خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد- با گارانتی 6 ماهه
مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

امروزه با وجود لباسشویی در خانه، هیچکس وقت خود را با شستن لباس ها با دست هدر نمی دهد. این وسیله شگفت انگیز تعداد زیادی لباس را در مدت زمان کم می شوید و به شما تمیز تحویل می دهد. زمانی که لباسشویی مشکل پیدا می کند، به دلیل داشتن ساختار پیچیده باید توسط یک متخصص عیب یابی و تعمیر شود.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد، یکی از خدماتی است که سما سرویس ارائه می دهد. این مجموعه بیشتر از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و با ارائه خدمات باکیفیت توانسته جزو برترین شرکت ها در این حوزه شناخته شود.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و باتجربه، خدمات خود را با بالاترین کیفیت در محل شما ارائه می دهد و احتیاجی نیست لباسشویی خود را برای تعمیر جابجا کنید. کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار لباسشویی فریجیدر در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی فریجیدر

در میان مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی رخ دهد، برخی از اشکالات بسیار زیاد و بیشتر از دیگر مشکلات اتفاق می افتند و در ادامه می توانید آنها را همراه با نحوه رفع آنها مطالعه کنید.

پاره شدن لباس ها در لباسشویی فریجیدر

آسیب دیدن لباس ها در لباسشویی از مشکلاتی است که بسیار اتفاق می افتد. اگر این مشکل را تجربه کرده اید نگران نباشید، علت رخ دادن این اتفاق در بیشتر مواقع گیر کردن شی خارجی در مخزن لباسشویی است؛ بنابراین آن را به دقت بررسی کنید و اجسام خارجی که ممکن است درون آن وجود داشته باشد را خارج کنید.

اگر نتوانستید مشکل را پیدا و رفع کنید، با تعمیرکار مجاز لباسشویی فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

حرکت کردن لباسشویی فریجیدر در هنگام کار

لرزش زیاد و حرکت کردن لباسشویی زمانی که روشن است یک اشکال بسیار رایج است. زمانی این مشکل رخ می دهد که پایه های لباسشویی تراز نباشد و یا بست های دستگاه باز نشده باشد. برای رفع این مشکل باید پایه های ماشین لباسشویی را تراز کنید و بست های آن را با دقت بررسی نمایید.

همچنین متعادل نبودن بار، خرابی تسمه یا مشکل در کمک فنرها می توانند از دیگر علت های به وجود آمدن این اتفاق باشند. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن لباسشویی فریجیدر

اگر لباسشویی شما روشن نمی شود باید ابتدا کابل برق آن را بررسی کنید که سالم باشد و به پریز متصل باشد، همچنین از وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید. موارد زیر می توانند دلایل به وجود آمدن این مشکل باشند:

  • اشکال در مدار تغذیه
  • مشکل در اتصالات لباسشویی
  • معیوب شدن برد لباسشویی

در صورتی که برای رفع مشکل خود نیاز به کمک دارید با ما (سما سرویس) تماس بگیرید تا تعمیرکار لباسشویی فریجیدر به محل شما اعزام کنیم.

گرم نشدن آب لباسشویی فریجیدر

اگر ماشین لباسشویی تان آب را گرم نمی کند؛ اول از همه بررسی کنید که هیتر دستگاه درست کار می کند یا نه. گاهی اوقات هیتر سالم است اما برق به آن نمی رسد پس بهتر است که برق و هیتر را جداگانه تست کنید. دلایل دیگر آن می توانند خراب بودن ترموسات یا تنظیم نبودن آن و یا قطع بودن اتصال المنت به تایمر باشند.

برای رفع این مشکل در صورت تنظیم نبودن ترموستات آن را تنظیم کنید و در صورت خراب بودن ترموستات، آن را تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد با سرویسکار مجاز لباسشویی فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

آبگیری بدون توقف در لباسشویی فریجیدر

اگر لباسشویی شما مدام آبگیری می کند و عملیات آبگیری را متوقف نمی کند ممکن است موارد زیر در دستگاه رخ داده باشند:

  • تنظیم نبودن هیدرواستات
  • معیوب شدن هیدرواستات
  • پارگی شلنگ ورودی به هیدرواستات

برای رفع این ایراد باید هیدرواستات و شلنگ متصل به آنرا مورد بررسی قرار دهید و اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکل انجام دهید. اگر انجام این کار از توان شما خارج است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی فریجیدر در مشهد

تعمیر لباسشویی نیازمند دقت و مهارت زیاد است و باید توسط یک تکنیسین متخصص صورت بگیرد. در صورتی که تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران ناشی و بی تجربه بسپارید، ممکن است با مشکلاتی مانند شدیدتر شدن خرابی های دستگاه و اتلاف وقت مواجه شوید.

تعمیرکاران سما سرویس سابقه سالها فعالیت در زمینه تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد دارند و قادر هستند تا انواع مدل های قدیمی و یا جدیدتر لباسشویی های فریجیدر را به راحتی تعمیر کنند. تکنیسین های ما همواره در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم شرکت می کنند و دائما در حال ارتقاء مهارت ها و دانش خود در این زمینه هستند.

اگر به تعمیرکار لباسشویی فریجیدر در مشهد نیاز دارید و می خواهید لباسشویی خود را به سرعت تعمیر کنید، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

سرویسکار لباسشویی فریجیدر در مشهد

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها و زمان هستید و می خواهید از دردسر های خراب شدن لباسشویی در امان بمانید، سرویس دوره ای لباسشویی را جدی بگیرید. سرویس کردن لباسشویی حداقل هر شش ماه یکبار تاثیر بسیار زیادی در افزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن دارد.

شرکت سما سرویس با ارائه خدمات سرویس لباسشویی فریجیدر در مشهد در منزل شما، تلاش می کند تا راحتی و آسودگی خاطر را برای شما همشهریان عزیز به ارمغان بیاورد. جهت بهره مند شدن از مزایای این خدمات کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار لباسشویی فریجیدر در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی فریجیدر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

مجموعه سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد، مجربترین تعمیرکاران و متخصصان را به کار گرفته تا با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و با قیمتی منصفانه، رضایت مشتریان را جلب و دردی از آنها دوا کند. برخی از شرکت ها به خاطر منافع خود، خدمات بی کیفیت را با قیمتی نامعقول به مشتریان ارائه می کنند و این موضوع موجب می شود که اعتماد مشتریان نسبت به آنها از بین برود.

این مجموعه برای اثبات کیفیت خدمات خود، 6 ماه گارانتی در نظر گرفته؛ این گارانتی 6 ماهه بدین صورت است که درصورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد اگر دستگاه دچار همان ایراد شد، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای آن را تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید جهت استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، تشکر میکنم از شما که سریع تعمیرکارتونو فرستادید برای تعمیر لباسشویی ما. خداروشکر بعد از تعمیر دستگاه دیگه مشکلی پیش نیومده و مثل روز اول داره کار میکنه. ممنونم
فائزه منصورزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر
سلام و عرض ادب

خیلی ممنونم از شما بابت خدمات ارزشمندتون و پاسخگویی شبانه روزیتون. قیمتی که برای خدمات درنظر گرفتید هم بسیار منصفانس و مثل دستمزد برخی افراد عدد غیر منطقی نیست.

علی داوودی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی فریجیدر
میخواستم از شما  و تعمیرکارتون تشکر کنم بابت رعایت نکات بهداشتی و سرویس دهی خوبتون. من حتما شمارو به اطرافیانم معرفی می کنم. ممنونم🙏
سهراب مهدوی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر

خدمات پس از فروش لباسشویی فریجیدر در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های فریجیدر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی فریجیدر
  • سرویس لباسشویی فریجیدر در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی فریجیدر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های فریجیدر

شرکت فریجیدر یک شرکت آمریکایی است که در سال 1916 فعالیت خود را به عنوان تولیدکننده یخچال فریزر آغاز کرده. شرکت جنرال موتور یکی از بنیان گذاران این شرکت بوده است. این شرکت در گذشت زمان دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد و به تولید لباسشویی روی آورد. لباسشویی هایی که توسط این برند ساخته می شوند از کیفیت بالا و امکانات بسیاری برخوردار هستند و گزینه ای مناسب برای خرید به شمار می روند.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی فریجیدر در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد در خدمت شماست.

کلام پایانی

لباسشویی بخش های مختلفی دارد و درک نحوه عملکرد و ارتباط این بخش ها با یکدیگر برای یک فرد غیر حرفه ای بسیار دشوار است، به همین دلیل تعمیر این وسیله توسط افراد نابلد و بی تجربه امکان پذیر نیست. توصیه می شود زمانی که لباسشویی شما خراب می شود به هیچ وجه تلاشی برای تعمیر آن نکنید و از یک متخصص کمک بگیرید تا دستگاهتان دچار مشکلات بزرگتر نشود.

تکنیسین های ما به صورت 24 ساعته در شرکت حضور دارند و آمادگی دارند تا در هر زمان که به کمک احتیاج داشتید جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شوند. جهت دریافت خدمات با نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟