تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هیمالیا

تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

همه ما چندین بار در هفته لباس های کثیف خود را در لباسشویی می اندازیم و این وسیله شگفت انگیز لباس ها را بدون دخالت ما می شوید و خشک می کند. لباسشویی کار شستشو را برای ما بسیار آسان کرد اما ممکن است به علت استفاده نادرست یا فرسودگی لباسشویی، دستگاه دچار خرابی هایی شود و به تعمیر نیاز پیدا کند.

تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد یکی از خدمات سما سرویس می باشد و جهت آسایش و راحتی مشتریان در منزل آنها ارائه می شود. اکنون بیشتر از 15 سال از زمان آغاز فعالیت سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد و این مجموعه با سال ها تلاش و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود توانسته جزو بهترین شرکت ها در حوزه خود قرار بگیرد و در میان مشتریان خود محبوب شود.

تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

اگر برای لباسشویی هیمالیا شما مشکلی رخ داده و آسایش شما مختل شده می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار لباسشویی هیمالیا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی هیمالیا

موارد زیر در تماس با سما سرویس بسیار مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج ، روش برطرف کردن آنها بصورت اصولی نیز بیان شده است.

آبگیری نکردن لباسشویی هیمالیا

آبگیری نکردن لباسشویی دلایل مختلفی دارد. بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهید، ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. علت آبگیری نکردن دستگاه می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی هیدرواستات
  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • مشکل در شیر برقی
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

درب لباسشویی هیمالیا بسته نمی شود

دلیل بسته نشدن درب لباسشویی در بیشتر مواقع به قفل درب مرتبط است. قفل درب لباسشویی باید به دقت بررسی شود و در صورت وجود عیب در آن باید تعویض یا تعمیر شود. در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

مخزن لباسشویی هیمالیا نمی چرخد

زمانی که لباسشویی روشن است و نمایشگر به خوبی کار می کند، اما پس از فشردن دکمه شروع عملیات شستشو آغاز نمی شود و مخزن لباسشویی نمی چرخد، احتمال دارد لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر کرده باشید و باید از بار لباسشویی کم کنید. دلایل دیگر رخ دادن این مشکل موارد زیر می باشند:

  • پاره شدن تسمه لباسشویی
  • ایراد در برد الکترونیکی دستگاه
  • درست بسته نشدن درب دستگاه

جهت رفع مشکل باید تک به تک موارد بالا را بررسی کنید و در صورت یافتن ایراد، آنرا برطرف کنید. اگر نمی توانید مشکل را بیابید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.

از لباسشویی هیمالیا آب نشت کرده

نشت از لباسشویی یک اتفاق ناخوشایند است و هیچکس دوست ندارد با این مشکل برخورد کند. ابتدا شما باید محل نشتی و دلیل آنرا پیدا کنید تا بتوانید اقدامات لازم را جهت تعمیر لباسشویی انجام دهید.

سوراخ شدن شلنگ ورود و خروج آب، مشکل در درب لباسشویی، مشکل در فیلتر تخلیه و ایراد در قسمت پمپ تخلیه از دلایل نشت آب هستند و باید بررسی شوند تا ریشه مشکل پیدا شود.

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم که با مرکز تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز، سرویسکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد به منزل شما اعزام شود.

علت سوختن برد لباسشویی هیمالیا

برد الکترونیکی لباسشویی، قسمتی مهم و بسیار حساس در لباسشویی است که از تعداد زیادی قطعات الکترونیکی مانند خازن، مقاومت و… تشکیل شده است. عامل اصلی سوختن برد لباسشویی می تواند نوسان برق، فرسودگی قطعات و یا رسیدن آب به آن باشد.

بهتر است قبل از هر چیز حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی هیمالیا در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند و بی مورد تمام برد تعویض نشود.

تعمیرکار لباسشویی هیمالیا در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس افراد بسیار حرفه ای هستند که به صورت تخصصی آموزش دیده اند و حداقل تجربه 10 سال فعالیت در این حوزه دارند. تکنیسین های ما مدام درحال ارتقاء مهارت ها و اطلاعات خود هستند و می توانند انواع مدل های قدیمی و جدید لباسشویی هیمالیا را تعمیر کنند.

برای متخصصان سما سرویس فرقی نمی کند مشکل دستگاه در چه درجه سختی قرار دارد، زیرا با استفاده از تجربیات و دانش خود می توانند تمام مشکلات را به راحتی تعمیر کنند.

اگر به دنبال تکنیسین متخصص و ماهر جهت تعمیر لباسشویی خود هستید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکار لباسشویی هیمالیا در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار لباسشویی هیمالیا در مشهد

گاهی اوقات به دلیل گذشت زمان و استفاده زیاد از دستگاه ممکن است مشکلات کوچکی در دستگاه تان ایجاد شود و برخی از آنها ممکن است حتی از چشم شما مخفی مانده باشند و شما متوجه آنها نشده باشید و اگر برطرف نشوند ممکن است در آینده موجب به وجود آمدن مشکلات بزرگ و پر دردسر شوند.

سرویس لباسشویی هیمالیا در مشهد از خدماتی است که جهت رفع مشکلات دستگاه و بهبود عملکرد آن ارائه می شود. از مزیت استفاده از این خدمات می توان به افزایش عمر دستگاه، بهبود عملکرد دستگاه و جلوگیری از خراب شدن دستگاه و تحمیل هزینه های سنگین اشاره کرد.

اگر تصمیم دارید لباسشویی خود را سرویس کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار لباسشویی هیمالیا در مشهد به محل شما اعزام شود و خدمات را در منزل شما ارائه دهد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی هیمالیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هیمالیا

نمایندگی تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

از زمان آغاز فعالیت سما سرویس تا به امروز، تمام مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند، رضایت کامل داشته اند و به مشتریان وفادار این شرکت تبدیل شده اند.

این مجموعه با بهره گیری از توان تیم فنی خود و استفاده از قطعات یدکی اصلی در تعمیرات، کیفیت خدمات خود را افزایش داده و با ارائه 6 ماه گارانتی دیگر جای نگرانی برای مشتریان خود باقی نمی گذارد.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار مجاز سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت سما سرویس آن را بدون دریافت هیچ هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

شرکت سما سرویس آماده ارائه خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد و جهت رفاه شما عزیزان ثبت درخواست به دو صورت آنلاین و تلفنی در کمتر از دو دقیقه صورت می گیرد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، تشکر میکنم از سما سرویس بخاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار رو به منزل ما فرستادن و اینکه خیلی سریع و عالی لباسشویی ما رو تعمیر کردن و الان هم دستگاه داره مثل روز اولش کار میکنه.
پرهام حمیدی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هیمالیا
به خاطر تعمیر برد لباسشویی مون از تعمیرکار خوبتون تشکر می کنم و باید بگم اگه ایشون نبودن باید برد رو عوض می کردیم و هزینش خیلی سینگین می شد. واقعا ممنونم🙏
لیلا اصغری
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی هیمالیا
میخواستم بابت صداقتتون در ارائه خدمات ازتون تشکر کنم چون این موضوع اینروزا به ندرت دیده میشه، از اون گذشته تعمیرکارتون تعمیر رو بسیار خوب انجام دادن و جا داره از ایشون هم تشکر کنم

ممنونم

صابر محمدزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هیمالیا

خدمات پس از فروش لباسشویی هیمالیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های هیمالیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی هیمالیا
  • سرویس لباسشویی هیمالیا در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی هیمالیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های هیمالیا

هیمالیا یک برند ایرانی است که فعالیت خود را در دهه 50 به منظور تولید لوازم خانگی باکیفیت آغاز کرد. این شرکت با تولید وسایل باکیفیت با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های دنیا توانسته سهمی بزرگی از بازار لوازم خانگی ایرانی را از آن خود کند. لباسشویی های این برند نیز از کیفیت و طراحی مطلوبی برخوردار هستند و در بسیاری از منازل ایرانیان وجود دارند.

سما سرویس، به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد، آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش لباسشویی هیمالیا در مشهد را در تمام روزهای هفته به همشهریان گرامی ارائه کند.

کلام پایانی

اگر لباسشویی شما خراب شده و احساس می کنید که توانایی عیب یابی و برطرف کردن مشکل آنرا ندارید، بدون هیچ نگرانی با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات این شرکت استفاده کنید.

روند کار در سما سرویس به این صورت است که کاربران هنگام تماس با متخصصان ما، مشکل خود را مطرح می کنند؛ در صورت جزئی بودن مشکل کاربران راهنمایی می شوند تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل خود را به طور کلی برطرف کنند، اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده و بدون خارج کردن دستگاه از منزل آن را تعمیر خواهند کرد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟