تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد در منزل+ 6ماه ضمانت رسمی
لوگو لوازم خانگی پارس

تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد

اکثر مردم دوست دارند مواد غذایی چندین روز خود را یکجا تهیه کنند و در خانه نگهداری کنند تا نیاز نباشد مدام به فروشگاه بروند. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود اگر برای تعمیر آن سریعتر اقدام نکنید ممکن است مواد غذایی فاسد شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

شرکت سما سرویس یکی از اولین مراکز مجاز در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است که تا امروز بیش از 15 سال از آغاز فعالیت آن می گذرد. این مجموعه با تکیه بر تجربه 15 ساله و مهارت و دانش تعمیرکاران و تکنیسین های خود، خدماتی بسیار با کیفیت را ارائه می دهد و برای اثبات کیفیت خدمات خود 6 ماه گارانتی برای آن در نظر گرفته.

تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد

جهت بهرمند شدن از خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید به­صورت 24 ساعته با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما تعمیرکار ساید بای ساید پارس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید پارس 

در ادامه برخی از مشکلات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم:

داخل ساید بای ساید پارس بسیار مرطوب است

زیاد بودن رطوبت داخل ساید بای ساید ممکن است به دلیل باز و بسته کردن زیاد و مداوم درب دستگاه باشد. از دلایل دیگر آن می توانند خرابی نوار دور درب و یا قرار دادن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه باشند. با تهویه هوا یا جابجا کردن ساید بای ساید و یا تعویض نوار دور درب می توانید رطوبت داخل دستگاه را کاهش دهید، همچنین از قرار دادن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه خودداری کنید. توجه داشته باشید که رطوبت داخل ساید بای ساید می تواند به سرعت به برفک تبدیل شود و راندمان دستگاه را کاهش دهد.

ساید بای ساید پارس سروصدای زیادی دارد

یکی دیگر از مشکلات رایج، ایجاد صدای غیر طبیعی و بیش از حد توسط ساید بای ساید می باشد، که ممکن است بسیار آزار دهنده باشد. علت به وجود آمدن این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • تراز نبودن دستگاه
  • مشکل پیدا کردن پروانه فن یا ایراد در موتور فن
  • معیوب شدن کمپرسور

معمولا این مشکل با جابجا کردن دستگاه و تراز کردن آن رفع می شود، در صورت ادامه دار بودن مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید پارس در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید پارس روشن نمی شود

روشن نشدن ساید بای ساید اتفاقی رایج است و کاربران را بسیار نگران می کند. در بیشتر موارد این مشکل خیلی بزرگ نبوده و به راحتی قابل حل بوده. ابتدا و قبل از هر اقدامی کابل دستگاه را بررسی کنید که سالم باشد. این مشکل می تواند به دلایل زیر رخ دهد:

  • قطع شدن کابل برق از داخل
  • مشکل پیدا کردن اتصالات داخلی
  • خرابی برد اصلی
  • مشکل در مدار تغذیه

برای رفع این مشکل، موارد بالا باید به دقت بررسی شوند و پس از عیب یابی اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه صورت بگیرد. درصورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید پارس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

داخل ساید بای ساید پارس سرد نمی شود

بزرگترین مشکل و جدی ترین مشکلی که ممکن است برای ساید بای ساید رخ دهد، خنک نکردن و ایراد در سیستم سرمایش آن است. سرد نکردن ساید بای ساید ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما  ساده ترین دلیل آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد و باید بررسی شود.

از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توانند خرابی نوار دور درب، مشکل در کمپرسور، خرابی ترموستات و یا خرابی ترمیستور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید پارس در مشهد تماس بگیرید.

چراغ دیفراست ساید بای ساید پارس روشن شده

وظیفه سنسور دیفراست بررسی دمای داخل ساید بای ساید است، در صورتی که دمای دستگاه به علت برفک زدایی زیاد و بیش از حد افزایش پیدا کند این سنسور عمل می کند و به برد فرمان توقف فرآیند برفک زدایی را ارسال می کند. هدف از وجود سنسور دیفراست جلوگیری از آسیب رسیدن به اواپراتور است. زمانی که چراغ دیفراست ساید بای ساید روشن می شود، عمل یخ زدایی در حال انجام است و پس از مدتی لازم است که سنسور دیفراست وارد عمل شود. اگر این چراغ همیشه روشن است و خاموش نمی شود ممکن است مشکل از برد یا اتصالات باشد و بهتر است توسط تعمیرکار مجاز ساید بای ساید پارس در مشهد بررسی شود.

تعمیرکار ساید بای ساید پارس در مشهد

ذهنیت برخی از افراد اینگونه است که فکر می کنند تمام تعمیرکاران مانند هم هستند و خدمات را به یک شکل و با یک کیفیت ارائه می کنند، در اینصورت حتما با یک تعمیرکار ناشی برخورد نکرده اند. کار کردن با افراد غیر حرفه ای و ناشی هیچ چیز به جز دردسر برای شما نخواهند داشت. این افراد تا فرآیند تعمیرات سخت می شود و به مشکل می خورد کار را رها می کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و اگر هم کار را به پایان برسانند کیفیت کار بسیار پایین خواهد بود و هزینه ای ناعادلانه از شما دریافت می کنند.

مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت تعمیرات، دانش، مهارت و تجربه تعمیرکار است. یک تعمیرکار خوب در کنار دانش و مهارت بالا می بایست دارای تجربه کافی هم در زمینه فعالیتش باشد.

سما سرویس تکنیسین های متخصص و باتجربه ای در اختیار دارد که دائما در حال توسعه مهارت ها و ارتقا سطح دانش خود در این زمینه هستند. این مجموعه آمادگی دارد تا خدمات خود را در تمام روزهای هفته به شما همشهریان عزیز ارائه کند. شما می توانید به دو صورت تلفنی و آنلاین در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ساید بای ساید پارس در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید پارس در مشهد

ساید بای ساید پارس شما، پس از مدتی کار کردن نیاز دارد تا یک تکنیسین آن را بررسی کند و ایرادات کوچک آنرا برطرف کند، آنرا غبار روبی کند و تنظیمات مناسب را به دستگاه اعمال کند؛ به این اقدامات سرویس دوره ای گفته می شود و باید توسط یک سرویسکار مجاز ساید بای ساید پارس در مشهد صورت بگیرد.

خدمات سرویس ساید بای ساید پارس در مشهد از خدماتی است که در سما سرویس روزانه تعداد زیادی درخواست برای آن ثبت می شود. در حالت کلی دستگاه باید هر 6 ماه یکبار سرویس شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما می توان به یکبار در سال نیز کفایت کرد و تاثیرات مثبت آن را بر روی دستگاه مشاهده کرد.

جهت دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید پارس در مشهد، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید پارس در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید پارس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید پارس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید پارس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو لوازم خانگی پارس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد

سالهای زیادی از آغاز فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد می گذرد. این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان، توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد را اخذ نماید و اکنون با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

استفاده از خدمات سما سرویس شامل مزایایی از جمله ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا، پاسخگویی24 ساعته و قیمت عادلانه می شود. همچنین سما سرویس برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می کند به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد، در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید، می توانید خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس بخاطر خدمات خیلی خوبی که ارائه میدن. همه چیز خوب بود از سرعت ارائه خدمات تا کیفیت کار تعمیرکار. سر وقت اومدن و خیلی خوب و سریع هم یخچال مارو تعمیر کردن.

ممنون!

مراد هاشم بیگی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس
من میخواستم از سرویسکار تون بابت کار خوب شون تشکر کنم. مهارت و کیفیت کار ایشون خیلی خوب بود و من کاملا راضی ام. در ضمن توی این وضعیت کرونا اینکه ایشون کاملا پروتکل ها رو رعایت کردن جای تقدیر و تشکر داره.

سماسرویس رو به همه پیشنهاد میکنم.

ماهرخ صفایی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید پارس
پیش از هرچیز باید بگم که هیچ شرکتی توی مشهد کیفیت خدماتشون مثل سماسرویس نیست. سما سرویس از همه لحاظ عالیه!

از این گذشته رفتار حرفه ای و مشتری مداری هم یک ویژگی خیلی خوب دیگه سماسرویس هست. خوشحالم که وب سایت شما رو پیدا کردم!

محمد مهدی سلیمانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید پارس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید پارس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید پارس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید پارس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید پارس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید پارس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید پارس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید پارس
  • سرویس ساید بای ساید پارس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید پارس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای پارس 

شرکت پارس در سال 1354 در ایران تاسیس شد و در سال 1359 به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و ساید بای ساید از تولیدات پر فروش این شرکت است. ساید بای ساید های این برند از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و مصرف­کنندگان زیادی در سرتاسر ایران دارند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید پارس در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید پارس در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

در آخر لازم به ذکر است که در زمان خرابی ساید بای ساید خود، درصورتی که تخصص و مهارتی در این زمینه ندارید به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و دستگاه را دستکاری نکنید. همچنین برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به تعمیرکار، بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید تا بهترین تعمیرکار یا تعمیرگاه را پیدا کنید زیرا دریافت بهترین خدمات در قبال هزینه ای که می پردازید حق شماست.

اگر به دنبال خدمات تعمیر باکیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد تماس بگیرید تا تکنیسین های ما در سریعترین زمان مشکل ساید بای ساید شما را رفع کنند. شرکت سما سرویس تنها مرکز تعمیر ساید بای ساید پارس در مشهد است که خدمات خود را به­صورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟