تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد - با گارانتی 6 ماهه
لوگو آمانا

تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد

یکی از وسایل مدرنی که تاثیر بسزایی در آسان شدن زندگی روزمره ما داشته قطعا لباسشویی است. این وسیله بسیار کاربردی به ما کمک می کند تا تعداد زیادی لباس را در مدت زمان کم بشوییم و در همین حین به کارهای دیگرمان هم برسیم. حال اگر لباسشویی ما دچار مشکل شود، سخت است که بخواهیم تمام لباس ها را با دست بشوییم؛ پس باید چه کنیم؟

زمانی که لباسشویی شما مشکل پیدا می کند و قصد دارید فورا آن را تعمیر کنید می توانید با مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید. سما سرویس با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد و در اختیار داشتن تکنیسین های مجرب و قطعات یدکی اصلی قادر است بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به همشهریان خود ارائه کند.

تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد

برای بهرمند شدن از خدمات باکیفیت سما سرویس بدون اتلاف وقت با قیمتی منصفانه می توانید در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به شما مشاوره بدهند و در صورت لزوم تعمیرکار لباسشویی آمانا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آمانا

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی آمانا در مشهد بسیار مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج، روش برطرف کردن آن بصورت اصولی نیز بیان شده است.

باز نشدن درب لباسشویی آمانا

زمانی که درب لباسشویی باز نمی شود ابتدا چک کنید که آب داخل آن به خوبی تخلیه شده باشد. همچنین باید از غیر فعال بودن قفل کودک اطمینان حاصل کنید. از دیگر علت های باز نشدن درب دستگاه می توان به خراب شدن قفل درب و میکروسوئیچ اشاره کرد.

برای رفع این مشکل این مشکل، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آمانا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

درست شسته نشدن لباس ها در لباسشویی آمانا

اگر احساس می کنید که لباس ها پس از شستشو باز هم کثیف هستند و لباسشویی به درستی کار خود را انجام نمی دهد، باید بررسی کنید که مواد شوینده ای که استفاده کرده اید مناسب اینگونه شستشو بوده و کیفیت خوبی داشته یا خیر!

دلیل دیگر رخ دادن این اتفاق می تواند خوب آبگیری نکردن دستگاه یا رسوب گرفتن المنت دستگاه باشد. در اینصورت با تعمیرکار لباسشویی آمانا در مشهد تماس بگیرید.

لرزش بیش از حد معمول لباسشویی آمانا

اغلب اوقات لباسشویی ها در هنگام شستن لباس ها مقدار کمی لرزش دارند، ولی اگر لرزش لباسشویی به شکلی باشد که حرکت کند، باید دستگاه را خاموش کنید و آنرا عیب یابی کنید. معمولا دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن پایه های دستگاه است و باید با تنظیم پایه های آن دستگاه را تراز کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند معیوب شدن کمک فنرها، فنر دیگ یا نامتعادل بودن بار باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد تماس بگیرید.

عمل نکردن دور خشک کن لباسشویی آمانا

دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند یکی از موارد زیر باشند:

  • مشکل در برد دستگاه
  • وجود بار بیش از ظرفیت لباسشویی
  • خراب بودن موتور دستگاه
  • خرابی خازن راه انداز

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد تماس بگیرید.

شروع نشدن عملیات آبگیری لباسشویی آمانا

در صورتی که عملیات آب گیری در دستگاه شما به درستی انجام نمی شود، ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و مطمئن شوید که درب به خوبی بسته شده. علل رخ دادن این اشکال می توانند خراب بودن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، وجود مشکل در شیر ورودی آب، معیوب شدن میکروسوئیچ، و یا مشکل داشتن برد دستگاه باشند.

اگر برای رفع این مشکل احتیاج به کمک دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آمانا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی آمانا در مشهد

تعمیر دستگاه هایی که ساختاری پیچیده و تخصصی دارند فقط در توان متخصصانی است که با ساختار آن دستگاه آشنایی دارند. این موضوع برای لباسشویی هم صدق می کند و باید تعمیر آنرا به تعمیرکارانی که برای اینکار آموزش دیده اند بسپارید. زمانی که لباسشویی شما خراب می شود بهتر است با یک تکنیسین متخصص و با تجربه تماس بگیرید زیرا آسیب هایی که تعمیرکاران نابلد و بی تجربه می توانند به شما وارد کنند ممکن است هزینه های شما را چندین برابر افزایش دهد.

تعمیرکارانی که تحت پوشش سما سرویس مشغول به ارائه خدمات هستند، تکنیسین هایی زبده و آموزش دیده هستند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. تعمیرکاران ما با استفاده از تجربه و دانشی که در سال های فعالیت به دست آورده اند، می توانند دشوارترین تعمیرات را به راحتی با موفقیت به پایان برسانند.

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارند تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز لباسشویی آمانا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی آمانا در مشهد

سرویس کردن لباسشویی هر 6 ماه یکبار الزامی است. اما انجام آن یکبار در سال نیز کفایت می کند و تاثیر بسیار زیادی در افزایش عمر دستگاه و بهبود کارکرد آن دارد.

استفاده از خدمات سرویس لباسشویی آمانا در مشهد کمک می کند تا از خرابی های اساسی با هزینه های سنگین جلوگیری شود اما چگونه؟

در این فرآیند سرویسکار لباسشویی آمانا در مشهد در محل شما به بررسی وضعیت تمام بخش های لباسشویی می پردازد و عملکرد دستگاه را ارزیابی می کند، در صورتی که کوچک ترین مشکلی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا بعد ها موجب بروز مشکلات بزرگتر نشود.

برای استفاده از خدمات سرویس لباسشویی آمانا در مشهد و  بهرمند شدن از مزایای آن، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویسکار مجاز لباسشویی آمانا در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آمانا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آمانا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آمانا

نمایندگی تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد

اگر برای تعمیر لباسشویی خود به دنبال یک مرکز معتبر هستید، سما سرویس مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه کند.

این مجموعه در سال های فعالیت خود دائما در حال پیشرفت و بالا بردن کیفیت خدمات خود بوده و تا به امروز بیش از هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان رسانده و تمام مشتریان از خدمات این مجموعه رضایت کامل داشته اند و ما را به آشنایان خود معرفی کرده اند.

سرعت در ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و قیمت منصفانه از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند. همچنین این مجموعه برای آسودگی خاطر بیشتر مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمات، 6 ماه گارانتی برای خدمات خود در نظر گرفته. این گارانتی 6 ماهه به اینصورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود شرکت سما سرویس دستگاه را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود دنبال یه تعمیرکار قابل اعتماد میگشتم که لباسشویی مون رو درست تعمیر کنه و یکی از دوستانم شما رو به من معرفی کرد. از وقتی لباسشویی رو تعمیر کردید مثل روز اولش داره کار میکنه و هیچ مشکلی نداره. خیلی متشکرم از شما
محمد غلامپور
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آمانا
سلام

تشکر میکنم از سما سرویس که به جای تعویض برد لباسشوییمون اونو تعمیر کردن و خیلی هزینه ها به نفعمون شد و دستمزدشون هم واقعا عادلانه و مناسب بود خیلی ممنونم

آمنه شبانی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی آمانا
سلام،  میخواستم تشکر کنم از تعمیرکار خوب سما سرویس به خاطر تعمیر کردن لباسشویی ما که خیلی بی نقص انجامش دادن ممنونم
رضا کامروا
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آمانا

خدمات پس از فروش لباسشویی آمانا در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آمانا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آمانا در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آمانا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آمانا در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آمانا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آمانا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آمانا
  • سرویس لباسشویی آمانا در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آمانا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آمانا

آمانا، برند یک شرکت تولید لوازم خانگی آمریکایی است که در سال 1934 تاسیس شده. درحال حاضر این شرکت محصولات متنوعی تولید می کند و لباسشویی از پرفروش ترین آنهاست. لباسشویی های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی های دنیا ساخته می شوند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آمانا در مشهد، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان احتیاج دارند خدمات پس از فروش لباسشویی آمانا در مشهد را به آنها ارائه کند.

کلام پایانی

همانطور که به آن اشاره شد تعمیر لباسشویی کاری نیس که هر کسی از پس آن بر بیاید، بلکه این کار نیاز به تخصص و تجربه در این زمینه دارد و در صورتی که به افراد ناشی و غیر حرفه ای سپرده شود عواقب زیان باری خواهد داشت. فناوری به کار رفته در لباسشویی ها برای افرادی که هیچ شناختی نسبت به آن ندارند بسیار گنگ و پیچیده است و در صورتی که اقدام به دستکاری آن کنید بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مجبور شوید یک لباسشویی جدید بخرید!

کارشناسان و متخصصین سما سرویس به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته در مجموعه حضور دارند و آمادگی دارند تا هر زمانی که نیاز به تعمیرات پیدا کردید خود را به محل شما برسانند و به شما کمک کنند از مشکلات دستگاه خود خلاص شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟