تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

خرابی ماشین لباسشویی ، یکی از مشکلاتی است که بهرحال در هر منزلی امکان رخ دادن آن وجود دارد. فرقی نمی کند که ماشین لباسشویی شما آریستون باشد یا برند دیگری؛ بهرحال روزی ایرادای کوچک یا بزرگ در آن بروز خواهد کرد و شما به خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد نیاز پیدا خواهید کرد. اما مسئله ای که حائز اهمیت است این است که در هنگام خرابی وسایلی مانند ماشین لباسشویی ، هرگز عجله نکنیم و برای تعمیر آن به دنبال بهترین تعمیرکار یا مرکز تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد، بگردیم.

تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

توصیه ما به شما این است که وظایفی مانند تعمیر ماشین لباسشویی منزل تان را به مراکز معتبر و دارای سابقه مثبت بسپارید. چراکه یک شرکت و مرکز ثبت شده و دارای مجوز، همیشه خدماتی را ارائه می کند که بتواند رضایت و اعتماد مشتری را جلب کند.

شرکت سماسرویس با بیش از 15 سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، یکی از بهترین مراکزی است که خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد را ارائه می کند. این مجموعه در تمام طول 15 سال فعالیت خود تا کنون موفق کسب رضایت 99% تمام مشتریان خود شده است. ارائه خدمات با کیفیت ، پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت خدمات ، باعث شده اند که سماسرویس امروز مورد اعتماد هزاران خانواده در سرتاسر شهر مقدس مشهد باشد.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آریستون

در ادامه مطلب ما تعدادی از مشکلاتی که بسیار برای لباسشویی های آریستون رخ می دهد را همراه با شیوه رفع کردن آنها ذکر کرده ایم تا در صورت امکان خودتان مشکلات کوچک را برطرف کنید.

درب لباسشویی آریستون باز نمی شود

این مشکل گاهی اوقات به این دلیل رخ می دهد که آب داخل دستگاه هنوز کامل تخلیه نشده باشد و با تخلیه کامل آن درب باز خواهد شد. در برخی موارد هم ممکن است که قفل کودک دستگاه فعال شده باشد که باید تنظیمات آن را بررسی کنید.

در غیر اینصورت احتمالا قفل درب دستگاه خراب شده و باید تعمیر یا در صورت لزوم تعویض شود. برای رفع ایراد با مرکز تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید.

سبد لباسشویی آریستون نمی چرخد

نچرخیدن سبد یا دیگ  لباسشویی می تواند بخ حاطر این باشد که یا آن را بیش از حد پر کرده باشید و یا اینکه درب آن کامل بسته و قفل نشده باشد. بررسی کنید که بیش از ظرفیت دستگاه داخل آن را پر نکرده باشید و اینکه چیزی مانع بسته شدن درب دستگاه نشده باشد. اگر مشکل همچنان باقی بماند مواردی مانند موتور دستگاه ، تسمه موتور و یا سلامت برد اصلی آن باید بررسی شوند.

بهتر است اگر خودتان در این زمینه مهارت ندارید ، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید.

درب لباسشویی آریستون بسته نمی شود

این مشکل زمانی بروز می کند که یکی از اجزای قفل درب دستگاه خراب شوند ، ممکن است قفل ، میکروسوئیچ آن و یا اتصالات الکترونیکی آن خراب شده باشند. اما قبل از هر کاری مطمئن شوید که یک جسم خارجی مانع بسته شدن درب نشده باشد. اگر چنین مشکلی نبود باید با تعمیرکار لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف بدنه لباسشویی آریستون

نشت آب از اطراف بدنه لباسشویی آریستون یک مشکل رایج در این دستگاه است اما رفع آن در اکثر موارد چندان سخت و پرهزینه نخواهد بود. از دلایل عمده بروز این مشکل می توان موارد زیر را نام برد:

  • خرابی شیلنگ تخلیه آب
  • ایراد در شیلنگ ورودی آب
  • نشتی در محفظه جاپودری لباسشویی
  • خرابی نوار عایق دور درب لباسشویی
  • خرابی پمپ تخلیه آب

در صورت به وجود آمدن این مشکل پیشنهاد می کنیم که با سرویسکار مجاز لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید تا سریعا برای رفع ایراد اقدام شود.

مشکل ایجاد سروصدای غیر طبیعی در لباسشویی آریستون

گاهی اوقات این مشکل میتواند در اثر جای گیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه ایجاد شود. اما بعضی مواقع ممکن است مشکل در پمپ تخلیه، موتور، کمک فنرها و تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تعمیرکار با تجربه دارد.

پیشنهاد می شود در صورت مواجهه با این مشکل با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری شود.

تعمیرکار لباسشویی آریستون در مشهد

در تعمیر لوازمی مانند ماشین لباسشویی که نقش مهمی در منزل ما دارند نباید به هیچ عنوان سهل انگاری شود. این وسایل علاوه بر این که آسایش ما را تامین می کنند، نقش مهمی نیز در پاکیزگی لباس های ما دارند. به همین خاطر است که اگر به خوبی تعمیر نشوند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهند کرد. با اینکه افراد و مراکز زیادی خدماتی مانند تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد را ارائه می کنند اما همه این افراد از مهارت و دانش کافی برای تعمیر این دستگاه بصورت اصولی را ندارند.

شرکت سماسرویس ، بدون شک بهترین مرکز تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد است. این را نه تنها ما بلکه تمامی مشتریان خدمات ما نیز می گویند. مجموعه سماسرویس با در اختیار داشتن بهترین و ماهرترین تعمیرکار لباسشویی آریستون در مشهد ، می تواند ماشین لباسشویی شما را در سریعترین زمان ممکن تعمیر و راه اندازی کرده و برای اطمینان خاطر شما خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند. این یعنی اگر ماشین لباسشویی ما بعد از تعمیر توسط تعمیرکار لباسشویی آریستون در مشهد ، دوباره دچار مشکل قبل شود، شرکت سماسرویس آن را دوباره و بدون هیچگونه هزینه اضافی تعمیر خواهد کرد.

سرویسکار لباسشویی آریستون در مشهد

اگر شما هم مانند بسیاری از مشتریان دائمی ما ، می خواهید از خرابی های ناگهانی و پرهزینه ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید و می خواهید دستگاه شما همیشه در بهترین شرایط و بازده ممکن ، لباس های شما را به خوبی بشوید، پس باید از خدمات سرویس لباسشویی آریستون در مشهد استفاده کنید. با استفاده از این سرویس شما می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از میانگین هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در مشهد ، سلامت دستگاه خود را حفظ کرده و همچنین در هزینه های تعمیر آن نیز تا حد چشمگیری صرفه جوبی کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای دریافت خدمات سرویس لباسشویی آریستون ، شرکت سماسرویس در کمتر از دو ساعت سرویسکار لباسشویی اریستون در مشهد را به منزل شما اعزام می کند. سپس سرویسکار، تمامی قطعات و اجزای دستگاه را پس از غبارروبی کاملا بررسی می کند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد، ،آن را برطرف می کند. با این کار ایرادات جزئی دستگاه پیش از آنکه باعث بروز خرابی های شدیدتر در قطعات اصلی دستگاه بشوند ، شناسایی و برطرف شده و به این نحو از خرابی های شدید ، زمانبر و پرهزینه پیشگیری می شود. ضمن اینکه دستگاه شما همیشه سالم خواهد بود و در بهترین بازده ممکن قرار خواهد داشت.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آریستون در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آریستون

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

شرکت سماسرویس پس از 15 سال خدمت رسانی بدون وقفه به عنوان مرکز تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد و کسب رضایت صدها مشتری در سرتاسر شهر مشهد ، اکنون خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد ارائه می کند. این مرکز اکنون بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

حضور تعمیرکاران و تکنیسین های متخصص در تیم فنی سماسرویس باعث شده است که ما بصورت کامل به خدمات ارائه شده توسط آن ها اطمینان داشته باشیم و به همین خاطر کلیه خدمات خود اعم از تعمیر و سرویس لباسشویی آریستون در مشهد را تا 6 ماه بصورت رسمی گارانتی و ضمانت کنیم. تمامی این موارد در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شما عزیزان فراهم شده اند و هدف ما کسب رضایت مشتریان در کنار سود مالی عادلانه بوده و خواهد بود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد اینجا کلیک کنید.

سپردن تعمیرات لباسشوییم به سما سرویس کار درستی بود و من بسیار راضیم از خدماتی که دریافت کردم. تعمیرکارتون بسیار دلسوزانه مشکلو برطرف کردن و دستمزدشون هم عادلانه بود. با سپاس
جمال عرب زاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آریستون
زمانی که واسه لباسشویی مون مشکل پیش اومد و دیگه روشن نشد با خودم گفتم احتمالا باید لباسشویی رو عوض کنیم و نشه درستش کرد اما وقتی با شما تماس گرفتم و تعمیرکارتون اومدن لباسشویی رو تعمیر کردن نگرانیم برطرف شد. خیلی از شما و تعمیرکارتون متشکرم
سید اسماعیل مقیمی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی آریستون
سلام

من واقعا از پیگیر بودن و مشتری مداری شما به وجد اومدم اینروزا کمتر کسی پیدا میشه به مردم اهمیت بده و شما با خدمات بسیار خوبتون در کنار قیمت مناسب خیلی کمک می کنید که مشکلات دستگاهمون برطرف بشه خیلی ازتون ممنونم.

فائزه کاملیان
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آریستون

خدمات پس از فروش لباسشویی آریستون در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آریستون خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آریستون در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آریستون در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آریستون در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آریستون در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آریستون
  • سرویس لباسشویی آریستون در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آریستون در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آریستون 

کمپانی آریستون ایتالیا در سال1930توسط آریستاید مرلونی به منظور تولید ماشین آلات وزن کشی تاسیس شد. در سال1960 با تولید آبگرمکن های الکتریکی توانست جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده آبگرمکن در اروپا تثبیت نماید . استقبال بی نظیر مردم از کیفیت آبگرمکن های الکتریکی ، انگیزه ای برای گسترش فعالیت آریستون در جهان گردید به همین خاطر این مجموعه اقدام به تولید محصولات دیگری مانند ماشین های لباسشویی و یخچال فریزر نمود.

شرکت سماسرویس بهترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی آریستون در مشهد است. این مجموعه در تمام طول شبانه روز و بدون تعطیلی آماده ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد ، از طریق وب سایت سماسرویس ، تماس تلفنی و پیامرسان واتساپ می باشد.

کلام پایانی

عدم نگهداری صحیح و فرسودگی قطعات، باعث خرابی وسایلی مانند ماشین لباسشویی می شوند. ضمن اینکه این دستگاه ها بصورت مستمر در تماس با آب و مواد شوینده قرار دارند و از گزند رسوبات و زنگ زدگی نیز در امان نیستند. توصیه ای که ما به عنوان بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد به شما داریم این است که حتما دستگاه خود را پس از هر 200 مرتبه استفاده یک بار سرویس کنید. سرویس لباسشویی آریستون در مشهد یکی از خدمات ما در سماسرویس نیز می باشد.

در نهایت در صورت خرابی ماشین لباسشویی تان سعی کنید تعمیر آن را به یک مرکز معتبر و مجرب بسپارید. شرکت سماسرویس مدعی این است که بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد است و این موضوع تنها با یک مرتبه استفاده از خدمات ما به شما نیز ثابت خواهد شد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟