تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد همراه با با ضمانت 6 ماهه
لوگو آریستون

تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد

ساید بای ساید از کاربردی ترین لوازم در خانه است و به عنوان قلب آشپزخانه از آن یاد می شود. به کمک ساید بای ساید می توان مواد غذایی چند روز یا حتی چند هفته را در خانه نگهداری کرد و نگران فاسد شدن آنها نبود. اما زمانی که ساید بای ساید دچار مشکل می شود ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و باید سریع برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد می باشد؛ خدمات سما سرویس توسط تکنیسین های متخصص و مجرب در محل مشتریان با سرعت و کیفیت بالا ارائه می شوند. زمانی که متقاضیان درخواست خود را برای تعمیر در سما سرویس ثبت می کنند، در زمان تعیین شده تعمیرکار به محل آنها اعزام می شود و خدمات را بدون معطلی ارائه می کند.

تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و قصد دارید آنرا تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات با کیفیت این مجموعه همراه با 6 ماه گارانتی بهرمند شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید آریستون

در ادامه بعضی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

گاز مبرد ساید بای ساید آریستون بی دلیل تخلیه شده

تخلیه شدن گاز مبرد ساید بای ساید بی دلیل اتفاق نمی افتد و این موضوع نشان می دهد مشکلی در دستگاه وجود دارد. گاز مبرد یکی از مهمترین موارد در سیستم سرمایش ساید بای ساید می باشد و تخلیه شدن آن موجب می شود که سرمای دستگاه از بین برود.

با گذر زمان عواملی چون فرسودگی می توانند منجر به پوسیدگی لوله ها و ایجاد سوراخ های ریز و یا شکسته شدن بست جوش های قدیمی و نشت گاز از اتصالات ساید بای ساید شوند. جهت تعمیر محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با تعمیرکار ساید بای ساید آریستون در مشهد تماس بگیرید.

آبسردکن ساید بای ساید آریستون مشکل دارد

ایراداتی که در آبسردکن ساید بای ساید به وجود می آیند می توانند متفاوت باشند؛ در بعضی موارد آبسردکن کاملا از کار می افتد و جریان آب در آن قطع می شود، اما در موارد دیگر آبسردکن کار می کند ولی آب گرم است و دستگاه قادر به خنک کردن آب نمی باشد.

خراب شدن سوئیچ آبسردکن، گرفتگی و انسداد فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و معیوب شدن شیر برقی ورودی آب برخی از دلایل رخ دادن این مشکل هستند. برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید آریستون در مشهد تماس بگیرید.

یخساز ساید بای ساید آریستون خراب است

یکی از دیگر مشکلات رایج در ساید بای ساید ها خراب شدن و کار نکردن یخساز ساید بای ساید است. رخ دادن مشکل بخصوص در فصل تابستان که یخ بسیاری استفاده می شود خیلی خوشایند نیست. خراب شدن آبسردکن ساید بای ساید شکل های مختلفی دارد، اول اینکه یخ از دستگاه بیرون نمی آید و دوم اینکه اصلا یخی در دستگاه ساخته نمی شود. مسدود بودن لوله تامین آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می توانند از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز برای تشکیل شدن قطعات یخ باشند.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آریستون در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

موتور ساید بای ساید آریستون بیش از حد معمول داغ است

داغ شدن موتور ساید بای ساید معمولا به علت فشار آمدن بیش از حد به موتور دستگاه رخ می دهد. علاوه بر این کاهش میزان گاز خنک کننده (مبرد) و عدم عملکرد صحیح کندانسور نیز از دیگر علل رایج و تاثیرگذار در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه ساید بای ساید شما با این مشکل مواجه شده، سریعا آن را خاموش کنید و با سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

درب ساید بای ساید آریستون به سختی باز می شود

سخت باز شدن درب ساید بای ساید از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن مشکل دارند. این مشکل معمولا به دلایل زیر رخ می دهد:

  • باز کردن درب بلافاصله پس از بستن آن
  • خرابی یا کثیفی لاستیک دور درب
  • تراز نبودن ساید بای ساید
  • خرابی لولا های درب

جهت رفع این مشکل شما باید ابتدا به دقت لاستیک دور درب را بررسی کرده و درصورت جرم گرفتن آن، آنرا تمیز کنید و درصورت خراب بودن، آنرا تعویض کنید. همچنین تراز بودن دستگاه و سلامت لولا های درب را نیز بررسی کنید. اگر در عیب یابی و رفع این ایراد با مشکل مواجه شدید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید آریستون در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید آریستون در مشهد

تعمیر ساید بای ساید باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود تا از مواجهه با مشکلات پیش بینی نشده در تعمیرات جلوگیری شود. تعمیرکاران متخصص و باتجربه می توانند تعمیرات ساید بای ساید شما را به­صورت اصولی و بدون هیچ دردسری انجام دهند؛ اما برعکس آن اگر تعمیرات دستگاه خود را به تعمیرکاران ناشی و بی تجربه بسپارید ممکن است با مشکلات زیادی از جمله تشدید خرابی ها، اتلاف وقت و افزایش هزینه تعمیرات روبرو شوید.

سما سرویس برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات، در انتخاب تعمیرکاران خود دقت بسیار به خرج داده و تعمیرکارانی را برای همکاری انتخاب کرده که به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. ما در سما سرویس کارگاه هایی مخصوص تکنیسین های خود برگذار می کنیم و در آن تکنولوژی های جدید و آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع ساید بای ساید را به تیم فنی خود آموزش می دهیم.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید آریستون در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار ساید بای ساید آریستون در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید از امور واجب در بحث مراقبت و نگهداری ساید بای ساید است. تاثیرات مثبتی که سرویس کردن دوره ای و منظم، روی عملکرد و طول عمر ساید بای ساید می گذارد توسط متخصصین مطرح شده و تجربه نیز درستی آنرا تایید می کند. از آنجایی که هزینه تعمیرات ساید بای ساید چندین برابر هزینه سرویس کردن آن می باشد، بهترین راه برای جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین سرویس کردن دستگاه می باشد.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید آریستون در مشهد به کاربران این امکان را می دهد تا کوچک ترین ایرادات را در ساید بای ساید خود پیدا کنند و قبل از اینکه به مشکلات دردسر ساز تبدیل شوند آنها را رفع کنند. جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید آریستون در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید آریستون در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید آریستون شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید آریستون در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آریستون

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد

سما سرویس سالهاست که خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد ارائه می کند؛ این مجموعه با تلاش شبانه روزی پرسنل و تکنیسین های خود و ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، توانسته اعتبار خود را افزایش دهد و اکنون مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد، به همشهریان خود خدمت رسانی کند.

این مجموعه جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آریستون در مشهد (سما سرویس) به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به خدمات سما سرویس دارید با این مجموعه تماس بگیرید و به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد اینجا کلیک کنید.

کیفیت کار عالی

نظم و وقت شناسی هم خیلی خوب

من کاملا راضی هستم و از شما ممنونم که اینقد خوب کار میکنید.

مبین احمدزاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون
این دفعه سوم بود که من از خدمات شما استفاده کردم و وقتی تعمیرکارتون گفتن که بیام و توی سایت نظرمو بنویسم واقعا خوشحال شدم چون بهم ثابت شد که شما واقعا برای مشتریاتون احترام قائلید.

دستتون درد نکنه

شادی افروز
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید آریستون
همه چیز عالی و بدون مشکل بود. من واقعا از اینکه تعمیر یخچال رو به شما سپردم خوشحالم.

مشتری دائمی شما شدم.

خداقوت به شما و موفق باشین

کریم نظامی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون

خدمات پس از فروش ساید بای ساید آریستون در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید آریستون خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید آریستون
  • سرویس ساید بای ساید آریستون در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید آریستون در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای آریستون

آریستون یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. امروزه محصولات آریستون توسط کارخانه های مختلفی در ایتالیا، روسیه، انگلیس، ترکیه و لهستان تولید می شوند. ساید بای ساید های این برند به دلیل کیفیت بالا و استفاده از فناوری های جدید، به بیش از 15 کشور دنیا صادر می شوند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آریستون در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید آریستون در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

تمام ساید بای ساید ها یک روزی خراب می شوند و باید جای آنرا با ساید بای ساید جدید پر کرد، اما اینکه رخ دادن این اتفاق چه مدت طول می کشد به نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه بر می گردد. شما می توانید با درست استفاده کردن از دستگاه و سرویس کردن منظم آن، خراب شدن آنرا برای مدت زیادی عقب بیندازید.

سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آریستون در مشهد ، تنها مرکزی است که به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟