تعمیر لباسشویی ارج در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو ارج

تعمیر لباسشویی ارج در مشهد

ماشین لباسشویی در هر منزلی یکی از اساسی ترین لوازم آن خانه است. شستن لباس ها با دست ، شاید یکی از طاقت فرساترین کارهایی باشد که هر انسانی خداقل یکبار تجربه انجام آن را دارد. حال فرض کنید که ماشین لباسشویی شما خراب شده است، آیا می توانید تمام لباس های خودتان را با دست بشویید؟ قطعا خیر! تعداد زیادی از لباس ها بخاطر جنس شان نباید با دست شسته شوند و تعداد دیگری با شستشوی دستی به خوبی تمیز نمی شوند. این در حالی است که مضرات تماس مواد شویند لباس با پوست را در نظر نگیریم!

تعمیر لباسشویی ارج در مشهد

زمانی که ماشین لباسشویی ارج خراب می شود ، شما نیاز دارید که در سریعترین زمان ممکن ایراد آن را برطرف کنید پس با یک مرکز تعمیر لباسشویی ارج در مشهد تماس می گیرید و درخواست کمک می کنید. اکنون آن مرکز یا به سرعت این کار را انجام می دهد یا چند روز شما منتظر می گذارد و بعد از تعمیر لباسشویی ارج نیز شما باید نگران این باشید که آیا دستگاه به خوبی تعمیر شده و دیگر به این مشکل دچار نمی شود.

اگر شما هم مانند هزاران شخص دیگر در سرتاسر شهر مشهد با مجموعه سماسرویس آشنا بودید ، دیگر هرگز نگران چنین مسائلی نبودید. شرکت سماسرویس ، مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد است. این مجموعه بیش از 15 سال در زمینه ارائه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی ارج در مشهد تجربه دارد و تاکنون رضایت هزاران خانواده مشهدی را جلب کرده است. شاید شما بعدی باشید!

برخی ایرادات رایج در لباسشویی ارج

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از رایج ترین ایرادات لباسشویی ارج را برای شما بیان کنیم و تا حد امکان شما را در رفع آن راهنمایی کنیم تا در صورت امکان بتوانید ایراد دستگاه تان را خودتان برطرف کنید و نیازی به هزینه برای تعمیر لباسشویی ارج در مشهد نداشته باشید.

دلیل روشن نشدن لباسشویی ارج

اگر ماشین لباسشویی شما ، پس زدن دکمه روشن/خاموش هیچگونه فعالیتی ندارد و کار نمی کند باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • مطمئن شوید که اتصال برق دستگاه برقرار است. سلامت کابل و پریز برق را بررسی کنید.
  • اگر از محافظ برق استفاده می کنید آن را روی یک دستگاه دیگر تست کنید و مطمئن شوید که درست کار می کند.
  • گاهی اوقات این مشکل می تواند به خاطر خرابی دکمه استارت دستگاه رخ دهد که باید توسط تعمیرکار لباسشویی ارج در مشهد بررسی و برطرف شود.
  • دستگاه روشن می شود اما کار نمی کند ، در این مواقع احتمالا ایراد از موتور دستگاه است که باید توسط تعمیرکار لباسشویی ارج در مشهد بررسی شود.
نچرخیدن محفظه لباسشویی ارج

اگر ماشین لباسشویی روشن می شود و فرایند آب گیری را کامل انجام می دهد اما محفظه آن نمی چرخد ، به احتمال بسیار زیاد تسمه آن پاره شده است. در اینصورت شما باید با مرکز تعمیرات لباسشویی ارج در مشهد ، تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

ماشین لباسشویی ارج چند دقیقه پس از شروع به کار خاموش می شود

این مشکل بیشتر زمانی بروز می کند که شما محفظه لباسشویی را بیش از حد پر کرده باشید. در برخی موارد هم پارچه هایی مانند روتختی یا پتو بعد از اینکه آب می خورند سنگین تر شده و از ظرفیت دستگاه بیشتر می شوند. اگر ایراد از این موضوه نباشد تسمه موتور ماشین لباسشویی باید تنظیم شود و احتمالا خیلی سفت بسته شده است.

برای رفع این ایراد در صورتی که خودتان مهارت فنی ندارید با سماسرویس تماس بگیرید تا سرویسکار لباسشویی ارج در مشهد به منزل شما اعزام شود.

از داخل ماشین لباسشویی ارج بوی سوختگی می آید

اگر در داخل لباسشویی شما بوی سوختگی وجود دارد باید سریعا آن را خاموش کرده و از جریان برق جدا کنید. این موضوع نشان می دهد که یکی از قطعات دستگاه خراب شده و یا سوخته است. برای جلوگیری از آتش سوزی باید هرچه سریعتر با مرکز تعمیرات لباسشویی ارج در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی ارج هنگام کارکردن سروصدای عجیبی ایجاد می کند

ایجاد سر و صدای غیر طبیعی در ماشین لباسشویی ارج می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

  • محفظه دستگاه بیش از حد پر شده است
  • وجود جسم خارجی در مسیر گردش محفظه
  • شل شدن پولی ها دستگاه
  • محور دستگاه خراب شده
  • ایجاد خرابی در بلبرینگ های موتور
  • عدم تراز بودن پایه های دستگاه

مورد اول و آخر را خودتان بدون هیچگونه مشکلی می توانید بررسی کنید اما اگر ایراد همچنان باقی ماند باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در مشهد کمک بخواهید.

تعمیرکار لباسشویی ارج در مشهد

شرکت سماسرویس ، بهترین و مجرب ترین تکنیسین ها یا همان تعمیرکار لباسشویی ارج در مشهد را در اختیار دارد. این اشخاص که بیش از 10 سال در زمینه تعمیر لباسشویی ارج در مشهد ، تجربه دارند ، می توانند بسیار سریع و با دقت بالا تمامی ایرادات این دستگاه شناسایی و برطرف کنند.

شرکت سماسرویس همواره تکنیسین ها و تعمیرکاران خود را در زمینه جدیدترین متدهای تعمیر وسایلی مانند لباسشویی ارج آموزش می دهد و آن ها را با ساختار و قطعات  جدیدترین مدل های لباسشویی ارج آشنا می کند.

ارائه خدمات بی نظیر و با کیفیت باعث شده است که سماسرویس مورد اعتماد عده زیادی از همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد باشد و این موضوع به ما انگیزه بیشتری در ارائه خدمات هرچه بهتر می دهد. شما عزیزان می توانید به راحتی و با یک تماس تلفنی و حتی از طریق این وب سایت ، درخواست خود را برای تعمیر لباسشویی ارج در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید تا تعمیرکار مجاز لباسشویی ارج در مشهد پس از حداکثر دو ساعت در محل مورد نظر شما حاضر شود.

سرویسکار لباسشویی ارج در مشهد

اگر می خواهید ماشین لباسشویی ارج شما همیشه سالم باشد و مانند روز اولش به شما خدمت رسانی کند، نباید از سرویس های دوره لباسشویی ارج غافل شوید. علاوه بر این سرویس کردن لباسشویی ارج باعث می شود که شما در هزینه های تعمیر لباسشویی ارج نیز تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

در طول فرایند سرویس دستگاه ، سرویسکار لباسشویی ارج در مشهد ، تمامی قطعات و اجزای ماشین لباسشویی شما را بررسی می کند. در صورت مشاهده کوچکترین ایرادی در هرکدام از این قطعات ، سرویسکار لباسشویی ارج آن را برطرف می کند. این کار علاوه بر این که سلامت دستگاه را حفظ می کند باعث می شود که این ایرادات جزئی به دیگر قطعات اصلی دستگاه آسیب نرسانده و باعث خرابی آنها نشوند.

لازم به ذکر است که هزینه سرویس لباسشویی ارج در مشهد  به مراتب از میانگین هزینه های تعمیر آن کمتر است. این فرایند برای یک ماشین لباسشویی که در هفته دوبار استفاده می شود باید در سال حداقل یکبار و در بهترین حالت دو مرتبه انجام شود.

جهت ثبت درخواست اعزام سرویسکار لباسشویی ارج در مشهد شما می توانید از طریق تماس تلفنی ، فرم ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین و از طریق واتساپ اقدام نمایید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی ارج در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی ارج در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی ارج در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ارج در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی ارج در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ارج

نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در مشهد

شرکت سماسرویس ، پس از سالها خدمت رسانی بی وقفه به مردم شهر مشهد در زمینه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی ارج در مشهد ، اکنون خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت هزاران مشتری موفق به اخذ این عنوان شده است.

شما عزیزان می توانید مطمئن باشید وقتی از خدمات سماسرویس استفاده می کنید ، علاووه بر خدماتی با کیفیت ، قیمت منصفانه و قطعات یدکی اصلی را نیز دریافت خواهید کرد و گذشته از این مجموعه سماسرویس کلیه خدمات خود از جمله تعمیر و سرویس لباسشویی  ارج در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کند.

در صورتی که دستگاه شما تا 6 ماه پس از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی ارج در مشهد ، دوباره به مشکل قبل دچار شود ، با استفاده از برگه گارانتی رسمی سماسرویس ، می توانید درخواست اعزام مجدد تعمیرکار را نموده و ما تعمیر لباسشویی ارج در مشهد را در اینصورت بصورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی ارج در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ارج در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی ارج در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام ، میخواستم تشکر کنم از شما و همکارانتون بابت تعمیر لباسشویی ما. چند وقت پیش زحمت کشیدید و برای تعمیر دستگاه تعمیرکار فرستادید و ایشون خیلی خوب کار رو انجام دادن و هیچ مشکلی پیش نیومده. ممنونم
طاهره قاسم دخت
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ارج
با سلام وخسته نباشید به کل پرسنل سما سرویس. تشکر میکنم به خاطر پاسخگویی عالیتون و از اینکه باحوصله سوالات من رو پاسخ دادید و کمک کردید خودم مشکل لباسشویی رو برطرف کنم. ازتون ممنونم🙏
مریم امیریان
مشاوره و راهنمایی تلفنی
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و همچنین تعمیرکار خوبشون که برای تعمیر لباسشویی ما سریع اقدام کردن و خیلی خوب هم کار رو انجام دادن من از خدمات ارائه شده کاملا رضایت دارم.
محسن علیمرادی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی ارج

خدمات پس از فروش لباسشویی ارج در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های ارج خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی ارج در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی ارج در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ارج در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی ارج در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی ارج در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی ارج
  • سرویس لباسشویی ارج در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی ارج در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی ارج در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های ارج

کارخانه ارج ، یکی از اولین و قدیمی ترین کارخانه های تولید کننده لوازم منزل در ایران است. این مجموعه با تولید یخچال فریزرهای با کیفیت ، موفق شد که اعتماد عده زیادی از مردم ایران را جلب نماید. این مجموعه کیفیت محصولات خود را با عرضه ماشین های لباسشویی خود دوباره اثبات کرد و توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین کارخانه های ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی ثبت کند.

شرکت سماسرویس نیز در طی 15 سال گذشته وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی ارج در مشهد را بر عهده داشته است. این مجموعه با تکیه بر دانش و مهارت تعمیرکاران و سرویسکاران خود توانست ، خدمات با کیفیت و درخوری را به مردم شهر مشهد ارائه کند و مزد سالها خدمت رسانی بی وقفه خود را با اعتماد هزاران خانواده بدست آورد.

کلام پایانی

از قدیم گفته اند که کار را باید به کاردان سپرد. این موضوع در مسائلی مانند تعمیر لباسشویی ارج در مشهد نیز صدق می کند. هرگز کارهایی مانند تعمیر ماشین لباسشویی منزلتان را به افراد و مراکز نامعتبر و بی مهارت نسپارید. این کار در آینده هزینه های گزافی را به شما تحمیل خواهد کرد و حتی شاید مجبور شوید که ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید.

افراد متفرقه و نامعتبر ، بعد از اینکه دستگاه شما را بصورت ناقص تعمیر می کنند دیگر پاسخگوی مشکلات آتی دستگاه شما نخواهند بود و هیچ گونه مسئولیتی را در قبال اهمال خود نخواهند پذیرفت و حتی اگر دوباره دستگاه شما را تعمیر کنند هزینه آن را از شما به هر بهانه ای دریافت خواهند کرد.

ما در شرکت سما سرویس خدماتی مانند تعمیر لباسشویی ارج در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کنیم تا به شما عزیزان نشان دهیم که به مهارت و دانش تکینیسین های خود کاملا اطمینان داریم و از این گذشته سعی کرده ایم تا حد ممکن از نگرانی های شما در این زمینه با ارائه گارانتی خدمات بکاهیم.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟