تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

اگر ماشین لباسشویی کنوود شما خراب شده است و ساکن مشهد هستید؛ اصلا نگران نباشید! شرکت سماسرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد است و در این زمینه بیش از 15 سال است که تجربه و سابقه دارد. این مجموعه تاکنون صدها مدل مختلف از ماشین های لباسشویی کنوود را با موفقیت تعمیر کرده است. این موضوع باعث شده است که تعداد زیادی از مردم عزیز شهر مشهد ، به کیفیت خدمات سماسرویس اعتماد کرده و مشتری دائمی خدمات این مجموعه شوند.

خرابی ماشین لباسشویی مشکلات زیادی را برای اعضای یک خانواده ایجاد می کند و باید هرچه سریعتر و پیش از انباشته شدن لباس ها کثیف تعمیر شود. شرکت سماسرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر لوازم منزل در مشهد است که در زمینه سرعت ارائه خدمات در مشهد بی رقیب است.

تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

شما تنها کافیست که درخواست خود را برای دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد ثبت کنید و در کمتر از دو ساعت تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد. علاوه بر این پس از اتمام مراحل تعمیر دستگاه ، تکنیسین سماسرویس برگه ضمانت خدمات را به شما ارائه خواهد داد تا شما خیالتان کاملا از بابت کیفیت خدمات مجموعه سماسرویس راحت و آسوده باشد.

پس اگر نیاز به تعمیر لباسشویی کنوود دارید همین الآن با سماسرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد را ثبت نمایید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی کنوود

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

آب داخل محفظه لباسشویی کنوود بصورت اتوماتیک تخلیه نمی شود

این مشکل زمانی رخ می دهد که فیلتر یا لوله تخلیه آب دستگاه مسدود شده باشد. فیلتر تخلیه دستگاه را شما به راحتی می توانید جدا کرده و نظافت کنید. اما بررسی لوله تخلیه شاید کمی برای افراد غیرفنی دشوار باشد. علاوه بر این ممکن است که ایراد بخاطر خرابی پمپ تخلیه دستگاه باشد که در اینصورت باید با مرکز تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

هنگام کارکردن لباسشویی کنوود از آن آب نشت می کند

نشت آب از ماشین لباسشویی بسیار شایع است. با توجه به اینکه نشت آب می تواند از قسمت های مختلف دستگاه رخ دهد دلیل آن و نحوه حل مشکل متفاوت است. در اکثر مواقع نشت آب از اتصالات و رابط های لاستیکی است و با تعویض آن مشکل حل می شود.

آب ممکن است به دلیل خرابی جاپودری یا از پمپ آب و فیلتر نشت کرده باشد. بهتر است برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

درب لباسشویی کنوود بسته نمی شود

پیش از هرچیز مطمئن شوید که جسم خارجی ای در مسیر بسته شدن درب دستگاه قرار نداشته باشد. در غیر اینصورت احتمالا ایراد بخاطر خرابی قفل یا سوئیچ آن می باشد. برای بررسی دقیقتر و رفع ایراد بهتری است با تعمیرکار مجاز لباسشویی کنوود در مشهد تماس حاصل فرمایید.

ماشین لباسشویی کنوود روشن نمی شود

اگر لباسشویی تان کلا روشن نمی شود باید کابل برق آن را چک کنید و از وجود برق در پریز مطمئن شوید. دلایلی که موجب رخ دادن این اتفاق می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • مشکل در اتصالات دستگاه
  • معیوب شدن برد دستگاه
  • اشکال در مدار تغذیه

اگر ریشه مشکل را پیدا نکردید بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد ارتباط برقرار کنید.

با اینکه نمایشگر لباسشویی کنوود روشن است اما شستشو نمی کند

پیش از هرچیز مطمئن شوید که درب دستگاه بصورت کامل بسته و قفل می شود اگر ایراد از این مورد نیست ، احتمالا ممکن است تسمه موتور یا خود موتور آسیب دیده باشد. تعمیر موتور لباسشویی کنوود یک مهارت تخصصی است و بهتر است خودتان آن را دستکاری نکنید.

برای عیب یابی و رفع ایراد با مرکز خدمات پس از فروش لباسشویی کنوود در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد

افراد زیادی در حال حاضر به عنوان تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد فعالیت می کنند. عده ای از این افراد از مهارت کافی برای تعمیر این دستگاه برخوردارند و عده ای دیگر این مهارت را ندارند. اما در هر صورت کار را پذیرفته و اقدام به تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد می کنند. مشکلی که این موضوع دارد این است که ماشین های لباسشویی کنوود دارای تکنولوژی خاص و پیچیده ای هستند که هر کسی نمی تواند آن را درک کند.

به همین خاطر میزان نارضایتی از خدمات در این حوزه بسیار بالا است. به همین خاطر ما با آموزش تکنیسین های خود ، آن ها را با تمامی مدل های این دستگاه و همچنین ساختار وقطعات بکار رفته در این دستگاه ها آشنا کرده ایم. تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد در مجموعه سماسرویس ، به خوبی از پس تعمیر این دستگاه بر می آید و تمامی ایراداتی که ممکن است برای لباسشویی کنوود پیش بیاید را به خوبی می شناسد و می تواند هرگونه ایرادی در این دستگاه را به سرعت و به خوبی برطرف کند.

علاوه بر این ما برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان ، خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد را با 6 ماه گارانتی معتبر ارائه می کنیم تا اگر به هر دلیلی دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد ، دوباره به مشکل قبل دچار شد ، شما بتوانید بدون صرف هزینه اضافی درخواست تعمیر آن را داشته باشید.

سرویسکار لباسشویی کنوود در مشهد

هر وسیله ای به ویژه لباسشویی، پس از مدتی کار کردن برای اینکه بازده و عملکرد آن در حد ایده آل باقی بماند؛ به سرویس نیاز پیدا خواهد کرد. سرویس لباسشویی کنوود در مشهد یکی از خدماتی است که در مجموعه سما سرویس متقاضیان زیادی دارد.

فرآیند سرویس لباسشویی بسیار به افزایش طول عمر و بهبود راندمان دستگاه کمک می کند و یکی از اقدامات ضروری در اصول نگهداری از لباسشویی به حساب می آید. در این فرآیند سرویسکار مجاز لباسشویی کنوود در مشهد در محل شما به بررسی تمام قسمت های لباسشویی می پردازد و زمانی که کوچکترین مشکلی در دستگاه پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها موجب بروز مشکلات دردسر ساز و پر هزینه نشود.

شما عزیزان می توانید به راحتی و از طریق تماس تلفنی ، ثبت درخواست بصورت آنلاین و از طریق پیامرسان واتساپ اقدام به درخواست اعزام سرویسکار مجاز لباسشویی کنوود در مشهد نموده و از این خدمات با گارانتی 6 ماهه بهره مند شوید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کنوود شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کنوود

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد

شرکت سماسرویس از بدو ورود محصولات کنوود به بازار لوازم خانگی ایران ، اقدام به ارائه خدمات تعمیر این دستگاه ها نمود. اکنون و پس از گذشت بیش از 15 سال از آغاز فعالیت سماسرویس ، این مجموعه خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد ارائه می دهد.

ما در مجموعه سماسرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار لباسشویی کنوود در مشهد خدماتی را به شما ارائه می دهیم که شما را به مشتری دائمی ما تبدیل خواهد کرد. تجربه ما در این زمینه ثابت کرده است که ارائه خدمات با کیفیت حتی به مشتریان اندک ، بهترین تبلیغ است. این موضوع باعث شد که مشتریان وفادار ما ، سماسرویس را به دوستان و آشنایان خودشان معرفی کرده و اکنون ما بزرگترین مرکز تعمیر لوازم منزل درمشهد هستیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد ( سماسرویس ) در طول فرایند تعمیر دستگاه شما تنها از زمانی قطعات دستگاه شما را تعویض می کند که قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد ما آن را با قطعات اصلی و دارای گارانتی جایگزین خواهیم کرد تا شما خیالتان از این بابت نیز آسوده باشد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد اینجا کلیک کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام کارکنان سماسرویس. من از مشتری های ثابت شما هستم و هر دفعه که با شما تماس می گیرم خیلی با حوصله جواب میدید و خدماتتون هم بسیار عالی هست. با تشکر
دینا بختیاری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کنوود
سلام، خیلی ممنونم از شما که سریع اومدید و لباسشویی ما رو تعمیر کردید . خدمات همونطور که گفتید بسیار خوب بود و من کاملا راضی بودم.
آسیه جمالزاده
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی کنوود
خیلی ممنونم از شما بابت زحمتی که کشیدید و سریع تعمیرکار برای تعمیر به منزل ما فرستادید. تعمیرکارتون هم بسیار حرفه ای بودن و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن و از ایشون هم تشکر میکنم.
امیر مردانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کنوود

خدمات پس از فروش لباسشویی کنوود در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های کنوود خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی کنوود در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی کنوود در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی کنوود در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی کنوود
  • سرویس لباسشویی کنوود در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی کنوود در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های کنوود

شرکت کنوود یک کارخانه تولید کننده لوازم خانگی الکترونیکی است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است. کمتر کسی وجود دارد که تا بحال نام کنوود را نشنیده باشد و این موضوع به خاطر کیفیت بالای محصولات این برند است. این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و کار خود را با تولید لوازم صورتی و تصویری آغاز نمود و بعدها به تولید لوازم منزل مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز ورود کرد.

شرکت سماسرویس ، به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد فعالیت می کند و وظیفه ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی کنوود در مشهد را برعهده دارد. شرکت سماسرویس در طول 15 سال فعالیت خود در زمینه تعمیر انواع لوازم منزل در مشهد ، موفق جلب رضایت تعداد زیادی از مصرف کنندگان محصولات کنوود از جمله ماشین های لباسشویی آن شده است.

این مجموعه بدون تعطیلی و در 24 ساعت شبانه روز ، آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز در سرتاسر شهر مشهد است.

کلام پایانی

آخرین توصیه ما به شما این است که در صورتیکه ماشین لباسشویی منزلتان خراب شده و نیاز به تعمیر دارد ، اگر خودتان هیچگونه مهارتی در زمینه کارهای فنی ندارید ، اصلا اقدام به دستکاری یا تعمیر دستگاه نکنید. این کار علاوه بر این که سلامت شما را به خطر می اندازد ممکن است باعث بروز خرابی های شدیدی در دستگاه نیز بشود. در اینصورت شما مجبور خواهید شد که هزینه زیادی را برای برطرف کردن آن ایراد متحمل شوید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن کادر تعمیر مجرب و آموزش دیده آمادگی دارد تا خدمات خود را با سرعت و کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی به شما عزیزان ارائه کند. شما در هر منطقه از شهر مشهد که باشید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از 2 ساعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟