تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو فیلور

تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد

لباسشویی از وسایل مدرنی است که امروزه وجود آن در خانه بسیار ضروری است. سال ها پیش که استفاده از لباسشویی در خانه ها رواج نداشت و مردم لباس ها را با دست می شستند، وقت و انرژی زیادی صرف اینکار می شد. اما اکنون افراد به استفاده از این دستگاه شگفت انگیز عادت کرده اند و شستن دستی لباس ها کمی مشکل است.

زمانی که لباسشویی شما مشکل پیدا می کند و قصد دارید فورا آن را تعمیر کنید می توانید با مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید. سما سرویس با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد و در اختیار داشتن تکنیسین های مجرب و قطعات یدکی اصلی قادر است بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به همشهریان خود ارائه کند.

تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد

برای بهره مند شدن از خدمات سریع، باکیفیت با قیمت منصفانه می توانید در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به شما مشاوره بدهند و در صورت لزوم تعمیرکار لباسشویی فیلور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی فیلور

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی فیلور در مشهد بسیار مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

باز نشدن درب لباسشویی فیلور

اگر درب لباسشویی باز نمی شود امکان دارد آب داخل دستگاه تخلیه نشده باشد. ابتدا بررسی کنید که آب داخل دستگاه به صورت کامل تخلیه شده باشد، همچنین مطمئن شوید که قفل کودک فعال نباشد. از دیگر علت های باز نشدن درب دستگاه می توان به خراب شدن قفل درب اشاره کرد.

برای رفع این مشکل این مشکل، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فیلور در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی فیلور

دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند یکی از موارد زیر باشند:

  • خرابی خازن راه انداز
  • مشکل در برد دستگاه
  • خراب بودن موتور دستگاه
  • وجود اضافه بار در محفظه لباسشویی

برای رفع این مشکل بهتر است خودتان اقدامی نکنید و با نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد تماس بگیرید.

لرزش بیش از حد لباسشویی فیلور

اکثر ماشین لباسشویی ها مقدار کمی لرزش هنگام کار کردن دارند، ولی اگر لرزش لباسشویی به شکلی باشد که حرکت کند، باید آن را خاموش کنید و آنرا عیب یابی کنید. معمولا دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن پایه های دستگاه است و باید با تنظیم پایه های آن دستگاه را تراز کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند معیوب شدن کمک فنرها، فنر دیگ یا نامتعادل بودن بار باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد تماس بگیرید.

آب گیری نکردن لباسشویی فیلور

در صورتی که عملیات آب گیری در دستگاه شما به درستی انجام نمی شود، ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و مطمئن شوید که درب به خوبی بسته شده. علل رخ دادن این اشکال می توانند خراب بودن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، خراب بودن ورودی شیر آب، معیوب شدن میکروسوئیچ، و یا مشکل داشتن برد دستگاه باشند.

اگر برای رفع این مشکل احتیاج به کمک دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فیلور در مشهد تماس بگیرید.

سروصدای غیر عادی لباسشویی فیلور

در بیشتر موارد این مشکل می تواند در اثر قرارگیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن پایه های دستگاه ایجاد شود. اما گاهی اوقات امکان دارد مشکل در موتور، پمپ تخلیه، کمک فنر و یا تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تکنیسین با تجربه دارد.

پیشنهاد می شود در صورت مواجه شدن با این ایراد با سرویسکار لباسشویی فیلور در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است رخ دهد جلوگیری کنید.

تعمیرکار لباسشویی فیلور در مشهد

زمانی که لباسشویی شما خراب می شود بهتر است در اولین فرصت با یک تکنیسین متخصص و با تجربه تماس بگیرید. آسیب هایی که تعمیرکاران نابلد و بی تجربه می توانند به شما وارد کنند ممکن است وقت شما را بگیرد و هزینه های شما را چندین برابر افزایش دهد. با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید چندین تعمیرکار لباسشویی فیلور در مشهد پیدا کنید و باید از میان آنها بهترین را انتخاب کنید.

تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس مشغول به کار هستند، تکنیسین هایی متخصص و آموزش دیده هستند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. تعمیرکاران ما ما با استفاده از تجربه و دانشی که در سال های فعالیت به دست آورده اند، می توانند دشوارترین تعمیرات را به آسانی انجام دهند.

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارند تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز لباسشویی فیلور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی فیلور در مشهد

سرویس کردن لباسشویی حداقل یک بار در سال الزامی است. این اقدام کمک می کند تا از خرابی های اساسی با هزینه های سنگین جلوگیری شود. همچنین سرویس کردن لباسشویی موجب افزایش عمر دستگاه می شود و دستگاه همیشه با بهترین عملکرد کار خواهد کرد.

خدمات سرویس لباسشویی فیلور در مشهد توسط سما سرویس برای راحتی همشهریان عزیز در محل آنها ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار لباسشویی فیلور در مشهد در محل شما به بررسی وضعیت تمام بخش های لباسشویی می پردازد و عملکرد دستگاه را ارزیابی می کند، در صورتی که کوچک ترین مشکلی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا بعد ها موجب بروز مشکلات بزرگتر نشود.

برای استفاده از خدمات سرویس لباسشویی فیلور در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویسکار مجاز لباسشویی فیلور در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی فیلور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی فیلور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلور

نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد

اگر برای تعمیر لباسشویی خود به دنبال یک مرکز معتبر هستید، سما سرویس مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه کند.

این مجموعه در سال های فعالیت خود دائما در حال پیشرفت و بالا بردن کیفیت خدمات خود بوده و تا به امروز بیش از هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان رسانده و تمام مشتریان از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته اند. سرعت در ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات، گارانتی 6 ماهه ، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و قیمت منصفانه از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند.

ضمانت 6 ماهه به این معناست که اگر پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود شرکت سما سرویس دستگاه را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض ادب

خیلی تشکر میکنم از شما و تعمیرکار بسیار حرفه ایتون که به موقع برای تعمیر لباسشویی ما اقدام کردید و اونو خیلی خوب تعمیر کردید طوری که دیگه صدا نمیده و خیلی خوب کار میکنه. ممنونم🙏

علی فرزین
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فیلور
سلام ، تشکر میکنم از شما و تعمیرکار محترمتون که خیلی کمک کردن به ما و کمی اذیت هم شدن اما نتیجه کار خیلی خوب شد و مشکل لباسشویی کاملا برطرف شد ممنونم
هانیه سلامی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فیلور
میخواستم تشکر کنم از خدمات بسیار خوبتون درست همونطوری بود که در سایت درج کرده بودید ،سرعت عمل و کیفیت خدمات هم بسیار خوب بود. متشکرم
فرید قاسم زاده
مشتری خدمات سرویس لباسشویی فیلور

خدمات پس از فروش لباسشویی فیلور در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های فیلور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی فیلور در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی فیلور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی فیلور در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی فیلور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی فیلور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی فیلور
  • سرویس لباسشویی فیلور در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی فیلور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های فیلور

شرکت فیلور در سال 1343 بنیانگذاری شد و در سال 1345 بهره برداری از آن آغاز گردید. این شرکت در ابتدای کار خود با مونتاژ قطعات یخچال فریزر که از شرکت های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس خریداری می کرد ، نسبت به تولید یخچال فریزرهای خانگی اقدام کرد. دلیل نامگذاری این برند به نام فیلور نیز ترکیب دو اسم تجاری فیلکو و هوور است. این مجموعه در حال حاضر محصولاتی از جمله یخچال فریزر ، فریزرهای صنعتی و ماشین لباسشویی را تولید و عرضه می کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلور در مشهد، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان احتیاج دارند خدمات پس از فروش لباسشویی فیلور در مشهد را به آنها ارائه کند.

کلام پایانی

تعمیر لباسشویی کاری نیس که هر کسی از پس آن بر بیاید، بلکه این کار نیاز به تخصص و تجربه در این زمینه دارد و در صورتی که به افراد ناشی و غیر حرفه ای سپرده شود عواقب زیان باری خواهد داشت. فناوری به کار رفته در لباسشویی ها برای افرادی که هیچ شناختی نسبت به آن ندارند بسیار گنگ و پیچیده است و در صورتی که اقدام به دستکاری آن کنید بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مجبور شوید یک لباسشویی جدید بخرید!

کارشناسان و متخصصین سما سرویس در تمام روز های هفته به صورت شبانه روزی در مجموعه حضور دارند و آمادگی دارند تا هر زمانی که نیاز به تعمیرات پیدا کردید خود را به محل شما برسانند و به شما کمک کنند از مشکلات دستگاه خود خلاص شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟