تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد- 6ماه گارانتی خدمات
لوگو جنرال استیل

تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

ساید بای ساید به عنوان قلب آشپزخانه شناخته می شود. با توجه به قیمت های بالای لوازم خانگی مخصوصا ساید بای ساید باید از دستگاه خود به خوبی نگهداری کنید. اما اگر درحال حاضر دستگاه شما خراب شده و نگران فاسد شدن مواد غذایی و هدر رفتن وقت خود هستید می توانید روی سما سرویس حساب کنید.

سما سرویس یک شرکت خدماتی در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد یکی از خدمات این مجموعه است. این مجموعه توانسته با ارائه خدمات باکیفیت به هزاران مشتری رضایت آنها را جلب کند و آنان را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند؛ ما اطمینان داریم که شما هم اگر تنها یک بار از خدمات این مجموعه استفاده کنید مشتری ما خواهید شد.

تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

اینکه می گوییم خدمات ما کیفیت بالایی دارد فقط حرف نیست! ما برای اثبات کیفیت خدمات خود آنها را به­صورت رسمی 6 ماه ضمانت می کنیم. جهت بهرمند شدن از خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید جنرال استیل 

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های جنرال استیل با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های جنرال استیل را مشاهده می کنید.

برفک زدن لوله اواپراتور ساید بای ساید جنرال استیل

برفک زدن و یخ زدگی لوله اواپراتور ساید بای ساید از رایج ترین مشکلاتی است که برای کاربران این دستگاه اتفاق می افتد. این بخش از مهمترین قسمت های دستگاه است و نقش آن در دستگاه تامین سرمای دستگاه است. اگر این بخش دچار یخ زدگی شود عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود.

این مشکل معمولا به دلایلی همچون خرابی هیتر دیفراست، تایمر دیفراست، ، ترمیستور یا ترموستات رخ می دهد و بهتر است توسط یک فرد متخصص بررسی شود. جهت رفع این مشکل با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید جنرال استیل

وجود برق در بدنه ساید بای ساید یک مشکل مهم و خطرناک است و درصورت رفع نشدن می تواند موجب برق گرفتگی اعضای خانواده یا خراب شدن بخش های دیگر دستگاه شود. دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند اتصال داشتن سیم های داخلی به بدنه دستگاه، مشکل در اتصالات لامپ و مشکل در سیم ارت باشند.

درصورت مواجه به این مشکل  باید فورا ساید بای ساید خود را از برق بکشید و دستگاه را دستکاری نکنید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی در قسمت یخچال ساید بای ساید جنرال استیل

یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید یک اختلال به حساب می آید و باید بررسی شود. ابتدا بهتر است دمای تنظیم شده ترموستات دستگاه را بررسی کنید و درصورت نامناسب بودن دما آن را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید.

دلایل دیگر رخ دادن این اتفاق می توانند مواردی همچون خرابی ترموستات، معیوب شدن سنسور اندازه گیری دما، مشکل در برد دستگاه و کثیف شدن کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است دستگاه توسط سرویسکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد بررسی شود.

درست بسته نشد درب ساید بای ساید جنرال استیل

بسته نشدن درب ساید بای ساید از مشکلات رایجی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید. این مشکل شاید مشکل بزرگی به نظر نیاید اما درصورت رفع نشدن و ادامه دار بودن آن دمای ساید بای ساید بالا می رود و موتور مجبور می شود بیشتر کار کند، در نتیجه مصرف انرژی دستگاه افزایش پیدا می کند و به موتور آسیب وارد می شود.

برای رفع این مشکل باید داخل دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید اجسام و مواد غذایی از بسته شدن در جلوگیری نمی کنند. اگر وسایل زیادی در داخل ساید بای ساید قرار گرفته، سعی کنید مقداری از آنها را از دستگاه خارج کنید.

از دیگر مواردی که موجب بروز این مشکل می شوند، می توان به تراز نبودن دستگاه و خراب بودن لولای درب اشاره کرد. سعی کنید دستگاه را به درستی تراز کنید و آنرا در محلی کاملا مسطح قرار دهید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی ناخوشایند از ساید بای ساید جنرال استیل

بو گرفتن ساید بای ساید یک مشکل شایع است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می شوند. دلایلی که سبب می شود ساید بای ساید شما بوی بدی بگیرد، رعایت نکردن مواردی همچون گذاشتن مواد غذایی در ظروف بدون درب داخل دستگاه، تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی، فاسد شدن مواد غذایی در داخل دستگاه و… است.

اما برای از بین بردن این بوی بد نیز راهکارهایی وجود دارد. در قدم اول لازم است تا دستگاه را خالی کرده و آن را از برق بکشید. سپس تمامی طبقات و کشوها را تمیز کنید و در صورت لزوم با آب ولرم و کف به خوبی بشویید. همچنین برای از بین بردن رایحه بدی که ممکن است در دستگاه باقی مانده باشد، می توانید از مواد بوگیر، جوش شیرین و یا چند دانه قهوه استفاده کنید.

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

تعمیر ساید بای ساید کاری است که نیازمند داشتن تخصص و مهارت در این زمینه می باشد و تعمیر کردن آن کار راحتی نیست و به دلیل وجود قطعات حساس ممکن است یک اشتباه باعث شود دستگاه آسیب های بیشتری ببیند و هزینه های تعمیر آن افزایش پیدا کند.

شرکت سما سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین و تعمیرکاران با سابقه در این زمینه، تلاش کرده تا چالش هایی که در اثر سپردن کار به افراد نابلد برای مشتریان ایجاد می شود را از بین ببرد و با کیفیت ترین خدمات را در مدت زمان کم به مشتری ارائه دهد. تعمیرکاران سما سرویس می توانند با بهره گیری از دانش و تجربه خود دشوار ترین تعمیرات را با موفقیت به اتمام برسانند.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

با سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید، عملکرد و کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن نیز افزایش میابد. سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد را نیز ارائه می دهد. برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد در محل شما انجام می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی عملکرد کندانسور
  • بررسی گاز خنک کننده دستگاه و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی نوار دور درب ها
  • بررسی سلامت برد
  • بررسی و تعویض فیلتر آب

برای دریافت این خدمات کافی است با بخش سرویس ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جنرال استیل

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

دریافت خدمات تعمیر از نمایندگی مخصوص هر دستگاه عاقلانه ترین کار و بهترین گزینه برای تعمیر دستگاه است. همشهریانی که از ساید بای ساید های جنرال استیل استفاده می کنند و قصد دارند دستگاه خود را تعمیر کنند می توانند با سما سرویس تماس بگیرند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و مجرب و تجهیزات کامل توانایی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می دهد.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین معناست که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

سماسرویس خیلی خوب و عالی خدمت رسانی میکنه واقعا خرفه ای هستن و نظیر ندارن

شک نکنید که بهترین گزینه برای تعمیر یخچال شما سماسرویس هست.

شاهرخ مظاهری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل
ممنون از شما بخاطر اینکه مثل بقیه شعار نمیدید و رضایت مشتری براتون واقعا اهمیت داره.

تشکر ویژه هم از تعمیرکارتون که با کار خوبش مارو از یک هزینه سنگین نجات داد.

دستتون درد نکنه و ایشالا موفق باشید.

حمیدرضا ذاکری
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید جنرال استیل
سماسرویس واقعا کارش حرف نداره. من سماسرویس رو به همه پیشنهاد میکنم. چون واقعا مجهز و معتبر هستن و خدماتشون گارانتی هم داره پس خیالتون راحت باشه.

ممنون از مجموعه سماسرویس!

ماندانا انتظامی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل

خدمات پس از فروش ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید جنرال استیل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید جنرال استیل
  • سرویس ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای جنرال استیل

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران جنرال استیل می باشد که در سال ۱۳۲۶ با شرکت پارس آمریکا همکاری کرد و اقدام به تولید محصولات خود نمود. این شرکت با داشتن طراحان حرفه ای خود دست به تولید انواع لوازم خانگی با ظرفیت مناسب و ظاهری زیبا زده است. با پیشرفت تکنولوژی و ساختار این نوع لوازم برای استحکام و بدنه ساید بای ساید ها، از آخرین متد های روز برای تولید ساید بای ساید استفاده کرده است. همچنین با بکارگیری از فناوری های روز، توانسته دستگاه هایی با کاربرد بالا و با کیفیت مناسب به مشتریان عرضه کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر ساید بای ساید نیازمند تخصص، مهارت و تجربه کافی در این زمینه است. اگر ساید بای ساید جنرال استیل شما دچار مشکل شده و قصد دارید با یک مرکز تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید، بهتر است با یک مرکز معتبر تماس بگیرید که بهترین خدمات را ارائه می کند.

شما همشهریان عزیز می توانید برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار ساید بای ساید جنرال استیل در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟