تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو شارپ

تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد

خراب شدن ماشین لباسشویی یکی مشکلاتی است ناراحتی ها و نارضایتی های زیادی را برای هر خانواده ای ایجاد می کند. علاوه بر اینکه خراب شدن وسیله مهمی مانند لباسشویی باعث انباشته شدن لباس های کثیف می شود ، موجب اتلاف وقت و پول افراد نیز می شود.

اگر ماشین لباسشویی شارپ شما خراب شده است باید خدمتتان عرض کنیم که به جای درستی آمده اید. شرکت سماسرویس سابقه ای 15 ساله در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد. این شرکت یکی از بهترین مراکز تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد نیز می باشد.

تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد

ما در مجموعه سماسرویس خدماتی را به شما ارائه می دهیم که شما را تبدیل به مشتری دائمی ما خواهد کرد. کیفیت خدمات ما تا کنون به هزاران مشتری در سرتاسر شهر مشهد اثبات شده است و اکنون که شما این مطلب را مطالعه می کنید ، شما نیز می توانید جزو افرادی باشید که با یکبار دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد ، از سماسرویس ، تبدیل به مشتری دائمی و وفادار ما می شوید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی شارپ

افراد مختلف در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد ، ایرادات متعددی را برای این دستگاه بیان کرده اند. اما در این بین ایراداتی وجود دارد که در بین درصد زیادی از این افراد مشترک بوده و رواج بیشتری داشته اند. ایراداتی مانند:

خارج شدن آب از اطراف لباسشویی شارپ

گاهی اوقات به دلایل متفاوت ممکن است از اطراف درب و بدنه ماشین لباسشویی شارپ آب خارج شود. این مشکل می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی شارپ: در اطراف درب لباسشویی شارپ یک نوار پلاستیکی وجود دارد که از خروج و نشت آب به بیرون از آن جلوگیری می کند، سوراخ شدن یا پارگی این لاستیک می تواند باعث خروج آب از اطراف درب آن شود.
  • اتصال نادرست شیلنگ ورودی آب به شیر برقی: اتصال نادرست یا شل شدن اتصال لوله ورودی آب به شیر برقی دستگاه ، باعث تراوش آب به خارج از آن می شود.

در صورت بروز چنین مشکلی شما باید هرچه سریعتر با مرکز تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه آرام و زمانبر آب از داخل محفظه لباسشویی شارپ

این مشکل که یکی از رایج ترین مشکلات در ماشین های لباسشویی شارپ است ، در 99 درصد مواقع به دلیل گرفتگی یا انسداد فیلتر خروجی آب دستگاه رخ می دهد. در صورت امکان فیلتر را از دستگاه جدا کرده و منافذ آن را شستشو داده و باز کنید و سپس آن را در جای خود قرار دهید. مشکل حل خواهد شد.

در صورت ادامه مشکل احتمال خرابی در پمپ تخلیه نیز وجود دارد که باید توسط سرویسکار لباسشویی شارپ در مشهد بررسی شود.

لرزش و تکان های شدید در لباسشویی شارپ

یکی از اصلی ترین دلایل لرزش و تکان شدید ماشین لباسشویی شارپ ، تراز نبودن پایه های آن است. قبل از هرچیز مطمئن شوید که پایه های آن کاملا تراز باشند.

اگر ایراد از پایه های دستگاه نباشد ممکن است بخاطر پرشدن بیش از حد دیگ دستگاه باشد. در غیر اینصورت مشکل از کمک فنرها و شاسی دستگاه است که باید توسط تعمیرکار لباسشویی شارپ در مشهد بررسی و برطرف شود.

لباس های پس شستشو در لباسشویی شارپ بوی بدی می گیرند

شما باید بدانید که پس از هربار استفاده از ماشین لباسشویی باید حداقل نیم ساعت درب آن را  باز بگذارید تا داخل آن کاملا خشک شده و جریان هوا در داخل آن برقرار باشد. عدم انجام این کار باعث رشد قارچ و باکتری در محیط داخل دستگاه می شود و این مضوع باعث ایجاد بوی بد می شود.

دستگاه را روی حالت شستشوی با آب داغ و بصورت خالی روشن کنید و اجازه بدید که یک چرخه را کامل انجام دهد. سپس درب دستگاه را یک ساعت باز بگذارید و بعد از این بوی بد رفع خواهد شد.

روشن نشدن ماشین لباسشویی شارپ

این ایراد می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما در اکثر موارد این موضوع بخاطر عدم اتصال صحیح دستگاه به جریان برق رخ می دهد. قبل از هرکاری سلامت کابل برق ، محافظ برق دستگاه و پریز را بررسی کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا ماند بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد تماس حاصل فرمایید.

تعمیرکار لباسشویی شارپ در مشهد

شرکت سماسرویس ، با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار لباسشویی شارپ در مشهد ، می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند. این موضوع تاکنون به هزاران مشتری مختلف اثبات شده است و شما می توانید نظرات آن ها در مورد خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد را در همین صفحه مطالعه کنید.

تعمیرکار لباسشویی شارپ در مشهد ، در مجموعه سماسرویس ، بصورت اختصاصی بر روی تعمیر ماشین های لباسشویی شارپ کار می کند. شرکت سما سرویس با برگزاری کارگاه های آموزشی برای این افراد ، همواره اطلاعات و دانش این افراد به بروز رسانی می کند و آن ها را با آخرین تکنولوژی ها و متدهای تعمیر این دستگاه آشنا می کند.

پس شما می توانید با خیالی آسوده وظیفه تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکار مجاز لباسشویی شارپ در مشهد بسپارید و ما نیز برای اطمینان خاطر بیشتر شما عزیزان خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می کنیم.

سرویسکار لباسشویی شارپ در مشهد

یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید برای کاهش احتمال خرابی ماشین لباسشویی انجام دهید این است که آن را بصورت دوره ای سرویس کنید. فرایند سرویس دستگاه باید توسط سرویسکار لباسشویی شارپ در مشهد انجام شود و شخصی که این خدمات را ارائه می دهد باید به خوبی با دستگاه شما آشنا باشد.

در طول این فرایند سرویسکار لباسشویی شارپ در مشهد ، عملکرد کلی دستگاه را بررسی می کند و بعد از آن سلامت تمامی قطعات آن را چک می کند. در صورت مشاهده هرگونه ایراد جزئی یا کلی ، سرویسکار مجاز لباسشویی شارپ در مشهد آن را برطرف می کند.

با انجام این کار دو اتفاق می افتد؛ اول اینکه بازده و کارایی دستگاه شما همیشه حفظ شده و در بهترین شرایط کار خواهد کرد.

دوم اینکه شما با انجام سرویس لباسشویی شارپ در مشهد بصورت دوره ای ، از ایرادات و مشکلات جدی و پرهزینه جلوگیری می کنید و این موضوع باعث می شود که شما متحمل هزینه های سنگین تعمیر یا تعویض قطعات اصلی ماشین لباسشویی شارپ نخواهید شد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی شارپ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو شارپ

نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد

در زمان خرابی وسایلی مانند ماشین لباسشویی ، تعمیر درست و اصولی آن یکی از دغدغه های افراد است. در این شرایط همیشه بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید و از آن ها کمک بخواهید.

همیشه نمایندگی تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد ، علاوه بر اینکه بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران این دستگاه را در اختیار دارد ، قطعات یدکی اصلی و مورد تایید کارخانه تولید کننده را نیز دارد و شما در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای در دستگاه خود داشته باشید می توانید با خیالی راحت از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد ، استفاده کنید.

علاوه بر این نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد بعنوان یک مرکز معتبر ، می تواند پاسخگوی مشکلات احتمالی شما پس از تعمیر دستگاه نیز باشد و به همین منظور سماسرویس کلیه خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد و با 6 ماه گارانتی ارائه می دهد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود که لباسشویی اذیت میکرد و میخواستم تعمیرش کنم اما تعمیرکار خوب سراغ نداشتم و از طریق یکی از دوستانم با شما آشنا شدم. میخواستم تشکر کنم ازتون واقعا خدماتتون عالی بود ، تعمیرکار محترمتون خیلی سریع مشکلو حل کردن و لباسشویی مشکلش کاملا رفع شده.
اسماعیل قلی زاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی شارپ
با سلام

میخواستم ازتون تشکر کنم بابت تعمیر لباسشوییمون. فکر میکنم چند هفته پیش با شما تماس گرفتم برای تعمیر و الان خداروشکر دستگاه هیچ مشکلی نداره و داره مثل روز اول کار میکنه.ممنونم از تیم سماسرویس

شهره سلطانلو
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی شارپ
من میخواستم تشکر کنم هم از شما و هم از تکنیسینتون که اینقدر به فکر مردم هستید و خدمات رو دلسوزانه ارائه میکنید. تعمیرکارتون خیلی راهنماییمون کردن تا هزینه هارو کاهش بدیم و از این بابت واقعا متشکرم🙏
بابک صولتی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی شارپ

خدمات پس از فروش لباسشویی شارپ در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های شارپ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی شارپ در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی شارپ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی شارپ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی شارپ
  • سرویس لباسشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی شارپ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های شارپ 

شارپ یک شرکت ژاپنی است که دفتر مرکزیش در اوساکای ژاپن قرار دارد. شارپ که یکی از تولیداتش تلویزیون بود در ابتدای کارش تبدیل به پنجمین تولید کننده تلویزیون در دنیا شد.

شارپ،  شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی مستقر در اوساکا است، که طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی می‌باشد.

این شرکت در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تأسیس شده‌است. مؤسس این شرکت، نام شارپ که تیز معنا می‌دهد را برای اشاره به اولین کالای تولیدی خود؛ مداد نوکی انتخاب نمود!

شرکت سماسرویس نیز به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی شارپ در مشهد ، در تمام طول هفته و بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد است. شما می توانید جهت دریافت خدماتی مانند سرویس یا تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد از طریق تماس تلفنی ، وب سایت سماسرویس و پیامرسان واتساپ اقدام نمایید.

کلام پایانی

با اینکه ماشین های لباسشویی شارپ کیفیت نسبتا خوبی دارند اما این موضوع دلیل بر این نیست که این دستگاه ها هرگز خراب نمی شوند. ماشین های لباسشویی شارپ به دلیل اینکه در بازار مشهد کمتر پیدا می شوند ، نیروی متخصص برای ارائه خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد ، بسیار کم است. اما شرکت سماسرویس مانند سایر برندهای لباسشویی ، برای ماشین های لباسشویی شارپ نیز تعمیرکار و سرویسکار متخصص را در اختیار دارد.

شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات ما ، اقدام به دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی شارپ در مشهد نمایید. چراکه کلیه خدمات سماسرویس ازجمله تعمیر یا سرویس لباسشویی شارپ در مشهد ، شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟