تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو زیمنس

تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد

لباسشویی یک وسیله الکترونیکی است و نیاز دارد که از آن به درستی مراقبت شود. این دستگاه ممکن است به دلیل استفاده نادرست از آن یا فرسودگی دچار خرابی شود و به تعمیر نیاز پیدا کند و چون شستن تمام لباس ها با دست مشکل است، کاربران مجبور می شوند آنرا به سرعت تعمیر کنند.

زمانی که لباسشویی زیمنس شما دچار مشکل می شود و قصد دارید آنرا فورا تعمیر کنید و همچنین می خواهید بهترین کیفیت و خدمات را دریافت کنید، می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد که سما سرویس ارائه می دهد استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد

سما سرویس یک شرکت خدماتی در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و سالهاست که به همشهریان خود خدمت رسانی می کند. این مجموعه در سال های فعالیت خود تعداد زیادی تعمیرات موفق را در کارنامه خود ثبت کرده و تمام همشهریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار لباسشویی زیمنس در مشهد احتیاج پیدا کردید با این مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصان ما خود را به سرعت به محل شما برسانند و خدمات را در محل شما، به شما ارائه کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی زیمنس

در ادامه برخی از مشکلاتی که برای همشهریان بسیار زیاد رخ داده و توسط مرکز تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد رفع شده اند را مشاهده می کنید که همراه با نحوه رفع مشکل برای مطالعه شما ذکر شده اند.

لباسشویی زیمنس روشن نمی شود

اگر با فشردن دکمه روشن شدن لباسشویی دستگاه روشن نمی شود و نمایشگر وضعیت را نشان نمی دهد، احتمال دارد مشکل از کابل برق دستگاه باشد؛ پس ابتدا بررسی کنید که کابل دستگاه سالم باشد، به پریز متصل باشد و برق در پریز جریان داشته باشد.

اگر مشکل از کابل برق دستگاه و پریز نبود ممکن است این مشکل به دلیل خراب شدن یا سوختن برد الکترونیکی دستگاه، ایراد پیدا کردن اتصالات داخلی دستگاه یا خراب بودن دکمه روشن/خاموش دستگاه رخ داده باشد. در این صورت بهتر است توسط تعمیرکار لباسشویی زیمنس در مشهد بررسی و تعمیر شود.

لرزش غیر عادی لباسشویی زیمنس در زمان آبکشی

اگر زمانی که عملیات آبکشی در حال انجام است، دستگاه لرزش شدیدی دارد، احتمال دارد به دلیل وجود ایراد در موتور یا تسمه، خرابی تایمر، تراز نبودن دستگاه و ایراد در بلبرینگ ها این مشکل رخ داده باشد و باید توسط یک متخصص بررسی شود.

تنها کاری که شما می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که از تراز بودن پایه های لباسشویی مطمئن شوید. در صورت رفع نشدن مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف لباسشویی زیمنس

این مشکل ممکن است موجب عصبانیت و هدر رفتن زمان شما شده باشد. از دلایل رخ دادن این اتفاق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاره شدن شلنگ ورودی یا خروجی آب
  • مشکل در جاپودری
  • مشکل در پمپ آب
  • مشکل در قفل درب لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی

برای رفع این مشکل، شما به مهارت های فنی و شناخت قسمت های مختلف لباسشویی نیاز دارید و اگر هیچکدام را ندارید توصیه می شود با تعمیرکار مجاز لباسشویی زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی زیمنس پس از آبگیری متوقف می شود

در شرایطی که لباسشویی عملیات آبگیری را به پایان می رساند اما عملیات بعدی آغاز نمی شود و لباسشویی متوقف می شود، احتمال دارد هیدرو استات خراب شده باشد و کار خود را به درستی انجام ندهد.

دلیل دیگر آن می تواند سوختن موتور تایمر لباسشویی باشد، همچنین ممکن است سیم ارتباط بین موتور تایمر و هیدرواستات قطع شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

نچرخیدن دیگ لباسشویی زیمنس

اگر نمایشگر لباسشویی روشن است و پس از اینکه تنظیمات مورد نظرتان را به آن اعمال می کنید، شروع به چرخیدن نمی کند، ممکن است دلیل آن یکی از موارد زیر باشد:

  • پارگی تسمه لباسشویی
  • خرابش شدن موتور
  • مشکل در برد الکترونیکی دستگاه
  • پر کردن لباسشویی بیش از ظرفیت مجاز

برای رفع این مشکل مطمئن شوید که مخزن لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر زمانی که لباسشویی خاموش است دیگ آنرا با دست بچرخانید و بدون مشکل بچرخد، ایراد از تسمه نیست. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی زیمنس در مشهد

لباسشویی بخش ها و قطعات مختلفی دارد و فناوری استفاده شده در مدل های مختلف این دستگاه ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند، به همین دلیل تعمیرکاری که تعمیر این دستگاه را بر عهده می گیرد باید آموزش دیده و با تجربه باشد و بتواند مدل های مختلف دستگاه را به راحتی تعمیر کند؛ در غیر این صورت ممکن است فرایند تعمیر با مشکل مواجه شود.

زمانی که به دنبال تعمیرکار می گردید بهتر است با پرس و جو از چند نفر، تعمیرکاری پیدا کنید که مشتریان او کاملا از کار او راضی بوده باشند.

تعمیرکاران سما سرویس به صورت تخصصی آموزش دیده اند و حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند. تکنیسین های ما با انواع مدل های لباسشویی آشنایی دارند و می توانند به راحتی تعمیر آنها را انجام دهند. همچنین متخصصین ما همواره در حال یادگیری و افزایش معلومات خود در این زمینه هستند و می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

برای ثبت درخواست در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد می توانید از طریق فرم ثبت درخواست یا تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما جهت خدمت رسانی در محل شما حاضر شود.

سرویسکار لباسشویی زیمنس در مشهد

از مهمترین کارهایی که باید آنرا بسیار جدی بگیرید تا لباسشویی شما با مشکل مواجه نشود، سرویس کردن لباسشویی به صورت منظم است. اینکار باعث می شود دستگاه از خرابی هایی که ممکن است در آینده رخ دهند در امان باشد و هزینه های سنگین تعمیر آن به شدت کاهش پیدا می کند.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی زیمنس در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات توسط سرویسکار مجاز لباسشویی زیمنس در مشهد در محل مشتری صورت می گیرد. در زمان انجام این فرآیند تمام قسمت ها و اجزاء دستگاه بررسی می شوند و کوچکترین ایرادات آن که شاید از نظر شما پنهان مانده باشند رفع می شوند تا بعدها مشکلات بزرگتر را به وجود نیاورند.

اگر تصمیم دارید از این خدمات بهرمند شوید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار لباسشویی زیمنس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی زیمنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی زیمنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زیمنس

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد

سما سرویس با سالها ارائه خدمات باکیفیت جهت افزایش رفاه همشهریان و کمک به آنها برای رفع مشکلات دستگاهشان اکنون به عنوان نمایندگی لباسشویی زیمنس در مشهد نیز خدمت می کند و خدمات خود را با 6 ماه گارانتی ارائه می کند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر پس از تعمیر لباسشویی شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت لباسشویی شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای بهرمند شدن از خدمات سما سرویس می توانید در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

برای درخواست تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی تشکر می کنم از شما به خاطر تعمیر لباسشویی مون و اینکه سریع خودتونو رسوندید.
فرید صابری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس
سلام

تشکر میکنم از شما و تعمیرکار بسیار خوبتون که خیلی کمک کردن به ما و کمی اذیت هم شدن اما نتیجه کار خیلی خوب شد و مشکل لباسشویی کاملا برطرف شد ممنونم🙏

لاله عبدی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی زیمنس
با عرض سلام و خسته نباشید به کل مجموعه سما سرویس. من مدت زیادی هست که با شما آشنا شدم و مشتری ثابت شما هستم و میخوام برای پاسخگویی عالی و خدمات خوبتون ازتون تشکر کنم. خسته نباشید
بابک محمودی
مشتری خدمات سرویس لباسشویی زیمنس

خدمات پس از فروش لباسشویی زیمنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های زیمنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی زیمنس در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی زیمنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی زیمنس در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی زیمنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی زیمنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی زیمنس
  • سرویس لباسشویی زیمنس در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی زیمنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های زیمنس

شرکت زیمنس یک شرکت بزرگ چند ملیتی است و در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ در کشور آلمان قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی نیز بسیار خوب عمل کرده. لباسشویی های زیمنس از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و اگر به دنبال لباسشویی هستید که سال های زیادی از آن استفاده کنید، می توانید برند زیمنس را نیز در گزینه های لیست خود قرار دهید.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش لباسشویی زیمنس در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

برخی از مشکلاتی که برای لباسشویی ها ایجاد می شوند خیلی پیچیده نیستند و افرادی با کمترین تجربه هم می توانند آنها را رفع کنند، اما برخی مشکلات نیاز دارند تا توسط یک فرد حرفه ای و ماهر عیب یابی و تعمیر شوند و دستکاری دستگاه در این شرایط به هیچ وجه توصیه نمی شود.

سما سرویس تکنیسین ها و متخصصین با تجربه ای در اختیار دارد و با گارانتی 6 ماهه ای که این مجموعه ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت کیفیت کار باقی نمی ماند. شما همشهریان عزیز می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟