تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو آاگ

تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

شستن لباس ها با دست شاید برای خیلی ها دشوار باشد و همچنین وقت زیادی از افراد می گیرد. با وجود لباسشویی دیگر کسی لباس ها را با دست نمی شوید مگر در موارد خاص. زمانی که لباسشویی خراب می شود، شستن همه لباس ها با دست شاید برایتان سخت باشد و برای تعمیر کردن فوری دستگاه بهتر است با یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه بیشتر از 15 سال است که در این حوزه مشغول به خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد و توانسته هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان برساند. سما سرویس تلاش کرده تا با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات همراه با 6 ماه گارانتی به مشتریان خود، آسایش و اطمینان خاطر را برای آنان فراهم سازد.

اگر لباسشویی شما به تعمیرات احتیاج پیدا کرده با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار لباسشویی آاگ در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی آاگ

در میان مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد مطرح شده، مشکلاتی که در ادامه ذکر کرده ایم رواج بیشتری داشته.

برق داشتن بدنه لباسشویی آاگ

وجود برق در بدنه لباسشویی می تواند بسیار خطرناک باشد؛ باید سریعا دستگاه را از برق بکشید و با تعمیرکار مجاز لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید. دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند مشکل در اتصالات و سیم کشی دستگاه، مشکل در اتصال سیم ارت یا اتصال داشتن موتور به بدنه باشد.

آبگیری نکردن لباسشویی آاگ

نیامدن آب به داخل لباسشویی و آبگیری نکردن آن دلایل مختلفی دارد. قبل از اینکه کاری انجام دهید بهتر است ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. دلایل آبگیری نکردن دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خرابی هیدرواستات
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • خرابی شیر ورودی آب
  • ایراد در پمپ آب

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

پر سروصدا بودن لباسشویی آاگ

لباسشویی ها هنگام کار کردن کمی سر و صدا ایجاد می کنند و این طبیعی است ، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در دستگاه خود شده اید، می تواند به دلیل گیر کردن شیئ در قسمتی از دستگاه یا دیگ آن باشد ، همچنین احتمال دارد بلبرینگ ها و تسمه آسیب دیده باشند.

برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

نچرخیدن دیگ لباسشویی آاگ

نچرخیدن دیگ لباسشویی دلایل زیادی دارد. بهترین روش برای عیب یابی و تعمیر دستگاه، بازدید آن توسط یک تکنسین متخصص است. برخی از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی را می توان به شرح زیر خلاصه نمود:

  • مشکل در تسمه لباسشویی
  •  خرابی سیستم قفل درب
  • ایراد در موتور یا اجزای آن

اگر توانایی عیب یابی و تعمیر مشکل را ندارید با مرکز تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید.

علت سوختن برد لباسشویی

برد لباسشویی، بخشی بسیار حیاتی و حساس در لباسشویی می باشد که از تعداد زیادی قطعه الکترونیکی مانند خازن، فیوز و… تشکیل شده است. اصلی ترین علت سوختن برد لباسشویی می تواند نوسان برق و یا رسیدن آب به آن باشد.

در صورت سوختن برد لباسشویی راه حل اصلی تعویض برد لباسشویی است؛ البته بهتر است حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار لباسشویی آاگ در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند.

تعمیرکار لباسشویی آاگ در مشهد

سما سرویس تعمیرکاران و متخصصان مجرب را گرد هم آورده تا خدماتی باکیفیت و درخور همشهریان به آنها ارائه کند و از به وجود آمدن مشکلاتی که ممکن است در اثر بی تجربگی تکنیسین ایجاد شوند جلوگیری کند. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به یک تکنیسین حرفه ای و با تجربه می سپارید دیگر نگران چالش ها و مشکلاتی از قبیل ناقص رها کردن کار و کیفیت پایین کار نخواهید بود.

تکنیسین های سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و همه آنها حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. نکته دیگری که حائز اهمیت است متعهد بود و مسئولیت پذیر بودن تعمیرکار است، زیرا همین ویژگی باعث می شود تا تکنیسین در سخت ترین شرایط سعی کند کار را با بهترین کیفیت انجام دهند.

اگر نیاز به تعمیرکار لباسشویی آاگ در مشهد دارید، تنها با یک تماس با سما سرویس در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر می شود.

سرویسکار لباسشویی آاگ در مشهد

لباسشویی پس از مدتی کار کردن نیاز دارد تا توسط یک سرویسکار بررسی شود و ایرادات کوچک آن برطرف شود. سرویس کردن دوره ای لباسشویی باعث می شود عمر دستگاه افزایش پیدا کند و بتوانید همیشه در بهترین حالت از آن بهره ببرید.

در طی مراحل سرویس لباسشویی آاگ در مشهد، سرویسکار پس از غبار روبی دستگاه، بخش های مختلف آن را بررسی می کند و کوچک ترین مشکلاتی که شاید از نظر شما پنهان بوده باشند را رفع می کند تا در آینده باعث بروز مشکلات بزرگتر نشوند.

سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی آاگ در مشهد، در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. جهت اعزام سرویسکار لباسشویی آاگ در مشهد به محل شما، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین، اقدام به ثبت درخواست خود کنید تا همکاران ما به سرعت تکنیسین را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی آاگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آاگ

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد

در سال های فعالیت سما سرویس، خدمت رسانی به هزاران همشهری صورت گرفته و همه آنها از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته اند که باعث افتخار این مجموعه است. این شرکت با عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد نیز فعالیت می کند و خدمات خود را به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته به همشهریان عزیز ارائه می کند.

هدف اصلی سما سرویس همواره این بوده که بتواند با گرد هم آوردن بهترین تعمیرکاران و متخصصان و ارائه خدمات باکیفیت و ارزشمند به مشتریان خود، آسایش و اطمینان خاطر را برای آنان به ارمغان بیاورد.

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد دارید، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن لباسشویی خود را سالم تحویل بگیرید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر اینکه خیلی سریع تعمیرکار فرستادن و لباسشویی مارو تعمیر کردن. خیلی دنبال یک تعمیرکار خوب گشتم تا اینکه یکی از آشنایانم شما رو معرفی کردن و الان هر وسیله ای تو خونمون خراب بشه فقط با شما تماس میگیرم
الهام کمالی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آاگ
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد لباسشویی ما اونو خیلی خوب تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد لباسشویی باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد لباسشویی مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
مرضیه عاملی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی آاگ
خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و همچنین تعمیرکار خوبشون که برای تعمیر لباسشویی ما سریع اقدام کردن و خیلی خوب هم کار رو انجام دادن من از خدمات ارائه شده کاملا رضایت دارم.
سید حسین رضایی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی آاگ

خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های آاگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی آاگ در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی آاگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی آاگ در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی آاگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی آاگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی آاگ
  • سرویس لباسشویی آاگ در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی آاگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های آاگ

شرکت آاگ از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ بنیان گذاری شد. این شرکت چالش های زیادی را پشت سر گذاشت و طی ماجراهایی نام تجاری آاگ در سال ۱۹۹۶ توسط الکترو لوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در برخی از محصولات این شرکت استفاده می شود. لباسشویی هایی که با این برند تولید می شوند به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، طراحی مدرن و مصرف انرژی پایین طرفداران و کاربران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ در مشهد است که خدمات خود را بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

لباس شویی از ساختار پیچیده ای برخوردار است و برخی قطعات آن بسیار حساس هستند، همین مورد گویای این موضوع است که تعمیر آن باید توسط افراد متخصص و کاربلد صورت بگیرد و هر فردی نمی تواند آچار به دست بگیرد و اقدام به تعمیر دستگاه کند.

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته می توانید از طریق پیام رسان واتساپ ، فرم درخواست آنلاین تعمیر و تماس تلفنی ، درخواست خود را جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس لباسشویی آاگ در مشهد ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن این خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی معتبر دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟