تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو جنرال استیل

تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد

وجود ماشین لباسشویی در هر منزلی یک نعمت به شمار می رود اما عده زیادی تا وقتی ماشین لباسشویی شان خراب نشده ، متوجه این موضوع نمی شوند. امروزه و با فراگیر شدن ماشین های لباسشویی خانگی ، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که لباس های خودش را با دست بشوید. شستشوی لباس با دست کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است و در نهایت لباس ها نیز به خوبی تمیز نمی شوند. از این گذشته تماس مداوم مواد شویند لباس با پوست دست نیز مضرات زیادی دارد.

تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد

شرکت سما سرویس یک شرکت خدماتی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. این مجموعه بیشتر از 15 سال است که در این حوزه مشغول به ارائه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد می باشد و توانسته هزاران تعمیر را با موفقیت به پایان برساند. سما سرویس تلاش کرده تا با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات همراه با 6 ماه گارانتی به مشتریان خود، آسایش و اطمینان خاطر را برای آنان فراهم سازد.

اگر لباسشویی شما به تعمیرات احتیاج پیدا کرده با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی جنرال استیل

در میان مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی جنرال استیل در مشهد مطرح شده، مشکلاتی که در ادامه ذکر کرده ایم رواج بیشتری داشته.

در بدنه لباسشویی جنرال استیل جریان برق وجود دارد

وجود جریان برق در بدنه دستگاه بسیار خطرناک است و خطر برق گرفتگی را برای شما و خانواده تان ایجاد می کند. این مشکل که بخاطر فرسودگی یا خرابی سیم های برق در داخل یا خارج دستگاه ایجاد می شود ، باید با دقت تمام بررسی شود تا به دستگاه آسیب وارد نشود.

برای رفع این ایراد سریعا دستگاه را از برق کشیده و با مرکز تعمیرات لباسشویی جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی جنرال استیل آب گیری نمی کند

عدم ورود آب به داخل لباسشویی و آبگیری نکردن آن دلایل مختلفی دارد. قبل از اینکه کاری انجام دهید بهتر است ابتدا درب لباسشویی را چک کنید و از درست بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. دلایل آبگیری نکردن دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • خرابی هیدرواستات
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • خرابی شیر ورودی آب
  • ایراد در پمپ آب

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

ماشین لباسشویی جنرال استیل سر و صدای عجیبی دارد

لباسشویی ها هنگام کار کردن اندکی سر و صدا تولید می کنند و این طبیعی است ، اما اگر متوجه افزایش ناگهانی سر و صدا در دستگاه خود شدید، احتمالا یک جسم خارجی و سخت در داخل آن گیر کرده است ، همچنین احتمال دارد بلبرینگ ها و تسمه آسیب دیده باشند.

برای رفع این مشکل می توانید با تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

محفظه لباسشویی جنرال استیل نمی چرخد

نچرخیدن محفظه لباسشویی دلایل زیادی دارد. بهترین روش برای عیب یابی و تعمیر دستگاه، بازدید آن توسط یک تکنسین متخصص است. برخی از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی شامل:

  • مشکل در تسمه موتور دستگاه
  • خرابی قفل درب
  • ایراد در موتور یا اجزای آن

اگر توانایی عیب یابی و تعمیر مشکل را ندارید با مرکز تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد تماس بگیرید.

برد اصلی لباسشویی جنرال استیل سوخته است

برد ماشین لباسشویی، بخشی بسیار حیاتی و حساس در ماشین لباسشویی می باشد که از تعداد زیادی قطعه الکترونیکی مانند خازن، فیوز و… تشکیل شده است. این قطعه کنترل تمامی فرایندهای دستگاه را برعهده دارد.

برد ماشین لباسشویی در اکثر موارد بخاطر نوسانات جریان برق و یا قرار گرفتن در معرض آب دچار سوختگی می شود.

در صورت سوختن برد ماشین لباسشویی راه حل اصلی تعویض برد لباسشویی است؛ البته بهتر است حتما برد لباسشویی توسط تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد بررسی شود تا اگر فقط قطعه ای از آن خراب شده باشد برد را تعمیر کند.

تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد

سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد، خدماتی باکیفیت و درخور همشهریان را به آنها ارائه می کند و از به وجود آمدن مشکلاتی که ممکن است در اثر بی تجربگی تکنیسین ایجاد شوند جلوگیری کند. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به یک تکنیسین حرفه ای و با تجربه می سپارید دیگر نگران چالش ها و مشکلاتی از قبیل ناقص رها کردن کار و کیفیت پایین کار نخواهید بود.

تکنیسین های سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و با تمامی قطعات و اجزای ماشین لباسشویی جنرال استیل آشنایی کامل دارند همچنین همه این افراد حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. نکته دیگری که حائز اهمیت است متعهد بود و مسئولیت پذیر بودن تعمیرکار است، زیرا همین ویژگی باعث می شود تا تکنیسین در سخت ترین شرایط سعی کند کار را با بهترین کیفیت انجام دهند.

اگر نیاز به تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد دارید، تنها با یک تماس با سما سرویس در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر می شود.

سرویسکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد

ماشین لباسشویی جنرال استیل پس از مدتی کار کردن نیاز دارد تا توسط یک سرویسکار بررسی شود و ایرادات کوچک آن برطرف شود. سرویس کردن دوره ای لباسشویی باعث می شود عمر دستگاه افزایش پیدا کند و بتوانید همیشه در بهترین حالت از آن بهره ببرید.

در طی مراحل سرویس لباسشویی جنرال استیل در مشهد، سرویسکار پس از غبار روبی دستگاه، بخش های مختلف آن را بررسی می کند و کوچک ترین مشکلاتی که شاید از نظر شما پنهان بوده باشند را رفع می کند تا در آینده باعث بروز مشکلات بزرگتر نشوند.

سرویس دستگاه توسط سرویسکار مجاز لباسشویی جنرال استیل در مشهد، در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. جهت اعزام سرویسکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد به محل شما، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین، اقدام به ثبت درخواست خود کنید تا همکاران ما به سرعت تکنیسین را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی جنرال استیل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی جنرال استیل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی جنرال استیل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جنرال استیل

نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد

ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت صدها مشتری ، توسط مجموعه سماسرویس سبب شده است که این مجموعه با افتخار خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد ارائه کند. خدمت رسانی 24 ساعته و در تمام طول هفته باعث شده است که ما در هر زمان و در هر لحظه در دسترس همشهریان عزیز خود در سرتاسر شهر مشهد باشیم.

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال استیل در مشهد ، در تمام طول فرایند تعمیر دستگاه ، از قطعاتی استفاده می کند که مورد تایید کارخانه تولید کننده می باشند و دارای حداقل یکسال گارانتی باشند. علاوه بر گارانتی قطعات شرکت سماسرویس کلیه خدمات خود از جمله تعمیر یا سرویس لباسشویی جنرال استیل در مشهد را تا 6 ماه گارانتی می کند تا شما عزیزان با خیالی آسوده کار تعمیر لوازم منزل خودتان را به ما بسپارید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام. خیلی متشکرم از شما که برای تعمیر لباسشویی ما سریع تعمیرکار فرستادین و از ایشون هم تشکر میکنم که بسیار حرفه ای برخورد کردن و مشکل رو در کمتر از یه ساعت حل کردن.
مرتضی اصغرزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی جنرال استیل
سلام

ازتون تشکر میکنم بابت تعمیر برد لباسشویی ما به جای تعویض کردن اون و عملکرد سریعتون. تعمیر کردن برد لباسشویی باعث شد هزینه ها خیلی خیلی کاهش پیدا کنه به لطف شما. ممنونم🙏

عاطفه جسینی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی جنرال استیل
سلام

من مشتری چندین ساله سما سرویس هستم و از روی تجربه ای که داشتم میتونم بگم سما سرویس حرف نداره. من به تمام کسایی که دارن این متنو میخونن پیشنهاد میدم برای تعمیر وسایلشون با سما سرویس تماس بگیرن. با تشکر

امیرحسین میرزاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی جنرال استیل

خدمات پس از فروش لباسشویی جنرال استیل در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های جنرال استیل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی جنرال استیل
  • سرویس لباسشویی جنرال استیل در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی جنرال استیل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی جنرال استیل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های جنرال استیل

شرکت جنرال استیل یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید لوازم منزل در ایران است. این مجموعه در ابتدا با واردات قطعات اصلی محصولات خود شروع به کار کرد و بعدها بصورت مستقل اقدام به تولید محصولاتی مانند یخچال فریزر و کاشین لباسشویی نمود. محصولات این کارخانه که در سالهای اخیر کمتر دیده می شوند ، در گذشته در بسیاری از منازل ایرانیان وجود داشت.

شرکت سما سرویس تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی جنرال استیل در مشهد است که خدمات خود را بصورت 24 ساعته و در تمام طول هفته به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

ماشین لباس شویی از ساختار پیچیده ای برخوردار است و برخی قطعات آن بسیار حساس هستند، همین مورد گویای این موضوع است که تعمیر آن باید توسط افراد متخصص و کاربلد صورت بگیرد و هر فردی نمی تواند آچار به دست بگیرد و اقدام به تعمیر دستگاه بکند.

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز و در تمام طول هفته می توانید از طریق پیام رسان واتساپ ، فرم درخواست آنلاین تعمیر و تماس تلفنی ، درخواست خود را جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس لباسشویی جنرال استیل در مشهد ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن این خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی معتبر دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟