تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد با 6 ماه ضمانت خدمات
لوگو ارج

تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد

یکی از مشکلاتی که همه افراد حداقل یکبار در زندگی با آن برخورد دارند، خراب شدن ساید بای ساید است. این اتفاق ممکن است دردسر زیادی ایجاد کند و وقت زیادی از شما بگیرد؛ بهترین راه برای تعمیر ساید بای ساید سپردن آن به مراکز معتبر و با سابقه است.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد یکی از خدماتی است که این مجموعه ارائه می کند. سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی توانایی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا و بدون معطلی به مشتریان خود ارائه کند. همچنین این مجموعه خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند.

تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد احتیاج داشتید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید ارج در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید ارج 

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های ارج با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های ارج را مشاهده می کنید.

مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید ارج یخ می زنند

یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید یکی از مشکلات رایج است که روزانه تعداد زیادی از کاربران در تماس با سما سرویس آنرا مطرح می کنند. ابتدا قبل از هر اقدامی بهتر است دمای تنظیم شده برای یخچال را بررسی کنید و درصورت درست تنظیم نبودن آن، آنرا بر روی دمای مناسب قرار دهید.

دلایل رخ دادن این مشکل می توانند مواردی همچون معیوب شدن سنسور دما، خراب شدن شدن ترموستات، مشکل در برد دستگاه و وجود گرد و غبار روی کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج در مشهد بررسی شود.

درب ساید بای ساید ارج به درستی بسته نمی شود

اگر درب ساید بای ساید شما به درستی بسته نمی شود باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید در غیر اینصورت دستگاه با افت سرما مواجه شده و موتور برای جبران آن بیشتر کار می کند و فشار زیادی به آن وارد می شود و ممکن آسیب ببیند؛ همچنین مصرف انرژی دستگاه بالا می رود.

تراز نبودن دستگاه، وجود مانع در اطراف درب و خراب بودن لولای درب، از مواردی هستند که ممکن است موجب بروز این اتفاق شده باشند. سعی کنید دستگاه را به درستی تراز کنید و آنرا در محلی کاملا مسطح قرار دهید و همچنین مطمئن شوید چیزی مانع بسته شدن درب دستگاه نمی شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید ارج در مشهد تماس بگیرید.

بوی ناخوشایندی از ساید بای ساید ارج پخش می شود

منتشر شدن بوی بد از ساید بای ساید از مشکلات رایجی است که برای افراد زیادی رخ می دهد. دلایل ایجاد بوی بد در ساید بای ساید مواردی مانند گذاشتن مواد غذایی در ظروف بدون درب در دستگاه، فاسد شدن مواد غذایی و تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی هستند.

برای رفع این مشکل باید ابتدا دستگاه را کاملا خالی کرده و آنرا به خوبی بشویید. همچنین برای از بین بردن بوی بدی که ممکن است در دستگاه باقی مانده باشد، می توانید از مواد بوگیر، وانیل و یا قهوه استفاده کنید.

اگر دستگاه بویی شبیه به سوختگی دارد و این بو مربوط به مواد غذایی داخل آن نیست، باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید ارج در مشهد بررسی و عیب یابی شود.

گاز ساید بای ساید ارج خالی می شود

از دیگر مشکلات رایج ساید بای ساید می توان به کم شدن و یا نشت گاز مبرد دستگاه اشاره کرد. دستگاه جهت تامین سرمای مورد نیاز به گاز مبرد وابسته است. بسیاری از افراد پس از مدت ها استفاده نکردن از ساید بای ساید خود، متوجه خالی شدن گاز آن می شوند؛ همچنین برخی از افراد بعد از جابجایی و نقل مکان، از بروز این مشکل صحبت می کنند.

در حالت عادی دلیلی برای بروز این مشکل وجود ندارد، اما عواملی همچون فرسودگی یا وارد شدن ضربه به دستگاه می توانند منجر به پوسیدگی لوله ها یا ایجاد سوراخ در آنها و نشت گاز دستگاه شوند. برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد تماس بگیرید.

آبسردکن ساید بای ساید ارج کار نمی کند

از جمله مشکلات شایع در ساید بای ساید ها می توان به از کار افتادن آبسردکن آنها اشاره کرد. مشکلات آبسردکن ساید بای ساید می تواند متفاوت باشد؛ برخی مواقع آبسردکن به طور کلی از کار می افتد و جریان آب قطع می شود، اما مواردی نیز وجود دارد که آبسردکن کار می کند اما آب را خنک نمی کند. به طور کلی مواردی که در هنگام خرابی آبسردکن باید در مراحل عیب یابی ساید بای ساید مورد بررسی قرار بگیرند، عبارتند از:

  • فیلتر آب
  • سوئیچ درب
  • ترموستات
  • لوله های انتقال آب
  • شیر برقی ورودی آب

برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید ارج در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید ارج در مشهد

تعمیر کردن ساید بای ساید یک کار تخصصی است و انجام آن توسط افراد غیر متخصص ممکن است ممکن نیست و احتمال اینکه خرابی های دیگر در دستگاه به وجود بیایند بسیار زیاد است. فناوری به کار رفته در بعضی از ساید بای ساید ها با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل در زمان خرابی ساید بای ساید باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که بتواند انواع ساید بای ساید را به راحتی تعمیر کند.

شرکت سما سرویس بهترین تعمیرکاران را در کادر فنی خود دارد. تمام تکنیسین های سما سرویس حداقل 10 سال تجربه فعالیت در این حوزه را دارا هستند و می توانند با استفاده از دانش و تجربه این که در این سالها به دست آورده اند به راحتی و بدون ایجاد مشکل پروسه تعمیر را با موفقیت به پایان برسانند.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار مجاز ساید بای ساید ارج در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید ارج در مشهد

اگر به درستی از ساید بای ساید خود استفاده کنید و اصول نگهداری از آن را جدی بگیرید، می توانید سال ها بدون مشکل و دردسر از دستگاه خود بهره ببرید. سرویس کردن ساید بای ساید از مهمترین اصول نگهداری از آن می باشد و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. از آنجایی که هزینه تعمیرات دستگاه چندین برابر هزینه سرویس کردن آن می باشد، بهترین راه برای جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین سرویس کردن دستگاه می باشد.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید ارج در مشهد را نیز ارائه می دهد. برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید ارج در مشهد در محل شما انجام می شوند مواردی مانند بررسی سلامت برد الکترونیکی دستگاه، غبار روبی از بخش های مختلف دستگاه، بررسی عملکرد کندانسور، بررسی و تعویض فیلتر آب و بررسی نوار دور درب ها می باشند.

با سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید، عملکرد و کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن نیز افزایش میابد. جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید ارج در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید ارج در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید ارج شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید ارج در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ارج

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد

شرکت سما سرویس پس از سالها  فعالیت و ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد، به همشهریان گرامی ارائه نماید.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس، خدمات باکیفیت، سرعت در ارائه خدمات و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر مشتریان، خدمات خود را به­صورت رسمی 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد اینجا کلیک کنید.

یخچال ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. تا اینکه تعمیرکار سماسرویس اومد و اونو درست کرد. 

دستتون درد نکنه

مهدی پهلوان
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج
وقتی برد اصلی یخچال خراب میشه هرکسی اونو تعمیر نمیکنه و اکثرا میگن که باید تعویض بشه. اما سماسرویس خیلی خوب و با یک هزینه منطقی برد یخچال مارو تعمیر کردم و من بخاطر این موضوع ازشون واقعا ممنونم.

موفق باشید

تکتم میرزابیاتی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید ارج
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم بخاطر قیمت های منطقی و منصفانه ای که تعیین میکنن

 

تشکر

حمیده بابایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج

خدمات پس از فروش ساید بای ساید ارج در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید ارج خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید ارج در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید ارج در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید ارج در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید ارج در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید ارج در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید ارج
  • سرویس ساید بای ساید ارج در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید ارج در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای ارج 

شرکت ارج یک تولید کننده های لوازم خانگی ایرانی است که در سال 1316 فعالیت خود را شروع کرد. ارج در نخستین دوران خود، صندلی ‌های تاشو می ‌ساخت و در دهه ۱۳۵۰، در گسترشی قابل توجه، به ساخت لوازم خانگی، از جمله آب‌ گرمکن برقی، یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی و کولر روی آورد. تا سال ۱۳۵۷، ارج شمار کارکنان خود را به نزدیک سه هزار نفر افزایش داد و به بزرگ ترین کارخانه صنعتی خاورمیانه تبدیل شد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ارج در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید ارج در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

با استفاده درست از دستگاه و مراقبت از آن می توانید تا سال ها از ساید بای ساید خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید و نیاز به خرید ساید بای ساید جدید پیدا نکنید. همچنین زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود و به تعمیرات احتیاج پیدا می کند تعمیر آنرا به افراد غیر حرفه ای و بی تجربه نسپارید و برای پیدا کردن تعمیرکار عجله نکنید و با پرس و جو کردن یک تعمیرکار خوب پیدا کنید.

شما همشهریان عزیز می توانید برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار ساید بای ساید ارج در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟