تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو پاکشوما

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

ماشین های لباسشویی پاکشوما به دلایلی مانند کیفیت خوب و قیمت مناسب در بین ایرانیان ، محبوبیت نسبتا خوبی دارند. عده زیادی از همشهریان ما در شهر مشهد نیز از کاربران این دستگاه ها می باشند. همین محبوبیت بالا باعث شده است که نیاز به خدماتی مانند تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد نیز افزایش پیدا کند. عده زیادی در تماس با سما سرویس ، مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد ، درخواست دریافت خدماتی مانند تعمیر یا سرویس لباسشویی پاکشوما در مشهد می باشند.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

مجموعه سماسرویس ، سالهای زیادی است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، فعالیت می کند و به لطف اعتماد مشتریان خود ، موفق شده است که به هزاران خانواده در شهر مشهد خدمات با کیفیتی را ارائه کند. باعث افتخار و سربلندی ما است که بتوانیم با ارائه خدمات ارزنده رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه سماسرویس بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده ارائه خدماتی همچون تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد می باشد.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی پاکشوما

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از رایج ترین ایرادات لباسشویی پاکشوما را برای شما بیان کنیم و تا حد امکان شما را در رفع آن راهنمایی کنیم تا در صورت امکان بتوانید ایراد دستگاه تان را خودتان برطرف کنید و نیازی به هزینه برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد نداشته باشید.

درب لباسشویی پاکشوما باز نمی شود

این ایراد یکی از متداول ترین ایرادات ماشین لباسشویی پاکشوما است. در اکثر موارد این ایراد یا به علت عدم تخلیه آب داخل دستگاه رخ می دهد و یا به دلیل خرابی قفل درب آن.

در این زمان ، ابتدا باید آب داخل دستگاه را تخلیه کنید و سپس اگر درب دستگاه همچنان باز نشد ، باید نسبت تعمیر یا تعویض قفل درب آن اقدام کنید.

آب داخل لباسشویی پاکشوما خیلی آهسته تخلیه می شود

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که آب داخل دستگاه به سرعت قبل تخلیه نمی شود و بسیار آرام تخلیه می شود. این ایراد در اکثر مواقع به دلیل گرفتگی فیلتر تخلیه لباسشویی رخ می دهد که شما می توانید به راحتی آن را جدا کرده و تمیز کنید و یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

در موارد نادری ممکن است پمپ تخلیه دستگاه ضعیف شده باشد یا خراب باشد که در اینصورت بهترین کار این است که نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد کمک بگیرید.

فرایند آب گیری لباسشویی پاکشوما قطع نمی شود

اگر چنانچه لباسشویی پاکشوما منزل شما ، بیش از حد آب گیری می کند و دیگ آن بیش از حد معمول از آب پر می شود؛ احتمالا شیر برقی ورودی آب خراب شده است. برای اینکه مطمئن شوید که شیر ورودی خراب شده با نه دستگاه را از جریان برق جدا کنید، اگر آب همچنان وارد دستگاه می شود پس شیر ورودی آن خراب شده و باید تعمیر یا تعویض شود.

اما اگر جریان آب قطع شد ، احتمالا این مشکل به علت خرابی در تایمر ، سئیچ فشار و یا کم بودن فشار آب ورودی دستگاه رخ داده است.

برای رفع ایراد در این موارد ، با مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد ، تماس بگیرید.

لباس های پس شستشو در لباسشویی پاکشوما بوی بدی می گیرند

این موضوع به دلیل رشد قارچ ها با باکتری ها در داخل دستگاه رخ می دهد. که دلیل آن این است که شما احتمالا از حالت شستشو در دمای پایین همراه با مواد شویند بیولوژیکی استفاده می کنید.

برای رفع این ایراد بهتر است دستگاه را در حالت شستشوی با آب داغ ، بدون قرار دادن لباس داخل آن ، روشن کنید و اجازه دهید دستگاه خودش را تمیز کند. علاوه بر این بعد از هربار شستشو حداقل یک ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا هوا در داخل آن جریان داشته باشد.

لباسشویی پاکشوما روشن نمی شود

این ایراد می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما در اکثر موارد به یکی از این دلایل است:

  • عدم اتصال دستگاه به جریان برق : مطمئن شوید که کابل برق آن به پریز برق متصل است و پریز برق سالم است.
  • باز بودن درب دستگاه : اگر درب کاملا بسته باشد و دستگاه روشن نشود ممکن است سئیچ قفل درب آن خراب شده که باعث روشن نشدن دستگاه می شود.

اگر بعد از بررسی موارد بالا ایراد همچنان باقی ماند ، شما باید با تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مشهد

شرکت سماسرویس تنها مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد است که این خدمات را به کمک تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مشهد ارائه می دهد. این مرکز با در اختیار داشتن تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد ، این خدمات را بصورت کاملا اختصاصی و ویژه ارائه می دهد.

تعمیرکار مجاز لباسشویی پاکشوما در مشهد ، بصورت کاملا تخصصی در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع لباسشویی های پاکشوما آموزش دیده است. این شخص بصورت کامل با تمامی قطعات و اجزای این دستگاه آشنایی دارد و از عهده برطرف کردن هرگونه ایراد را در این دستگاه ها دارد.

علاوه بر آن ما کلیه خدمات خود از جمله تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد را تا 6 ماه گارانتی و ضمانت می کنیم و شما عزیزان می توانید مطمئن باشید که تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مشهد ، به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

سرویسکار لباسشویی پاکشوما در مشهد

هر دستگاهی ، بدون توجه به مدل یا برند آن ، نیاز دارد که از آن به خوبی مراقبت شده و به درستی استفاده شود. استفاده صحیح از دستگاهی مانند لباسشویی ، گام اول در حفظ سلامت و بازده آن است و می تواند تا حد زیادی از دردسرها و هزینه های تعمیر آن جلوگیری کند.

اما شاید بگویید بهرحال ماشین لباسشویی هم مانند هر دستگاه دیگری بلاخره روزی خراب می شود و به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. حرف شما کاملا درست است اما در صورتی که شما هرگز ماشین لباسشویی خودتان را سرویس نکنید.

سرویس لباسشویی پاکشوما در مشهد ، یکی از خدماتی است که سماسرویس آن را با بالاترین کیفیت و دقت به مردم شهر مشهد ارائه می کند. به جرئت می توان گفت که اگر شما بصورت مداوم ماشین لباسشویی پاکشوما خودتان را سرویس کنید ، می توانید مطمئن شوید که دستگاه شما تا سالها سالم خواهد ماند و بدون مشکل کار خواهد کرد.

در طول فرایند سرویس لباسشویی پاکشوما ، سرویسکار لباسشویی پاکشوما در مشهد ، دستگاه شما را کاملا بررسی خواهد کرد و از سلامت تک تک قطعات آن اطمینان حاصل می کند. با این کار حتی کوچکترین ایرادات دستگاه شما نیز شناسایی و به موقع برطرف می شوند و باعث خرابی های بزرگتر و پرهزینه تر نخواهند شد. علاوه بر این ماشین لباسشویی شما همیشه در سلامت کامل خواهد بود و همیشه مثل روز اولش لباس های شما می شوید.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی پاکشوما در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو پاکشوما

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

همیشه زمانی که دستگاهی مانند ماشین لباسشویی منزل خراب می شود ، همه ما می خواهیم هرچه سریعتر آن را تعمیر کنیم تا با کوهی از لباس های کثیف مواجه نشویم یا مجبور نشویم که لباس هایمان را با دست بشوییم.

اما مسئله این که مهم است این است که این عجله شما در یافتن تعمیرکار ، باعث نشود که کار تعمیر وسایلی مانند لباسشویی پاکشوما را به افراد کم تجربه و نابلد بسپارید. شک نکنید که این کار در بهترین حالت باعث می شود که شما برای رفع یک ایراد ، دو مرتبه هزینه کنید و در بدترین حالت باعث ایجاد ایراداتی در دستگاه شما می شود که رفع آن هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

شرکت سماسرویس ، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد است. این مجموعه با چندین سال سابقه در ارائه خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد و با جلب رضایت بسیاری از همشهریان موفق به کسب این عنوان شده است.

برای درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر خدمات واقعا فوق العادشون. من خیلی دنبال تعمیرکار گشتم و هیچ شرکت یا تعمیرکاری رو پیدا نکردم که اینقد خدماتشون خوب و باکیفیت باشه و از خدماتی که دریافت کردم واقعا راضیم. ممنون🙏
علی رضایی طالبی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما
تشکر می کنم از سما سرویس و تعمیرکار خوبشون که لباسشویی مارو تعمیر کردن و الان بدون هیچ مشکلی داره مثل روز اولش کار میکنه واقعا ممنونم.
حجت شاملی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی پاکشوما
سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام اعضای سما سرویس. من چندین ساله که مشتری شما هستم و هر وسیله ای در منزلمون خراب میشه اول با شما تماس می گیرم و تا الان خدمات بسیار خوبی دریافت کردم و هیچ مشکلی نداشتم.
اصغر اسماعیلی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما

خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های پاکشوما خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی پاکشوما
  • سرویس لباسشویی پاکشوما در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی پاکشوما در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های پاکشوما 

برند پاکشوما یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید لوازم منزل در ایران است. این کارخانه با تولید محصولات با کیفیت توانست به سرعت محبوبیت خود را در بازار ایران افزایش دهد. محصولات این شرکت مانند ماشین ها لباسشویی آن ، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با توجه به اینکه قیمت نسبتا کمتری را در مقایسه با دستگاه های خارجی دارند به شدت مقرون به صرفه هستند.

شرکت سماسرویس تنها مرکز ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما در مشهد است. این مجموعه با دراختیار داشتن بهترین تکنیسین ها و سرویسکاران مجاز لباسشویی پاکشوما در مشهد آماده است تا در سرتاسر شهر مشهد و بصورت شبانه روزی خدماتی مانند تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد را به شما عزیزان همشهری ارائه کند.

کلام پایانی

توصیه ما به شما این است که در صورت بروز هرگونه ایراد یا تغییری در عملکرد ماشین لباسشویی پاکشوما ، با سماسرویس ، مرکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد ، تماس بگیرید. کارشناسان ما تا حد امکان شما را راهنمایی خواهند کرد که در صورت امکان خودتان ایراد دستگاه را شناسایی و برطرف کنید اما اگر ایراد جدی باشد یا تعمیر آن در توان شما نباشد نیز مشکلی نیست.

شما با ثبت درخواست خود از طریق تماس تلفنی ، وب سایت سماسرویس یا پیامرسان واتساپ می تواندی در کمتر از 2 ساعت از خدمات تعمیر یا سرویس لباسشویی پاکشوما در مشهد استفاده کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟