تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو زانوسی

تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

دیگر دوره شستن لباس ها با دست تمام شده! امروزه با وجود لباسشویی در بیشتر خانه ها دیگر کسی لباس ها را با دست نمی شوید. همه ما چندین بار در هفته تعداد زیادی لباس را به کمک لباسشویی می شوییم و بسیار دشوار است بخواهیم همه آنها را با دست بشوییم. حال اگر لباسشویی خراب شود چه باید کرد؟

زمانی که لباسشویی دچار مشکل می شود و می خواهید آنرا تعمیر کنید، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید. شرکت سما سرویس بیشتر از یک دهه است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند.

تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

شما عزیزان می توانید برای بهره مند شدن از خدمات سریع و باکیفیت به همراه 6 ماه گارانتی، با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار لباسشویی زانوسی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی زانوسی

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

از داخل لباسشویی زانوسی بوی سوختگی می آید

اگر از داخل لباسشویی بویی شبیه به سوختگی منتشر می شود احتمال دارد یکی از قطعات دستگاه خراب شده یا سوخته باشد. در این موقعیت شما باید سریعا دستگاه را خاموش کنید و سیم آن را از پریز جدا کنید.

اگر بخواهید آنرا دستکاری کنید یا خودتان به تعمیر آن بپردازید ریسک به وجود آمدن آتش سوزی را به جان می خرید و به شدت توصیه می شود از این کار خودداری کنید. بهترین کار در این زمان تماس با تعمیرکار مجاز لباسشویی زانوسی در مشهد است.

از لباسشویی زانوسی آب نشت می کند

نشت آب از ماشین لباسشویی یک مشکل بسیار شایع در میان کاربران است. با توجه به اینکه نشت آب می تواند از بخش های مختلف دستگاه رخ دهد، نحوه حل این مشکل متفاوت است. در اکثر مواقع نشت آب از اتصالات و رابط های لاستیکی است و با تعویض آن مشکل رفع می شود.

آب ممکن است به دلیل شکستگی جاپودری یا از پمپ آب و فیلتر تخلیه آب نشت کرده باشد. بهتر است برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

درب لباسشویی زانوسی بسته نمی شود

این مشکل نیز یکی از رایجترین مشکلات لباسشویی است که دلیل آن می تواند خراب شدن اجزاء قفل درب باشد. گاهی اوقات خراب شدن میکروسوئیچ دلیل به وجود آمدن این مشکل است اما خراب شدن زبانه قفل و یا سیم کشی آن نیز می تواند موجب پدید آمدن این مشکل شود.

برای حل این مشکل توصیه می کنیم با سرویسکار لباسشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی زانوسی روشن نمی شود

اگر لباسشویی تان اصلا روشن نمی شود باید کابل برق آن را چک کنید و از وجود برق در پریز مطمئن شوید. مشکل در مدار تغذیه، اتصالات دستگاه و معیوب شدن برد دستگاه دلایلی هستند که موجب رخ دادن این اتفاق می شوند. برای رفع این مشکل و تعمیر دستگاه باید با تعمیرکار لباسشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی زانوسی روشن است اما کار نمی کند

اگر لباسشویی را روشن می کنید و تنظیمات لازم شستشو را به آن اعمال می کنید و دکمه شروع را فشار می دهید اما لباسشویی عملیات شستشو را آغاز نمی کند، امکان اینکه درب لباسشویی به خوبی بسته نشده باشد وجود دارد پس ابتدا درب دستگاه را چک کنید و از بسته بودن آن مطمئن شوید.

همچنین امکان دارد قفل خراب شده باشد یا تسمه محرک لباسشویی پاره شده باشد و یا موتور آسیب دیده باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی زانوسی در مشهد

شاید بعضی افراد تصور کنند که همه تعمیرکارانی که فعالیت می کنند مانند هم هستند و به یک شکل خدمات را  ارائه می دهند، در این صورت می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که تا به حال با تعمیرکاران ناشی و بی تجربه برخورد نداشته اند. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران بی تجربه و غیر حرفه ای واگذار می کنید، ریسک بزرگی را به جان خریده اید زیرا امکان تشدید خرابی ها و افزایش هزینه ها بسیار بالا می رود.

تعمیرکارانی که در مجموعه سما سرویس مشغول به کار هستند همگی افراد آموزش دیده هستند و حداقل تجربه 11 سال فعالیت در این حوزه دارند. تکنیسین های ما قادر هستند تا سخت ترین مشکلات را در فرآیند تعمیر به آسانی رفع کرده و در زمان مقرر شده دستگاه را سالم به شما تحویل دهند.

اگر به خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد احتیاج دارید درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا همکاران ما سریعا تعمیرکار لباسشویی زانوسی در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی زانوسی در مشهد

پس از مدتی استفاده از لباسشویی خود باید حتما آنرا سرویس کنید تا دستگاه شما به مشکلات اساسی که هزینه تعمیر آن بسیار زیاد است دچار نشود و از خراب شدن آن جلوگیری شود.

سرویس لباسشویی بسیار به افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه کمک می کند و یکی از اقدامات بسیار ضروری است. سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی زانوسی در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند سرویسکار مجاز لباسشویی زانوسی در مشهد در محل شما تمام قسمت های لباسشویی را بررسی کرده و زمانی که کوچکترین مشکلی در دستگاه پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها موجب بروز مشکلات دردسر ساز و پر هزینه نشود.

جهت ثبت درخواست اعزام سرویسکار لباسشویی زانوسی در مشهد شما می توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست تعمیر و یا از طریق واتساپ اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی زانوسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زانوسی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

سما سرویس با سال ها تلاش بی وقفه و خدمت رسانی شبانه روزی به همشهریان خود، توانسته به عنوان یک مرکز معتبر و قابل اطمینان در حوزه خود شناخته شود و اکنون خدمات خود را با عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد، با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد.

در حال حاضر سما سرویس ، جزو محدود تعمیرگاه هایی است که خدمات خود را بصورت تضمین شده ارائه می کند. کلیه خدمات سما سرویس از جمله سرویس و تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد ، همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شوند. اگر چنانچه لباسشویی شما تا 6 ماه پس از اینکه توسط تعمیرکار سما سرویس ، تعمیر شد؛ دوباره به مشکل قبل دچار شود، شرکت سما سرویس آن را بدون هیچگونه هزینه اضافی دوباره تعمیر و راه اندازی خواهد کرد.

جهت آسودگی شما عزیزان، ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین یا تلفنی و یا از طریق واتساپ صورت می پذیرد و متخصصان ما در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام خدمت تمام اعضای مجموعه سما سرویس. ازتون تشکر میکنم بابت خدمات خوبتون و پاسخگویی عالیتون. من خیلی وقته مشتری شما هستم و هر دفعه که تماس گرفتم با شما خدمات خوبی دریافت کردم. موفق و پیروز باشید
فرید قاسم نژاد
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی
سلام خیلی تشکر میکنم از شما بابت اقدام سریعتون. با اینکه بعد تعمیر یه مشکل کوچیک برای لباسشویی پیش اومد وقتی دوباره با شما تماس گرفتم انتظار نداشتم بدون بهانه قبول کنید و دوباره تعمیرکار بفرستید و باید بگم مشتری مداری شما مثل خدماتتون بسیار عالی هست خیلی ممنونم.
الهام طاهر
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی زانوسی
میخوام تشکر کنم از شما و تکنیسین بسیار محترمتون که سریع لباسشویی مارو تعمیر و مشکل اونو برطرف کردید. تعمیرکارتون بسیار حرفه ای بودن و کاررو خیلی خوب انجام دادن خیلی ممنونم🙏
صادق کاشکی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی

خدمات پس از فروش لباسشویی زانوسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های زانوسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی زانوسی در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی زانوسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی زانوسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی زانوسی
  • سرویس لباسشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی زانوسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های زانوسی

شرکت زانوسی در سال 1916 در ایتالیا با هدف تولید لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و امروزه محصولات زانوسی در ایتالیا، چین، تایلند و اوکراین تولید می شوند. لباسشویی های این برند از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و کیفیت بالایی در ساخت نیز دارند. استفاده از فناوری های مدرن در این لباسشویی ها باعث شده تا مصرف انرژی آنها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات پس از فروش لباسشویی زانوسی در مشهد ارائه می کند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کلام پایانی

زمانی که مهارتی در زمینه تعمیر لباسشویی ندارید قطعا نمی توانید به تعمیر آن بپردازید و اگر آچار را بردارید و دستگاه را دستکاری کنید به احتمال بسیار زیاد به دستگاه آسیب خواهید زد؛ به همین علت توصیه می شود اقدام به دستکاری دستگاه خود نکنید.

مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن  تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده آمادگی دارد تا خدمات خود را با سرعت و کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی به شما عزیزان ارائه کند. شما در هر منطقه از شهر مشهد که باشید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از 2 ساعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟