سرویس و تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو سینجر

تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد

ظرفشویی یک وسیله بسیار کاربردی است که دفعات زیادی در روز از آن استفاده می شود. این وسیله ممکن است به دلایلی همچون فرسودگی به علت استفاده طولانی مدت یا استفاده نادرست دچار مشکل شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند. اگر از ظرفشویی سینجر استفاده می کنید و دستگاه شما به تعمیرات نیاز پیدا کرده، باید برای تعمیر آن با یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید تا با مشکل روبرو نشوید.

تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد

شرکت سما سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد ارائه می کند. این مجموعه توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و صادقانه به مشتریان خود و پاسخگویی 24 ساعته، اعتماد و رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بهترین مراکز تعمیراتی در حوزه خود تبدیل شود.

این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته مشغول به خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد و تعطیلی ندارد. شما عزیزان در هر منطقه از شهر مشهد که هستید می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرات احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار ظرفشویی سینجر در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی سینجر

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

از داخل ظرفشویی سینجر بوی نامطبوعی منتشر می شود

گاهی اوقات ممکن است به خاطر بوی بدی که از دستگاه می آید بسیار اذیت شوید. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی می تواند به علت رسوب ذرات پسماند غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد. این مشکل می تواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. می توانید برای تمیز کردن دستگاه آنرا خالی روشن کنید و بگذارید که خود را بشوید. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

ظرفها به درستی در ظرفشویی سینجر شسته نمی شوند

شسته نشدن درست ظروف در ظرفشویی مشکل بسیاری از کاربران این دستگاه می باشد. گاهی اوقات ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس مدتی زمانی که کار دستگاه تمام می شود متوجه شوید که هیچ کدام از ظرف ها شسته نشده اند و درست مثل اول خشک و کثیف هستند. برای رفع این مشکل باید در مرحله اول آب ظرفشویی و دریچه ورود آب را بررسی کنید و همچنین باید فشار آب بازوی آبپاش را نیز بررسی کنید و درصورت پیدا کردن مشکل آنرا برطرف کنید. اگر قادر به رفع این مشکل نیستید بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

مرحله خشک کن ظرفشویی سینجر انجام نمی شود

ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل دستگاه به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را به درستی کنترل کنید. این ترموستات می تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

تایمر ظرفشویی سینجر دچار مشکل شده

تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل دستگاه قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

پنل کنترل ظرفشویی سینجر خراب است

پنل کنترل ظرفشویی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که به کمک آن می توان تنظیمات و برنامه دلخواه را به دستگاه داد و فرآیند شستشو را کنترل کرد. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

پنل روشن است اما کار نمی کند: در شرایطی که پنل روشن است اما با فشار دادن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس و دادن فرمان به آن عملی صورت نمی گیرد احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

دستگاه روشن است اما پنل خاموش است و کار نمی کند: در این شرایط احتمال دارد برد پنل معیوب شده باشد، اتصالات پنل دچار مشکل شده باشند و یا نمایشگر پنل خراب شده باشد.

برای رفع این مشکل باید ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید و کابل آنرا از برق بکشید و پس از چند ثانیه دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی سینجر در مشهد

زمانی که ظرفشویی شما دچار مشکل می شود بهتر است برای پیدا کرد تعمیرکار عجله نکنید و با پرس و جو یک تعمیرکار باتجربه و متخصص را پیدا کنید زیرا سپردن تعمیرات ظرفشویی به یک تعمیرکار نابلد و ناشی می تواند دردسر ها و هزینه های سنگینی برای شما به همراه داشته باشد.

ما در سما سرویس تکنیسین های متخصص و کارآزموده در اختیار داریم. تکنیسین های ما بیشتر از 15 سال تجربه خدمت رسانی در این حوزه دارند و با استفاده از تجربه و مهارت خود می توانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و مرتکب اشتباهات ناشی از بی تجربگی نخواهند شد. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به سما سرویس می سپارید دیگر نگران چالش ها و مشکلاتی از قبیل ناقص رها کردن کار و کیفیت پایین کار نخواهید بود.

درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی سینجر در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته در ساختمان مرکز سما سرویس حضور دارند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی سینجر در مشهد

افزایش روز افزون قیمت لوازم منزل و قطعات یدکی آن ها باعث می شود که هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات آن ها نیز افزایش بیابد. پس بهترین کار این است که از وسایلی مانند ظرفشویی به درستی استفاده کنیم و از آن ها مراقبت بیشتری بکنیم تا به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا نکنند. اما چطور؟

بهترین راه برای کاهش احتمال خرابی ظرفشویی و کاهش هزینه های تعمیر آن سرویس کردن آن به صورت دوره ای است. سرویس دوره ای برای ظرفشویی باید حداقل سالی یکبار انجام شود. اما بهترین حالت آن برای ظرفشویی هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند دو بار در سال است. سما سرویس برای تکمیل خدمات خود و ارائه خدمات جامع تر، خدمات سرویس ظرفشویی سینجر در مشهد نیز ارائه می دهد.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ظرفشویی سینجر در مشهد در محل شما ظرفشویی را بررسی می کند و اگر کوچکترین مشکلی پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نشود. اقداماتی که صورت می گیرد موجب افزایش عمر ظرفشویی، بهبود کارکرد دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی سینجر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی سینجر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سینجر

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد

بسیار ی از کاربران ظرفشویی سینجر تمایل دارند در زمان خرابی دستگاه خود برای تعمیر آن با یک نمایندگی تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرند، این اقدام بسیار عاقلانه و درست است زیرا نمایندگی ها می توانند خدمات تخصصی تر و کامل تری به کاربران ارائه دهند.

سما سرویس با سالها ارائه خدمات و جلب اعتماد و رضایت مشتریان توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد را به دست بیاورد و با این عنوان به فعالیت خود ارائه می دهد. این مجموعه همواره تلاش می کند تا خدماتی باکیفیت و کارآمد به مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند آنها را در رفع مشکلات دستگاهشان یاری کند. همچنین سما سرویس برای خدمات تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد، ضمانت 6 ماهه ارائه می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هزینه دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سینجردر مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

میخواستم ازتون تشکر کنم به خاطر تعمیر کردن ظرفشویی ما که بسیار عالی و تمیز انجام گرفت. هزینه تعمیرات هم بسیار منصانه بود. ممنونم

ثمانه رضایی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سینجر
سلام؛ من مشتری دائمی شما هستم و می خوام ازتون تشکر کنم که همیشه به خوبی پاسخگو هستید و خدماتتون هم بسیار بی نظیر هست. با تشکر
ملیکا ماجدی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی سینجر
در یک جمله: خدمات باکیفیت،سریع و به صرفه. عالی هستید
مهدی خدابنده
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی سینجر

خدمات پس از فروش ظرفشویی سینجر در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی سینجر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی سینجر در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی سینجر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی سینجر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی سینجر
  • سرویس ظرفشویی سینجر در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی سینجر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۱ ، با هدف تولید محصولات حرارتی (انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف­کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد. این مجموعه هم اکنون انواع لوازم خانگی از جمله ظرفشویی نیز تولید می کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سینجر در مشهد، وظیفه دارد هر زمان که همشهریان به خدمات پس از فروش ظرفشویی سینجر در مشهد نیاز داشتند به آنها خدمات ارائه کند.

کلام پایانی

در صورت مشاهده هرگونه تغییر در عملکرد ظرفشویی خود توصیه می کنیم سریعا با مرکز تعمیر ظرفشویی سینجر در مشهد تماس بگیرید و ایراد را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در مرکز پشتیبانی تلفنی سما سرویس، در صورتی که ایراد دستگاه چندان جدی نباشد شما را راهنمایی می کنند تا خودتان بتوانید مشکل دستگاه را برطرف کنید و متحمل هزینه ای برای تعمیر آن نشوید. گذشته از این اگر شما مهارتی در زمینه کارهای فنی ندارید توصیه می شود که خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. چراکه این وسایل همگی به جریان برق متصل بوده و ممکن است برای شما یا خانواده گرامی تان خطری را ایجاد کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟