاز فعالیت این مجموعه همچنان محصولات این شرکت ایرانی در بسیار از منازل دیده می شوند.

شرکت سماسرویس نیز از 15 سال گذشته تا به امروز ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی پارس در مشهد را برعهده داشته است. این مجموعه در این مدت موفق جلب رضایت تعداد زیادی از مشتریان این خدمات شده است و این موضوع باعث این شد که ما با انگیزه ای بیشتر به ارائه خدماتی با کیفیت مانند تعمیر لباسشویی پارس در مشهد ، ادامه دهیم.

کلام پایانی

همانگونه که متوجه شدید ، در تعمیر لوازم ضروری منزل مانند ماشین لباسشویی که تاثیر مستقیم در آسایش و آرامش منزل مان دارند ، نباید سهل انگاری شود. این کار باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود تا دستگاه ما بصورت کامل و اصولی تعمیر شود. خدمات تعمیر لباسشویی پارس در مشهد که توسط سماسرویس ارائه می شود دارای 6 ماه گارانتی است. این موضوع نشان می دهد که ما کاملا به مهارت و دانش تعمیرکار لباسشویی پارس در مشهد ، اطمینان داریم و از این گذشته گارانتی خدمات ما به شما این اطمینان خاطر را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه تان ، شرکت سماسرویس پاسخگوی هر گونه ایراد احتمالی آن خواهد بود.

پس توصیه ما به شما این است که هرگز کار تعمیر لوازم منزل خود را به افراد نابلد و غیر معتبر نسپارید و همیشه به سراغ مراکزی بروید که بتوانند اطمینا خاطر شما را از بابت کیفیت خدمات و پشتیبانی آن فراهم کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟