سرویس و تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو زانوسی

تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد

ظرفشویی از کاربردی ترین وسایل منزل است. سالها پیش زمانی که استفاده از ظرفشویی در خانه ها رایج نبود شستن ظرفها با دست انجام می شد و امروزه هم تعداد زیادی از افراد با دست ظرف ها را می شویند و خشک می کنند؛ عیب این روش هدر رفتن زمان و مصرف آب زیاد است و جدا از آن پوست دست هم آسیب می بیند. ظرفشویی ممکن است به علت استفاده زیاد خراب شود و به تعمیر احتیاج پیدا کند، در این شرایط چه باید کرد؟

سما سرویس سالهاست که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد ارائه می دهد. زمانی که ظرفشویی شما خراب شده و می خواهید آنرا به صورت اصولی و تضمین شده تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. این مجموعه در سال های فعالیت خود تعداد زیادی تعمیرات موفق را در کارنامه خود ثبت کرده و تمام همشهریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست، همکاران ما در همان روز به سرعت تعمیرکار ظرفشویی زانوسی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی زانوسی

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

کار نکردن دکمه ریست ظرفشویی زانوسی

بعضی مواقع ممکن است ظرفشویی چه به صورت دستی و چه با فشار دادن دکمه ریست، ریست نشود. در این مواقع احتمالا تایمر یا سوئیچ و قفل کننده های درب دچار مشکل شده اند و باید بررسی شوند. در هنگام مواجه شدن با این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

عدم شستشوی صحیح ظروف در ظرفشویی زانوسی

بسیاری از افراد از کثیف بودن ظروفشان پس از اتمام کار ظرفشویی شکایت دارند. برای رفع این مشکل پیش از هر چیز باید از تمیز بودن دستگاه خود مطمئن شوید. بنابراین ابتدا به دنبال خارج کردن هرگونه باقیمانده غذایی، چربی و ذرات باقی مانده از غذا در ظرفشویی، کناره ها و اطراف واشر لاستیکی درب، فیلتر تخلیه و نیز منافذ بازوهای اسپری باشید.

در مرحله بعد بازوهای اسپری و آبپاش را بررسی نمایید. ممکن است این بازوها معیوب شده باشند و قابلیت حرکت و چرخش نداشته باشند یا فشار آب آنها کم باشد. دلیل دیگری که می تواند سبب بروز این مشکل باشد، مناسب نبودن یا کیفیت پایین ماده شوینده مورد استفاده برای شستشوی ظروف است. اگر قادر به رفع این مشکل نیستید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی زانوسی

تخلیه نشدن آب پس از اتمام شستشو و باقی ماندن آن در دستگاه یک مشکل جدی است و باید سریعا برای رفع این مشکل اقدام کنید زیرا می تواند منجر به نشتی آب شود و دردسر های زیادی برای شما به وجود بیاورد. در اکثر موارد مسدود شدن شلنگ یا گرفتگی فیلتر تخلیه دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند. می توانید با بررسی موارد گفته شده و اقدام برای رفع انسداد آنها، خودتان مشکل را برطرف کنید. در مواردی هم ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای غیر عادی ظرفشویی زانوسی

سروصدا کردن ظرفشویی در هنگام کار یک اتفاق طبیعی است و در اکثر دستگاه ها یکسان است. زمانی سروصدای ظرفشویی یک مشکل محسوب می شود که صدای جدیدی به دستگاه اضافه شده باشد یا شدت صدای دستگاه نسبت به قبل افزایش پیدا کرده باشد.

اگر از ظرفشویی خود صدای غیر عادی می شنوید، ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی مخصوصا بازوی آبپاش به ظرفها برخورد نمی کنند. همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه باشد و باید به دقت بررسی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

قفل نشدن درب ظرفشویی زانوسی

برخی مواقع ممکن است درب ظرفشویی به دلایلی به درستی بسته نشود و قفل آن کار نکند که در پی آن عملیات شستشو نیز آغاز نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل وجود مانع در اطراف درب، خراب بودن قفل درب یا سوئیچ قفل رخ می دهد. برای رفع این مشکل درب را کاملا باز کرده و اطراف آنرا بررسی کنید تا مانعی برای بسته شدن آن نباشد و سپس سعی کنید درب را به آرامی ببندید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد از قفل درب باشد و باید به دقت بررسی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی زانوسی در مشهد

شرکت سما سرویس، با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و متخصصین، می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری مختلف اثبات شده است. تعمیرکاران و تکنیسین های سما سرویس افراد متخصص و ماهری هستند که بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه را دارند. شرکت سما سرویس با برگزاری کارگاه های آموزشی برای تکنیسین ها خود، همواره اطلاعات و دانش آنها را به بروز رسانی می کند و آن ها را با آخرین تکنولوژی ها و متدهای تعمیر دستگاه ها آشنا می کند.

تعمیرکاران ما می توانند انواع مدل های ظرفشویی زانوسی را بدون هیچ دردسری تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ظرفشویی زانوسی در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ظرفشویی زانوسی در مشهد

با توجه به قیمت های بالای لوازم خانگی بخصوص ظرفشویی، بهتر است در استفاده صحیح و مراقبت از دستگاه خود کوشا باشید. با سرویس کردن ظرفشویی خود در کنار استفاده درست از آن می توانید از حداکثر طول عمر دستگاه خود استفاده کنید و تا سال ها به خرید یک ظرفشویی دیگر احتیاج پیدا نکنید.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی زانوسی در مشهد نیز ارائه می دهد. تمام خدمات سرویس توسط سرویسکار مجاز ظرفشویی زانوسی در مشهد در محل مشتری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شوند. از مزایای سرویس کردن ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از به وجود آمدن خرابی های اساسی در دستگاه
  • افزایش عمر دستگاه
  • بهبود عملکرد دستگاه

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس ظرفشویی زانوسی در مشهد استفاده کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی زانوسی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی زانوسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی زانوسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زانوسی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد

اگر می خواهید ظرفشویی خود را به صورت اصولی تعمیر کنید تا دیگر چنین مشکلاتی در دستگاه به وجود نیاید می توانید به سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد، بهترین تعمیرکاران را گردهم آورده و تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی در اختیار دارد و می تواند بهترین خدمات را به صورت کاملا کارآمد همراه با 6 ماه گارانتی به شما ارائه کند.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس کیفیت و سرعت بالای خدمات، ضمانت 6 ماهه و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد و بهرمند شدن از مزایای آن، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه در نمایندگی تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد، ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی ازتون ممنونم که سریع برای تعمیر ظرفشویی ما اومدید و خدمات رو بسیار عالی ارائه کردید. قیمت هم بسیار منصفانه بود. ممنونم🙏

نعیمه رخداد
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی
خیلی ازتون ممنونم که تعمیرات ظرفشویی مارو به بهترین شکل انجام دادید. با تشکر
ملیکا خبازی
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی زانوسی
سلام؛ خدماتتون بسیار عالی و باکیفیت هست. هزینه ای که برای تعمیرات در نظر گرفتید هم بسیار مناسب و عادلانه هست. متشکرم
سعید صداقت
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی زانوسی

خدمات پس از فروش ظرفشویی زانوسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی زانوسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی زانوسی
  • سرویس ظرفشویی زانوسی در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی زانوسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی زانوسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های زانوسی

شرکت زانوسی در سال 1916 در ایتالیا با هدف تولید لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و امروزه محصولات زانوسی در ایتالیا، چین، تایلند و اوکراین تولید می شوند. ظرفشویی های این برند از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و کیفیت بالایی در ساخت نیز دارند. استفاده از فناوری های مدرن در این ظرفشویی ها باعث شده تا مصرف انرژی آنها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی زانوسی در مشهد است که خدمات خود را به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

با استفاده درست است ظرفشویی خود و سرویس کردن منظم آن می توانید احتمال رخ دادن خرابی های اساسی در دستگاه خود را به شدت کاهش دهید. همچنین در نظر داشته باشید که وقتی وسیله ای مانند ظرفشویی منزلتان خراب می شود، کار تعمیر آن را به افراد نابلد و کم تجربه محول نکنید. این افراد ممکن است دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه شما هیچ گونه مسئولیتی را نپذیرند. در این زمان شما مجبور خواهید شد که دوباره برای تعمیر دستگاه هزینه و زمان خود را صرف کنید.

مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن  تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده آمادگی دارد تا خدمات خود را با سرعت و کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی به شما عزیزان ارائه کند. شما در هر منطقه از شهر مشهد که باشید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از 2 ساعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟