تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو وستینگ هاوس

تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

لباسشویی امروزه به عنوان یکی از لوازم حیاتی و مهم در خانه به شمار می رود زیرا دیگر کسی لباس ها را با دست نمی شوید. از این وسیله بسیار پرکاربرد در یک خانواده کم جمعیت حداقل دو مرتبه در هفته استفاده می شود و ممکن است در صورت استفاده غلط یا فرسودگی قطعات نیاز به تعمیر یا سرویس پیدا کند، اما به دلیل وزن زیاد این وسیله نمی توان آن را به راحتی جابجا کرد و به تعمیرگاه برد؛ چاره آن استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در منزل است.

تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

سما سرویس مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد است و خدمات خود را در منزل یا محل مورد نظر مشتریان ارائه می کند. این مجموعه بالغ بر 15 سال تجربه فعالیت در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد را دارد و توانسته با ارائه خدمات بی نظیر به هزاران مشتری، رضایت 99 درصد آنان را جلب کند و هم اکنون درصد زیادی از آنان مشتریان وفادار این مجموعه را تشکیل می دهند که بصورت مداوم با این مجموعه در ارتباط بوده و از خدمات آن بهره می برند.

این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته مشغول به خدمت رسانی به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد می باشد و هیچگونه تعطیلی ندارد. شما عزیزان در هر منطقه از شهر مشهد که هستید می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرات احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد را به منزل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی وستینگ هاوس 

شرکت سماسرویس به عنوان تنها مرکز تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد ، روزانه به مشکلات تعداد زیادی از همشهریان پاسخ می دهد. اما در این میان تعدادی از این مشکلات به دفعات زیادی تکرار می شوند به همین خاطر ما در ادامه تعدادی از این موارد را همراه با راه حل آن بیان می کنیم:

فرایند آبگیری در لباسشویی وستینگ هاوس انجام نمی شود

مسدود شدن فیلتر شیر برقی، تا خوردگی شلنگ ورودی، خرابی شیر برقی، بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه یا پایین بودن فشار آب منزل از عواملی هستند که ممکن است موجب به وجود آمدن این ایراد شوند.

برای رفع این مشکل شلنگ ورودی آب و شیر برقی را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل اگر می توانید آن را برطرف کنید، در غیر اینصورت با تعمیرکار مجاز لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی وستینگ هاوس لباس ها را خشک نمی کند

علت خشک نشدن لباس ها در لباسشویی می تواند مربوط به تنظیمات برنامه دستگاه باشد و یا ریختن بار نامناسب لباس در داخل لباسشویی ممکن است این مشکل را ایجاد کند. از ریختن پادری، عروسک، بالشت، کیف، کوسن و اجسام بزرگی که قابلیت باز شدن و پخش شدن داخل دیگ لباسشویی را ندارند پرهیز کنید.

علت دیگر خشک نشدن لباس ها می تواند مربوط به عدم تخلیه آب لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل باید از یک متخصص کمک بگیرید. شما می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

نشت آب از ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

نشت آب از لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات می باشد. استفاده از دستگاه در طولانی مدت ممکن است موجب شود که به مرور زمان بدنه لباسشویی یا لوله های آن دچار پوسیدگی و خرابی شده و از لباسشویی آب نشت کند. برخی از دلایل آن می توانند خرابی دریچه ورودی آب لباسشویی، معیوب شدن پمپ تخلیه، خرابی بلبرینگ ها و وجود مشکل در کاسه نمد باشند که در صورت خرابی هر کدام از این قطعات لباسشویی شما دچار نشتی شده و از آن آب خارج خواهد شد.

برای رفع این مشکل با سرویسکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی وستینگ هاوس پس از چند دقیقه خود به خود خاموش می شود

اگر دستگاه شما هنگام کار ناگهان خاموش شده، ابتدا سالم بودن کابل برق آن را چک کنید و از اتصال آن به پریز برق و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید. از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به خرابی در برد اصلی، موتور و میکروسوئیچ اشاره کرد. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی وستینگ هاوس به شدت میلرزد و تکان می خورد

این مشکل یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی است که برای ماشین لباسشویی پیش می آید و معمولا علت آن تراز نبودن پایه های دستگاه یا نا متعادل بودن وزن بار (البسه) داخل دیگ می باشد. قبل از هر اقدامی بهتر است این دو مورد را بررسی کنید.

در بعضی موارد علت این مشکل می تواند ایراد در کمک فنرها، دیگ و بلبرینگ ها باشد. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

افراد زیادی به عنوان تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد مشغول به فعالیت هستند. برخی از تعمیرکاران به دلیل نداشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیرات نمی توانند به درستی تعمیرات را به پایان برسانند و کیفیت کاری که ارائه می دهند بسیار پایین است. این افراد به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی تنها سعی می کنند که دستگاه شما را حتی برای چند دقیقه هم که شده راه اندازی کنند و دستمزد خود را دریافت کنند.

زمانی که فرآیند تعمیرات به مشکل می خورد و کار کمی دشوار می شود، تکنیسین هایی که مهارت کافی ندارند کار را رها می کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند، اما تکنیسین های متخصص و با تجربه در این شرایط مشکل را ریشه یابی کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا مسئولیتی که به آنها سپرده شده را با موفقیت به پایان برسانند.

تعمیرکاران سما سرویس برای استخدام شدن در این مجموعه آزمون هایی را پشت سر گذاشته اند و از میان تعمیرکاران زیادی انتخاب شده اند. تکنیسین های ما از دانش، مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند و می توانند انواع مدل های جدید و قدیمی لباسشویی وستینگ هاوس را به راحتی تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار مجاز لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت ما ، فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین را تکمیل کنید تا متخصصین ما در مدت زمان کوتاهی جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شوند.

سرویسکار لباسشویی وستینگ هاوس  در مشهد

سرویس لباسشویی اقدامی است که در جهت جلوگیری از ایجاد خرابی های شدید در آینده انجام می شود و همچنین موجب می شود که دستگاه همیشه در بهترین شرایط و بالاترین بازده ممکن کار کند. راز طول عمر بالای لباسشویی در نحوه استفاده، نگهداری و سرویس کردن دوره ای دستگاه است. اگر این سه مورد رعایت نشود، حتی با کیفیت ترین و گران قیمت ترین لباسشویی ها نیز خراب شده و به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد نیز ارائه می کند. زمانی که تصمیم به سرویس کردن دستگاه خود گرفتید تنها با یک تماس با سما سرویس، سرویسکار مجاز لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد به سرعت و در کمتر از 2 ساعت به محل شما اعزام می شود. در طول این فرایند سرویسکار لباسشویی وستینگ هاوس ، تمامی قطعات دستگاه را بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن ها را برطرف می کند. بسیاری از این ایرادات در حدی جزئی هستند که از دید شما پنهان می مانند و فقط در بررسی های نزدیک دیده می شوند اما همین ایرادات پنهان اگر برطرف نشوند بدون شک به قطعات اصلی دستگاه شما آسیب های جدی وارد می کنند که برطرف کردن این آسیب ها می تواند هزینه های زیادی را برای شما در پی داشته باشد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وستینگ هاوس

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سماسرویس با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد ، موفق به جلب اعتماد و رضایت 100 درصد مشتریان خود شده است. این موضوع سبب شد تا این مجموعه عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد را به خود اختصاص دهد و سطح کیفی و کمی خدمات خود را تا حد زیادی ارتقا بخشد.

کیفیت بالای خدمات، سرعت بالا در اقدام، تعمیر در محل، پاسخگویی 24 ساعته ، دسترسی به قطعات اصلی و ضمانت 6 ماهه خدمات ، مواردی هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر تعمیرگاه ها می شوند و تجربه ای خوشایند را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، سما سرویس گارانتی 6 ماهه برای خدمات خود از جمله تعمیر یا سرویس لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد ، ارائه می کند، به این صورت که تا 6 ماه پس از تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه به همان عیب قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در منزل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی ممنونم از سما سرویس بابت پاسخگویی عالی و سرعت عمل بلاشون و همینطور تشکر میکنم از تعمیرکار با اخلاقشون که برای اینکه تعمیر لباسشویی ما تمیز و خوب انجام بشه خیلی زحمت کشیدن و اذیت شدن. خیلی متشکرم🙏
عبدالله حاجی زاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس
تشکر میکنم از سما سرویس که به جای تعویض برد لباسشویی ما اونو تعمیر کردن و خیلی هزینه ها به نفعمون تموم شد و دستمزدشون هم واقعا نسبت به زحمتی که کشیدن عادلانه و مناسب بود. خیلی ممنونم
الهه شاکری
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی وستینگ هاوس
سلام

میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار بسیار محترمتون که برای تعمیر لباسشویی ما بسیار سریع اقدام کردید و بسیار عالی اونو تعمیر کردید. من به تمام کسانی که این متنو میخونن پیشنهاد میدم با شما تماس بگیرن و مطمئن باشن پشیمون نمی شن

راحله کوشکی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس

خدمات پس از فروش لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های وستینگ هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی وستینگ هاوس
  • سرویس لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی وستینگ هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های وستینگ هاوس

شرکت “وستینگ هاوس الکترونیک” در سال 1886 در ایالات متحده آمریکا توسط جرج وستینگ هاوس تاسیس شد. این شرکت آمریکایی نقش بسیار مهمی در پیشرفت تکنولوژی در حوزه لوازم منزل داشته است و یکی از پیشگامان توسعه و پیشرفت این صنعت به شمار می رود. محصولات این کارخانه که همگی در حوزه لوازم الکترونیکی منزل می باشند ، بخش زیادی از بازار لوازم خانگی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. در ایران نیز این محصولات به دلیل کیفیت بالا و شهرت این برند ، طرفداران و مصرف کنندگان بسیاری دارد.

شرکت سماسرویس ، در طول 15 سال فعالیت خود بصورت بی وقفه ، خدمات پس از فروش لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد را ارائه داده و می دهد. این مجموعه به عنوان بهترین و اولین مرکز تعمیرات لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد ، آمادگی ارائه خدمات خود را در سرتاسر شهر مشهد دارد.

کلام پایانی

تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس ، به هیچ وجه کار ساده اس نیست. محصولات این کارخانه دارای تکنولوژی و طراحی پیچیده ای می باشند که فرایند تعمیر آن را تا حد زیادی تخصصی می کند. به همین خاطر شرکت سماسرویس ، خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد را بصورت کاملا تخصصی و ویژه ارائه می دهد. ما در تیم فنی خود بهترین تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد را در اختیار داریم که بصورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیر این دستگاه آموزش دیده و تجربه ای 11 ساله دارد.

شما عزیزان در صورت مشاهده ایراد در دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید تا از کارشناسان ما به صورت تلفنی مشاوره بگیرید و در صورت نیاز می توانید درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار لباسشویی وستینگ هاوس در مشهد ثبت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟