تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو مجیک

تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیر و نگه داری لوازم ضروری منزل مانند ماشین لباسشویی همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است. وجود افراد بسیار زیادی که خدماتی مانند تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد را ارائه می دهند باعث می شود که افراد ندانند که به کدام یک از این افراد یا شرکت ها اعتماد کنند. اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد پس با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد

شرکت سماسرویس یکی از قدیمی ترین شرکت های تعمیر لوازم منزل در مشهد است. این مجموعه تنها مجموعه در مشهد است که برای هر برند از ماشین های لباسشویی تعمیرکار متخصص آن را در اختیار دارد. شرکت سماسرویس با آموزش و تربیت تکنیسین های ماهر ، موفق شده است که تقریبا رضایت 100% مشتریان خدمات خود را کسب  کند.

شما عزیزان هم می توانید نظرات مشتریان ما را در زمینه تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد ، در همین صفحه مشاهده کنید و در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید و در زمینه تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد هرگونه سؤالی دارید از کارشناسان بپرسید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی مجیک 

موارد زیر از جمله رایج ترین ایراداتی است که افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد ، برای این دستگاه بیان کرده اند.

درب ماشین لباسشویی مجیک باز نمی شود

باز نشدن درب لباسشویی مجیک می تواند به دلیل خرابی سوئیچ قفل درب ، تخلیه نشدن آب داخل دستگاه و همچنین فعال بودن قفل کودک اتفاق بیافتد. موارد بالا را بررسی کنید و اگر مشکل برطرف نشد با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

محفظه لباسشویی مجیک شروع به چرخیدن نمی کند

نچرخیدن دیگ شستشو در لباسشویی مجیک می تواند به علت خراب شدن قفل درب ، پر شدن بیش از حد دیگ و یا خرابی تسمه موتور یا خود موتور باشد.

مطمئن شوید که درب دستگاه کامل بسته می شود و سپس توجه کنید که داخل دیگ دستگاه را بیش از حد سنگین نکنید. اگر مشکل همچنان باقی ماند باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

درب لباسشویی مجیک بسته نمی شود

پیش از هر اقدامی مطمئن شوید که جسم خارجی ای مانع بسته شدن درب نمی شود. سپس از سلامت قفل آن اطمینان حاصل کنید؛ اگر ایراد از این موارد نباشد پس احتمالا یا تایمر خراب شده و یا اینکه سوئیچ قفل درب از کار افتاده است. در این صورت باید برای رفع ایراد با تعمیرکار مجاز لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی مجیک نشتی آب دارد

اگر از اطراف ماشین لباسشویی شما آب ریزش می کند و نشتی دارد احتمالا دلیل آن یکی از موارد زیر است:

  • خرابی شیلنگ تخلیه آب
  • خرابی شیلنگ ورودی آب
  • محفظه جاپودری لباسشویی
  • بسته نشدن درب لباسشویی
  • ایراد در پمپ تخلیه

در صورت بروز این مشکل بهتر است که با سرویسکار مجاز لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید تا تمام موارد بالا را با دقت بررسی کند.

لباسشویی مجیک صدای زیادی تولید می کند

اگر ماشین لباسشویی مجیک شما سرو صدای زیادی تولید می کند شما باید پیش از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر ایراد از تراز پایه ها نباشد پس احتمالا تسمه موتور ، پمپ تخلیه و یا کمک فنرهای دستگاه ایرادی دارند.

پیشنهاد میشود در صورت مواجهه با این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

عدم تخلیه آب داخل لباسشویی مجیک

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا شیلنگ تخلیه آب را بررسی کنید که مسدود نباشد و درست نصب شده باشد. از دلایل دیگر این اتفاق میتواند مشکل در فیلتر تخلیه و یا خراب شدن پمپ تخلیه باشد.

در صورت ایجاد هرگونه مشکل در ماشین لباسشویی، پیشنهاد می شود با مرکز تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید تا شما را در مورد رفع ایراد راهنمایی کنیم.

توجه داشته باشید دستکاری کردن لباسشویی در هنگام خراب شدن آن، در صورت نداشتن مهارت در این زمینه می تواند موجب تشدید خرابی دستگاه شود و پیشنهاد می شود از این کار خودداری کنید.

تعمیرکار لباسشویی مجیک در مشهد

تعمیرکار لباسشویی مجیک در مشهد ، در مجموعه سماسرویس، بصورت تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع لباسشویی مجیک فعالیت می کند. این فرد با داشتن تجربه ای 10 ساله در زمینه تعمیر لباسشویی های مجیک در مشهد ، به خوبی از پس عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها بر می آید.

علاوه بر این شرکت سماسرویس با علم به اینکه مدل های جدید لباسشویی مجیک دارای تکنولوژی های پیشرفته تر و قطعاتی متفاوت هستند ، تعمیرکار لباسشویی مجیک در مشهد را با این تکنولوژی های جدید آشنا کرده و آن ها را با جدیدترین متدهای تعمیر این گونه دستگاه ها آشنا می کند.

علاوه بر این تعمیرکار سماسرویس ، به این دلیل که خدمات تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد و در منزل مشتری انجام می شود باید از آزمون های مشتری مداری با موفقیت خارج شده و در زمینه رعایت نکات اخلاقی و پروتکل های بهداشتی آموزش های لازم را پشت سر بگذارد.

سرویسکار لباسشویی مجیک در مشهد

سرویس لباسشویی مجیک در مشهد بیشتر از جنبه پیشگیری اهمیت دارد. زیرا با سرویس لباسشویی مجیک توسط سرویسکار لباسشویی مجیک در مشهد ، عملکرد و سلامت کلی دستگاه و تک تک قطعات آن بررسی می شود. سپس اگر هرگونه ایرادی در این موارد دیده شود ، سرویسکار لباسشویی مجیک در مشهد آن را برطرف خواهد کرد. با اینکار سلامت دستگاه شما حفظ شده و عملکرد و بازده آن در سطح بسیار خوبی باقی خواهد ماند.

پس اگر شما هم می خواهید از خرابی لباسشویی خودتان جلوگیری کرده و بازده آن را در تمام مدت در بالاترین حد نگه دارید باید بصورت دوره ای دستگاه خود را سرویس کنید. این خدمت با هزینه ای انجام می شود که مراتب کمتر از میانگین هزینه تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد است. پس از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست سرویس لباسشویی مجیک در مشهد از طریق تماس تلفنی، فرم ثبت درخواست آنلاین و پیامرسان واتساپ اقدام نموده تا ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار مجاز لباسشویی مجیک در مشهد را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی مجیک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مجیک

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد

شرکت سماسرویس از آنجایی که جزء اولین شرکت هایی بود که خدمات تعمیر لباسشویی مجیک را در مشهد ارائه می کرد، اکنون موفق شده است که عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد را به خود اختصاص داده و خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد را تحت این عنوان به مردم عزیز شهر مشهد ارائه کند.

همچنین سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد، ضمانتی 6 ماهه برای تمامی خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی مجیک شما ارئه میدهد. این بدان معناست که اگر لباسشویی شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی مجیک در مشهد (سما سرویس)، دوباره دچار همان مشکل شود این شرکت موظف است دستگاه شما را دوباره و بدون هیچگونه هزینه اضافی تعمیر و راه اندازی کند.

گارانتی خدمات در کنار پشتیبانی 24 ساعته و خدمت رسانی بدون تعطیلی ، موجب شده است که مجموعه سماسرویس تبدیل به بزرگترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی مجیک در مشهد ، شود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی ممنونم از شما بابت اقدام سریعتون برای تعمیر لباسشویی ما و علاوه بر سرعت کیفیت خدمات هم بسیار خوب بود و بدون اینکه معطل بشیم تعمیر صورت گرفت. با تشکر

سلیم محمدپور
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مجیک
سلام. میخواستم تشکر کنم از شما بابت زحمتی که برای تعمیر لباسشویی ما کشیدید. خدمات همونطور که گفته شده بود ارائه شد و کاملا راضی هستم ممنون🙏
الهام مجلسی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی مجیک
سلام

من تازه با شرکت شما آشنا شدم و دفعه اولی بود که از خدماتتون استفاده کردم. درکل تجربه خوبی بود و اگر در آینده مشکلی برای دستگاه های دیگه منزل پیش بیاد حتما باشما تماس می گیرم.

هادی مظفری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مجیک

خدمات پس از فروش لباسشویی مجیک در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های مجیک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی مجیک در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی مجیک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی مجیک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی مجیک
  • سرویس لباسشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی مجیک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی مجیک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های مجیک 

برند مجیک متعلق به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم منزل در کره جنوبی است. این شرکت با تولید محصولاتی با کیفیت توانست خیلی زود به سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی در بیش از 60 کشور دنیا دست پیدا کند. محصولات این کارخانه اکنون در بازار ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده است و کم کم جای محصولات گران قیمت بازار را تصاحب خواهد کرد.

شرکت سماسرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی مجیک در مشهد است. این مجموعه همه روزه و بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی مجیک در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین وب سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار لباسشویی مجیک در مشهد به منزل خودتان ثبت کنید.

کلام پایانی

این درست است که لباسشویی های مجیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که در صورت عدم مراقبت صحیح  و سرویس دوره ای دستگاه ، احتمال خراب شدن دستگاه زیاد می شود و ممکن است نیاز به تعمیرات پیدا کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که تعمیر لباسشویی توسط افراد نابلد میتواند آسیب های شدیدتری به وارد کند. در نتیجه شما مجبور خواهید بود که برای تعمیر مجدد آن هزینه اضافی پرداخت کنید. شرکت سماسرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران لباسشویی مجیک در مشهد و با ارائه گارانتی 6 ماهه خدمات ، تمامی نگرانی های شما را از این بابت برطرف می کند.

در صورت به وجود آمدن ایراد در لباسشویی تان، میتوانید با تعمیرکار مجاز لباسشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، تعمیر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟