خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد با 6ماه گارانتی
لوگو پاکشوما

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

هر خانه ای نیاز به یک ساید بای ساید دارد. زمانی که ساید بای ساید شما به درستی کار نمی کند و مشکل پیدا کرده بهتر است هرچه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید؛ درصورت غفلت کردن و سهل انگاری در ارتباط با این موضوع ممکن مشکلات دستگاه شدیدتر شود و هزینه های تعمیر آن نیز بیشتر شود.

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد از خدمات سما سرویس می باشد. تا به امروز بیشتر مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند و به مشتریان دائمی این مجموعه تبدیل شده اند و نظرات برخی از آنها نیز در ادامه همین مطلب قرار گرفته است. استفاده از خدمات سما سرویس مزایایی از جمله سرعت بالا در ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات، 6 ماه گارانتی و پاسخگویی 24 ساعته را به همراه دارد.

شما عزیزان می توانید جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سما سرویس، با این مجموعه تماس بگیرید و تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید پاکشوما

در ادامه برخی از مشکلات رایج که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

محیط داخلی ساید بای ساید پاکشوما گرم است

بزرگترین مشکل و جدی ترین مشکلی که ممکن است در ساید بای ساید رخ دهد، به وجود آمدن مشکل در سیستم سرمایشی دستگاه و گرم بودن محفظه آن است. سرد نکردن ساید بای ساید ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما ساده ترین و رایجترین دلیل آن می تواند درست تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد و باید بررسی شود.

از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی ترمیستور
  • خرابی ترموستات
  • کمبود گاز مبرد
  • مشکل در کمپرسور

برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید پاکشوما روشن نمی شود

شاید روشن شدن ساید بای سایدتان شما را نگران کرده باشد اما همیشه این مشکل یک مشکل بزرگ نیست و در بسیاری از موارد با اقدامات ساده رفع می شود. دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه، مشکل در برد اصلی یا نوسانات برق باشند.

برای رفع این مشکل ابتدا قبل از هر چیز از وجود برق در پریز و متصل بودن کابل برق دستگاه به پریز اطمینان حاصل کنید. همچنین سلامت کابل را نیز بررسی کنید. در صورت حل نشدن مشکل، با تعمیرکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید پاکشوما سروصدای غیر عادی دارد

یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید شنیده شدن سر و صدای بیش از حد و غیر معمول از آن می باشد. صداهای مختلفی ممکن است از دستگاه شنیده شود که برخی از آنها طبیعی و عادی بوده و برخی دیگر به دلیل خرابی و ایراد قطعه یا قطعاتی در دستگاه به وجود آمده باشند و از بروز مشکلی در دستگاه خبر دهند.

یکی از قطعاتی که در اکثر مواقع مسبب اصلی سر و صداست، فن اواپراتور است. معمولا در اثر فرسودگی ، اجزاء فن اواپراتور مانند موتور فن یا پروانه آن خشک و فرسوده می شوند و صدای آزار دهنده ای را ایجاد خواهند کرد. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

موتور ساید بای ساید پاکشوما یکسره کار می کند

موتور ساید بای ساید به صورت منظم در حال خاموش و روشن شدن است که این عمل موجب کاهش فشار بر روی موتور و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و در صورتی که موتور یکسره کار کند ممکن است موتور دچار مشکل شود و از کار بیفتد. دلیل یکسره کار کردن موتور دستگاه می تواند تنظیم نبودن درست دما یا خراب بودن لاستیک دور درب باشد. با تنظیم کردن دمای مناسب و تعویض لاستیک دور درب ها در صورت خراب بودن، امکان دارد مشکل بر طرف شود.

در صورتی که مشکل رفع نشد باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

قطع و وصل شدن جریان برق ساید بای ساید پاکشوما

قطع و وصل شدن جریان برق ساید بای ساید یکی از مشکلات سرسام آور است که موجب خاموش و روشن شدن دستگاه می شود و دلیل آن می تواند نوسان جریان برق، خرابی در کابل و اتصالات دستگاه یا خراب شدن برد اصلی دستگاه باشد.

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از برق گرفتگی و آسیب زدن به دیگر اجزاء ساید بای ساید خود، دستگاه را از برق کشیده و سعی در دستکاری آن نکنید و به سرعت با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

یک تعمیرکار باید در حوزه فعالیت خود تخصص، مهارت و تجربه داشته باشد، تعمیرکاری که این سه ویژگی را نداشته باشد نمی تواند تعمیرات را به درستی انجام دهد و معمولا خدمات بی کیفیتی ارائه می دهد. سپردن کار به اینگونه تعمیرکاران باعث می شود علاوه بر افزایش هزینه تعمیرات وقتتان نیز تلف شود.

سما سرویس جهت جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات و ایجاد آسایش برای مشتریان خود در انتخاب و استخدام تعمیرکاران خود بسیار دقت کرده و فقط تکنیسین های متخصص و ماهری که حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند را استخدام کرده.

شما با سپردن کار تعمیر دستگاه خود به سما سرویس دیگر نگران افزایش هزینه ها و کیفیت خدمات نخواهید بود زیرا سما سرویس بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار مجاز ساید بای ساید پاکشوما در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید از اقدامات ضروری برای حفظ سلامت دستگاه می باشد باشد و جدی نگرفتن آن می تواند به خرابی دستگاه ختم شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند.

سما سرویس ارائه کننده خدمات سرویس ساید بای ساید پاکشوما در مشهد می باشد و این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید پاکشوما در مشهد در منزل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شوند. در این فرآیند علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی کامل دستگاه، مشکلات ریز و درشت دستگاه که شاید برخی از آنها از دید شما پنهان بوده باشند به کلی برطرف می شوند و به اینصورت از به وجود آمدن مشکلات اساسی در آینده جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این خدمات افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن می باشد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید پاکشوما در مشهد، می توانید به­صورت 24 ساعته درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید و بلافاصله پس از آن سرویسکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید پاکشوما در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید پاکشوما شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید پاکشوما در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو پاکشوما

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

اگر برای تعمیر ساید بای ساید خود به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد هستید که علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت و جامع، خدمات خود را گارانتی کند، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از مزایای خدمات سما سرویس بهرمند شوید.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد بهترین خدمات را در ازای هزینه ای عادلانه ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و تجهیزات کامل سعی دارد تا خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنان را جلب کند. همچنین این مجموعه برای خدمات خود گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

مجموعه سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان گرامی، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به آنها ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد اینجا کلیک کنید.

تعمیرکار یخچال فریزر سماسرویس فوق العاده حرفه ای هست و مشخص بود که میدونه داره چیکار میکنه. سروقت رسیدن و با صبر وحوصله کار تعمیر یخچال منو انجام دادن . ممنون از ایشون و مجموعه حرفه ای سماسرویس
صادق متقی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما
من میخوام از همه مجموعه سماسرویس تشکر کنم چون واقعا دارن زحمت میکشن و شبانه روزی خدمت رسانی میکنن. و اینکه در کنار این خدمات متنوع و عالی قیمت منصفانه ای هم برای خدماتشون تعیین می کنن. حداقل میتونم بگم توی مشهد رودستشون نیست
سمیرا رستمی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید پاکشوما
ممنونم از مجموعه سماسرویس. خیلی عالی و حرفه ای کارشون رو انجام میدن. همه چیز مشخص و سرراست بود و تعمیرکار هم سروقت رسید و دستگاه مارو خیلی سریع و عالی سرویس کرد. واقعا ممنونم
شایان رضازاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات پس از فروش ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید پاکشوما خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید پاکشوما
  • سرویس ساید بای ساید پاکشوما در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید پاکشوما در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای پاکشوما

شرکت پاکشوما یک تولید لوازم خانگی ایرانی است که در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و اکنون یکی از برترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می باشد. ساید بای ساید های این برند از طراحی مدرن و کیفیت بالایی برخوردار هستند و ارزش خرید مناسبی دارند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید پاکشوما در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید پاکشوما در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

خرابی های ساید بای ساید به دلیل عدم استفاده صحیح از دستگاه یا فرسودگی قطعات به وجود می آیند. با استفاده درست از دستگاه می توانید احتمال رخ دادن خرابی های مربوط به دسته اول را به شدت کاهش دهید؛ خرابی های ناشی از فرسودگی قطعات را می توان با سرویس کردن دستگاه تا حدود زیادی کاهش داد و نباید از آن چشم پوشی کرد.

سما سرویس آمادگی دارد تا خدمات تعمیر ساید بای ساید پاکشوما در مشهد را همراه با 6 ماه گارانتی به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به همشهریان گرامی ارائه کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟