سرویس و تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو سونیا

تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد

زمانی که ظرفشویی تان خراب می شود، ممکن است پیدا کردن تعمیرکار مجاز و حرفه ای تبدیل به یکی از دغدغه های شما شود.

تعمیر و نگهداری وسایل پر کاربردی مانند ظرفشویی همواره از دغدغه های افراد بوده؛ زیرا تعداد زیادی تعمیرکار وجود دارد که خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد ارائه می دهند و افراد برای پیدا کردن یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای به مشکل می خورند و نمی دانند که باید به کدام یک از تعمیرکاران اعتماد کنند.

تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد

سما سرویس یک شرکت با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد از زیر مجموعه های خدمات این شرکت است. سما سرویس تکنیسین های متخصص و با تجربه را گرد هم آورده تا بتواند خدمات باکیفیت و ارزشمندی به همشهریان ارائه کند و به آنها در رفع ایرادات دستگاهشان کمک کند.

شما همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد نیاز داشتید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. ما به شما اطمینان می دهیم که تنها با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد، از سما سرویس، به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی سونیا

همکاران ما در مرکز تعمیرات ظرفشویی سونیا در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

ظرفشویی سونیا بسیار سروصدا می کند

ظرفشویی هنگام کار کردن و شستن ظروف کمی صدا ایجاد می کند و این یک امر طبیعی است. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول آن بیشتر می شود و نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه می باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست در سبد دستگاه چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت باید با سرویسکار مجاز ظرفشویی سونیا در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی سونیا متوقف نمی شود

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در میان کاربران بوده است. وقتی ظرفشویی متوقف نمی شود، معمولاً ایراد از سنسور نشتی است. اگر سنسور رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد، سعی می کند مانع از خاموش شدن دستگاه شود و به طور دائم و پیوسته عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سونیا در مشهد تماس بگیرید.

پنل تنظیمات ظرفشویی سونیا کار نمی کند

کار نکردن پنل تنظیمات یا همان پنل کنترل ظرفشویی از مشکلات رایج در این دستگاه می باشد. علت کار نکردن پنل تنظیمات دستگاه می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن برد پنل
  • معیوب شدن کلید ها یا تاچ پد لمسی
  • مشکل در اتصالات برد پنل
  • سوختن یا قطع شدن اتصال نمایشگر پنل
  • گیر کردن برنامه پنل (هنگ کردن پنل)

برای حل این مشکل دستگاه را برای مدت کوتاهی از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سونیا در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی سونیا کار نمی کند

یکی دیگر از رایج ترین ایراداتی در ظرفشویی به وجود می آید این است که ظرفشویی کار نمی کند. برای رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار برق دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به درستی وارد ظرفشویی می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از مدل های ظرفشویی با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی یا لوله تخلیه دستگاه را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی سونیا در مشهد تماس بگیرید.

ظرف ها در ظرفشویی سونیا خوب شسته نمی شوند

گاهی اوقات ظرفشویی به درستی ظرف ها را نمی شوید و پس از اتمام کار ظرفها را کثیف تحویل می دهد و این موضوع موجب ناراحتی و آزرده خاطر شدن کاربران می شود. این مشکل معمولا به دلیل آبگیری نکردن صحیح دستگاه، مسدود بودن خروجی آب پاش یا استفاده از شوینده های نامناسب و بی کیفیت رخ می دهد.

جهت برطرف کردن این مشکل اگر می توانید بررسی کنید که خروجی آب پاش مسدود شده یا خیر و در صورت مسدود بودن باید سعی کنید آنرا برطرف کنید. همچنین ممکن است با تغییر شوینده و استفاده از یک شوینده مناسب این مشکل حل شود. در صورت ادامه دار بودن مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی سونیا در مشهد

برخی از تعمیرکارانی که اقدام به ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد می کنند از تخصص و مهارت کافی برخوردار نیستند و نمی توانند تعمیرات را به صورت اصولی ارائه کنند اما باز هم به کار خود ادامه می دهند. این افراد معمولا درصورت آسیب زدن به بخش های دیگر دستگاه یا خراب شدن دوباره دستگاه مسئولیتی در قبال این موضوع قبول نمی کنند. به همین دلیل شما باید زمان انتخاب تعمیرکار توجه کنید و عجولانه تصمیم نگیرید.

سما سرویس، بهترین تکنیسین ها را در اختیار دارد و می تواند خدماتی با کیفیت و کارآمد به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید.

اگر به تعمیرکار ظرفشویی سونیا در مشهد نیاز دارید و می خواهید تعمیر دستگاهتان با کیفیت بالا صورت بگیرد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی سونیا در مشهد

هر وسیله ای از جمله ظرفشویی پس از مدتی کار کردن برای اینکه در بهترین شرایط به کار خود ادامه دهد و بتوانید بهترین بازده و عملکرد را از آن دریافت کنید، به سرویس نیاز پیدا خواهد کرد. سرویس ظرفشویی سونیا در مشهد یکی از خدماتی است که در مجموعه سما سرویس متقاضیان زیادی دارد. برای اینکه بتوان سال های زیادی بدون مشکل از ظرفشویی استفاده کرد، باید اصول نگهداری از آن را دانست و به درستی از آن استفاده کرد. سرویس کردن دوره ای ظرفشویی برای دستگاه بسیار مفید است و یکی از اقدامات ضروری جهت افزایش طول عمر و بهبود راندمان دستگاه به شمار می آید.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ظرفشویی سونیا در مشهد در منزل مشتری به بررسی و ارزیابی عملکرد تمام بخش های ظرفشویی می پردازد و کوچک ترین ایرادات دستگاه را برطرف می کند تا در آینده منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر نشوند. از مزایای سرویس کردن منظم دستگاه می توان به بالا رفتن عمر دستگاه، جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه و بهبود عملکرد آن اشاره کرد.

برای ثبت درخواست خدمات سرویس ظرفشویی سونیا در مشهد می توانید به راحتی و در کمتر از دو دقیقه از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در همان روز به سرعت سرویسکار ظرفشویی سونیا در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی سونیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی سونیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سونیا

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد

ارائه خدمات با کیفیت، مشتری مداری، خدمت رسانی شبانه روزی و پشتیبانی 24 ساعته در مجموعه سما سرویس موجب شده که ما اعتماد و رضایت تعداد زیادی از همشهریان خود را جلب کرده و آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنیم. به همین دلیل مجموعه سما سرویس به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد شناخته می شود. توسعه و پیشرفت ما در گرو جلب رضایت مشتریان است و به همین تمام تلاش خود را می کنیم تا خدماتی ارزنده و کارآمد به مشتریان خود ارائه دهیم.

سرعت عمل بالا در ارائه خدمات، خدمات باکیفیت، دسترسی به قطعات یدکی اصلی، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه گارانتی 6 ماهه برای خدمات چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر شرکت های هم صنف خود شده است.

شما عزیزان می توانید به دو صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

ظرفشویی ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. اما تعمیرکار شما خیلی سریع ایراد رو تشخیص داد و کمتر از 1 ساعت یخچال رو تعمیر کرد خیلی کارتون خوبه و ممنون از شما!
ساناز رحیم زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا
سلام

خیلی ازتون ممنونم بابت خدمات خوب و صادقانتون. هزینه ای که دریافت کردید نسبت به زحمتی که کشیدید واقعا عادلانه بود. ممنونم

مهناز مجتهد
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی سونیا
کارتون واقعا عالیه و خیلی خیلی ازتون ممنونم🙏
وحید اسماعیلی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی سونیا

خدمات پس از فروش ظرفشویی سونیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی سونیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی سونیا در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی سونیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی سونیا در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی سونیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی سونیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی سونیا
  • سرویس ظرفشویی سونیا در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی سونیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های سونیا 

برند سونیا از برند های ایرانی و تولید کننده لوازم خانگی می باشد که توسط شرکت بازرگانی دریای جنوب ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت ظرفشویی نیز تولید می کند و در ظرفشویی های خود از تکنولوژی های جدید و مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش ظرفشویی سونیا در مشهد است. این مجموعه همه روزه و به­صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی سونیا در مشهد است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت و با تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر به­صورت آنلاین ، در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ظرفشویی سونیا در مشهد به منزلتان ثبت کنید.

کلام پایانی

در زمان خراب شدن ظرفشویی سونیا مهم است که کار تعمیر آن را به یک مرکز معتبر تعمیر ظرفشویی سونیا در مشهد بسپارید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت کنید. شرکت سما سرویس به پشتوانه تجربه، سابقه درخشان و مهارت تکنیسین های خود تاکنون توانسته است رضایت درصد زیادی از مشتریان خود را کسب کند و اعتماد آنها را به دست آورد. این موضوع را می توانید در تعدادی از نظرات مشتریان که در همین صفحه قرار گرفته اند مشاهده کنید. با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سونیا در مشهد (سما سرویس)، نگران اتلاف وقت و هزینه های اضافی نباشید زیرا تمام خدمات به صورت اصولی در سریعترین زمان در محل شما ارائه می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟