خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد در منزل با 6 ماه گارانتی
لوگو مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد

تعمیر و نگه داری لوازم پرمصرف منزل مانند ماشین ظرفشویی همیشه یکی از دغدغه های افراد بوده است. تعداد زیادی تعمیرکار وجود دارد که خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد ارائه می دهند. این موضوع باعث می شود که افراد ندانند که به کدام یک از این افراد اعتماد کنند. اگر ماشین ظرفشویی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد پس با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در مشهد فعالیت می کند و به همشهریان خود خدمات ارائه می دهد. خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد یکی از خدمات سما سرویس است و توسط تکنیسین های متخصص و با تجربه در منزل مشتریان ارائه می شود. سما سرویس همواره تلاش می کند تا خدماتی با کیفیت و کارآمد به مشتریان ارائه دهد و به آنها در برطرف کردن مشکلات دستگاهشان و خلاص شدن از دردسر های آن کمک کند.

شما همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد نیاز داشتید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. ما به شما اطمینان می دهیم که تنها با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد، از سما سرویس، به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی مجیک 

همکاران ما در مرکز تعمیرات ظرفشویی مجیک در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

کار نکردن پنل تنظیمات ظرفشویی مجیک

کار نکردن پنل تنظیمات دستگاه از مشکلات رایج در ظرفشویی می باشد. علت کار نکردن پنل تنظیمات دستگاه می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی برد پنل
  • خراب بودن دکمه ها یا تاچ پد لمسی
  • مشکل در اتصالات برد پنل
  • سوختن نمایشگر پنل
  • گیر کردن برنامه پنل (هنگ کردن پنل)

برای حل این مشکل دستگاه را به مدت 1 دقیقه از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

مشکل نچرخیدن قفسه ظرفشویی مجیک

اگر قفسه ظرفشویی شما نمی چرخد و ثابت می ماند می تواند به دلیل گیر کردن غلتک ها یا مشکل پیدا کردن آنها باشد. غلتک ها را به دقت بررسی کنید تا چیزی در بین آنها گیر نکرده باشد و همچنین سالم باشند. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز ظرفشویی مجیک در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

کار نکردن ظرفشویی مجیک

یکی از رایج ترین ایراداتی در ماشین ظرفشویی به وجود می آید این است که ظرفشویی کار نمی کند. برای رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار تغذیه و تامین برق دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به درستی وارد ظرفشویی می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ماشین ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن ظرفشویی مجیک

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در میان کاربران بوده است. وقتی ظرفشویی خاموش نمی شود، معمولاً ایراد از سنسور نشتی است. اگر سنسور رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد، سعی می کند مانع از خاموش شدن دستگاه شود و به طور دائم و پیوسته عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

خوب شسته نشدن ظرف ها در ظرفشویی مجیک

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده شدن خاطر کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت رفع این مشکل اگر می توانید بررسی کنید که خروجی آب پاش مسدود شده یا خیر و در صورت مسدود بودن باید آنرا برطرف کنید. همچنین ممکن است با تعویض شوینده این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی مجیک در مشهد

مهارت و تجربه تعمیرکار، در انجام شدن درست و اصولی تعمیرات این دستگاه حرف اول را می زند. پیدا کردن ریشه ایراد و برطرف کردن آن نیازمند دانش، مهارت و تجربه بالا است و افراد غیر متخصص و ناشی نمی توانند این کار را به درستی انجام دهند. محول کردن تعمیرات وسایل ضروری منزل به افراد نابلد و مراکز نامعتبر می تواند آثار زیانباری را برای شما در پی داشته باشد. در برخی موارد حتی افراد مجبور شده اند که دستگاه خود را دور انداخته و یک ظرفشویی جدید خریداری کنند.

سما سرویس، بهترین تکنیسین ها را در اختیار دارد و می تواند خدماتی با کیفیت و کارآمد به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی مجیک در مشهد نیاز دارید و می خواهید تعمیر دستگاهتان با کیفیت بالا صورت بگیرد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی مجیک در مشهد

نشت آب از ظرفشویی و مشکلاتی از این قبیل برای افراد زیادی رخ می دهد و می توانند بسیار ناخوشایند باشند. این مشکلات دردسر ساز در دستگاه به دلیل درست استفاده نکردن از دستگاه و جدی نگرفتن سرویس دوره ای آنها رخ می دهد. در کنار درست استفاده کردن از دستگاه باید به صورت مرتب آنرا سرویس کرد تا از مشکلات دردسر ساز و وقت گیر جلوگیری کرد.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی مجیک در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند سرویسکار در منزل مشتری به بررسی و ارزیابی عملکرد تمام بخش های ظرفشویی می پردازد و کوچک ترین ایرادات دستگاه را برطرف می کند تا در آینده منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر نشوند. از مزایای سرویس کردن منظم دستگاه می توان به بالا رفتن عمر دستگاه، جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه و بهبود عملکرد آن اشاره کرد.

برای ثبت درخواست خدمات سرویس ظرفشویی مجیک در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی مجیک در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی مجیک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی مجیک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مجیک

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد

ارائه خدمات با کیفیت، مشتری مداری، خدمت رسانی شبانه روزی و پشتیبانی 24 ساعته در مجموعه سما سرویس موجب شده که ما اعتماد و رضایت تعداد زیادی از همشهریان خود را جلب کرده و آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنیم. به همین دلیل مجموعه سما سرویس به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد شناخته می شود. توسعه و پیشرفت ما در گرو جلب رضایت مشتریان است و به همین دلیل ما خدمات خود را از جمله تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد را با کیفیتی متمایز ارائه می دهیم.

سرعت عمل بالا در ارائه خدمات، خدمات باکیفیت، دسترسی به قطعات یدکی اصلی و ضمانت 6 ماهه خدمات چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر شرکت های هم صنف خود شده است. شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام خسته نباشید

خیلی ازتون ممنونم برای اینکه ظرفشویی مارو تعمیر کردید و نسبت به خدمات واقعا عالیتون هزینه تعمیرات بسیار مناسب بود. با تشکر

هانیه توحیدی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک
ممنونم از سما سرویس برای اقدام سریعشون و خدمات عالیشون. به همه پیشنهاد میدم اگه وسیله خراب تو منزلتون دارید با سما سرویس تماس بگیرید.
ماندانا بهرامی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی مجیک
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکار خوبشون که برای تعمیر ظرفشویی ما سریع اقدام کردن و خیلی خوب کار رو انجام دادن من از خدمات ارائه شده کاملا رضایت دارم.
یحیی مرتضوی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک

خدمات پس از فروش ظرفشویی مجیک در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی مجیک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی مجیک در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی مجیک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی مجیک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی مجیک
  • سرویس ظرفشویی مجیک در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی مجیک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های مجیک

برند مجیک متعلق به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی است. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت توانست خیلی زود به سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی در بیش از 60 کشور دنیا دست پیدا کند. محصولات این کارخانه از جمله ظرفشویی های آن اکنون در بازار ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده اند و کم کم جای محصولات گران قیمت بازار را تصاحب خواهند کرد.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی مجیک در مشهد است. این مجموعه همه روزه و به­صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی مجیک در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر به­صورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی مجیک در مشهد به منزلتان ثبت کنید.

کلام پایانی

در زمان خراب شدن ظرفشویی مجیک مهم است که کار تعمیر آن را به یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی مجیک در مشهد بسپاریم. شرکت سما سرویس به پشتوانه تجربه ، سابقه درخشان و مهارت تکنیسین های خود تاکنون توانسته است رضایت 99 درصد مشتریان خود را کسب کند. این موضوع را می توانید در تعدادی از نظرات مشتریان که در همین صفحه قرار گرفته اند مشاهده کنید. با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک در مشهد (سما سرویس)، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما ارائه می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟