تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو تی سی ال

تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد

امروزه دفعات زیادی در هفته از لباسشویی استفاده می کنیم و امکان اینکه لباسشویی خراب شود وجود دارد. اگر لباسشویی تی سی ال شما خراب شده و دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد هستید، می توانید روی سما سرویس حساب کنید.

تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که فعالیت خود را در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد آغاز کرده و طی این سال ها با ارائه خدماتی مانند تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد با بهترین کیفیت به مشتریان خود موفق شده رضایت آنها را کسب کند.

شما عزیزان می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد ثبت کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان تعمیرکار لباسشویی تی سی ال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی تی سی ال

در ادامه مطلب ما تعدادی از مشکلاتی که بسیار برای لباسشویی های تی سی ال رخ می دهد را همراه با شیوه رفع کردن آنها ذکر کرده ایم تا در صورت امکان خودتان مشکلات کوچک را برطرف کنید.

لباسشویی تی سی ال درحال کار ناگهان خاموش می شود

اگر لباسشویی شما در حال کار کردن بوده و ناگهان خاموش شده، باید قبل از هر اقدامی سالم بودن کابل برق آن را بررسی کنید و از اتصال آن به پریز برق اطمینان حاصل کنید؛ همچنین بررسی کنید که در پریز برق وجود دارد یا نه!

از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به خرابی در برد اصلی، موتور و میکروسوئیچ اشاره کرد. بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی تی سی ال بیش از حد میلرزد

اکثر لباسشویی ها هنگام شستن البسه کمی میلرزند و این یک اتفاق عادی و معمول است. ولی اگر لرزش لباسشویی به شکلی است که به اطراف حرکت می کند، باید آن را خاموش کنید و آن را عیب یابی کنید. اکثر اوقات علت رخ دادن این ایراد تراز نبودن پایه های لباسشویی است و باید با تنظیم پایه های آن، دستگاه را تراز کنید.

دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توانند خراب شدن کمک فنرها، فنرهای دیگ یا نامتعادل بودن بار باشند. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی تی سی ال لباس ها را درست نمی شوید

علت اینکه لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند و لباسشویی آنها را خوب نمی شوید ممکن است اصلا به لباسشویی مربوط نشود و صرفا به علت استفاده از مواد شوینده بی کیفیت یا نامناسب باشد؛ همچنین امکان دارد که بار نامناسبی مانند کوسن و پادری در آن قرار داده باشید و آنرا بیش از ظرفیت پر کرده باشید.

این احتمال هم وجود دارد که لباسشویی به خوبی آبگیری نکرده باشد و لباس ها به همین علت به درستی شسته نشده باشند که در این صورت باید توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی تی سی ال در مشهد عیب یابی و تعمیر شود.

دیگ لباسشویی تی سی ال نمی چرخد

یکی از مشکلات رایج تمام لباسشویی ها نچرخیدن دیگ لباسشویی است. زمانی که دیگ لباسشویی تان قادر به چرخیدن نیست خوب است که ابتدا به قفل درب، سیستم قفل و چفت درب نگاهی بیندازید؛ چون ایراد در آنها می تواند علت اصلی نچرخیدن دیگ باشد. علل دیگر نچرخیدن دیگ لباسشویی که باید به وسیله ی تعمیرکار بررسی بشوند شامل خرابی بخش هایی مانند برد کنترل موتور ماشین لباسشویی، رتو، کلاچ، کوپلینگ موتور، بیرینگ، موتور و یا تسمه است.

اگر توانایی تعمیر لباسشویی خود را ندارید با نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی تی سی ال عملیات آبگیری را شروع نمی کند

در صورتی که آب جهت آغاز شستشو وارد لباسشویی نمی شود، پیش از اقدامی باید درب لباسشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده باشد. علل به وجود آمدن این مشکل می توانند ایراد در شیر ورودی آب، خراب بودن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، مشکل پیدا کردن میکروسوئیچ و یا خراب بودن برد الکترونیکی لباسشویی باشند.

اگر برای عیب یابی و تعمیر این مشکل احتیاج به کمک دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی تی سی ال در مشهد

گاهی اوقات مشاهده کردیم که همشهریان با مرکز تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس می گیرند و درخواست تعمیر می کنند و می گویند که مدتی پیش لباسشویی آنها توسط یک تعمیرکار دیگر تعمیر شده اما باز هم خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کرده.

برخی از مشکلاتی که برای لباسشویی رخ می دهند کمی پیچیده  هستند و نیاز است که یک تعمیرکار متخصص و با تجربه دستگاه را بررسی کند و مشکل را از ریشه حل کند تا دیگر این ایراد در دستگاه رخ ندهد. برخی تعمیرکاران به دلیل کم تجربه بودن و نداشتن تخصص در این زمینه قادر نیستند مشکلات را به درستی برطرف کنند و در نهایت کاری بی کیفیت به شما ارائه می دهند.

زمانی که لباسشویی شما خراب می شود به تعمیر احتیاج پیدا می کند باید آن را به یک تعمیرکار متخصص و مجرب بسپارید. تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس مشغول به کار هستند، تکنیسین هایی آموزش دیده و ماهر هستند و حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند. نیرو های ما با استفاده از دانش و تجربه ای که در سال های فعالیت به دست آورده اند، توانایی دارند تا دشوارترین تعمیرات را به آسانی و با موفقیت به اتمام برسانند.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد، در هر ساعت از شبانه روز آمادگی دارند تا به تماس های شما همشهریان عزیز پاسخ دهند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز لباسشویی تی سی ال در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی تی سی ال در مشهد

اگر دوست دارید سال ها از لباسشویی خود بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید و دردسر درست کند بهره ببرید، باید سرویس کردن دستگاه را جدی بگیرید. سرویس کردن لباسشویی در کل باید دو دفعه در سال صورت بگیرید تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما یکبار سرویس کردن در سال هم می تواند در عملکرد و افزایش عمر دستگاه تأثیرگذار باشد.

سما سرویس برای تکمیل کردن خدمات خود اقدام به ارائه خدمات سرویس لباسشویی تی سی ال در مشهد کرده و جهت راحتی مشتریان این خدمات را در محل آنان ارائه می کند. در این فرآیند سرویسکار مجاز لباسشویی تی سی ال در مشهد از طرف سما سرویس به محل شما اعزام می شود و به بررسی کامل تک به تک قسمت های دستگاه می پردازد و عملکرد آنها را ارزیابی می کند و در صورتی که جزئی ترین ایرادی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا بعد ها موجب بروز مشکلات بزرگتر نشود.

اگر در نظر دارید که لباسشویی خود را بدون معطلی سرویس کنید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا سرویسکار لباسشویی تی سی ال در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی تی سی ال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو تی سی ال

نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد

سما سرویس موفق شده تا با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریتی و ارائه خدمات کاملترین خدمات با کیفیت بالا، موجب رضایتمندی مشتریان شود و در این عرصه جزو بهترین شرکت ها باشد. سما سرویس اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد تلاش خود را حتی از قبل هم بیشتر کرده تا بتواند به اعتماد مشتریان خود به درستی پاسخ دهد.

جهت اثبات کیفیت خدمات و اطمینان دادن به مشتریان برای تمام خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته ایم؛ بدین صورت که تا شش ماه پس از تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه به مشکل تعمیر شده دچار شد شرکت دستگاه را دوباره و بدون دریافت هیچ هزینه ای تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مشهد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به همشهریان خود در تمام مناطق شهر مشهد خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد.

برای درخواست تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، تشکر میکنم از شما به خاطر سرویس کردن لباسشویی ما . خدمات خیلی عالی ارائه شد و سرعت و کیفیت کار بسیار بالا بود و حتی با اینکه در منزل ما انجام شد اصلا کثیف کاری نداشت. ممنونم از شما
امیرمحمد صادقی
مشتری خدمات سرویس لباسشویی تی سی ال
سلام خیلی متشکرم از شما بخاطر خدمات خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که میگیرید رو حلال می کنید و خیلی خوبه کار رو با دلسوزی انجام میدید ممنونم🙏
ژاله افخمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال
با سلام میخوام تشکر کنم از سما سرویس و تعمیرکار محترمشون که به سرعت برای رفع مشکل ما اومدند و در منزل ما دستگاه رو سریع تعمیر کردند و ماسک هم زده بودند واقعا ممنونم
میثم رودی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال

خدمات پس از فروش لباسشویی تی سی ال در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های تی سی ال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی تی سی ال
  • سرویس لباسشویی تی سی ال در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی تی سی ال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های تی سی ال

شرکت تی سی ال یک شرکت چند ملیتی است که امروزه در تمام دنیا شناخته شده و محبوب است. این شرکت در ابتدا توسط یک شرکت آمریکایی فرانسوی ایجاد شد که بعدها یک شرکت چینی آن را خریداری کرد. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی نیز توانایی خود را نشان داده. لباسشویی جزو پرفروشترین محصولات این شرکت است. لباسشویی های تی سی ال از فناوری های روز دنیا و طراحی مدرن و زیبا بهره می برند و در تولید آنها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش لباسشویی تی سی ال در مشهد، ، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان احتیاج به تعمیرات دارند به آنها خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

در سما سرویس روند کار به اینصورت است که ابتدا همشهریان هنگام تماس با متخصصین ما مشکل خود را مطرح می کنند و در صورت جزئی بودن مشکل کاربران را راهنمایی خواهند شد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل را بصورت کامل خودشان برطرف کنند؛ اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد، تکنسین های سما سرویس سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده و بدون جابجا کردن لباسشویی از منزل شما، آنرا تعمیر خواهند کرد.

جهت بهرمند شدن از خدمات سما سرویس، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد تماس بگیرید و به سرعت خدمات سرویس یا تعمیر لباسشویی تی سی ال در مشهد را در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟