تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو کنمور

تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد

لباسشویی یک دستگاه بسیار کاربردی و ضروری است. زمانی لباسشویی دچار مشکل می شود به دلیل مشکل بودن جابجایی آن به خاطر وزن زیاد دستگاه، بردن آن به تعمیرگاه کار دشواری است. چاره آن این است که تعمیرکار به منزل شما بیاید و مشکل را در محل شما برطرف کند.

تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد از خدمات سما سرویس است و تماما در محل مشتریان ارائه می شود و تنها زمانی که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه منتقل می شود تا تعمیر شود و پس از آن دوباره در محل مشتری روی دستگاه سوار می شود.

تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال تجربه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد. در این سال ها این مجموعه دائما در حال پیشرفت و ارتقاء سطح کیفیت خدمات خود بوده تا بتواند در جواب اعتماد مشتریان خود خدماتی با ارزش و سودمند به آنها ارائه کند و تا به امروز در تحقق این امر موفق بوده و تعداد زیادی مشتری از خدمات این شرکت رضایت داشته اند.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و باتجربه، خدمات خود را با بالاترین کیفیت در محل شما ارائه می دهد و احتیاجی نیست لباسشویی خود را برای تعمیر جابجا کنید. کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار لباسشویی کنمور در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی کنمور

در میان مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی رخ دهد، برخی از اشکالات بسیار زیاد و بیشتر از دیگر مشکلات اتفاق می افتند و در ادامه می توانید آنها را همراه با نحوه رفع آنها مطالعه کنید.

آبگیری بدون توقف در لباسشویی کنمور

اگر لباسشویی شما مدام آبگیری می کند و عملیات آبگیری را متوقف نمی کند ممکن است موارد زیر در دستگاه رخ داده باشند:

  • تنظیم نبودن هیدرواستات
  • معیوب شدن هیدرواستات
  • پارگی شلنگ ورودی به هیدرواستات

برای رفع این ایراد باید هیدرواستات و شلنگ متصل به آنرا مورد بررسی قرار دهید و اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکل انجام دهید. اگر انجام این کار از توان شما خارج است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی کنمور لباس ها را پاره می کند

آسیب دیدن و پاره شدن لباس ها اتفاقی ناخوشایند است و طبیعتاً هیچکس دوست ندارد با این مشکل روبرو شود. اما اگر این مشکل در لباسشویی شما رخ داده نگران نباشید؛ در اکثر مواقع این مشکل به دلیل گیر کردن جسم خارجی در دستگاه می باشد که لباس ها در برخورد با آن آسیب می بینند.

برای رفع این مشکل کافیست دیگ لباسشویی را با دقت بررسی کنید و اگر شئ خارجی در آن دیدید آن را از دیگ خارج کنید. درصورتی که نتوانستید مشکل را بیابید و دستگاه را تعمیر کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی کنمور زمانی که روشن است حرکت می کند!

لرزش زیاد و حرکت کردن لباسشویی زمانی که روشن است یک اشکال بسیار رایج است و برای خیلی از کاربران اتفاق افتاده است. احتمال دارد این مشکل به دلیل تراز نبودن پایه های لباسشویی یا متعادل نبودن بار دستگاه باشد. بنابر این باید ابتدا تراز بودن لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید و آنرا درصورت نیاز تراز کنید. همچنین محفظه دستگاه را بیش از اندازه از البسه پر نکنید.

خرابی تسمه یا مشکل در کمک فنرها نیز می توانند از دیگر علت های به وجود آمدن این اتفاق باشند. اگر مشکل حل نشد با مرکز تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

آب لباسشویی کنمور گرم نمی شود

علت گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی می تواند یکی از موارد زیر می تواند باشد:

  • المنت دستگاه خراب شده
  • ترموستات تنظیم نیست
  • ترموستات دستگاه از کار افتاده
  • ایراد در اتصالات الکترونیکی بعضی از قطعات از جمله ترموستات

تنظیمات ترموستات دستگاه را بررسی کنید که درست باشد. اگر ایراد همچنان ادامه داشت با تعمیرکار مجاز لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

عدم تخلیه آب در لباسشویی کنمور

وجود گرفتگی در لوله خروجی آب دستگاه ، خرابی پمپ ، انسداد مسیر پمپ و گرفتگی فیلتر تخلیه لباسشویی مهم ترین دلایل بروز چنین مشکلی در دستگاه هستند. فیلتر خروجی و لوله خروجی آب را می توانید به راحتی بررسی کنید و گرفتگی های احتمالی آن را برطرف کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی کنمور در مشهد

تعمیر لباسشویی نیازمند دقت و مهارت زیاد است و باید توسط یک تکنیسین متخصص انجام شود. در صورتی که تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران ناشی و بی تجربه بسپارید، ممکن است با مشکلاتی مانند شدیدتر شدن خرابی های دستگاه، اتلاف وقت و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات مواجه شوید.

تعمیرکاران سما سرویس افرادی باسابقه و آموزش دیده هستند که تعداد زیادی تعمیرات را با موفقیت به اتمام رسانده اند و قادر هستند تا انواع مدل های لباسشویی کنمور، از قدیمی ترین تا جدید ترین آنرا به راحتی تعمیر کنند.

همچنین تکنیسین های ما به صورت مداوم در کارگاه های آموزشی که برای آنها برگزار می کنیم شرکت می کنند و دائما در حال ارتقاء مهارت ها و دانش خود در این زمینه هستند.

اگر به تعمیرکار لباسشویی کنمور در مشهد نیاز دارید و می خواهید لباسشویی خود را به سرعت تعمیر کنید، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

سرویسکار لباسشویی کنمور در مشهد

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود هستید و می خواهید از دردسر های وقت گیر خراب شدن لباسشویی در امان بمانید، سرویس دوره ای لباسشویی را جدی بگیرید. سرویس کردن لباسشویی حداقل هر شش ماه یکبار تاثیر بسیار زیادی در افزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن دارد؛ اما سرویس کردن آن یکبار در سال هم کفایت می کند.

شرکت سما سرویس با ارائه خدمات سرویس لباسشویی کنمور در مشهد در منزل شما، تلاش می کند تا راحتی و آسودگی خاطر را برای شما همشهریان عزیز به ارمغان بیاورد. جهت بهره مند شدن از مزایای این خدمات کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت سرویسکار لباسشویی کنمور در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی کنمور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی کنمور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کنمور

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد

برخی از افراد سودجو برای افزایش سود خود دست به هر کاری می زنند و حتی قطعات بی کیفیت را به جای قطعات اصلی به مشتریان می دهند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد، مجربترین تعمیرکاران و متخصصان را به کار گرفته تا با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و با قیمتی منصفانه، رضایت مشتریان را جلب و دردی از آنها دوا کند. همچنین تمام قطعات یدکی که در تعمیرات استفاده می شوند قطعات اصلی و فابریک همان برند هستند و برای نشان دادن حسن نیت خود به شما شرکت خدمات خود را 6 ماه گارانتی می کند تا خیال شما از کیفیت خدمات راحت باشد.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که درصورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد اگر دستگاه دچار همان ایراد شد، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای آن را تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنمور در مشهد به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید جهت استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت درخواست و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید

تشکر می کنم از شما و تعمیرکار خوبتون که به سرعت برای تعمیر لباسشویی ما اومدن و واقعا کارشون رو خیلی تمیز و سریع انجام دادن و خیلی خوش برخورد هم بودن.

حمید کلاتی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کنمور
واقعا ازتون ممنونم به بهترین شکل ممکن سرویس میدید و بهترین قیمت رو هم تعیین میکنید.کاش همه توی کارشون مثل شما جدی و با انصاف بودن. من که مشتری دائمتون شدم!
فرزانه جمالپور
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی کنمور
من از مجموعه سماسرویس ممنوم چون خیلی خوب و صادقانه کار میکنن. این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت مناسب، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه.
جمیله ریاض
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی کنمور

خدمات پس از فروش لباسشویی کنمور در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های کنمور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی کنمور در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی کنمور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی کنمور در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی کنمور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی کنمور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی کنمور
  • سرویس لباسشویی کنمور در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی کنمور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های کنمور

شرکت کنمور یک تولید کننده لوازم خانگی در آمریکا است. لباسشویی های کنمور علاوه بر کیفیت بالا با نوآوری طراحی شده اند و از امکانات بسیاری برخوردار هستند. برند کنمور یک برند شناخته شده در دنیا است که تولیدات آن در بسیاری از خانه های ایرانی نیز یافت می شود.

شرکت سما سرویس به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی کنمور در مشهد نیز فعالیت می کند و به صورت 24 ساعته و در سرتاسر شهر مشهد در خدمت شماست.

کلام پایانی

لباسشویی بخش های مختلفی دارد و درک نحوه عملکرد و ارتباط این بخش ها با یکدیگر برای یک فرد غیر حرفه ای بسیار دشوار است، به همین دلیل تعمیر این وسیله توسط افراد نابلد و بی تجربه امکان پذیر نیست. توصیه می شود زمانی که لباسشویی شما خراب می شود به هیچ وجه تلاشی برای تعمیر آن نکنید و از یک متخصص کمک بگیرید تا دستگاهتان دچار مشکلات بزرگتر نشود.

تکنیسین های ما به صورت 24 ساعته در شرکت حضور دارند و آمادگی دارند تا در هر زمان که به کمک احتیاج داشتید جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شوند. جهت دریافت خدمات با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور در مشهد تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟