سرویس و تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو کنوود

تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد

ظرفشویی از کاربردی ترین وسایل در منزل است و زمانی که با تعداد زیادی از ظروف روبرو هستید با شستن آنها شما را خوشحال می کند. ظرفشویی ممکن است به دلیل استفاده زیاد یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود و به درستی کار نکند؛ در این مواقع بهتر است سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید تا از شدیدتر شدن خرابی دستگاه جلوگیری کنید.

سما سرویس یکی از مراکز معتبر و ارائه دهنده خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد است. این مجموعه سالهاست که در زمینه تعمیر لوازم منزل فعالیت می کند و توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و جامع به هزاران مشتری و جلب رضایت و اعتماد آنها به عنوان یک مرکز معتبر شناخته شود و جزو بهترین ها در حوزه فعالیت خود باشد.

تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد

اگر ظرفشویی شما خراب شده و می خواهید آنرا با سرعت بالا و اصولی تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ظرفشویی کنوود در مشهد به محل شما اعزام کنیم و خدمات را در محل شما با کیفیت بالا به شما ارائه دهیم.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی کنوود

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

تایمر ظرفشویی کنوود خراب است

امکان تنظیم تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل ماشین قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی کنوود خاموش نمی شود و مدام درحال تخلیه است

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در ظرفشویی است. اگر ظرفشویی متوقف نمی شود و همواره درحال انجام عملیات تخلیه آب است، مشکل می تواند از سنسور نشتی باشد. اگر سنسور، رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد سعی می کند از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند و به طور دائم عمل تخلیه را تکرار می کند.

برای رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی کنوود آب گیری نمی کند

ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس از مدتی کار کردن و اتمام کار متوجه شوید که هیچ کدام از ظرف ها شسته نشده اند و درست مثل اول کثیف و خشک هستند. برای رفع این مشکل، ابتدا آب ماشین ظرفشویی و دریچه ورود آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که دریچه تخلیه به درستی به محل تخلیه متصل شده باشد. در حالت عادی با چرخاندن دریچه آب در جهت عقربه های ساعت می توان راه آب را باز کرد.

راه کار بعدی برای رفع این مشکل این است که هنگامی که از زمان شستشوی ظروف در دستگاه مدت زیادی گذشته است شناور داخل ماشین را بررسی کنید. شناور معمولا یک درب برجسته پلاستیکی کوچک یا یک سیلندر است که داخل پایه وان در نزدیکی محوطه چیدمان ظروف قرار دارد. درب شناور را باز کنید تا بتوانید داخل آن را مشاهده کنید. با کمی تکان دادن آن می توانید ببینید یا بشنوید که شناور ظرفشویی داخل آب محفظه حرکت می کند. در صورتی که آب به اندازه کافی داخل شناور نباشد احتمالا لوله کشی آب به درستی انجام نشده است و یا این که آب به اندازه کافی وارد ماشین ظرفشویی نمی شود. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

پنل کنترل ظرفشویی کنوود خراب است

پنل کنترل ظرفشویی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که به کمک آن می توان تنظیمات مناسب و برنامه دلخواه را به دستگاه داد و چگونگی انجام فرآیند شستشو را کنترل کرد. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

دستگاه روشن است اما پنل روشن نمی شود: در این شرایط احتمال دارد برد الکترونیکی پنل معیوب شده باشد یا اتصالات مربوط به پنل دچار مشکل شده باشد و یا نمایشگر پنل دچار مشکل شده باشد.

پنل روشن است اما کار نمی کند: زمانی که پنل روشن است اما با فشار دادن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس آن و دادن فرمان به آن تغییری ایجاد نمی شود، احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

برای رفع این مشکل باید قبل از هرکاری ظرفشویی را یکبار خاموش و روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با سرویسکار مجاز ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی کنوود از کار افتاده

یکی دیگر از رایج ترین ایراداتی در ماشین ظرفشویی به وجود می آید کار نکردن ظرفشویی و از کار افتادن آن است. جهت رفع این مشکل در مرحله اول باید مدار برق دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که برق به برد الکترونیکی و بخش های دیگر ظرفشویی وارد می شود یا خیر. در مرحله دوم از درست بسته بودن درب ظرفشویی مطمئن شوید. از آن جایی که بسیاری از ظرفشویی ها با بسته شدن درب اصلی شروع به کار می کنند برای راه اندازی و شروع به کار نیاز است که درب ظرفشویی کاملا بسته شده باشد.

اگر تمام این موارد را بررسی کردید اما ماشین ظرفشویی همچنان روشن نشد، باید پنل ظرفشویی را کنترل کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی کنوود در مشهد

افراد زیادی در حال حاضر به عنوان تعمیرکار ظرفشویی کنوود در مشهد فعالیت می کنند. برخی از این افراد از مهارت کافی برای تعمیر این دستگاه برخوردارند و عده ای دیگر مهارت لازم برای اینکار را ندارند اما در هر صورت کار را پذیرفته و اقدام به ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد می کنند. مشکلی که این موضوع دارد این است که ظرفشویی های کنوود تکنولوژی خاص و پیچیده ای دارند و کسی نمی تواند آنرا درک کند مگر اینکه آموزش دیده باشد.

تعمیرکارانی که در سما سرویس خدمات ارائه می کنند همگی افراد آموزش دیده و متخصص هستند و بالای 10 سال تجربه در این زمینه دارند. تکنیسین های سما سرویس قادر هستند با بهره گیری از تجربه و مهارت خود دشوارترین مشکلات دستگاه را به راحتی و بدون دردسر تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی کنوود در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آمادگی دارند به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی کنند.

سرویسکار ظرفشویی کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس در راستای ارائه خدمات جامع تر به مشتریان خود، خدمات سرویس ظرفشویی کنوود در مشهد نیز ارائه می کند. سرویس های دوره ای وسایلی مانند ظرفشویی در سالهای اخیر متقاضیان زیادی داشته است و دلیل این موضوع نیز افزایش چشمگیر قیمت لوازم منزل و در نتیجه افزایش قیمت قطعات یدکی و تعمیر آن می باشد و بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه و افزایش طول عمر آن سرویس کردن دستگاه است.

در این فرآیند سرویسکار ظرفشویی کنوود در مشهد در محل مشتری اقدام به بررسی دستگاه می کند و اگر کوچکترین مشکلی پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها سبب به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نشود. اقداماتی که صورت می گیرد موجب افزایش عمر ظرفشویی، بهبود کارکرد دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی و پر دردسر در دستگاه می شود.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس ظرفشویی کنوود در مشهد استفاده کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به درخواست شما رسیدگی کنند در سریع ترین زمان ممکن سرویسکار ظرفشویی کنوود در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی کنوود در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی کنوود در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کنوود

نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد

بسیاری از افرادی که از ظرفشویی های کنوود استفاده می کنند، در زمان خرابی دستگاهشان تمایل دارند که برای دریافت بهترین خدمات با نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد تماس بگیرند. تماس گرفتن با نمایندگی دستگاهتان بهترین کاری است که می توانید انجام دهید زیرا اکثر نمایندگی ها تعمیرکاران متخصص و تجهیزات کامل در اختیار دارند و می توانند خدماتی کارآمد به شما ارائه کنند.

سما سرویس نیز به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد، با استخدام تعمیرکاران متخصص و باتجربه و تهیه تجهیزات کامل تلاش کرده تا در جواب اعتماد مشتریانی که این مجموعه را برای محول کردن کار تعمیر دستگاه خود انتخاب کرده اند، خدماتی ارزشمند، باکیفیت و کارآمد به آنها ارائه کند.

همچنین این مجموعه خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی ممنونم از شما به خاطر خدمات عالی و قیمت بسیار عادلانتون. چند وقت پیش تعمیر ظرفشویی مارو انجام دادید و خیلی خوب تعمیرش کردید. و می خواستم بقیه بدونن که کارتون عالیه

پانته آ حبیبی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود
ازتون تشکر می کنم بابت تعمیر کردن ظرفشویی ما. مدتی بود ظرفشویی روشن نمی شد و دنبال تعمیرکار بودیم که یکی از آشنایان شما رو به ما معرفی کرد. الحق کارتون عالیه
محسن غلامپور
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی کنوود
سلام و خسته نباشید. میخوام ازتون تشکر کنم بایت پاسخگویی خوب و خدمات عالیتون و قیمت به صرفه خدماتتون. ممنونم
پوریا احمدی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود

خدمات پس از فروش ظرفشویی کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی کنوود خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی کنوود در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی کنوود در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی کنوود در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی کنوود
  • سرویس ظرفشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی کنوود در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های کنوود

شرکت کنوود یک کارخانه تولید کننده لوازم خانگی الکترونیکی است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است. کمتر کسی وجود دارد که تا بحال نام کنوود را نشنیده باشد و این موضوع به خاطر کیفیت بالای محصولات این برند است. این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و کار خود را با تولید لوازم صورتی و تصویری آغاز نمود و بعدها به تولید لوازم منزل مانند ماشین ظرفشویی نیز ورود کرد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کنوود در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی کنوود در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت شبانه روزی در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم تعمیر ظرفشویی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد. در زمان خرابی ظرفشویی خود به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید تا از شدیدتر شدن خرابی جلوگیری کنید.

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا تکنیسین های ما به سرعت اقدام کنند و مشکل ظرفشویی شما را رفع کنند. سما سرویس تنها مرکز تعمیر ظرفشویی کنوود در مشهد است که خدمات خود را به صورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟