خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد در منزل با 6 ماه گارانتی
لوگو شارپ

تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد

تعداد کمی از افراد از شستن ظروف با دست راضی هستند و اکثریت مردم از این کار نفرت دارند. ظرفشویی وسیله ای است که ما را از شستن ظروف با دست خلاص کرده و با وجود آن دیگر ظرف های کثیف دغدغه مردم نیست. زمانی که ظرفشویی دچار مشکل می شود سخت است که تعداد زیادی ظرف را با دست بشوییم و بهتر است قبل از شدیدتر شدن خرابی های آن برای تعمیر آن اقدام کنیم.

تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد می باشد. این مجموعه سالهاست که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات ارائه می کند. تا به امروز سما سرویس توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

اگر ظرفشویی شما خراب شده و می خواهید آنرا به ­صورت اصولی و باکیفیت بالا تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ظرفشویی شارپ در مشهد به محل شما اعزام کنیم و خدمات را در محل شما با کیفیت بالا به شما ارائه دهیم.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی شارپ 

در ادامه تعدادی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد، مطرح شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

ظرفشویی شارپ آب گیری نمی کند

گاهی اوقات ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس از مدتی کار کردن و تمام شدن کار مشاهده کنید که هیچ کدام از ظروف شسته نشده اند و همچنان کثیف و خشک هستند. برای رفع این مشکل باید دریچه ورود آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که دریچه تخلیه نیز به درستی به محل تخلیه متصل شده باشد. معمولا با چرخاندن دریچه آب در جهت عقربه های ساعت می توان راه آب را باز کرد.

راه کار بعدی برای رفع این مشکل این است که هنگامی که از زمان شستشوی ظروف در دستگاه مدت زیادی گذشته است شناور داخل ماشین را بررسی کنید. شناور معمولا یک درب برجسته پلاستیکی کوچک یا یک سیلندر است که داخل پایه وان در نزدیکی محوطه چیدمان ظروف قرار دارد. درب شناور را باز کنید تا بتوانید داخل آن را مشاهده کنید. با کمی تکان دادن آن می توانید ببینید یا بشنوید که شناور ظرفشویی داخل آب محفظه حرکت می کند. در صورتی که آب به اندازه کافی داخل شناور نباشد احتمالا لوله کشی آب به درستی انجام نشده است و یا این که آب به اندازه کافی وارد ماشین ظرفشویی نمی شود. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

ظرفشویی شارپ متوقف نمی شود

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در ظرفشویی است که بسیار از کاربران از آن شاکی هستند. اگر ظرفشویی شما همواره درحال انجام عملیات تخلیه آب است و توقف نمی کند، مشکل می تواند از سنسور نشتی باشد. اگر سنسور، رطوبت را در ظرفشویی تشخیص دهد سعی می کند از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند و به طور دائم و پیوسته عملیات تخلیه را اجرا می کند.

جهت رفع این مشکل باید برنامه ی شستشو دیگری انتخاب کنید و یا به دنبال کد خطا و نشتی آب در دستگاه خود باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

تایمر ظرفشویی شارپ به درستی کار نمی کند

تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر اساس تعداد ظروفی که داخل ماشین قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ماشین ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ماشین ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ماشین ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

ظروف در اتمام کار ظرفشویی شارپ خشک نمی شوند

فرآیند خشک کردن در ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم و کارآمد است به این دلیل که شما پس از پایان کار به راحتی می توانید ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت ها قرار دهید. در این شرایط دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال و مشکلات ناشی از آن نخواهید داشت.

ولی ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل ماشین به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را به درستی کنترل کنید. این ترموستات می تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ظرفشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

آب از درب ظرفشویی شارپ نشت می کند

گاهی اوقات هنگام کار کردن ظرفشویی متوجه می شوید که از درب آن مقداری آب نشت کرده. برای رفع این مشکل به بررسی درب دستگاه بپردازید. ممکن است که درب ماشین ترک هایی پیدا کرده باشد که مانع از بسته شدن کامل آن شود. گاهی نیز علت آن می تواند واشر درب باشد. برای رفع مشکل واشر نیز کافی است یک واشر جدید جایگزین کنید. اگر دستگاه  خود را مملو از ظروف کرده اید و آنها را درست سر جایشان نچیده باشید آب و کف داخل ماشین ظرفشویی به دیواره داخلی درب برخورد می کند و از درزها بیرون می ریزد. شاید هم ظروف بر روی سوئیچ شناور گیر کرده اند و مانع عملکرد صحیح آن می شوند.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار ظرفشویی شارپ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی شارپ در مشهد

برخی مشکلاتی که در ظرفشویی ها رخ می دهند پیچیدگی زیادی ندارند و خودتان می توانید آنها را برطرف کنید. اما برخی از مشکلات ظرفشویی پیچیده تر هستند و تعمیر کردن آنها نیازمند داشتن تخصص در این زمینه است. همچنین توصیه می شود هرگز و تحت هیچ شرایطی وظیفه تعمیر ظرفشویی خود را به افراد نابلد و غیر حرفه ای محول نکنید. این توصیه ای است که ما همیشه به مشتریان خود می کنیم.

تعمیرکارانی که در سما سرویس مشغول به کار هستند، جزو بهترین تعمیرکاران مجاز در مشهد هستند و به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و می توانند انواع مدل های ظرفشویی شارپ را تعمیر کنند. تکنیسین های سما سرویس همگی افراد آموزش دیده و متخصص هستند و بالای 10 سال تجربه در این زمینه دارند. شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی شارپ در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به­صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آمادگی دارند به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی کنند.

سرویسکار ظرفشویی شارپ در مشهد

تمام دستگاه های الکترونیکی درصورت استفاده صحیح طول عمر مشخصی دارند. ظرفشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و درصورت استفاده درست از آن می تواند سالها در منزل شما کار کند. برای اینکه بتوانید از حداکثر طول عمر ظرفشویی خود استفاده کنید، باید در کنار استفاده درست از دستگاه آنرا به­صورت منظم سرویس کنید.

سما سرویس خدمات سرویس ظرفشویی شارپ در مشهد نیز ارائه می دهد. مزیت استفاده از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • افزایش طول عمر دستگاه
  • جلوگیری از خراب شدن دستگاه
  • بهبود عملکرد دستگاه

سرویس کردن ظرفشویی بهتر است هر 6 ماه یکبار صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما انجام آن سالی یکبار نیز کفایت می کند. برای دریافت خدمات سرویس ظرفشویی شارپ در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ظرفشویی شارپ در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی شارپ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی شارپ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو شارپ

نمایندگی تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد

سما سرویس با داشتن بیش از 15 سال تجربه در تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد، ارائه کند. این مرکز اکنون با در اختیار داشتن تیمی متشکل از بهترین تکنیسین ها و متخصصان باتجربه، آمادگی این را دارد که به­صورت شبانه روزی و در تمام طول هفته خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد ارائه کند.

همچنین این مجموعه خدمات خود را تا 6 ماه ضمانت می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، خدماتتون بسیار عالی، کامل و به صرفه هست. ممنونم
فاطمه احمدی توسی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ
چند وقتی بود می خواستم برای تعمیر ظرفشویی مون با یک تعمیرکار تماس بگیرم و شما رو یکی از آشناها معرفی کرد. میخواستم بگم واقعا خدماتتون خوب بود و از تعمیراتی که انجام دادید بسیار راضی هستم. ممنون
شیرین بیات
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ
تو یه جمله خلاصه بخوام بگم خدمات عالی، سریع و باکیفیتی دارید و قیمت هم بسیار مناسب هست
مصطفی موحدی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی شارپ

خدمات پس از فروش ظرفشویی شارپ در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی شارپ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی شارپ در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی شارپ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی شارپ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی شارپ
  • سرویس ظرفشویی شارپ در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی شارپ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های شارپ 

شارپ یک شرکت ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در اوساکای ژاپن قرار دارد. شارپ که یکی از تولیداتش تلویزیون بود در ابتدای کارش تبدیل به پنجمین تولید کننده تلویزیون در دنیا شد. این شرکت در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تأسیس شده است. مؤسس این شرکت، نام شارپ که تیز معنا می دهد را برای اشاره به اولین کالای تولیدی خود؛ مداد نوکی انتخاب نمود! این برند ظرفشویی هم تولید می کند و تولید این محصول با کیفیت بالا و به وسیله ماشین های پیشرفته و تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی شارپ در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی شارپ در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت شبانه روزی در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی مخصوصا در ظرفشویی ها و پیچیده شدن آنها، تعمیر این دستگاه باید به فردی متخصص سپرده شود که بتواند انواع مدل های ظرفشویی شارپ را تعمیر کند. تکنیسین های سما سرویس می توانند بدون هیچ دردسری تمام مدل های قدیمی و جدید ظرفشویی های شارپ را تعمیر کنند و در سریعترین زمان خدمات را باکیفیت بالا ارائه کنند.

شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات ما، اقدام به دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی شارپ در مشهد نمایید. چراکه کلیه خدمات سما سرویس ازجمله تعمیر یا سرویس ظرفشویی شارپ در مشهد ، شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟