تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو جی پلاس

تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد

شرکت سماسرویس اولین و بهترین مرکز تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد است. این مجموعه سال های زیادی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت مسمتر و مفید داشته است. شرکت سماسرویس با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته و ارائه گارانتی 6 ماهه برای خدماتی نظیر تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد، مفتخر است که مورد اعتماد هزاران خانواده در سراسر شهر مشهد واقع شده است. تلاش ما در این مجموعه این است که با ارائه خدماتی جامع بتوانیم در حد توان خود از دغدغه های همشهریان خود در مشهد ، کاسته و در کسب درآمد برای مشتریان خود مفید نیز واقع شویم.

تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد

مجموعه سماسرویس به عنوان بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد همواره از روش های جدید و مفید در زمینه ارائه خدمات خود استقبال کرده و به همین منظور اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت نموده ایم. تا بدین وسیله بتوانیم بیشتر و مؤثرتر از گذشته در دسترس شما باشیم و به شما و خانواده تان خدمت رسانی نماییم.

در حال حاضر امکان ثبت درخواست برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد از سه روش برای شما فراهم شده است؛ روش اول از طریق تماس تلفنی با مرکز پشتیبانی سماسرویس است. روش دوم از طریق تکمیل و ارسال فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین و از طریق وب سایت سماسرویس است و روش سوم از طریق پیامرسان واتساپ است. همکاران ما بصورت شبانه روزی آماده ثبت و رسیدگی به درخواست های شما عزیزان می باشند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی جی پلاس

در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعدادی از رایجترین و پرتکرارترین ایراداتی که برای ماشین لباسشویی جی پلاس به ما گزارش شده را بیان کنیم تا شاید شما عزیزان بتوانید ایراد دستگاه خود را شناسایی و در صورت امکان برطرف نمایید.

مشکل گیرکردن و بازنشدن درب اصلی ماشین لباسشویی جی پلاس

باز نشدن درب ماشین لباسشویی جی پلاس جزو رایجترین مشکلاتی است که برای این دستگاه بیان می شود. این ایراد زمانی رخ می دهد که یا قفل درب دستگاه خراب شده باشد و یا اینکه آب داخل محفظه آن کامل خالی نشده باشد که در اینصورت برد اصلی ماشین لباسشویی فرمان باز شدن قفل را صادر نمی کند و درب دستگاه باز نمی شود.

مدتی صبر کنید تا آب داخل دستگاه بصورت کامل خالی شود؛ اگر همچنان درب دستگاه باز نشد احتمالا قفل درب آن یا سوئیچ قفل خراب شده و می بایست تعمیر یا در صورت لزوم تعویض شود. در اینصورت بهترین کار این است که با سرویسکار مجاز لباسشویی جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

تخیله نشدن آب در لباسشویی جی پلاس پس از شستشو

این ایراد زمانی رخ می دهد که یکی از قطعات یا اتصالات دخیل در فرایند تخلیه آب در دستگاه مشکلی داشته باشد و یا خراب شده باشد. اما از عمده ترین دلایل این مشکل می توان موارد زیر را نام برد:

  • وجود انسداد یا گرفتگی در لوله تخلیه آب دستگاه
  • انسداد یا بسته شدن منافذ فیلتر خروجی آب
  • ضعیف شدن یا خرابی پمپ تخلیه آب دستگاه

شما می توانید فیلتر و لوله خروجی آب دستگاه را خودتان بررسی کنید. لوله خروجی آب باید کاملا سالم بود و پیچ نخورده باشد و فیلتر خروجی آب نیز که در زیر دستگاه قرار گرفته، باید کاملا تمیز باشد. فیلتر دستگاه را کاملا شستشو داده و منافذ آن را باز کنید. اگر ایراد همچنان پابرجا بود برای بررسی و رفع ایراد پمپ تخلیه با نمایندگی تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

آبگیری یکسره و بدون توقف در لباسشویی جی پلاس

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و یا حتی مجموعه ای از عوامل باعث بروز این ایراد در دستگاه شما شده باشند اما در اکثر اوقات به دلیل خرابی شیر برقی ورودی آب رخ می دهد. برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید دستگاه را از برق بکشید، اگر آب همچنان وارد دستگاه شد پس شیر برقی دستگاه خراب شده و باید تعویض شود. اما اگر جریان آب با قطع جریان برق، متوقف شد پس احتمالا این مشکل به دلیل خرابی تایمر ، سوئیچ مربوطه و یا فشار پایین آب رخ داده است.

اگر ایراد از فشار آب نباشد پس شما باید با تعمیرکار مجاز لباسشویی جی پلاس در مشهد تماس گرفته و از او کمک بخواهید.

داخل لباسشویی جی پلاس بوی نامطلوبی دارد

این ایراد نه تنها در ماشین لباسشویی جی پلاس بلکه در تمام مدل های این دستگاه رایج است. چراکه بروز آن ارتباطی با خرابی قطعات نداشته و تنها به دلیل استفاده نادرست از دستگاه ایجاد می شود. این مشکل زمانی رخ می دهد که شما پس از اتمام شستشو ، درب ماشین لباسشویی را برای حداقل نیم ساعت باز نگذارید. این کار در طولانی مدت باعث رشد قارچ و باکتری هایی در داخل محیط ماشین لباسشویی شما شده و باعث ایجاد بوی بد در آن می شود.

راهکار این مشکل این است که شما یکبار دستگاه را بصورت کاملا خالی و در حالت شستشو با آب داغ روشن کرده و بگذارید یک فرایند شستشو را بصورت کامل طی کند و پس از اتمام به مدت یک ساعت درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل آن کامل تخلیه شود.

با این کار مشکل در 90 درصد مواقع برطرف می شود اما در مواردی که مشکل حادتر باشد نیاز است که دستگاه توسط یک فرد متخصص سرویس شود. در اینصورت شما می توانید با مرکز تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

مشکل از کار افتادن و روشن نشدن لباسشویی جی پلاس

این ایراد می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما در اکثر موارد به یکی از این دلایل است:

  1. عدم اتصال دستگاه به جریان برق : مطمئن شوید که کابل برق آن به پریز برق متصل است و پریز برق سالم است.
  2. باز بودن درب دستگاه : اگر درب کاملا بسته باشد و دستگاه روشن نشود ممکن است سوئیچ قفل درب آن خراب شده که باعث روشن نشدن دستگاه می شود.

اگر بعد از بررسی موارد بالا ایراد همچنان باقی ماند ، شما باید با تعمیرکار لباسشویی جی پلاس تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی جی پلاس در مشهد

مهارت و تجربه تعمیرکار لباسشویی جی پلاس در مشهد ، در انجام صحیح تعمیر این دستگاه حرف اول را می زند. پیدا کردن ریشه ایراد و برطرف کردن آن نیازمند دانش ، مهارت و تجربه زیادی است و افراد نابلد و کم تجربه معمولا از پس این کار بر نمی آیند. سپردن تعمیر وسایل ضروری منزل به افراد نابلد و مراکز نامعتبر می تواند آثار زیانباری را برای شما در پی داشته باشد. در برخی موارد حتی افراد مجبور شده اند که دستگاه خود را کنار گذاشته و یک ماشین لباسشویی جدید خریداری کنند. این موضوع با توجه به مسائل اقتصادی که در حال حاضر درگیر آن هستیم به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود.

شاید اولین و کوچکترین اثر این موضوع این است که دستگاه شما به خوبی تعمیر نشده و بعد از مدتی دوباره خراب می شود. تعداد زیادی از مشتریان ما در طی تماس با مرکز تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد، این موضوع را بیان کردند که پیش از تماس با سماسرویس دستگاه شان توسط یک فرد دیگر تعمیر شده و اکنون پس از چند روز دوباره به همان مشکل دچار شده و شخص تعمیرکار دیگر یا پاسخگوی مشتری نیست و یا اینکه در قبال تعمیر مجدد دستگاه ، درخواست دریافت دستمزد دارد.

شرکت سماسرویس با در نظر گرفتن تمامی این مسائل و نگرانی هایی که در ذهن مشتریان خود مشاهده نموده اقدامات لازم را برای رفع اینگونه دغدغه ها انجام داده است. در این راستا شرکت سماسرویس در کنار استفاده از مهارت بهترین تعمیرکار لباسشویی جی پلاس در مشهد ، خدمات خود را تا 6 ماه بصورت رسمی گارانتی می کند تا خیال شما از بابت مشکلاتی که ممکن است بعد از تعمیر برای دستگاه شما بروز کند نیز راحت و آسوده باشد.

سرویسکار لباسشویی جی پلاس در مشهد

خرابی قطعات اصلی و ضروری ماشین لباسشویی ممکن است باعث تحمیل هزینه های بیشتری به شما شود. این موضوع ممکن است برای عده ای مشکلاتی را نیز ایجاد کند. اما ما در اینجا قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که نه تنها باعث کاهش هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی تان می شود؛ بلکه سلامت و بازده آن را نیز در بهترین شرایط ممکن حفظ می کند. ضمن اینکه هزینه این خدمات به مراتب از میانگین هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در مشهد کمتر است.

سرویس دوره ای لباسشویی جی پلاس، بهترین و مؤثرترین روش برای جلوگیری از خرابی دستگاه و کاهش هزینه های تعمیر آن است. علاوه بر این استفاده از خدمات سرویس لباسشویی جی پلاس در مشهد بصورت دوره ای می تواند باعث شود که سلامت دستگاه شما حفظ شده و همیشه در بهترین بازده و عملکرد خود به شما خدمت رسانی کند. اما تنها در صورتی که شخصی که این کار را انجام می دهد یک  سرویسکار لباسشویی جی پلاس در مشهد باشد و از مهارت و دانش کافی برای ارائه این خدمات برخوردار باشد.

شرکت سماسرویس ، این خدمات را به کمک سرویسکار لباسشویی جی پلاس در مشهد به شما ارائه می دهد. این شخص بصورت تخصصی در زمینه سرویس و نگهداری این دستگاه آموزش دیده و در این زمینه حدود 12 سال تجربه موفق داشته است.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی جی پلاس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جی پلاس

نمایندگی تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد

ارائه خدمات با کیفیت، مشتری مداری، فعالیت شبانه روزی و پشتیبانی دائم در مجموعه سماسرویس باعث شده است که ما اعتماد و رضایت عده زیادی از هشمهریان خود در شهر مشهد را جلب کرده و آن ها را به مشتریان دائمی خدمات خود کنیم. به همین خاطر مجموعه سماسرویس به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد شناخته می شود و بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات صدها مشتری در طول یک روز باشد. توسعه و پیشرفت ما در گرو جلب رضایت مشتریان است و به همین خاطر ما خدمات خود از جمله تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد را با کیفیتی متمایز ارائه می دهیم.

شرکت سمارویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد ، آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را بصورت 24 ساعته دارد و این امکان را فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار لباسشویی جی پلاس در مشهد را منزل شما اعزام کند. علاوه بر این امکان ثبت درخواست بصورت آنلاین نیز فراهم شده است تا شما بتوانید در سریعترین زمان ممکن در خواست خود را جهت دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد ثبت نمایید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد اینجا کلیک کنید.

لباسشویی ما مدتی خراب بود و کار نمی کرد. وقتی با سما سرویس تماس گرفتم خیلی زود تعمیرکارشون به منزل ما اومدن و خیلی سریع عیبشو تشخیص دادن و اونو تعمیر کردن. کارشون بسیار عالی بود و من به همه پیشنهاد می کنم باهاشون تماس بگیرن
زهره خوشرو
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس
خیلی ممنونم از سما سرویس که بجای تعویض برد لباسشویی ما اونو تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد لباسشویی باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد لباسشویی مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
محمد فلاحی نژاد
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی جی پلاس
خیلی متشکرم از خدمات بسیار خوبتون. تعمیرکارتون بسیار حرفه ای و با تجربه بودن و خیلی کمکمون کردن و حتی مارو راهنمایی کردن که باید چکار کنیم تا دستگاه دیگه آسیب نبینه. هم ازشما و هم از تعمیرکارتون متشکرم🙏
سید محمدعلی فاروقی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس

خدمات پس از فروش لباسشویی جی پلاس در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های جی پلاس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی جی پلاس
  • سرویس لباسشویی جی پلاس در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی جی پلاس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی جی پلاس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های جی پلاس 

شرکت جی پلاس، توسط بنیان گذاران شرکت گلدیران تاسیس شده است. این مجموعه با بکارگیری قطعات وارداتی اقدام به تولید لوازم منزل مانند تلویزیون ، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی نموده است. به دلیل کیفیت بالای قطعات وارداتی این کارخانه، محصولات این شرکت نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. به همین خاطر در حال حاضر محصولات این شرکت مخصوصا ماشین های لباسشویی آن به دلیل گرید مصرف انرژی A+++ مورد توجه و استقبال تعداد زیادی از مردم ایران شده است.

شرکت سماسرویس نیز از بدو عرضه محصولات این شرکت بصورت کامل خدمات پس از فروش لباسشویی جی پلاس در مشهد را ارائه می دهد. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه اندازی، تامین لوازم یدکی ، تعمیر و سرویس لباسشویی جی پلاس در مشهد می شوند.

کلام پایانی

بهترین کار در زمانی که یک وسیله ضروری ر منزل شما خراب می شود این است که با نمایندگی تعمیرات آن دستگاه تماس بگیرید. شرکت سماسرویس همانطور که گفته شد نمایندگی تعمیر لباسشویی جب پلاس در مشهد است و این توانایی را دارد که در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته پاسخگوی مشکلات شما عزیزان بوده و تعمیرکار مجاز لباسشویی جی پلاس در مشهد را به منزل شما اعزام نماید.

شرکت سماسرویس تمامی مواردی که برای جلب اعتماد و آسودگی خاطر شما نیاز است را فراهم کرده تا شما عزیزان دیگر نیازی به صرف زمان برای پیدا کردن بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی جی پلاس در مشهد نداشته باشید این مرکز بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران لباسشویی جی پلاس در مشهد را در اختیار دارد و برای اثبات این موضوع نیز کلیه خدمات خود از جمله تعمیر و سرویس لباسشویی جی پلاس در مشهد را تا 6 ماه بصورت رسمی و کتبی ضمانت و گارانتی می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟