تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو سینجر

تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

شرکت سماسرویس با سابقه ای 15 ساله در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، اکنون و بصورت اختصاصی خدمات تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد را ارائه می کند. این مجموعه بهترین و مجرب ترین تیم فنی را در شهر مشهد در اختیار دارد. هدف ما در مجموعه سماسرویس این است که خدماتی را به شما همشهریان عزیز ارائه کنیم که شما را دیگر از گشتن به دنبال یک شخص یا مرکز برای تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد بی نیاز کند. تا هر زمان که یکی از لوازم منزل تان خراب شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد، بتوانید با خیالی آسوده با سماسرویس تماس گرفته و وظیفه تعمیر وسایل خود را بر عهده ما بگذارید.

تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

به همین خاطر ما در طی 15 سال فعالیت بی وقفه در حوزه تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد و با درک نیاز مشتریان خود، موفق شده ایم که خدماتی را ارائه کنیم که تاکنون در سطح شهر مشهد بی نظیر بوده و از نظر کیفیت نیز بی رقیب است. شرکت سماسرویس بدون شک معتبرترین و مجهزترین مرکز تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد است. شما عزیزان نیز تنها با یک بار استفاده از خدمات ما در مجموعه سماسرویس قطعا به مشتری دائمی ما تبدیل خواهید شد.

شرکت سماسرویس بصورت شبانه روزه و در تمام روزها ، حتی در تعطیلات رسمی، آماده پاسخگویی به مشکلات شما و اعزام تعمیرکار لباسشویی سینجر در مشهد می باشد. راه ها ازتباطی ما نیز از طریق دکمه ای که در پایین همین صفحه مشاهده می کنید در دسترس شماست.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی سینجر 

در ادامه تعدادی از رایجترین مشکلات ماشین لباسشویی سینجر را که مشتریان ما آنها در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد بیان کرده اند برای شما بازگو می کنیم:

دیگ گردان لباسشویی سینجر نمی چرخد

این ایراد در اکثر موارد زمانی رخ می دهد که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد. اگر ایراد از درب دستگاه نباشد پس احتمالا تسمه موتور پاره شده و یا بیش از حد سفت شده است. ماشین لباسشویی را در حالت خاموش و خالی قرار داده و سعی کنید با دست سبد آن را بچرخانید اگر سبد دستگاه بچرخد ، مشکل از تسمه نیست.

اگر ریشه مشکل یکی از این موارد نباشد پس احتمالا ایراد جدی تری دارد و بهتر است که با تعمیرکار مجاز لباسشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

درب ماشین لباسشویی سینجر قفل شده و باز نمی شود

علت بروز این ایراد می تواند خرابی تایمر قفل ، خرابی میکروسوئیچ قفل یا خرابی لولاهای درب دستگاه باشد. در زمان بروز این مشکل به هیچ وجه سعی نکنید با زور درب دستگاه را باز کنید. دستگاه را خاموش کرده و در اولین فرصت با مرکز تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی سینجر بعد از اتمام آبگیری بی حرکت می ماند

این ایراد در اکثر موارد به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

  • تسمه موتور بیش از حد سفت بسته شده
  • رله اورلود دستگاه ایراد دارد
  • سبد دستگاه بیش از ظرفیت آن پر شده است
  • موتور دستگاه خراب شده یا نیم سوز شده است

اگر سبد دستگاه بیش از حد پر نشده باشد پس ایراد باید از نزدیک و توسط سرویسکار مجاز لباسشویی سینجر در مشهد بررسی شود.

خشک کن لباسشویی سینجر درست کار نمی کند

پیش از هر اقدامی تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که خشک کردن در برنامه چرخه شستشوی دستگاه باشد.

دلایل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خازن راه اندازی دستگاه خراب شده
  • برد اصلی دستگاه ایراد دارد
  • موتور لباسشویی خراب شده
  • محفظه دستگاه بیش از حد سنگین است

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی سینجر لباس ها را تمیز نمی شوید

اگر لباسشویی سینجر شما لباس هایتان را خوب نمی شود دلیل آن می تواند یکی از موارد زیر باشد.

  • مواد شوینده بی کیفیت استفاده شده
  • دستگاه به خوبی و به اندازه کافی آبگیری نمی کند
  • آب کثیف از دستگاه کامل خارج نمی شود

در صورتی که نتوانستید ریشه مشکل را پیدا کنید بهترین کار این است که با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی سینجر در مشهد تماس گرفته و از آن ها کمک بخواهید.

تعمیرکار لباسشویی سینجر در مشهد

هرگز و تحت هیچ شرایطی وظیفه تعمیر ماشین لباسشویی خود را به افراد نابلد نسپارید. این توصیه ای است که ما همیشه به مشتریان خود می کنیم. اینگونه افراد در بهترین حالت فقط دستگاه شما را به خوبی تعمیر نکرده و باعث می شوند که دستگاه پس از مدتی دوباره خراب شود. اما در برخی موارد ضررهای این کار به اینجا ختم نمی شود. در برخی اوقات این افراد حین تعمیر دستگاه به دلیل عدم آشنایی کامل با آن و نشناختن قطعات، به برخی قطعات اصلی دستگاه آسیب های شدیدی وارد می کنند و باعث تحمیل هزینه های سنگینی به شما می شود.

ضمن اینکه افراد و مراکز متفرقه در صورت بروز هرگونه مشکلی پس از تعمیر دستگاه پاسخگوی اعتراض شما نخواهند بود و مسئولیت آن را نخواهند پذیرفت.

شخصی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی سینجر در مشهد و در مجموعه سماسرویس در حال ارائه خدمات است ، با تمامی مدل های لباسشویی سینجر آشنایی کاملی دارد و ما نیز در مجموعه سماسرویس همواره او را در جریان آخرین مدل های این دستگاه و جدیدترین متدهای تعمیر آن قرار می دهیم. به همین خاطر است که تعمیرکار مجاز لباسشویی سینجر در مشهد ، موفق به جلب رضایت 100% مشتریان ما شده است.

سرویسکار لباسشویی سینجر در مشهد

شرکت سماسرویس در راستای ارائه خدمات جامع تر به مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات سرویس لباسشویی سینجر در مشهد کرده است و به همین منظور بهترین و کارآزموده ترین سرویسکار لباسشویی سینجر در مشهد را به تیم فنی خود افزوده است. سرویس های دوره ای وسایلی مانند ماشین لباسشویی در سالهای اخیر متقاضیان زیادی داشته است و دلیل این موضوع نیز افزایش چشمگیر قیمت لوازم منزل و در نتیجه افزایش قیمت قطعات یدکی و تعمیر آن می باشد.

با استفاده از خدمات سرویس لباسشویی سینجر در مشهد شما می توانید سلامت و کارایی دستگاه خود را حفظ نموده و در هزینه های تعمیرات آن نیز تا حد زیادی صرفه جویی کنید. در طول این فرایند سرویسکار لباسشویی سینجر در مشهد تمامی قطعات دستگاه را غبارروبی کرده و کاملا بررسی می کند تا ایرادی نداشته باشند و در صورت مشاهده کوچکترین ایراد آن را به سرعت برطرف می کند.

فرآیند سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی سینجر در مشهد و در محل مشتری انجام می شود و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. برای ثبت درخواست سرویس لباسشویی سینجر در مشهد می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی سینجر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سینجر

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد

شرکت سماسر.یس ، پس از 15 سال فعالیت به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد و کسب رضایت 100% مشتریان خدمات خود ، اکنون موفق به کسب عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد شده است و خدمات خود را در تحت این عنوان به مشتریان ارائه می دهد.

سماسرویس از ابتدای شروع فعالیت خود در حوزه تعمیر و سرویس لباسشویی سینجر در مشهد ، همواره رضایت و اعتماد مشتریان خود را در اولویت اول قرار داده و در همین راستا با راه اندازی مرکز پشتیبانی 24 ساعته ، در هر ساعت از شبانه روز که نیاز بوده است به مردم شهر مشهد خدمت رسانی نموده است.

علاوه بر این شرکت سماسرویس در تمام طول هفته در دسترس شما عزیزان خواهد بود و شما می توانید با تنها یک  تماس تلفنی درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار یا سرویسکار مجاز لباسشویی سینجر در مشهد در کمتر از دو دقیقه ثبت نمایید. علاوه بر این شما از طریق همین وب سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست بصورت آنلاین و همچنین از طریق پیامرسان واتساپ نیز درخواست های خود را برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد ثبت نمایید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد اینجا کلیک کنید.

وقتی با سما سرویس تماس گرفتم اصلا انتظار نداشتم اینقدر سریع تعمیرکار بفرستن و کار تعمیر رو اینقد خوب انجام بدن. من به همه استفاده از خدمات این شرکت رو توصیه میکنم. ممنون 
صابره خوارزمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی سینجر
سلام میخواستم به خاطر اینکه سریع تعمیرکارتون رو فرستادین تشکر کنم و رضایت خودمو از خدماتتون به کسایی که این متنو میخونن اعلام کنم. متشکرم🙏🌺
خاطره حسینی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی سینجر
سلام خسته نباشید. من هم از شما و هم از تعمیرکارتون ممنونم که بدون معطلی لباسشویی مارو تعمیر کردید و خیلی صادقانه خدمات ارائه دادید واقعا مثل شما کم پیدا میشه.
مهلا صیفی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی سینجر

خدمات پس از فروش لباسشویی سینجر در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های سینجر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی سینجر در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی سینجر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی سینجر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی سینجر
  • سرویس لباسشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی سینجر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۱ ، با هدف تولید محصولات حرارتی (انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

شرکت سماسرویس نیز در طول 15 سال فعالیت خود همواره در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی سینجر در مشهد پیشرو بوده و اکنون به عنوان تنها مرکز تعمیرات لباسشویی سینجر در مشهد که خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند ، فعالیت دارد.

کلام پایانی

در صورت مشاهده هرگونه تغییر در عملکرد ماشین لباسشویی تان توصیه می کنیم سریعا با مرکز تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید و ایراد را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در مرکز پشتیبانی تلفنی سماسرویس ، در صورتی که ایراد دستگاه چندان جدی نباشد شما را راهنمایی می کنند تا خودتان بتوانید مشکل دستگاه را برطرف کنید و متحمل هزینه ای برای تعمیر آن توسط تعمیرکار لباسشویی سینجر در مشهد ، نشوید. گذشته از این اگر شما مهارتی در زمینه کارهای فنی ندارید توصیه می شود که خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. چراکه این وسایل همگی به جریان برق متصل بوده و ممکن است برای شما یا خانواده گرامی تان خطری را ایجاد کنند.

اگر چنانچه هرگونه مشکلی برای لباسشویی شما ایجاد شده، بهترین کار این است که پیش از هر اقدامی با مرکز تعمیر لباسشویی سینجر در مشهد ( سما سرویس ) تماس بگیرید و ایراد دستگاه را مطرح کنید. در صورت جزئی بودن مشکل همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل را به طور کلی برطرف کنید، اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد با توافق شما تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل شما می رسانند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟